Vaikuttaisi nyt siltä että lehdistö on Puolaan pudonneen ohjustilanteen jälkeen kääntämässä takkia ja tunnustamassa Ukrainan tekemiä virheitä. Zelenskyn kausi lähenee päättymistä ja Ukrainan kulissit kaatuvat viimeistää silloin, kun tulevista presidentinvaaleista tulee todennäköisesti täydellinen farssi. Lehdistö ei halua näyttää hölmöltä, joten se vetää maton Ukraina fanien jalkojen alta ja Ukraina fanit ajautuvat lopulta marginaaliin.
Onko lehdistö kääntämässä takkia ja vetämässä maton Ukraina fanien jalkojen alta?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sillä ole väliä! Mä vaan haluan mölytä jotain!
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17643261T
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
VENÄJÄLLÄ KOITTAA VIIMEISET AJAT ENSI KEVÄÄNÄ.
- Anonyymi
Ai ku Ukrainan presidentti vaihtuu? Tuleeko Ukrainalle vielä hullumpi presidentti?
- Anonyymi
Ukrainan kansa on vahvasti presidenttinsä puolella. Mikään ei viittaa hänen kautensa päättymiseen. Sen sijaan Putinin kausi ja sen myötä ehkä myös elämä saattavat päättyä jatkuvien tappioiden takia.
- Anonyymi
Niin millä lailla vaikuttaisi siltä pikku putleristini? Kerroppa nyt muutama esimerkki :D
- Anonyymi
Vaikuttaisi nyt siltä että aloittaja on täysin kujalla tosi tapahtumista.
- Anonyymi
Kenen mielestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenen mielestä?
alkaa loppu häämöttää länsimaailmaan korruptio-peleille. ja kansat vapautuu
- Anonyymi
Päinvastoin, lehdistö taitaa ottaa oppia Hesarin päätoimittajan moraalisesta päätöksestä?
- Anonyymi
Rikolliset möhlii aina lopulta. Niistä tulee ylimielisiä
- Anonyymi
Aloituksesta päätellen alkaa Putlerin trolli olemaan jo epätoivoinen.
- Anonyymi
Sama huomio. Kiova, moskva, itä-ukraina, herson.........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 897295
- 383449
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 24970
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk48773Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642