Haapalinna 2022, millainen paikka asua?

Anonyymi-ap

Mielipiteitä haapalinnan asukkailta! Oletteko viihtyneet asuinalueella? Saisin asunnon sieltä, mutta mietin keskustasta sinne muuttoa vielä.

Onko esim. paljon narkkeja ja meluisia rappukäytäviä? Juoppoalue?

Kun itse kumminkin haluan hiljaisuutta ja tässä keskustan yksiössäni sitä on.

Haapalinnan plussat mielestäni:
- S-market lähellä
- älyttömän kätevä julkinen liikenne ja nopee tulla keskustaan
- pieni kävely kauemmalle pysäkille ja pääsee lielahteen jos tarvii jotain erikoisempaa

Kiitos asiallisista kommenteista 👍, muitakin varmaan kiinnostaa. Olihan netissä aiempia keskusteluita haapalinnasta, mutta haluaisin kuulla päivitetyn tilanteen. Mikä tilanne vuoden vaihteessa 2022 - 2023 millasta seutua?

9

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vaakkolampeen on moni kadonnut ?

• Anonyymi

Ei ole kokemusta mutta kun katsellut viimeiset 3 vuotta sen alueen myytävien asuntojen hintoja, pistää miettimään, miksi ne on niin paljon halvempia kuin Tampereen muut alueet.

• Anonyymi

Haapalinnassa tosiaan ainakin edullisia VTS vuokra-asuntoja. Siksi olen sinne hakeutumassakin. Toinen on linnainmaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haapalinnassa tosiaan ainakin edullisia VTS vuokra-asuntoja. Siksi olen sinne hakeutumassakin. Toinen on linnainmaa.

No se sitten selittääkin omistusasuntojen matalan hintatason. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Ulkoisesti rauhallisen oloinen alue. Oikeasti häiriintyneiden sekopäiden aluetta. Erityisesti vts:n talojen asukkaisto on pöpipäitä täynnä. En suosittele jos haluaa elää rauhassa.

• Anonyymi

Voihan se olla kyllä näinkin ku kirjotat kun kumminkin "edulliset" vuokrat...

• Anonyymi

Kävin kattoo asuntoa ja tosi tosi siisti 👍. VTS:n asunto. Mutta hiukan liian pieni mulle. Makkariin ei mahdu ku sänky ja miinuksena sauna kun en käy saunassa. Kysyin välittäjältä niin kyllä, saunallisissa asunnoissa maksaa ns.saunalisää. Ja se oli kanssa miinusta et varastokoppi oli äääärimmäisen pieni. 1/3 mun nykyisestä mikä täynnä työkaluja ym. tarpeellista.

Mut hieno ja toimiva asunto jollekkin nuoremmalle yksinäiselle, jolle ei tota rojua ole vielä kertynyt.

• Anonyymi

Ja aluinalue vaikutti musta kivalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      183
      3495
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      375
      2197
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      56
      2176
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2042
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      429
      1163
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      118
      1045
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      984
    Aihe