En äänestä enää ikinä

Anonyymi-ap

Minä äänestin viimeisein kerran "oikeissa" vaaleissa perussuomalaisia, jotka jollakin ihmetempulla muuttuivat sinisiksi! Sininen uni on ihan kaunis laulu, mutta tämä Soinin ja kumppanien temppu ei ollut kaunis vaan kansanvallan irvikuva. Kun ottaa huomioon tavallisen tallaajan tietotason ja halun perehtyä asioihin, niin ei hänelle valtaa pitäisikään antaakaan. Valistunut itsevaltius on paljon paremmin toimiva järjestelmä!

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olisko ollut hiivassa vikaa

    • Anonyymi

      Persut ovat jo lähtökohtaisesti sarjapettyjiä, omasta pyynnöstään.

      • Anonyymi

        Olisit luotettavampi😚


    • Anonyymi

      No ehkä silloin noi natsit kaappasivat vallan ja puolue ei ollut sama kuin Soinin perustama. Jos ei ole oikeastaan aatetta tai asiaa ja juttu perustuu vain toisten arvostelemiseen, näin siinä käy. Valitan.

    • Anonyymi

      Koita ottaa asioista selvää, mieti itseäsi. Käy äänestämässä. Sillai saadaan paras tulos ja kansan mielipide esille. Osallistu. Vaikuta.

    • Anonyymi

      Eikä muuttunut. Osa persuista muuttui sinisiksi eli ne suvakit, mutta valtaosa jäi persuiksi.

      • Anonyymi

        Se että nämä suvakit lähti puolueesta, se oli siunaus puolueelle. Siitä alkoi nousu.


    • Anonyymi

      En äänestä seuraavissa vaaleissa. En ketään, en mitään puoluetta. Vaimon mieliksi menen vaaliuurnille mutta pönttöön putoaa tyhjä lipuke. Onneksi on vaalisalaisuus.

      • Anonyymi

        Hyöty?
        Tyhmyys😂


      • Anonyymi

        Juuri teidän takia viherpunikit mällää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri teidän takia viherpunikit mällää.

        Juuri tämä lyhytnäköisyys ihmisillä ottaa päähän. He ajattelevat että kun eivät äänestä, tyhjän saa pyytämättä. Mutta eivät ota huomioon että vihervassut tästä hyötyy koska he äänestävät aina. Silloin ihminen saa vielä suuremman tyhjän. Ymmärrän kyllä kyymisyyden ja ihmisellä on vapaus tässä asiassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä lyhytnäköisyys ihmisillä ottaa päähän. He ajattelevat että kun eivät äänestä, tyhjän saa pyytämättä. Mutta eivät ota huomioon että vihervassut tästä hyötyy koska he äänestävät aina. Silloin ihminen saa vielä suuremman tyhjän. Ymmärrän kyllä kyymisyyden ja ihmisellä on vapaus tässä asiassa.

        Kyynisyyden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä lyhytnäköisyys ihmisillä ottaa päähän. He ajattelevat että kun eivät äänestä, tyhjän saa pyytämättä. Mutta eivät ota huomioon että vihervassut tästä hyötyy koska he äänestävät aina. Silloin ihminen saa vielä suuremman tyhjän. Ymmärrän kyllä kyymisyyden ja ihmisellä on vapaus tässä asiassa.

        Minäkin olen kyyninen ja turhautunut vihervassujen vuoksi. Sekä Kekkosen jälkeisten hallitusten vuoksi. Mitään hyvää ne hallitukset eivät ole kansalle tehneet.


    • Anonyymi

      Ok. Mä äänrstänen vkk tai sitä vapauden liittoa. En oo viellä päättäny kumpaa.

    • Anonyymi

      Peryin Hallahoon natosta. Siks en äänestä ps.
      Purra on kyllä hyvä, mut tosiaan hallaho mokas.

      • Anonyymi

        Minä taas en laita jotain natoa kynnyskysymys keksi kannattaa jotain puoluetta. Toki kannatan natoa mutta vaikka Persut eivät sitä kannattaisi, en löydä maasta yhtään toista merkittävää puoluetta joka puolustaisi omaa kansaa. Kaikki muut ovat poismenneet. Ovat globalisteja kommunistisen eurostoliiton kannattajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas en laita jotain natoa kynnyskysymys keksi kannattaa jotain puoluetta. Toki kannatan natoa mutta vaikka Persut eivät sitä kannattaisi, en löydä maasta yhtään toista merkittävää puoluetta joka puolustaisi omaa kansaa. Kaikki muut ovat poismenneet. Ovat globalisteja kommunistisen eurostoliiton kannattajia.

        Kännykkä sotki. Siis en laita natoa kynnyskysymykseksi kannattaa jotain puoluetta.


    • Anonyymi

      Kyllähän se kyseenalaista on pitäisikö kaikilla olla se äänioikeus vaikka demokratia sitä edellyttää. On niin paljon sellaisia äänestäjiä jotka eivät ajattele itse asiaa lainkaan vaan äänestävät ulkonäon, somesuosion, tyhjien vaalilupausten ja muiden asiaan kuulumattomien syiden perusteella! Silloin ei hyvää tulosta saavuteta!

      • Anonyymi

        joo, persut aina pettää.


    • Anonyymi

      minä äänestän vihreitä koska on jytky tiedossa. Muuten äänestäisin vasmmistoliittoa, mutta vihreillä on nyt mahdollisuus suurimmaksi puolueeksi. Hops muutkin äänestämään vihreitä Lomps!

    • Anonyymi

      Sininen väri voi kertoa hapen puutteeesta

    • Anonyymi

      Minä äänestin kerran eduskuntavaaleissa perussuomalaista, joka muuttui kaikkien muiden perussuomalaisten tavoin kokoomuslaiseksi heti kun pääsi hallitukseen.

      Kokoomuslaiseen politiikaan siirtyminen alkoi jo hallitusohjelmaa laadittaessa.

    • Anonyymi

      Myös itse olen luopunut ajatuksesta enää äänestää.

      1. En tunnusta Niinistön ja Vanhasen uusvaltio Suomi-Ukrainaa.

      2. En hyväksy valtion luopumista Suomen lipusta, vaihtaen sen Ukrainan lippuun.

      3. PerSuihin ja muihin äärioikeisiin meni usko viime keväänä, kun rauhantahtoisten ei-ryssänvihaajien maalitus, meistä valehtelu, maasta karkotus-, tappo- ym. uhkailu netissä alkoi. Tuolloin jo suht. pian erosin perSu-puolueesta, jo ennen kuin itse Halla-ahokin osoitti todellisen luontonsa. Sekopää, sotahullu russofoobi. Pelkuri. Jänishousu. Paskahousu. On siinäkin "perus-suomalainen"!

      Aito perus-suomalainen on omiensa puolta, molemmin puolin Itärajaa. Venäjän etu on Suomen etu. Mutta tästä ei edes Halla-aho piitannut, kun pääsi vauhtiin!

      Ja se uuspuolue, mikä sen nimi nyt olikaan, jolla Juneksen kanssa kuvaradiota pitänyt kalju johtaja. Turkka Joku? Olen jo unohtanut puolueen ja jätkän nimen. ... Sinimustat, prkl! Ennen Ukrainan tilannetta uskoin siihenkin tyyppiin. Huhhuijaa. En enää. Juuri heikäläiset, yhdessä hurrien kanssa lienevät ne pahimmat rauhanaatteellisten suomalaisten peräti kansallisuuden kieltäjät, täällä netissä meitä ryssäntrolleiksi nimittelijät ja "saunan taakse"-viejät.

      Olisitte entisillä suomalaiskansallisilla puheillanne pitäneet tiukan kannattajan, nyt vain kädellä huitaisen teitäkin pellejä kohti: pyh! Teidän "suomalaisuutenne" ei rajoitu kuin Pohjanmaalle ja "kunnianne" sen häjyihin.

      Pitäkää tunkkinne.

      4. Ei ole tiettävästi yhtäkään luotettavaa, aidosti suomalaismielistä puoluetta, jota äänestää. Joitain yksilöitä saattaisin vielä äänestää, jos eivät olisi linkittyneinä johonkin maanpetospuolueeseen.

      Voi, Eki, minkä teit, lähtemällä tukemaan NATO:a!

      • Anonyymi

        Piti etsiä netistä.
        Nyk. Sinimustien-liikkeen johtaja on Tuukka Kuru.

        Puhuit aiemmin fiksuja Juneksen fm:ssä. Mutta totuus puolueesta näkyy täällä netissä.

        En kuuntele enää fm:äänne.


    • Anonyymi

      En aio enää vaaleissa äänestää. Kaikki puolueet on nyt katsottu mitä saavat aikaan eikä tulos ole ollut erityisen häävi. Siirryn sivuun. Väitelkää keskenänne.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe