Ihan järkyttävää, Missi oli mun lemppari, melkein kävin siellä Missin takia...
Hietasaaren Ponipihalta Mistra eli Missi on kuollut
4
349
Vastaukset
- Anonyymi
Menin sillä melkeen joka kerta. Ja tiedän hyvin ettei ketään kiinnosta mun nyyhkytarinat, mutta aattelin täs ponipihan kävijöille kertooo... :'( SYdän = rikki
- Anonyymi
Voi harmi. Otan osaa.
- Anonyymi
Voi kamala.:( En käy Hietasaaren ponipihalla, mutta otan osaa harmiisi, koska tiedän miltä se tuntuu. Minun lempihevoseni lähti tältä nykyiseltä talliltani (tämän/äskeisen) kesän jälkeen. Se hevonen lähti viettämään eläkepäiviään jollekin muulle tallille. En itkenyt kuin pari kyyneltä, koska tallilla kaikki ponit on melkein yhtä ihania kuin se lempparini islanninhevosruuna Turre oli... Niin paitsi yksi Hollantilainen ratsuponiruuna Franky, se on maailman ihanin poni jonka olen "tavannut":))))<333 Voimia harmiisi, löydät vielä jonkun toisenkin lempihevosen.
- Anonyymi
Mutta tosiaankin sinua varmasti harmittaa enemmän kuin minua, koska se lempparisi (kuoli):( Voimia<333 Jonkin ajan päästä helpottaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523231Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1062183
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611494
- 351261