mutta tekijän nimeä ei vaan haluta kertoa, vaikka se on jo näkyvissä eräillä sivustoilla. Etunimet vaikuttaa venäläisiltä.
Myyrmäen uhri oli hesarin varhaisjakelija
19
915
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä että kuoli. Hesari tuli aina myöhässä, olin kerennyt juoda jo kaffe
- Anonyymi
🙈????.
- Anonyymi
Sika
- Anonyymi
"Hyvä että kuoli. Hesari tuli aina myöhässä, olin kerennyt juoda jo kaffe"
Hesari tulee alueella klo 04-05, helvettiikö juot kurakahviasi 03 aikaan nuija.
- Anonyymi
Konstantin Onkamo.
- Anonyymi
Näitä tappajia ja murhaajia viherpunavasemmisto arvostaa, suojelee ja puolustaa. Niin oli nytkin Vihreä tuomari päästänyt rikostelijan vapaalle odottamaan oikeusdenkäyntiä, jotta saisi tappaa viattoman nuoren lehdenjakajanaisen.
Kun PS teki uuden tiukemman rankaisu rikollisille ohjelman, viherpunavassuri oli heti sormi pystyssä, voi, voi, eikä saa. Vihreä muka asiantuntijakin oli kovasti arvostelemassa ja kyseenalaistamassa PS:n ohjelmaa,
Punavihreävasemmisto ja RKP luulee, että suojelemalla ja hyysäämällä pahaa, se vähenee ja poistuu, ei , se lisääntyy, kun pahantekijöille ei näytetä mikä on oikein ja mikä väärin ja moraal ja hyvä käytös halutaan poistaa maailmasta ja tilalle tuoda rumaa, pahaa, luonnotonta ja sairasta.
Vihreä aatteelliset eivät suojele kunnon kansaa, eivät anna oikeutta rikosten uhreille ja heille vain paha on suojelun ja puolustelun arvoista. Vihreä aatteiset tuomarit ovat moraalittomia ja läpimätiä.- Anonyymi
Jos muistatte mitä teki Tuija Brax se vesitti autovarkauden luvattomaksi moottoriajoneuvon käyttövarkaus .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos muistatte mitä teki Tuija Brax se vesitti autovarkauden luvattomaksi moottoriajoneuvon käyttövarkaus .
Koskeeko kauramoottorihevosia?
- Anonyymi
Suomen oikeuslaiton niin ruuhkautunut koska vihreiden lemmikkien ystävät tekevät koko ajan valituksia matuloisten hylsyistä. Tämänkin kundin olisi pitänyt olla vankilassa niin tuo jakajatyttö olisi vielä hengissä.
- Anonyymi
Syyttäjälle myös tuomio "avunannosta tappoon", koska ei tuominnut rikoksentekijää vankilaan.
- Anonyymi
Jo pelkkä lausunto että "tuomio ei ole lainvoimainen" kertoo että suomessa tuomiot ovat pelkkää sontaa eikä lakia.
Mutta on ILO tietää että taivaassa on Tuomari joka kostaa tällaisille "tuomareille" heidän saastaiset tekonsa. Samoin kuin kyseisten lakien laatijoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttäjälle myös tuomio "avunannosta tappoon", koska ei tuominnut rikoksentekijää vankilaan.
Kyllä se saa tuomionsa viimeisenä päivänä Jumalan tuomioistuimen edessä.
- Anonyymi
mä olen joskus yöllä nukkunut siinä penkillä melkein just siinä talon eessä. 40v sitte. ihan turvallista oli sillo. muita hulluja ei näkyny ku minä
- Anonyymi
Raukkamainen luopio murhaaja!
Oli naisen syntym ja pieni palkkasena
pimeen aikaan yritti parhaansa,
oli kotona kai koira Tai kissa ja asui kai yksin?
On yksi raukkamaisimpia tekoja koskaan
monien muiden raukkamaisten tekojen joukossa! - Anonyymi
Ehkä murhaaja oli saanut tarpeekseen kun yöllä juostaan rappukäytävössä herättämässä kaikki.
Eli asuu henkilön työaleella. Ehkä jopa naapuritalossa.
Kuitenkin raukkasaasta kun uskalsi tappaa vain naisjakajan ei miesjakajaa.- Anonyymi
Ehkä syyllinen on jo kuollut koska murhaajat eivät jää tuomiotta vaikka maallinen "oikeus" ei heitä tavoittaisikaan.
Ehkä hän kuoli kolarissa tai hukkui tai lähti sotaan.
- Anonyymi
Suomessa rahaa pitää säästää. Ei meillä ole varaa kunnolliseen yhteiskuntaan kuten läntisillä naapureillamme on.
- Anonyymi
Suomi ei ole huonoimmalta laidalta mutta
ei parhaimmaltakaan!
On muuttunut paljon huonompaan suuntaan
viime vuosina! - Anonyymi
Suomesta on jo vuosia ollut tulossa paska maa!
On jo tavallaan, sellainen valheiden valtio,
heikko valtio joka puhuu hienoja mutta tekee toisin!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263764- 822597
- 392131
- 331902
- 451878
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331478