Turkin etsikkoaika on nyt. Maahyökkäys syyrian kurdialueelle on parasta toteuttaa nyt kun maailman katseet on ukrainassa.
Nyt on Turkin aika.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No niinpä, tuota taktikkaa käyttää Israel aina, niin kuin nytkin, kun maailma katsoo ukrainaan, paleilta varastetaan loputkin maat ja raatoja syntyy.
- Anonyymi
Näin trolleja käyttämällä Putin yrittää saada "moraalisen hyväksynnän" hyökätä Israelia ja juutalaisia vastaan.
Halvalla olet itsesi myynyt levittämään tuollaisia valheita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin trolleja käyttämällä Putin yrittää saada "moraalisen hyväksynnän" hyökätä Israelia ja juutalaisia vastaan.
Halvalla olet itsesi myynyt levittämään tuollaisia valheita.Valheita? Kuules ihan 100% totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valheita? Kuules ihan 100% totta.
Valheita ovat, vaikka aamenta huudatkin toisen trollin kommenteille.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17643881m
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Aloittaja on myöhässä, koska turkki on kanin johdolla sotinut mm syyriassa jo useita kuukausia. Kani teki mainilan laukaukset ja sen perusteella voi kiihdyttää sotimista. Sota jatkuu turkin vaaleihin tai pidempää, jos kani saa julistettua poikkeustilan ja siirrettyä vaaleja hamaan tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Luulenpa että Suomi kyllä tulee tukemaan Turkkia Kurdien hävittämisessä. Lähettääköhän ihan omia joukkojaan tappamaan kurdi-rottia mikäli nato maa turkki apua pyytää heheh..
- Anonyymi
Suomi ja Turkki
Solmivat vielä
Yya -sopimuksen
Ja liturgia alkaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650