Taas on Emmerdalen ohjelma-aikaan jotakin h-vetin potkupalloa. Minkä takia? Eikä Emmerdalen päivän jaksoa näytetä lainkaan, ei millään kanvalla.
KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!
Miksi potkupalloa?
18
1124
Vastaukset
- Anonyymi
Näinhän se yleensä on, mutta tänään emme tulee jo klo 14.00 tutulla kolmoskanavalla.
- Anonyymi
Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?
Jos internet-yhteys sallii, niin jaksot ovat katsottavissa Katsomosta (ilmainen, vaatii kirjautumisen) ja CMOREsta (maksullinen)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäi taas mielenkiintoinen jakso näkemättä. Hyvä katsoa, kun on töissä tuohon aikaan. En edes tajunnut, että kolmoselta tulee futista. Ja uusinnatkin tulevat aamulla, kun on taas töissä. Miksei noita uusintoja voi näyttää järkevämpään aikaan, varsinkin nyt kun ohjelmat siirtyvät urheilun takia?
En minäkään pidä potkupallosta, mutta miksi et tallentanut tikipoksille?
- Anonyymi
Urheilu tuntuu menevän kaiken edelle, erityisesti MTV:llä. Mutta hyvää kannattaa odottaa ja ei ne urheilun takia siirtyneet jaksot mihinkään katoa.
- Anonyymi
Katsoin juuri illan jakson Katsomosta.
- Anonyymi
Iltauusinnat olisi mukava saada takaisin.
Mieluummin telkkarista anonyymina katsoo kun puhelimella kirjautuneena Katsomosta hirveä määrä mainoksia.- Anonyymi
Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.
Ei ilman jos tv iltauusinnat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei sieltä Katsomosta pysty katsomaan oikein millään laitteella, on se niin hankalaa ja mainoksia aivan liikaa. Ollaan sitten mieluummin ilman.
Mikä siinä on niin vaikeaa?
Vähemmän niitä mainoksia tuler Katsomon kautta katsoessa kuin normitelkkarista.
- Anonyymi
Ei kyllä tarvitse ememrdaleakaan, mutta typerää maksaa jalkapallon oikeuksista kun Suomi ei ole edes mukana. Ei ainakaan minua muiden pelit kiinnosta tippaakaan.
- Anonyymi
Samaa mieltä, että jalkapallon MM-kisat pitäisi näkyä vain YLEllä. Suomi ei ole mukana, mutta kiinnostaa silti, kansainvälistä jalkapalloa 50v seuranneena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, että jalkapallon MM-kisat pitäisi näkyä vain YLEllä. Suomi ei ole mukana, mutta kiinnostaa silti, kansainvälistä jalkapalloa 50v seuranneena.
Ylen juuri ei kuulu verovaroista kustantaa, kaupalliset voi mainoksilla tai kk-maksuilla ostaa jos haluaa. Ennemin saisi tulla F1 ja tietysti jääkiekko Ylellä, mutta vain MM-ottelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen juuri ei kuulu verovaroista kustantaa, kaupalliset voi mainoksilla tai kk-maksuilla ostaa jos haluaa. Ennemin saisi tulla F1 ja tietysti jääkiekko Ylellä, mutta vain MM-ottelut.
Nämä ovat mielipide-eroja. Yksi haluaa globaalia jalkapalloa ja toiset marginaalilajeja, kuten formuloita ja jääkiekkoa.
- Anonyymi
Joka 4 vuosi tulee nuo kisat,koita nyt hyvänenaika kestää 1,5 kuukautta äläkä vingu.Hanki vaikka elämä
- Anonyymi
Jalkkiskisat kestävät yhden kuukauden.
- Anonyymi
Mieluimmin lento ja sulkapalloa.
- Anonyymi00019
Onko 2026 jalkkiskisat häirinneet Emmerdale-katsojia? Minua ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481