Venäjän tavoite ei ole syrjäyttää Zelenskyä ennen ensi kevään presidentinvaalia

Anonyymi-ap

Venäjän tavoitteet ovat siis muuttuneet. Venäjä ei vaadi Zelenskyn välitöntä syrjäyttämistä, vaan odottaa ensi kevään presidentin vaaleihin ja katsoo ketä on ehdokkaina Ukrainan seuraavaksi presidentiksi. YK:n pitää tietysti valvoa että Ukrainassa järjestetään rehelliset vaalit että Ukrainan kansa saa itse päättää että haluavatko he Zelenskyn jatkavan.

17

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tästä tulee varmasti hauskaa. Seuraavat presidentin vaalit tulevat olemaan Zelenskyn koomikko uran kokohokota

      • Anonyymi

        Pressa vaalit ovat aina mielenkiintoisia. Venäjän vaaleista tulee viihdettä.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍒 ­­­N­­­y­m­­f­­o­­­m­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17644037D

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Eikö ole aika reilua?

    • Anonyymi

      Voi pikkuiset kun kaikki on pian toisin. Poliitikot satanistien apurit ovat poissa. Kelvottomia roistoja.
      Kukaan noista ei kelpaa meille.
      Uudet kuviot joita liskot ei ihmiset sotke.

      • Anonyymi

        Niin. Aukeis nyt silmät lopuillakin. Miten ne ei tajua?


    • Anonyymi

      Meilläkin on keväällä vaalit. Pääministeri Marin on hyvin innostunut Ukrainasta. Ehkä hän avittaa Zelenskyä pitämään presidentin virkansa?
      Niin voi päätellä Marinin puheista Islannissa. Yhtä sotaa ja Ukrainaa vaan.
      Aamulehti, 23.11.22 s. A21
      "Hyökkäys osoitti Euroopan heikkouden" Sanna Marin sanoo.

      • Anonyymi

        Koko Eurooppa olis vielä heikommassa kunnossa, ellei pääministeri Marin pitäisi sitä pystyssä laulun, tanssin ja juoman voimin. Sota olisi jo laantunut, ellei Marin olisi niin täynnä sotaintoa, että kurittaa suomalaista elintasoakin aselähetystensä kautta!
        Marinin sotainto ohittaa Marskin sotataidot. Se onkin demarin tavoite!


      • Anonyymi

        Toivotaan toivotaan


    • Anonyymi

      Zelenskyä kun ei valittu rehellisesti presidentiksi alkuukaan niin jospa YK pitäisi nyt huolen siitä että maa saa kunnollisen presidentin joka suostuu rauhaan.

      • Anonyymi

        Kuka niitä "varastettuja vaaleja" ehtii laskemaan?

        Tietysti Suomessakin varastetaan, kaikkialla paitsi venäjällä. Että kapina pystyyn vaan Ukrainassa ja Suomessa sekä venäjän valtaa pystyyn, niin kaikki harasoo!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Brittitiedustelu kertookin nyt, että Venäjä on todennäköisesti käyttänyt droonivarastonsa liki loppuun
      luin eräältä sivustolta näin:ensi viikolla odotettavissa drooni hyökkäyksiä viikon ajan 50-100 päivässä. katsotaan minä (slaavilainen sivusto) vs Englannin tiedustelupalvelu.

    • Anonyymi

      jännä nähdä miten kikkailevat tämän

    • Niin, siis Ukrainan Presidentti valitaan viiden vuoden virkakaudeksi kerrallaan, ja Zelensky on valittu presidentiksi vuonna 2019 eli seuraavat Ukrainan Presidentinvaalit ovat keväällä 2024... (eli noin puolentoista vuoden päässä).

    • Anonyymi

      hienoa

    • Anonyymi

      Sepä hyvä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      68
      3199
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2811
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2628
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2598
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2466
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2315
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1753
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1707
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1570
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1426
    Aihe