Näillä päättäjillä kaupunki ei voi kuin olla muuttotappion riivaama takapajula.
Kurikka lamaantuu
13
365
Vastaukset
- Anonyymi
Pellehermannit, Olavi&Margit ja Jarmo. Mitään älyä ei ole, ei mitään!
- Anonyymi
Puhuva pää
- Anonyymi
Valtuuston kokoukses joku ämmä pitää rättivaippaa, mutta ottaa sen puhues pois- On muuten helvetisti hyötyä vaipasta poskella
- Anonyymi
Kepulit tekee nuon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kepulit tekee nuon
kepu pelin politiikkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kepu pelin politiikkaa
näin on.
- Anonyymi
Onko ropsua eväänä?
- Anonyymi
Mihinääs oon pipoo ja porkat?
- Anonyymi
Joka päivä joku muuttaa pois.
300 ihmistä äänesti jaloillaan ja muutti muualle.- Anonyymi
Katsokaa nyt kaupungin valtuustoa ja miettikää mitä ja miksi ? Onko jossain vai jossakin vai joissaikin vikaa siihen että tapahtuu kummia asioita.?
- Anonyymi
tapa asukas päivässä
- Anonyymi
Jos haluatte lukea älyvapaita aloituksia, niin käykääpä Kauhajoen palstalla
- Anonyymi
Mitäpäs kakkas pöydälle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237