Miksi potkupalloa?

Anonyymi-ap

Taas on Emmerdalen ohjelma-aikaan jotakin h-vetin potkupalloa. Minkä takia? Eikä Emmerdalen päivän jaksoa näytetä lainkaan, ei millään kanvalla.

KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

18

1124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näinhän se yleensä on, mutta tänään emme tulee jo klo 14.00 tutulla kolmoskanavalla.

      • Anonyymi

        Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?

        Jos internet-yhteys sallii, niin jaksot ovat katsottavissa Katsomosta (ilmainen, vaatii kirjautumisen) ja CMOREsta (maksullinen)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?

        En minäkään pidä potkupallosta, mutta miksi et tallentanut tikipoksille?


    • Anonyymi

      Urheilu tuntuu menevän kaiken edelle, erityisesti MTV:llä. Mutta hyvää kannattaa odottaa ja ei ne urheilun takia siirtyneet jaksot mihinkään katoa.

    • Anonyymi

      Katsoin juuri illan jakson Katsomosta.

    • Anonyymi

      Iltauusinnat olisi mukava saada takaisin.
      Mieluummin telkkarista anonyymina katsoo kun puhelimella kirjautuneena Katsomosta hirveä määrä mainoksia.

      • Anonyymi

        Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.

        Ei ilman jos tv iltauusinnat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.

        Mikä siinä on niin vaikeaa?
        Vähemmän niitä mainoksia tuler Katsomon kautta katsoessa kuin normitelkkarista.


    • Anonyymi

      Ei kyllä tarvitse ememrdaleakaan, mutta typerää maksaa jalkapallon oikeuksista kun Suomi ei ole edes mukana. Ei ainakaan minua muiden pelit kiinnosta tippaakaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, että jalkapallon MM-kisat pitäisi näkyä vain YLEllä. Suomi ei ole mukana, mutta kiinnostaa silti, kansainvälistä jalkapalloa 50v seuranneena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä, että jalkapallon MM-kisat pitäisi näkyä vain YLEllä. Suomi ei ole mukana, mutta kiinnostaa silti, kansainvälistä jalkapalloa 50v seuranneena.

        Ylen juuri ei kuulu verovaroista kustantaa, kaupalliset voi mainoksilla tai kk-maksuilla ostaa jos haluaa. Ennemin saisi tulla F1 ja tietysti jääkiekko Ylellä, mutta vain MM-ottelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylen juuri ei kuulu verovaroista kustantaa, kaupalliset voi mainoksilla tai kk-maksuilla ostaa jos haluaa. Ennemin saisi tulla F1 ja tietysti jääkiekko Ylellä, mutta vain MM-ottelut.

        Nämä ovat mielipide-eroja. Yksi haluaa globaalia jalkapalloa ja toiset marginaalilajeja, kuten formuloita ja jääkiekkoa.


    • Anonyymi

      Joka 4 vuosi tulee nuo kisat,koita nyt hyvänenaika kestää 1,5 kuukautta äläkä vingu.Hanki vaikka elämä

      • Anonyymi

        Jalkkiskisat kestävät yhden kuukauden.


    • Anonyymi

      Mieluimmin lento ja sulkapalloa.

    • Anonyymi00019

      Onko 2026 jalkkiskisat häirinneet Emmerdale-katsojia? Minua ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe