Keihäänheittoa, kukkien kasvatusta ja joulukalentereita

Anonyymi-ap

Aikaisempi keskustelu jumittaa ties monettako päivää, joten aloitetaan varuiksi uusi.

57

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kiitos, valitinkin yp siitä jumituksesta kun muihin ketuihin voi kommentoida muttei siihen /tähän vanhaan. Tuli vain punaisella 'jokin meni pieleen, yritä kohta uudelleen'. Sain vastauksen että yrittävät selvittää... no mitään ei tapahtunut.
      Tehdään tähän alkuun kukkien kasvatusta osio. Mä voin aloittaa.

• Anonyymi

No niin, kesän kukkasiemenet on kerätty ja pussitettu kevättä varten. Saanähdä millaiset istutukset syntyy ensikevääksi.
      Veikkaanpa vahvasti sinisävyä höystettynä keltaisella.

• Anonyymi

Auringonkukkien siemet tintit veti nokkaansa alta aikayksikön, tyytyväisiä näytti olleen. En ottanut talteen, koska ei voi tietää olisiko olleet itäviä.

• Anonyymi

Joulukalenteria voi joku näppärä sorminen järjestelijä alkaa suunnittelemaan. Mukana puutarhamamma ainakin.... innoissani postaamaan uusia ennennäkemättömiä kuvia.
      Pitää jossakin vaiheessa pikapuolin testata, onko se se toisen alustan linkki joka jumitti tämän, koska sen jälkeen ei mikään toiminut.. Jos niin on, niin sitten en käytetä sitä. Vaan uusi aloitus.
      Se linkki on siinä vanhassa ketjussa toiseksi viimeisessä kommentissa.... tatt-alkuinen. Siitä voi ottaa talteen kirjanmerkkeihin.
      On paljon , paljon kuvaa ja asiaa .
      Meidän hienovireiset vihjailevat jää kauas taakse sen suoruuden rinnalla.
      Olen lukenut ekat 1000 sivua siitä ketjusta jossa on se kasvishedelmän kuva etusivulla otsikossa.
      En kokeile sitä uutta linkkiä ennenkuin muutkin löytää tämän ja on tietoisia asiasta, miksi ehkä jumittui.

• Anonyymi

Niin, kuinkas monta kalenteri(ntekijä)tyttöä meitä on? Kolmeko?

• Anonyymi

Hyvä tietää, ehkä syy jumitukseen oli just se. Ehkä on paras pitäytyä Redditissä, Pinterestissä ja Instassa. Pitäisikö meillä olla joku salainen koodi, jota käytetään uusien ketjujen nimissä, jotta varmasti löydetään uuteen ketjuun jos tarve tulee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää, ehkä syy jumitukseen oli just se. Ehkä on paras pitäytyä Redditissä, Pinterestissä ja Instassa. Pitäisikö meillä olla joku salainen koodi, jota käytetään uusien ketjujen nimissä, jotta varmasti löydetään uuteen ketjuun jos tarve tulee?

Tuota voisi testata tekemällä ketjun jota ei käytetä, muutama tyhjän aikuinen kommentti ja sitten se linkki, jos jumittuu niin vika on se. Jollei jumitu, niin vika on muu.
        Aivan muun nimisen aloituksen.
        Kirjoitin vihjeen siihen av ketjuun 'z on ihana'---- entinen alusta, uusi koti. Eli tämän tutun aloituksen löytää sitten täältä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota voisi testata tekemällä ketjun jota ei käytetä, muutama tyhjän aikuinen kommentti ja sitten se linkki, jos jumittuu niin vika on se. Jollei jumitu, niin vika on muu.
        Aivan muun nimisen aloituksen.
        Kirjoitin vihjeen siihen av ketjuun 'z on ihana'---- entinen alusta, uusi koti. Eli tämän tutun aloituksen löytää sitten täältä.

Testasin johonkin ikivanhaan 2006 vuoden ketjuun lisäämällä linkin tuolta alustalta, mutta en kuitenkaan meidän aihealueelta. Se ainakin meni täydestä. Liittyi matkailuun.... odotellaan hetki ennenkuin kokeillaan oikeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Testasin johonkin ikivanhaan 2006 vuoden ketjuun lisäämällä linkin tuolta alustalta, mutta en kuitenkaan meidän aihealueelta. Se ainakin meni täydestä. Liittyi matkailuun.... odotellaan hetki ennenkuin kokeillaan oikeasti.

laitoin toisen samaan ketjuun uudelta alustalta ja läpi meni... kokeilu meneillään, ennenkuin tähän. Tuo on tosi vanha, jo unohdettu , johon kokeilin... ettei pilaannu mikään lähivuosina käytössä oleva

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auringonkukka olisi selkeä viite suuntaan, jossa liikumme

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auringonkukka olisi selkeä viite suuntaan, jossa liikumme

Niin olisi! Ketjun nimessä voisi olla tästä eteenpäin auringonkukka, jos siis joudutaan tekemään uusi. Olis tietty kiva, jos ei jouduttaisi.

• Anonyymi

Juolukukkia en ole ikinä itse kasvattanut, enkä taida enää edes ostaa, jos oikeita tuoksuvia hyasintteja löydän, niin sitten. Juolukaktus, vai mikä lie kausi kaktus on kyllä ihan jees.

• Anonyymi

Voi että mä olen iloinen, että löysitte tänne! Yritin kanssa monta päivää kirjoittaa vanhaan ketjuun, mutta aina sama virheilmoitus. Laitoin myös eilen viestiä S24n suuntaan ja kerroin ongelmasta. Lupasivat palata asiaan, mutta sittemmin ei ole kuulunut mitään. Tein sitten uuden siinä toivossa, että melkein sama nimi hoitaa homman...

• Anonyymi

Uuden alustan kosteikoilla on viihtyisää ja jos/kun sieltä selviää, niin se tietää puolisolle taas kissanpäiviä.
      Haluaisinpa todella heidän omille bussireissuille mukaan.

• Anonyymi

Luitteko muuten sunnuntain Hesarista tutkijan mietteitä, kuinka Zele edustaa uudenlaista maskuliinisuutta (viittasi varmaankin lähinnä johtajiin, mutta miksei laajemminkin)?

Niinhän se vain on, Zele on vahva persoona, joka kuitenkin välittää ihmisistä ja asioista ja näyttää sen rehellisesti. Ei siis ihme että on niin ihailtu ympäri maailman.

• Anonyymi

Outo juttu, yritin äsken jakaa linkkiä Redditistä, ja taas tuli se virheilmoitus. Ei kai kaikki linkkaaminen ole nyt jotenkin kiellettyä?

• Anonyymi
      • Anonyymi

Toimii, ja näköjään toimii vielä kommentointikin...

• Anonyymi

Jaaaa täälläkö me ollaan? Löysin perille minäkin.

On muuten kohtalaisen levoton tuo uusi keskustelusivusto.. :D
      Me ollaan noijin verrattuna pyhökoulutyttöjä!

Mutta mitäpä sitä kaunistelemaan asioita. Kyllähän hänen oliivinvihreisiin lakanoihinsa olisi tulijoita..🙋‍♀️

• Anonyymi

Ihania fantasioita niissä spoilereissa...jättäisin tosin omalta osaltani kaiken muun siitä sivun 3 pitkästä spoilerista, paitsi Zelen osuuden pois.
        Kuumat tunnelmat on myöskin keskieuroopan tytöillä, ja pojilla myös.
        Kun kauemmin pidemmälle lukee niitä, niin ihan samat kuviot on sielläkin mielenkiinnon kohteina, kuin mitä olemme täällä pohtineet.

• Anonyymi

Säästän parhaita kuvia, joita olen tuolta poiminut sinne joulukalenteriin. Aina vaan tulee lisää löytöjä. Ja kuolaaminen kiihtyy.

• Anonyymi

Eli montako kalenterivastaavaa meitä olisi? Minä ketjun aloittaja, se jota nyt kommentoin, ja keitä muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli montako kalenterivastaavaa meitä olisi? Minä ketjun aloittaja, se jota nyt kommentoin, ja keitä muita?

Se, jota kommentoit, olen puutarhamamma, onko hiusfani jo löytänyt tänne... entä liekkiemojien käyttäjä, t-paidan repijä....kuvien unohtelija...muita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekkiemojimamma paikalla! Löysin tämän tänään. Kuka siis tämän uuden ketjun loi?

Paikalla varmuudella:
        - Liekkiemojimamma
        - Puutarhamamma
        - Kuka muu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liekkiemojimamma paikalla! Löysin tämän tänään. Kuka siis tämän uuden ketjun loi?

Paikalla varmuudella:
        - Liekkiemojimamma
        - Puutarhamamma
        - Kuka muu

Hiusfetistimamma aloitti ketjun eli täällä ollaan! Jaetaanko päivät 1-24 sitten kolmen kesken?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiusfetistimamma aloitti ketjun eli täällä ollaan! Jaetaanko päivät 1-24 sitten kolmen kesken?

Ok. Jos muita halukkaita ilmaantuu niin mukaan vaan....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki siis koolla! Jaoin äsken päivät kolmelle mutta se viesti syystä tai toisesta poistettiin.

Mutta olisko järjestys niin että hiusfetisti aloittaa nro 1, sitten siitä seuraavana minä eli liekkiemojimamma ja kolmantena puutarhamamma.
        En kehtaa niitä numeroita uudelleen laittaa jos se äsken poistui sitä varten. Mutta jouluaatto tulisi siis puutarhamammalle, kerta hänellä oli niitä uusia kuvia tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki siis koolla! Jaoin äsken päivät kolmelle mutta se viesti syystä tai toisesta poistettiin.

Mutta olisko järjestys niin että hiusfetisti aloittaa nro 1, sitten siitä seuraavana minä eli liekkiemojimamma ja kolmantena puutarhamamma.
        En kehtaa niitä numeroita uudelleen laittaa jos se äsken poistui sitä varten. Mutta jouluaatto tulisi siis puutarhamammalle, kerta hänellä oli niitä uusia kuvia tiedossa.

Kukahan se eilen av:n ketjussa ilakoi ketjun olemassaoloa. Jäi vaivaamaan oliko uusi innokas vai vanha tuttu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se vain hiusfanille sopii! Aloitan viikon päästä. Yritän poimia kuvia Pinterestistä, jotta varmasti aukeavat...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan se eilen av:n ketjussa ilakoi ketjun olemassaoloa. Jäi vaivaamaan oliko uusi innokas vai vanha tuttu.

Minä, puutarhamamma, vihjasin uuden alustan olemassa olosta, joku se vihjeen perusteella ilmaisi löytäneensä tuon entisen toimimattoman...Vastauksesta päätellen tuttu täältä.

Kyllä sopii tuo järjestys... ne mainimani kuvat on uudelta alustalta ja tulee vastaan jokaiselle, kun sitä lukee..... siellä on aivan liian paljon sellaisia jotka on poistettu, eikä enää saatavilla. Saattaa käydä niinkin että kun jonkin laittaa, niin se ei sitten kohta enää näy. Riskillä mennään. Jos niin käy, niin laitetaan sitten uusi.
        Instat ja jotkut tiktokit on poistettuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä, puutarhamamma, vihjasin uuden alustan olemassa olosta, joku se vihjeen perusteella ilmaisi löytäneensä tuon entisen toimimattoman...Vastauksesta päätellen tuttu täältä.

Kyllä sopii tuo järjestys... ne mainimani kuvat on uudelta alustalta ja tulee vastaan jokaiselle, kun sitä lukee..... siellä on aivan liian paljon sellaisia jotka on poistettu, eikä enää saatavilla. Saattaa käydä niinkin että kun jonkin laittaa, niin se ei sitten kohta enää näy. Riskillä mennään. Jos niin käy, niin laitetaan sitten uusi.
        Instat ja jotkut tiktokit on poistettuja.

Joo sut Puutarhamamma mä tunnistin sieltä av:n ketjusta kirjoitustyylistä, mutta kuka se oli, joka kirjoitti jotenkin näin "voi miten ihanaa! Zele-ketju!"?

Häntä jäin miettimään, että kuka. Tuon lempinimen käytöstä päätellen joku vanha tuttu. Sinäkö, hiusfani? Vai kadonnut kuvien unohtelija? Kenties se meidän fani?

Joka tapauksessa, harmi kun alkuperäinen kirjoittelijaryhmä kutistui, mutta pidetään me huoli ettei kuivu kokonaan.
        Kamalaa olis jäädä yksin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sut Puutarhamamma mä tunnistin sieltä av:n ketjusta kirjoitustyylistä, mutta kuka se oli, joka kirjoitti jotenkin näin "voi miten ihanaa! Zele-ketju!"?

Häntä jäin miettimään, että kuka. Tuon lempinimen käytöstä päätellen joku vanha tuttu. Sinäkö, hiusfani? Vai kadonnut kuvien unohtelija? Kenties se meidän fani?

Joka tapauksessa, harmi kun alkuperäinen kirjoittelijaryhmä kutistui, mutta pidetään me huoli ettei kuivu kokonaan.
        Kamalaa olis jäädä yksin.

Hiusfani siis aloitti tämä ketjun! Kuvien unohtelijaa ja meidän fania kaivataan kyllä kovasti, mutta yritetään me kolme nyt ainakin pysyä yhdessä!

• Anonyymi
      • Anonyymi

Söpöläinen. <3

• Anonyymi

Siitä vanhassa ketjussa olleesta kävelyvideosta on tuossa uudella alustalla kommentti että joukkotuho ase on hyvin esillä.... kuvannee hyvin asiaansa.
      Monesti kommentoituna , mutta video on resoluutioltaan heikompi kuin r-alustalta otettuna.

• Anonyymi

Ahh, kävelyvideo. En kyllästy siihen koskaan.
        Joukkotuhoase kuulostaa erittäin kuvaavalta ilmaisulta! Antautuisin sen edessä välittömästi, ei tarviais kahta kertaa käskeä.🤭

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voihan iso V.
      Se alkuperäinen kävelyvideo ei ole enää saatavilla, katsoin vanhasta ketjusta, olisin sen linkin laittanut joka on loputtomana silmukkana. Redditilläkin oli poistettu. Tattlella on ainakin toistaiseksi näkyvissä muttei silmukkana, vaan lyhyt pätkä.
      Jostain jos mukaan tarttuu niin linkkiä.
      Onko noilla joku aika raja, jonka jälkeen poistuvat ominensa, koska tattelen videot/kuvat on poistuneet monesta kommentista saatesanoin 'ettei ole saatavilla'

• Anonyymi

Ounou. Mä eilen instassa sitä kattelin mutta sekin taisi olla joku 3sek pätkä. Pitäs tallentaa jotenkin se.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Mitähän isoja uutisia sillä Zelellä on tulossa? Eilen lupaili puheessaan.

• Anonyymi

Siinä saattaa tovi viivähtää, muutama päivä/ viikko, ennenkuin jotain kuuluu. Se mitä kulloisellakin hetkellä tapahtuu, ja missä, on salaisuus pari päivää, ettei joukkojen turvallisuus vaarannu.
        Tai sitten on se oma uusi ase valmis, jonka vuoden vaiheeseen oli tarkoitus valmistua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä saattaa tovi viivähtää, muutama päivä/ viikko, ennenkuin jotain kuuluu. Se mitä kulloisellakin hetkellä tapahtuu, ja missä, on salaisuus pari päivää, ettei joukkojen turvallisuus vaarannu.
        Tai sitten on se oma uusi ase valmis, jonka vuoden vaiheeseen oli tarkoitus valmistua.

Mä niin toivoisin että se liittys jotenkin ilmatorjuntaan.

• Anonyymi

Kannattaa uutta alustaa lukiessa avata ne Spoilerit sekä ne summennetut harmaat pilvet.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Apua mun ensimmäinen ajatus oli että näyttääpäs Zele lämpimältä paketilta ja että mä haluan tonne sen takin alle. 🤭

• Anonyymi
      • Anonyymi

Taivas varjele tota kroppaa..
        Pikkasen nuo vaatteet vielä tiellä, mutta mielikuvitus täyttää puuttuvat kohdat.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Zele läksyttänyt pormestari-Klytskoa eilisessä puheessaan.
      Voihan murunen..
      Varoisit vähän sanojasi, se tulee muuten ja pistää sut vasemmalla kädella nippuun ja taskuunsa. :D

• Anonyymi
        UUSI

Klytskon taskussa olisi turvallista kellä tahansa.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on kuvista ja videoista kasattu tarina viittä vailla valmis, mutta en kuollaksenikaan löydä sitä viimeistä videota, jonka olin ottavinani talteen. Ilmeisesti sekopäisyyttäni en painanut sitä valmis-nappia ja en sitä saanut.
      Se puuttuva on tärkeä kokonaisuuden kannalta, ja en voi edes vihjaista millainen se on, että yllätys säilyy.
      Sen verran kuitenkin, että se vie meidät rinnakkaistodellisuuteen.
      Nyt täytyy kahlata reilut 3000 tekstiä uudelleen läpi löytääkseni sen..... tai sitten se jo ehti poistua.
      Toivoa sopii, että sen löydän.

• Anonyymi
      UUSI

Hei tietääkö kumpikaan, pääseekö Redditissä jotenkin helposti näkemään vanhimmat kirjoitukset Ze-ryhmässä? Ei huvittaisi kelata alas 9kk:n ajalta kirjoituksia, mutta olis hauskaa lukea niitä ihan ekoja juttuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      111
      7148
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      3877
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2943
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1303
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      527
      1270
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      80
      1234
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      71
      1193
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1124
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1050
    Aihe