Nyt meillä on "elämä", fyysisestä massasta tehdystä ruumiissa. Ja Mooses kirjoitti, että" Ihminen on kuolevainen, koska se on vain lihaa ja verta - eikä siksi materiaruumissa voi olla henkeä kauemmin kuin 120 vuotta". Tämä on vieläkin totta.
Mutta mikä elämä meillä on nykyisen ruumiimme kuoleman jälkeen? Eräät uskovat pääsevänsä "Partatiisiin", osa tietää joutuvansa "Manalaan"; mutta Paavali sanoo: "Teille uskovat + jumalattomat annetaan kaikille kirkastusruumis!" Ja: "eihän se mikä halutaan eläväksi, voi tulla, jos ei se, mikä estää sitä, ensin kuole" Minä haluaisin eläväksi kuollessani, henkiseen minääni, MERKITYS-havaitsemisen, lähes ILMAN kirjainsyntaksia, eli informoisin silloin vaan sillä merkitys- assemblerilla, elävien alitajunnassa, mikä varsinkin KAIKILLE nisäkkäille on silti materiassakin eläessäänkin täysin sama. Osaatteko itse jo informoida assemblerin tavoin, käyttämättä ollenkaan esim. Suomen kielen syntaxia?!
Ei ihminen toisaalta kehittynyt muita eläimiä kyvykkäämmäksi omalla planeetalle silti vasta -, siitä syystä, että Enkeli-Aadamilta revittiin evoluutionsa aikana siivet ja häntä, vaan siitä syystä, että Aadam (ihminen ylipäänsä) oppi merkkaamaan informaatiota mm. ääntein ja merkein. Ja siitä syystä meiltä irtosi karvoitus, häntä ja siivet - ja se teki kätten taidoistamme suuria. Henkisesti on mahdollista saada siivet - taidekäsitys - mutta itse en helposti sitä usko, jos en Kuoleman jälkeen omista silloinkaan konkreettisesti ja havaitusti siipiä...
Jos näette mm. Jeesuksen kuvassanne, katsokaa muutakin kuin naulanreikiään käsissä ja jaloissa, tarkkailkaa onko Hän saanut takaisin - siipensä. Itse en ole ihan varma tuosta, enkä tiedä, onko fyysisistä siivistä IHMISELLE enää koskaan mitään hyötyä. Mutta uskoa voi epävarmuudestakin huolimatta, sitten että "vaikka sytyttää tulen", pitää edes mahdollisena sitä, ettei SE tieto palakaan(epäilijän) tulessa kokonaan olemattomaksi.
Elämä siis fyysisen kuoleman jälkeen on vasta se kuin "perhonen toukkavaiheen jälkeen" - entistäkin suurempaa elämää... Ei tarvitse kuolla, saman olennon, kuin kerran tai kahdesti, mutta vain ensimmäiseen kuolemaan päässeet, ovat Jumalan Pyhiä. Muut ovat enemmän tai vähemmän, valinneet mieluummin "Helvetin" - tuhansiin inkarnaatioihinsa uskoessaan. Se on rangaistus, mutta jos teit itse syntiä alle 7000 vuotta, selviäisit Helvetistäkin poies alle 7000 vuodessa. Sitten et tee sinäkään kuitenkaan, vaikka et kaikesta pahuudestakaan luopuisi, sellaista pahaa, minkä vuoksi kukaan muukaan kuolee - enää..
Ei Jumala siitä suuremmin välitä, jos olisitte vaikka ateisteja - hyvä, en itsekään tiedä itseäni korkeampaa, siinä mitä "minä tiedän", mutta kuunnelkaa silti johtajianne, ja vaihtakaa heidät, jos he eivät olekaan Jumalia, eli parhaita lajissaan.
Molemmat käsitteet "Kuolema ja Elämä" ovat pahaa tietoa, koska ne ovat vastakohtia, koettakaa löytää siis SE KÄSITE, joka määrittää nuo kaksi vastakohtaa vertaillessaan, niin ette enää eksy, itselleni se on "Hengen toimintapa ja tie" - siis KOHTALO! "Kohtalo" on se "PYHÄ/Vanhurskas" yläkäsite, joka määrittää ELÄMÄN JA KUOLEMAN! Lopettakaa sekoilu, ei kukaan elävä kuole, eikä kukaan jo eläessään kuollut voi saada koskaan takasin muuta kuin ruumiillisen elämän - uudelleen, kunnes sekin "KARMA" päättyy..
Olemattomuuteen kuoleville - NIRVANA, ei tule rauhallista olemattomuutta, jos kaikkia syntejään ole vielä sovitettu. Tiedätte, kuka on se, joka silti aivopesee teidätkin synnittömiksi, "Pyhitetty olkoon Hänen nimensä".
Alkaako "ELÄMÄ" vasta Kuoleman jälkeen?!
Anonyymi-ap
2
58
Vastaukset
- Anonyymi
Onko jokin syy uskoa tuota?
- Anonyymi
Joillekin vain elämä tässä fyysisessä todellisuudessa ei sovi. Silloin pitää fantasioida jostain yliluonnollisesta.
On kuitenkin hyvä muistaa, että jos yliluonnollinen olisi totta ja hindut olisivat oman uskonsa kanssa oikeassa, niin seuraavassa elämässä saattaisi kristitty naukaista kissana ja luikerrella matona. Parempi elää tässä ja nyt niin mukavasti kuin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391