Olen niin typerä anteeksi että minulla on Renault anteeksi että olen loukannut kanssa ihmisiäni usein tahatomasti antakaa vielä anteeksi että annan anteeksi demareille jotka suistivat tämän maan peri katoon antakaa anteeksi kaikesta huolimatta teen edelleen kaikkeni pitääkseni lähimmäiseni tyytyväisenä tarpeen niin vaatiessa vaikka 24 vrk!!!voi antakaa minulle anteeksi!!!
anteeksi ihmiset että..
4
493
Vastaukset
- n52
nöyrästi pyytelet niin saat nuo ja muutaman muunkin jutun siinä samalla ainakin minun puolestani.
- Renault man
Voi kiitos rakas lähimmäiseni,kitoksia että annoit synnin päästön minulle kurjalle ihmiselle mutta vielä pyydän anteeksi että myöhästyin kaverini bileistä antakaa sekin vielä anteeksi jos vain joteski voitte pydän ja rukoilen...
- n52
Renault man kirjoitti:
Voi kiitos rakas lähimmäiseni,kitoksia että annoit synnin päästön minulle kurjalle ihmiselle mutta vielä pyydän anteeksi että myöhästyin kaverini bileistä antakaa sekin vielä anteeksi jos vain joteski voitte pydän ja rukoilen...
huomannut,että sait jo tuossa ekassa viestissä varmuuden vuoksi anteeksi muitakin juttuja,mut lisätän listaan vielä pari niinkuin varoiksi.
Onkos nyt hiukka parempi olo? - Renault mies
n52 kirjoitti:
huomannut,että sait jo tuossa ekassa viestissä varmuuden vuoksi anteeksi muitakin juttuja,mut lisätän listaan vielä pari niinkuin varoiksi.
Onkos nyt hiukka parempi olo?Kiitos sinulle että olet antanut minulle anteeksi niin paljon asioita nyt syömmeni on paljon keveämpi ja voin rientää kuin koulu poika niityillä vapain rinnoin ilman huolen häivää.Kiitos vielä kerran ja hauskaa kesän jatkoa sinulle rakas lähimmäiseni:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511