Miehelle. Hän vastaili enää kohteliaasti viesteihin, ei tehnyt mitään aloitteita. Tunsin, että minun on aika lopettaa haaveilemasta hänestä. Hänellä on syyndä, tiedän, tunnen, arvaan ne.
Kuvittelin, että olo kevenee, kun sanon heipat, mutta se surun paino, mikä siitä seurasikin, olikin oletettua kovempi. Voi tätä luopumisen tuskaa. Minun on osattava luovuttaa toivomasta häntä, koska hänellä ei ole enää pitkään aikaan samanlaisia tunteita minua kohtaan, kuin minulla häntä. Ihana olet, sanoi kuitenkin, taannoun.
Vuoden takaisesta hirvittävästä kolhusta huolimatta, olen edelleen ollut miehen pauloissa täysin. Ei mikään, ei kukaan ole kuin hän, ja hän sai minut aina nauramaan.
Jään kaipaamaan, muistamaan. Lämmöllä.
Tämän miehen kohdalla kuitenkin tuntuu, että kuin taivaankappaleet, kohtaamme vielä, joskus ohikiitävän hetken
Nainen ja valkoinen urosporo
Heitin tänään hyvästit rakastamalleni
Anonyymi-ap
2
98
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Mä voisin lyödä pääni pantiksi, että pelkäät ja pakenet omia tunteitasi.
Tietenkin sinulla on siihen oikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739