Venäjän tavoitteet ovat siis muuttuneet. Venäjä ei vaadi Zelenskyn välitöntä syrjäyttämistä, vaan odottaa ensi kevään presidentin vaaleihin ja katsoo ketä on ehdokkaina Ukrainan seuraavaksi presidentiksi. YK:n pitää tietysti valvoa että Ukrainassa järjestetään rehelliset vaalit että Ukrainan kansa saa itse päättää että haluavatko he Zelenskyn jatkavan.
Venäjän tavoite ei ole syrjäyttää Zelenskyä ennen ensi kevään presidentinvaalia
17
85
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä tulee varmasti hauskaa. Seuraavat presidentin vaalit tulevat olemaan Zelenskyn koomikko uran kokohokota
- Anonyymi
Pressa vaalit ovat aina mielenkiintoisia. Venäjän vaaleista tulee viihdettä.
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17644037D
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eikö ole aika reilua?
- Anonyymi
Voi pikkuiset kun kaikki on pian toisin. Poliitikot satanistien apurit ovat poissa. Kelvottomia roistoja.
Kukaan noista ei kelpaa meille.
Uudet kuviot joita liskot ei ihmiset sotke.- Anonyymi
Niin. Aukeis nyt silmät lopuillakin. Miten ne ei tajua?
- Anonyymi
Meilläkin on keväällä vaalit. Pääministeri Marin on hyvin innostunut Ukrainasta. Ehkä hän avittaa Zelenskyä pitämään presidentin virkansa?
Niin voi päätellä Marinin puheista Islannissa. Yhtä sotaa ja Ukrainaa vaan.
Aamulehti, 23.11.22 s. A21
"Hyökkäys osoitti Euroopan heikkouden" Sanna Marin sanoo.- Anonyymi
Koko Eurooppa olis vielä heikommassa kunnossa, ellei pääministeri Marin pitäisi sitä pystyssä laulun, tanssin ja juoman voimin. Sota olisi jo laantunut, ellei Marin olisi niin täynnä sotaintoa, että kurittaa suomalaista elintasoakin aselähetystensä kautta!
Marinin sotainto ohittaa Marskin sotataidot. Se onkin demarin tavoite! - Anonyymi
Toivotaan toivotaan
- Anonyymi
Zelenskyä kun ei valittu rehellisesti presidentiksi alkuukaan niin jospa YK pitäisi nyt huolen siitä että maa saa kunnollisen presidentin joka suostuu rauhaan.
- Anonyymi
Kuka niitä "varastettuja vaaleja" ehtii laskemaan?
Tietysti Suomessakin varastetaan, kaikkialla paitsi venäjällä. Että kapina pystyyn vaan Ukrainassa ja Suomessa sekä venäjän valtaa pystyyn, niin kaikki harasoo! - Anonyymi
Ne oli rehelliset vaalit, lue itse: https://fi.wikipedia.org/wiki/Ukrainan_presidentinvaalit_2019
Vaalien tarkoitus on että kansa valitsee edustajansa. Muuten ne eivät ole vaalit vaan historian vääristelyä ja vale. Milloin Venäjällä nähdään ensimmäiset rehelliset vaalit ikinä?
- Anonyymi
Brittitiedustelu kertookin nyt, että Venäjä on todennäköisesti käyttänyt droonivarastonsa liki loppuun
luin eräältä sivustolta näin:ensi viikolla odotettavissa drooni hyökkäyksiä viikon ajan 50-100 päivässä. katsotaan minä (slaavilainen sivusto) vs Englannin tiedustelupalvelu. - Anonyymi
jännä nähdä miten kikkailevat tämän
Niin, siis Ukrainan Presidentti valitaan viiden vuoden virkakaudeksi kerrallaan, ja Zelensky on valittu presidentiksi vuonna 2019 eli seuraavat Ukrainan Presidentinvaalit ovat keväällä 2024... (eli noin puolentoista vuoden päässä).
- Anonyymi
hienoa
- Anonyymi
Sepä hyvä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2335260Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233700Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,182184Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2792123Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast461378Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611249Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1281131Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.116946- 34900
- 196804