Keihäänheittoa, kukkien kasvatusta ja joulukalentereita

Anonyymi-ap

Aikaisempi keskustelu jumittaa ties monettako päivää, joten aloitetaan varuiksi uusi.

739

7355

Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Voi kiitos, valitinkin yp siitä jumituksesta kun muihin ketuihin voi kommentoida muttei siihen /tähän vanhaan. Tuli vain punaisella 'jokin meni pieleen, yritä kohta uudelleen'. Sain vastauksen että yrittävät selvittää... no mitään ei tapahtunut.
      Tehdään tähän alkuun kukkien kasvatusta osio. Mä voin aloittaa.

    • Anonyymi

      No niin, kesän kukkasiemenet on kerätty ja pussitettu kevättä varten. Saanähdä millaiset istutukset syntyy ensikevääksi.
      Veikkaanpa vahvasti sinisävyä höystettynä keltaisella.

    • Anonyymi

      Auringonkukkien siemet tintit veti nokkaansa alta aikayksikön, tyytyväisiä näytti olleen. En ottanut talteen, koska ei voi tietää olisiko olleet itäviä.

    • Anonyymi

      Joulukalenteria voi joku näppärä sorminen järjestelijä alkaa suunnittelemaan. Mukana puutarhamamma ainakin.... innoissani postaamaan uusia ennennäkemättömiä kuvia.
      Pitää jossakin vaiheessa pikapuolin testata, onko se se toisen alustan linkki joka jumitti tämän, koska sen jälkeen ei mikään toiminut.. Jos niin on, niin sitten en käytetä sitä. Vaan uusi aloitus.
      Se linkki on siinä vanhassa ketjussa toiseksi viimeisessä kommentissa.... tatt-alkuinen. Siitä voi ottaa talteen kirjanmerkkeihin.
      On paljon , paljon kuvaa ja asiaa .
      Meidän hienovireiset vihjailevat jää kauas taakse sen suoruuden rinnalla.
      Olen lukenut ekat 1000 sivua siitä ketjusta jossa on se kasvishedelmän kuva etusivulla otsikossa.
      En kokeile sitä uutta linkkiä ennenkuin muutkin löytää tämän ja on tietoisia asiasta, miksi ehkä jumittui.

      • Anonyymi

        Niin, kuinkas monta kalenteri(ntekijä)tyttöä meitä on? Kolmeko?


      • Anonyymi

        Hyvä tietää, ehkä syy jumitukseen oli just se. Ehkä on paras pitäytyä Redditissä, Pinterestissä ja Instassa. Pitäisikö meillä olla joku salainen koodi, jota käytetään uusien ketjujen nimissä, jotta varmasti löydetään uuteen ketjuun jos tarve tulee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää, ehkä syy jumitukseen oli just se. Ehkä on paras pitäytyä Redditissä, Pinterestissä ja Instassa. Pitäisikö meillä olla joku salainen koodi, jota käytetään uusien ketjujen nimissä, jotta varmasti löydetään uuteen ketjuun jos tarve tulee?

        Tuota voisi testata tekemällä ketjun jota ei käytetä, muutama tyhjän aikuinen kommentti ja sitten se linkki, jos jumittuu niin vika on se. Jollei jumitu, niin vika on muu.
        Aivan muun nimisen aloituksen.
        Kirjoitin vihjeen siihen av ketjuun 'z on ihana'---- entinen alusta, uusi koti. Eli tämän tutun aloituksen löytää sitten täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota voisi testata tekemällä ketjun jota ei käytetä, muutama tyhjän aikuinen kommentti ja sitten se linkki, jos jumittuu niin vika on se. Jollei jumitu, niin vika on muu.
        Aivan muun nimisen aloituksen.
        Kirjoitin vihjeen siihen av ketjuun 'z on ihana'---- entinen alusta, uusi koti. Eli tämän tutun aloituksen löytää sitten täältä.

        Testasin johonkin ikivanhaan 2006 vuoden ketjuun lisäämällä linkin tuolta alustalta, mutta en kuitenkaan meidän aihealueelta. Se ainakin meni täydestä. Liittyi matkailuun.... odotellaan hetki ennenkuin kokeillaan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Testasin johonkin ikivanhaan 2006 vuoden ketjuun lisäämällä linkin tuolta alustalta, mutta en kuitenkaan meidän aihealueelta. Se ainakin meni täydestä. Liittyi matkailuun.... odotellaan hetki ennenkuin kokeillaan oikeasti.

        laitoin toisen samaan ketjuun uudelta alustalta ja läpi meni... kokeilu meneillään, ennenkuin tähän. Tuo on tosi vanha, jo unohdettu , johon kokeilin... ettei pilaannu mikään lähivuosina käytössä oleva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä tietää, ehkä syy jumitukseen oli just se. Ehkä on paras pitäytyä Redditissä, Pinterestissä ja Instassa. Pitäisikö meillä olla joku salainen koodi, jota käytetään uusien ketjujen nimissä, jotta varmasti löydetään uuteen ketjuun jos tarve tulee?

        Auringonkukka olisi selkeä viite suuntaan, jossa liikumme


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auringonkukka olisi selkeä viite suuntaan, jossa liikumme

        Niin olisi! Ketjun nimessä voisi olla tästä eteenpäin auringonkukka, jos siis joudutaan tekemään uusi. Olis tietty kiva, jos ei jouduttaisi.


    • Anonyymi

      Juolukukkia en ole ikinä itse kasvattanut, enkä taida enää edes ostaa, jos oikeita tuoksuvia hyasintteja löydän, niin sitten. Juolukaktus, vai mikä lie kausi kaktus on kyllä ihan jees.

    • Anonyymi

      Voi että mä olen iloinen, että löysitte tänne! Yritin kanssa monta päivää kirjoittaa vanhaan ketjuun, mutta aina sama virheilmoitus. Laitoin myös eilen viestiä S24n suuntaan ja kerroin ongelmasta. Lupasivat palata asiaan, mutta sittemmin ei ole kuulunut mitään. Tein sitten uuden siinä toivossa, että melkein sama nimi hoitaa homman...

    • Anonyymi

      Uuden alustan kosteikoilla on viihtyisää ja jos/kun sieltä selviää, niin se tietää puolisolle taas kissanpäiviä.
      Haluaisinpa todella heidän omille bussireissuille mukaan.

    • Anonyymi

      Luitteko muuten sunnuntain Hesarista tutkijan mietteitä, kuinka Zele edustaa uudenlaista maskuliinisuutta (viittasi varmaankin lähinnä johtajiin, mutta miksei laajemminkin)?

      Niinhän se vain on, Zele on vahva persoona, joka kuitenkin välittää ihmisistä ja asioista ja näyttää sen rehellisesti. Ei siis ihme että on niin ihailtu ympäri maailman.

    • Anonyymi

      Outo juttu, yritin äsken jakaa linkkiä Redditistä, ja taas tuli se virheilmoitus. Ei kai kaikki linkkaaminen ole nyt jotenkin kiellettyä?

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Toimii, ja näköjään toimii vielä kommentointikin...


    • Anonyymi

      Jaaaa täälläkö me ollaan? Löysin perille minäkin.

      On muuten kohtalaisen levoton tuo uusi keskustelusivusto.. :D
      Me ollaan noijin verrattuna pyhökoulutyttöjä!

      Mutta mitäpä sitä kaunistelemaan asioita. Kyllähän hänen oliivinvihreisiin lakanoihinsa olisi tulijoita..🙋‍♀️

      • Anonyymi

        Ihania fantasioita niissä spoilereissa...jättäisin tosin omalta osaltani kaiken muun siitä sivun 3 pitkästä spoilerista, paitsi Zelen osuuden pois.
        Kuumat tunnelmat on myöskin keskieuroopan tytöillä, ja pojilla myös.
        Kun kauemmin pidemmälle lukee niitä, niin ihan samat kuviot on sielläkin mielenkiinnon kohteina, kuin mitä olemme täällä pohtineet.


      • Anonyymi

        Siellä sanottiin Redditistä ihan samoin, että ne on pyhäkoululaisia. No niinhän ne ja me ollaankin.
        On hyvä, että jossakin on alusta jossa voi vapaasti kirjoittaa, joskin kirjautumalla ja myöskin muut voi käydä lukemassa, ilman sitä.


    • Anonyymi

      Säästän parhaita kuvia, joita olen tuolta poiminut sinne joulukalenteriin. Aina vaan tulee lisää löytöjä. Ja kuolaaminen kiihtyy.

      • Anonyymi

        Eli montako kalenterivastaavaa meitä olisi? Minä ketjun aloittaja, se jota nyt kommentoin, ja keitä muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli montako kalenterivastaavaa meitä olisi? Minä ketjun aloittaja, se jota nyt kommentoin, ja keitä muita?

        Se, jota kommentoit, olen puutarhamamma, onko hiusfani jo löytänyt tänne... entä liekkiemojien käyttäjä, t-paidan repijä....kuvien unohtelija...muita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli montako kalenterivastaavaa meitä olisi? Minä ketjun aloittaja, se jota nyt kommentoin, ja keitä muita?

        Liekkiemojimamma paikalla! Löysin tämän tänään. Kuka siis tämän uuden ketjun loi?

        Paikalla varmuudella:
        - Liekkiemojimamma
        - Puutarhamamma
        - Kuka muu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkiemojimamma paikalla! Löysin tämän tänään. Kuka siis tämän uuden ketjun loi?

        Paikalla varmuudella:
        - Liekkiemojimamma
        - Puutarhamamma
        - Kuka muu

        Hiusfetistimamma aloitti ketjun eli täällä ollaan! Jaetaanko päivät 1-24 sitten kolmen kesken?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiusfetistimamma aloitti ketjun eli täällä ollaan! Jaetaanko päivät 1-24 sitten kolmen kesken?

        Ok. Jos muita halukkaita ilmaantuu niin mukaan vaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiusfetistimamma aloitti ketjun eli täällä ollaan! Jaetaanko päivät 1-24 sitten kolmen kesken?

        Kaikki siis koolla! Jaoin äsken päivät kolmelle mutta se viesti syystä tai toisesta poistettiin.

        Mutta olisko järjestys niin että hiusfetisti aloittaa nro 1, sitten siitä seuraavana minä eli liekkiemojimamma ja kolmantena puutarhamamma.
        En kehtaa niitä numeroita uudelleen laittaa jos se äsken poistui sitä varten. Mutta jouluaatto tulisi siis puutarhamammalle, kerta hänellä oli niitä uusia kuvia tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki siis koolla! Jaoin äsken päivät kolmelle mutta se viesti syystä tai toisesta poistettiin.

        Mutta olisko järjestys niin että hiusfetisti aloittaa nro 1, sitten siitä seuraavana minä eli liekkiemojimamma ja kolmantena puutarhamamma.
        En kehtaa niitä numeroita uudelleen laittaa jos se äsken poistui sitä varten. Mutta jouluaatto tulisi siis puutarhamammalle, kerta hänellä oli niitä uusia kuvia tiedossa.

        Kukahan se eilen av:n ketjussa ilakoi ketjun olemassaoloa. Jäi vaivaamaan oliko uusi innokas vai vanha tuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki siis koolla! Jaoin äsken päivät kolmelle mutta se viesti syystä tai toisesta poistettiin.

        Mutta olisko järjestys niin että hiusfetisti aloittaa nro 1, sitten siitä seuraavana minä eli liekkiemojimamma ja kolmantena puutarhamamma.
        En kehtaa niitä numeroita uudelleen laittaa jos se äsken poistui sitä varten. Mutta jouluaatto tulisi siis puutarhamammalle, kerta hänellä oli niitä uusia kuvia tiedossa.

        Kyllä se vain hiusfanille sopii! Aloitan viikon päästä. Yritän poimia kuvia Pinterestistä, jotta varmasti aukeavat...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan se eilen av:n ketjussa ilakoi ketjun olemassaoloa. Jäi vaivaamaan oliko uusi innokas vai vanha tuttu.

        Minä, puutarhamamma, vihjasin uuden alustan olemassa olosta, joku se vihjeen perusteella ilmaisi löytäneensä tuon entisen toimimattoman...Vastauksesta päätellen tuttu täältä.

        Kyllä sopii tuo järjestys... ne mainimani kuvat on uudelta alustalta ja tulee vastaan jokaiselle, kun sitä lukee..... siellä on aivan liian paljon sellaisia jotka on poistettu, eikä enää saatavilla. Saattaa käydä niinkin että kun jonkin laittaa, niin se ei sitten kohta enää näy. Riskillä mennään. Jos niin käy, niin laitetaan sitten uusi.
        Instat ja jotkut tiktokit on poistettuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä, puutarhamamma, vihjasin uuden alustan olemassa olosta, joku se vihjeen perusteella ilmaisi löytäneensä tuon entisen toimimattoman...Vastauksesta päätellen tuttu täältä.

        Kyllä sopii tuo järjestys... ne mainimani kuvat on uudelta alustalta ja tulee vastaan jokaiselle, kun sitä lukee..... siellä on aivan liian paljon sellaisia jotka on poistettu, eikä enää saatavilla. Saattaa käydä niinkin että kun jonkin laittaa, niin se ei sitten kohta enää näy. Riskillä mennään. Jos niin käy, niin laitetaan sitten uusi.
        Instat ja jotkut tiktokit on poistettuja.

        Joo sut Puutarhamamma mä tunnistin sieltä av:n ketjusta kirjoitustyylistä, mutta kuka se oli, joka kirjoitti jotenkin näin "voi miten ihanaa! Zele-ketju!"?

        Häntä jäin miettimään, että kuka. Tuon lempinimen käytöstä päätellen joku vanha tuttu. Sinäkö, hiusfani? Vai kadonnut kuvien unohtelija? Kenties se meidän fani?

        Joka tapauksessa, harmi kun alkuperäinen kirjoittelijaryhmä kutistui, mutta pidetään me huoli ettei kuivu kokonaan.
        Kamalaa olis jäädä yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sut Puutarhamamma mä tunnistin sieltä av:n ketjusta kirjoitustyylistä, mutta kuka se oli, joka kirjoitti jotenkin näin "voi miten ihanaa! Zele-ketju!"?

        Häntä jäin miettimään, että kuka. Tuon lempinimen käytöstä päätellen joku vanha tuttu. Sinäkö, hiusfani? Vai kadonnut kuvien unohtelija? Kenties se meidän fani?

        Joka tapauksessa, harmi kun alkuperäinen kirjoittelijaryhmä kutistui, mutta pidetään me huoli ettei kuivu kokonaan.
        Kamalaa olis jäädä yksin.

        Hiusfani siis aloitti tämä ketjun! Kuvien unohtelijaa ja meidän fania kaivataan kyllä kovasti, mutta yritetään me kolme nyt ainakin pysyä yhdessä!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Söpöläinen. <3


    • Anonyymi

      Siitä vanhassa ketjussa olleesta kävelyvideosta on tuossa uudella alustalla kommentti että joukkotuho ase on hyvin esillä.... kuvannee hyvin asiaansa.
      Monesti kommentoituna , mutta video on resoluutioltaan heikompi kuin r-alustalta otettuna.

      • Anonyymi

        Ahh, kävelyvideo. En kyllästy siihen koskaan.
        Joukkotuhoase kuulostaa erittäin kuvaavalta ilmaisulta! Antautuisin sen edessä välittömästi, ei tarviais kahta kertaa käskeä.🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahh, kävelyvideo. En kyllästy siihen koskaan.
        Joukkotuhoase kuulostaa erittäin kuvaavalta ilmaisulta! Antautuisin sen edessä välittömästi, ei tarviais kahta kertaa käskeä.🤭

        Siitä joku mainitsi t.llä, jotta se on moniajopeto.
        Kyllä, varmasti riittäisi meille kaikille osamme.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Voihan iso V.
      Se alkuperäinen kävelyvideo ei ole enää saatavilla, katsoin vanhasta ketjusta, olisin sen linkin laittanut joka on loputtomana silmukkana. Redditilläkin oli poistettu. Tattlella on ainakin toistaiseksi näkyvissä muttei silmukkana, vaan lyhyt pätkä.
      Jostain jos mukaan tarttuu niin linkkiä.
      Onko noilla joku aika raja, jonka jälkeen poistuvat ominensa, koska tattelen videot/kuvat on poistuneet monesta kommentista saatesanoin 'ettei ole saatavilla'

      • Anonyymi

        Ounou. Mä eilen instassa sitä kattelin mutta sekin taisi olla joku 3sek pätkä. Pitäs tallentaa jotenkin se.


      • Anonyymi

        Sain tattlelta kalastettua kävelyvideon, joskin heikkolaatuinen kuvan resoluutio ja pieni kuvakoko...katsotaan mitä tuli

        https://tattle.life/attachments/wolodymyr-selenskyj-walking-gif.1689341/


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ounou. Mä eilen instassa sitä kattelin mutta sekin taisi olla joku 3sek pätkä. Pitäs tallentaa jotenkin se.

        Se on T.ssä vähänväliä, monessakin ketjussa, sieltä laitoin tuon silmukan, joka ei heti pääty. Kuvan laatu ei ole sama kuin meidän edellisessä ketjussa, valitettavasti.


    • Anonyymi

      Mitähän isoja uutisia sillä Zelellä on tulossa? Eilen lupaili puheessaan.

      • Anonyymi

        Siinä saattaa tovi viivähtää, muutama päivä/ viikko, ennenkuin jotain kuuluu. Se mitä kulloisellakin hetkellä tapahtuu, ja missä, on salaisuus pari päivää, ettei joukkojen turvallisuus vaarannu.
        Tai sitten on se oma uusi ase valmis, jonka vuoden vaiheeseen oli tarkoitus valmistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä saattaa tovi viivähtää, muutama päivä/ viikko, ennenkuin jotain kuuluu. Se mitä kulloisellakin hetkellä tapahtuu, ja missä, on salaisuus pari päivää, ettei joukkojen turvallisuus vaarannu.
        Tai sitten on se oma uusi ase valmis, jonka vuoden vaiheeseen oli tarkoitus valmistua.

        Mä niin toivoisin että se liittys jotenkin ilmatorjuntaan.


    • Anonyymi

      Kannattaa uutta alustaa lukiessa avata ne Spoilerit sekä ne summennetut harmaat pilvet.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Apua mun ensimmäinen ajatus oli että näyttääpäs Zele lämpimältä paketilta ja että mä haluan tonne sen takin alle. 🤭


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taivas varjele tota kroppaa..
        Pikkasen nuo vaatteet vielä tiellä, mutta mielikuvitus täyttää puuttuvat kohdat.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se hukassa oleva on saman tyyppinen, pidempi versio, mutta ei tämä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Zele läksyttänyt pormestari-Klytskoa eilisessä puheessaan.
      Voihan murunen..
      Varoisit vähän sanojasi, se tulee muuten ja pistää sut vasemmalla kädella nippuun ja taskuunsa. :D

      • Anonyymi

        Klytskon taskussa olisi turvallista kellä tahansa.


    • Anonyymi

      Mulla on kuvista ja videoista kasattu tarina viittä vailla valmis, mutta en kuollaksenikaan löydä sitä viimeistä videota, jonka olin ottavinani talteen. Ilmeisesti sekopäisyyttäni en painanut sitä valmis-nappia ja en sitä saanut.
      Se puuttuva on tärkeä kokonaisuuden kannalta, ja en voi edes vihjaista millainen se on, että yllätys säilyy.
      Sen verran kuitenkin, että se vie meidät rinnakkaistodellisuuteen.
      Nyt täytyy kahlata reilut 3000 tekstiä uudelleen läpi löytääkseni sen..... tai sitten se jo ehti poistua.
      Toivoa sopii, että sen löydän.

    • Anonyymi

      Hei tietääkö kumpikaan, pääseekö Redditissä jotenkin helposti näkemään vanhimmat kirjoitukset Ze-ryhmässä? Ei huvittaisi kelata alas 9kk:n ajalta kirjoituksia, mutta olis hauskaa lukea niitä ihan ekoja juttuja.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vaan pakko kelailla ja hidasatahan se on. Hidastuu entisestään mitä pidemmälle taaksepäin ehtii. Jos tietää tarkan otsikon, niin hakukenttään ihan ylälaidassa kirjoittaen... mutta ihan sanatarkka pitää olla tai muutoin 'ei tulosta'.
        Jos joku muu tietää kuinka, niin sen kertoa voi meille.
        Jos jostain vanhasta linkistä menee taaksepäin, esim, sieltä vanhan ketjun alkupäästä, niin se linkin juttu kyllä tulee, mutta muu on uutta, mikäli se r-sivuille johtaa, eikä pelkästään linkin juttuun.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä mulla yhdelle käyttöä olis. 🤭


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei näy insta taaskaan, muutaman kuvan näin.
        Yritän edelleen etsiä sitä kadonnutta, muistelisin sen tik-tok olleen. Mutta ei se haittaa kokonaisuutta, olisi vaan ollut naminami loppu huipennus.
        Tuon vasta aattona laitan kalenteriin.
        Olen myös lukenut muutaman ketjun lisää aiheesta .
        Reddit on kiltti vs tuo....hyvä niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näy insta taaskaan, muutaman kuvan näin.
        Yritän edelleen etsiä sitä kadonnutta, muistelisin sen tik-tok olleen. Mutta ei se haittaa kokonaisuutta, olisi vaan ollut naminami loppu huipennus.
        Tuon vasta aattona laitan kalenteriin.
        Olen myös lukenut muutaman ketjun lisää aiheesta .
        Reddit on kiltti vs tuo....hyvä niin.

        No hitsit. Tossa linkissä oli paidatonta materiaalia mitä en itse ainakaan ollut ennen nähnyt. Ihanat ne rinta ja massukarvat.


    • Anonyymi

      Nyt on paljon pyörinyt juttua, niin kysyn mitä mieltä te olette?
      Zelellä ollut vähän "kohuntynkää", ensin se Puolan ohjus-jupakka ja sitten tuo Klytskon kanssa vääntäminen.
      Monessa paikassa ollaan sitä mieltä, että Zele on muuttunut. Että hän ei ole enää samanlainen vaan esiintyy epäedukkaasti.

      Mitä mieltä?

      • Anonyymi

        Valtaosa on median klikkiotsikkoja ilman suurempaa pohjaa mihinkään. Kiovan kokoiseen kaupunkiin on vaikea nopeasti niitä suojia järjestää olosuhteet huomioon ottaen, sama muissakin suuremmissa paikoissa, oli vain yleistasolla toteamus, jotta olisi syytä nopeammin toimia.
        Ohjus taas aiheutui pelkästään zenäjän hyökkäyksestä, sen takia torjuntaohjus meni minne meni. Kaupunkien väärin syötetty koodi zenäjän toimesta olisi johtanut juurikin tuohon pisteeseen johonka ne päätyi, toki Ukrainan ohjus zenäläisen perässä sitä seuraten.
        Aikanaan tuokin selvinnee.
        Kaikesta revitään niitä klikkiotsikoita ja kaikenlaisia tulkintoja esitetään vain myynninedistystarkoituksessa.

        Odotellaan niitä hyviä uutisia lähiaikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtaosa on median klikkiotsikkoja ilman suurempaa pohjaa mihinkään. Kiovan kokoiseen kaupunkiin on vaikea nopeasti niitä suojia järjestää olosuhteet huomioon ottaen, sama muissakin suuremmissa paikoissa, oli vain yleistasolla toteamus, jotta olisi syytä nopeammin toimia.
        Ohjus taas aiheutui pelkästään zenäjän hyökkäyksestä, sen takia torjuntaohjus meni minne meni. Kaupunkien väärin syötetty koodi zenäjän toimesta olisi johtanut juurikin tuohon pisteeseen johonka ne päätyi, toki Ukrainan ohjus zenäläisen perässä sitä seuraten.
        Aikanaan tuokin selvinnee.
        Kaikesta revitään niitä klikkiotsikoita ja kaikenlaisia tulkintoja esitetään vain myynninedistystarkoituksessa.

        Odotellaan niitä hyviä uutisia lähiaikoina.

        Hesarissa oli kerran juttu jossa tutkija antoi ymmärtää, että Zele olisi loppujen lopuksi oikeassa ja muut väärässä.

        Enkä kyllä huomaa mitään muutosta Zelessä, huomaatteko te? En yhtään ihmettele, jos noin hirveän kovan paineen alla välillä vähän temperamentti kuohahtelee itse kullakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hesarissa oli kerran juttu jossa tutkija antoi ymmärtää, että Zele olisi loppujen lopuksi oikeassa ja muut väärässä.

        Enkä kyllä huomaa mitään muutosta Zelessä, huomaatteko te? En yhtään ihmettele, jos noin hirveän kovan paineen alla välillä vähän temperamentti kuohahtelee itse kullakin.

        Ja sitten vielä se, että Ukrainassa saattaa olla ihan ok vaihtaa mielipiteitä sävyyn, joka kuulostaa muunmaalaista hurjalta. En tietenkään tunne yhtään paikallisia kommunikointitapoja, mutta vastaavia tapoja löytyy monelta suunnalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä se, että Ukrainassa saattaa olla ihan ok vaihtaa mielipiteitä sävyyn, joka kuulostaa muunmaalaista hurjalta. En tietenkään tunne yhtään paikallisia kommunikointitapoja, mutta vastaavia tapoja löytyy monelta suunnalta.

        Redditissä juurikin tänään tuosta ja taustoista sekä myöskin siitä ko. lehden toiminnasta.
        Itseasiassa se toimittaja joka tuon USAssa ekana julkaisi, on saanut potkut.
        Hesarin 'toimittelija' Helin joutui peruuttelemaan lausuntojaan siitä videosta jossa zenäläinen sotavanki avaa tulen.... twitterissä oli oikaisua.
        Jotenkin tarkoitushakuisia klikkiotsikoita on ympäri maailman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten vielä se, että Ukrainassa saattaa olla ihan ok vaihtaa mielipiteitä sävyyn, joka kuulostaa muunmaalaista hurjalta. En tietenkään tunne yhtään paikallisia kommunikointitapoja, mutta vastaavia tapoja löytyy monelta suunnalta.

        Muilta alustoilta luettuna, niin kyllä siellä ilmaistaan mielipiteitä toiseen tyyliin , välillä räiskyy kunnolla, mutta ei vaikuta henkilösuhteisiin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oi, juuri olin linkkaamassa tuota samaa, että nyt niitä upeasti leikattuja niskoja on enemmänkin tarjolla ihailtaviksi! Käyttävätköhän herrat saman parturin palveluita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, juuri olin linkkaamassa tuota samaa, että nyt niitä upeasti leikattuja niskoja on enemmänkin tarjolla ihailtaviksi! Käyttävätköhän herrat saman parturin palveluita?

        Pakko kysyä hiusfanilta, oletko itse parturikampaaja ammatiltasi vai mistä kiinnostus hiuksiin kumpuaa? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko kysyä hiusfanilta, oletko itse parturikampaaja ammatiltasi vai mistä kiinnostus hiuksiin kumpuaa? 😊

        Ei, ihan muulla alalla ollaan :) Ette varmaan uskoisi, jos kertoisin, millä.

        Enkä osaa yhtään sanoa mistä se viehtymys tulee. Osaan vain sanoa, että olen ihaillut tuollaisia hiuksia miehillä jo teini-iästä asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ihan muulla alalla ollaan :) Ette varmaan uskoisi, jos kertoisin, millä.

        Enkä osaa yhtään sanoa mistä se viehtymys tulee. Osaan vain sanoa, että olen ihaillut tuollaisia hiuksia miehillä jo teini-iästä asti.

        Voidaanhan me oheiskuviona arvalilla toisetemme ammatteja. Tuskin kenenkään henkilöys siitä paljastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, ihan muulla alalla ollaan :) Ette varmaan uskoisi, jos kertoisin, millä.

        Enkä osaa yhtään sanoa mistä se viehtymys tulee. Osaan vain sanoa, että olen ihaillut tuollaisia hiuksia miehillä jo teini-iästä asti.

        Oot tietty joku, joka tekee tutkimusta ihmisten nettikäyttäytymisestä tai ajankohtaisista ilmiöistä. :D
        Tai sit oot joku Niinistön kansliahenkilö, jolla on jopa OIKEA teoreettinen mahdollisuus päästä edes jonkinmoiseen kontaktiin Zelen kanssa. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voidaanhan me oheiskuviona arvalilla toisetemme ammatteja. Tuskin kenenkään henkilöys siitä paljastuu.

        Puutarhamamma on joku joka tekee töitä tietokoneen ääressä, kenties kotoa käsin. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot tietty joku, joka tekee tutkimusta ihmisten nettikäyttäytymisestä tai ajankohtaisista ilmiöistä. :D
        Tai sit oot joku Niinistön kansliahenkilö, jolla on jopa OIKEA teoreettinen mahdollisuus päästä edes jonkinmoiseen kontaktiin Zelen kanssa. :D

        No niin, nyt nauran täällä itsekseni loppupäivän... Vähän mietinkin kun kirjoitin tuon, että pitäisikö mainita etten sentään ole kukaan ministereistä tai vastaavaa. Enkä työskentele valtionhallinnossakaan, eli mahdollisuudet päästä kontaktiin Zelen kanssa työn merkeissä on nollassa, ikävä kyllä.

        Mutta tutkimuksen tekeminen itsessään oli aika hyvin arvattu. En kuitenkaan analysoi nettikäyttäytymistä, eli olkaa huoleti.

        Jäin lounastauolla miettimään tuota "mistä tämä hiuskiinnostus alkoi"-kysymystä ja muistin, että näin joskus 15-kesäisenä Elloksen kuvastossa miehen, jolla oli hyvin samanlaiset hiukset kuin Zelellä nykyään, ja aloin silloin heti miettiä, että onpas komea ja huolettoman tyylikäs. Että noin pienestä se lähtee jos on lähteäkseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutarhamamma on joku joka tekee töitä tietokoneen ääressä, kenties kotoa käsin. 🤔

        Et onnistunut arvaamaan oikeaa ammattiani vielä, toki koneella teen yhtäsun toista, mutta en oikeita töitä. Tavallaan vapaaehtoistyötä kylläkin, 'siivous alalla', koneella.
        Samaa vapaaehtoistyötä harkitsin kv toimipisteellä, mutta tulin siihen tulokseen ettei kielitaitoni ole riittävän hyvää. Jokin aika sitten oli kysyntää.
        Oikeat työt voin hoitaa mihin valitsemaani aikaan tahansa, että sen puoleen melko vapaata.
        Osan voin tehdä kotona.
        Usein olen hereillä jo ennen sitä kuuluisaa 'kukon' laulua, varsinkin kesällä, jolloin vähemmän niitä oikeita töitä teen, onnellisten sattumien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt nauran täällä itsekseni loppupäivän... Vähän mietinkin kun kirjoitin tuon, että pitäisikö mainita etten sentään ole kukaan ministereistä tai vastaavaa. Enkä työskentele valtionhallinnossakaan, eli mahdollisuudet päästä kontaktiin Zelen kanssa työn merkeissä on nollassa, ikävä kyllä.

        Mutta tutkimuksen tekeminen itsessään oli aika hyvin arvattu. En kuitenkaan analysoi nettikäyttäytymistä, eli olkaa huoleti.

        Jäin lounastauolla miettimään tuota "mistä tämä hiuskiinnostus alkoi"-kysymystä ja muistin, että näin joskus 15-kesäisenä Elloksen kuvastossa miehen, jolla oli hyvin samanlaiset hiukset kuin Zelellä nykyään, ja aloin silloin heti miettiä, että onpas komea ja huolettoman tyylikäs. Että noin pienestä se lähtee jos on lähteäkseen.

        Mahdatko sitten analysoida keski-ikäisten naisten (julkisuuden henkilöön liittyvää) rakastumista ja siihen liittyvää sekoamista? :D

        Siihen oltaisi nimittäin tarjottu melko mehukasta matskua! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin, nyt nauran täällä itsekseni loppupäivän... Vähän mietinkin kun kirjoitin tuon, että pitäisikö mainita etten sentään ole kukaan ministereistä tai vastaavaa. Enkä työskentele valtionhallinnossakaan, eli mahdollisuudet päästä kontaktiin Zelen kanssa työn merkeissä on nollassa, ikävä kyllä.

        Mutta tutkimuksen tekeminen itsessään oli aika hyvin arvattu. En kuitenkaan analysoi nettikäyttäytymistä, eli olkaa huoleti.

        Jäin lounastauolla miettimään tuota "mistä tämä hiuskiinnostus alkoi"-kysymystä ja muistin, että näin joskus 15-kesäisenä Elloksen kuvastossa miehen, jolla oli hyvin samanlaiset hiukset kuin Zelellä nykyään, ja aloin silloin heti miettiä, että onpas komea ja huolettoman tyylikäs. Että noin pienestä se lähtee jos on lähteäkseen.

        Oi niitä aikoja, kun vielä tuli paperiset kuvastot kotiin. Ei tarvinnut tuskailla tökkivän netin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko sitten analysoida keski-ikäisten naisten (julkisuuden henkilöön liittyvää) rakastumista ja siihen liittyvää sekoamista? :D

        Siihen oltaisi nimittäin tarjottu melko mehukasta matskua! :D

        Matsku olisi tosiaan mahtavaa, mutta mistään sellaisesta ei ole kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi niitä aikoja, kun vielä tuli paperiset kuvastot kotiin. Ei tarvinnut tuskailla tökkivän netin kanssa.

        No niinpä, ja niistä kuvastoista oli kiva leikellä tämän komean miehen kuvia talteen ja liimata päiväkirjaan! Kuvia oli varmasti enemmän kuin tekstiä, vaikka sitäkin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdatko sitten analysoida keski-ikäisten naisten (julkisuuden henkilöön liittyvää) rakastumista ja siihen liittyvää sekoamista? :D

        Siihen oltaisi nimittäin tarjottu melko mehukasta matskua! :D

        Tuota olen itsekseni funtsaillut, jotta joku saisi oivaa materiaalia kun tekisi kv vertailua eri alustoilla, miten 24.2 jälkeen on erilaisia keskustelu'kerhoja' syntynyt ja millaisia aiheita käsitellään.
        Ainakin ne mitä olen itse seurannut on kaltaisiamme tavallisia ihmisiä, eri ammateissa ja eri ikäisiä, naimisissa, naimattomia, heterot muut.
        Aiheina ihan samat kuin meilläkin, joskin T on vahvemmin seksuaalisten päiväunien purkamiseen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No kellepä ei, mutta Zele itse saattaa kaivata päiväänsä edes yhtä hetkeä, jolloin saisi olla ihan rauhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kellepä ei, mutta Zele itse saattaa kaivata päiväänsä edes yhtä hetkeä, jolloin saisi olla ihan rauhassa.

        No nyt kun luen tuon uudelleen huomaan siinä hiukan ikävän sävyn, joka ei ollut todellakaan tarkoitus! Piti laitata nauruhymiö perään...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt kun luen tuon uudelleen huomaan siinä hiukan ikävän sävyn, joka ei ollut todellakaan tarkoitus! Piti laitata nauruhymiö perään...

        Juu en ottanut pahalla! Ja tietenkin ihan mielikuvituksen tasolla. Jos tässä maailman tilanteessa johonkin kontakteihin hänen kanssaan ihmeen kaupalla pääsisin, tarjoaisin vain hyvin varoen korkeintaan teetä ja sympatiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu en ottanut pahalla! Ja tietenkin ihan mielikuvituksen tasolla. Jos tässä maailman tilanteessa johonkin kontakteihin hänen kanssaan ihmeen kaupalla pääsisin, tarjoaisin vain hyvin varoen korkeintaan teetä ja sympatiaa.

        No hyvä :)! Teetä ja sympatiaa ilman muuta, ehkä myös Fazerin sinistä, onhan se jossain valittu maailman parhaaksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä :)! Teetä ja sympatiaa ilman muuta, ehkä myös Fazerin sinistä, onhan se jossain valittu maailman parhaaksi...

        Ehkä vielä halauksen, hyvin varovaisen ja viattoman halauksen. Zelehän tykkää halailla niin ihan häntä varten vain.. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vielä halauksen, hyvin varovaisen ja viattoman halauksen. Zelehän tykkää halailla niin ihan häntä varten vain.. 😉

        Pieni lämmin halaus ehdottomasti, Zelehän on ihan halinalle!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hyvin näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin näkyy!

        Ok, sitten uskallankin lisätä, vaikka en itse näe heti uudelleen.
        Nyt näkyy nuo aiemmat joita en nähnyt, mutta uusin ei..... ei haittaa vaikka väjän jälkijunassa näenkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jumitus koko alustalla, ei vain tässä

    • Anonyymi

      Innolla odotan ekaa kalenteriluukkua huomena...

    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI 1/24

      Hyvää huomenta, nyt se sitten alkaa! Ykkösluukun takana nuori mies miettii kovasti mihin rupeaisi noin suloisen tytön kanssa:

      https://pin.it/28WjLSc

      • Anonyymi

        Hyvää joulukuun alkua kaikille, näin on saatu kalenteri avattua.
        Mitähän kuvan tyttö tällä hetkellä muistelee kohtaamisestaan maailman kuumimman miehen kanssa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää joulukuun alkua kaikille, näin on saatu kalenteri avattua.
        Mitähän kuvan tyttö tällä hetkellä muistelee kohtaamisestaan maailman kuumimman miehen kanssa....

        Kiitos samoin! Kyllähän hän jokus aika äskettäin sanoi, että perhoset lentelee edelleen vatsassa... Kumpi ottaa vetovastuun huomenna, puutarhamamma vai Liekkiemoji-mamma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin! Kyllähän hän jokus aika äskettäin sanoi, että perhoset lentelee edelleen vatsassa... Kumpi ottaa vetovastuun huomenna, puutarhamamma vai Liekkiemoji-mamma?

        Puutarhamamma olettaa että se kolmijako pitää, eli olisin 3. päivänä vuorossa, sitten taas 6. jne. Innolla odotan taas huomista, mitä tulee iloksemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puutarhamamma olettaa että se kolmijako pitää, eli olisin 3. päivänä vuorossa, sitten taas 6. jne. Innolla odotan taas huomista, mitä tulee iloksemme.

        Samoin, tää on jännää! Huomenna siis liekkiemojimamman vuoro!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin, tää on jännää! Huomenna siis liekkiemojimamman vuoro!

        Teen parhaani! Armoton työputki menossa, huhuilkaa jos en muista!🔥


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tsekatkaas naiset Tymoshenkon instastoorit jos haluatte sulaa.. On nimittäin jälleen aivan ihanaa videomateriaalia Zelestä että itse katsoin neljä kertaa. Loppuu ylistävät sanat tän kans.

      • Anonyymi

        Huh, aika vaarallista matskua tosiaan. Sulin lätäköksi lattialle, toivottavasti kukaan ei liukastu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihana! Tästä tulee kyllä hienoin kalenteri ikinä.


    • Anonyymi

      Taas ei näy, odotellaan päivä pari kunnes näkyy, johtunee varmaan siitä kun monia olen muilla alustoilla aukonut, tai lähinnä yrittänyt, tuloksella 'ei ole juuri nyt käytettävissä tai on poistettu....'
      Suunnittelen tässä huomista ekaa omaa osuuttani kalenteriin....

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Annoitpa tässä hienosti kasvot ( ja korvat) meille faneille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoitpa tässä hienosti kasvot ( ja korvat) meille faneille!

        Väkisin korvat kasvaa, kun tämä moniajopeto murisee ja kehrää samaan aikaan, erotan aina muiden joukosta äänensä ja kiireesti katsomaan mitä on asiaa.


    • Anonyymi

      Tässä pieni kooste eri valheista joita tietty taho pyrki/i levittämän. Toki nämä on vanhaa tuttua huttua, mutta yhä uudelleen ja uudelleen nämä esiin tulee.
      Aina vaan hulluimmin muunnoksin.
      Tämänpäiväinen väite/kysymys valtiollisella propakandakanavalla kuuluu, onko Zele antikristus vai pienempi paholainen...........

      https://twitter.com/P_Kallioniemi/status/1598609409801785344

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaa, että välillä voivat yhdessä olla. On hyvin stressaavaa olla erossa ja pelätä toisen turvallisuuden puolesta, puolin sekä toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, että välillä voivat yhdessä olla. On hyvin stressaavaa olla erossa ja pelätä toisen turvallisuuden puolesta, puolin sekä toisin.

        Niin... molempien ruumiinkielestä näkee, että nyt on hyvä ja rauhallinen olo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... molempien ruumiinkielestä näkee, että nyt on hyvä ja rauhallinen olo.

        https://youtu.be/hzfKewmP6hM

        Tässä videokooste, suloisia ovat. Kielimuurikaan ei tässä haittaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI 4/24

      https://pin.it/4mr8Uaa

      En ole aikeissa kuratoida teille pelkkiä onnellisesti rakastuneita teinejä, mutta tässä luonnollinen jatkumo ykkösluukkuun...

      • Anonyymi

        Voi söpöläiset, eilen katsoin juurikin samaa kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi söpöläiset, eilen katsoin juurikin samaa kuvaa.

        Paidatkin sointuvat yhteen!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja jos kyllästyy, niin kannattaa soittaa ambulanssi...


      • Anonyymi

        Ei todellakaan, ihanainen ja tuo karvavana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan, ihanainen ja tuo karvavana

        Enkä voi olla ajattelematta, miltä tuntuisi kuljettaa sormia noilla hartioilla, rinnalla, vatsalla..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja tässä vielä yksi järisyttävän hyvännäköinen pariskunta:

        https://www.instagram.com/p/CluBcT9LT1r/


      • Anonyymi

        Mitähän ihmettä reddit-linkille kävi? Ei enää vie sinne minne piti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän ihmettä reddit-linkille kävi? Ei enää vie sinne minne piti.

        Kyllä mun toimii, sekä tuo ketjun alussa oleva että kirjanmerkkinä oleva. Joskus saattaa olla joku häikkä joka ohjaa jonnekin tosi vanhalle, lähes lukukelvottomalle alustalle, mutta siellähän ei Ze- ketjua ole ollutkaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille lukijoille,
      tänään on myös Ukrainan asevoimien päivä.

      • Anonyymi

        Kiitos samoin! Ukrainassa on paljon noita eri ammattikuntien päiviä, olisi kiva jos Suomessakin huomioitaisiin ammattilaisia noin.

        Ja Zelehän valittiin eilen Vuoden mieheksi! Olena voisi tietysti tähän sanailla, että hänelle se on 25 vuoden mies...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Haha! No en epäile yhtään, koko ajan tiennyt että Zele tekee tuon kaiken ihan tietoisesti. Tasan tarkkaan tiedostaa oman seksikkyytensä.. 😏

        Olisin myös kiinnostunut ihan käytännön tasolla selvittämään, mitä kaikkea hän "tietää" ja osaa..
        🤭🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haha! No en epäile yhtään, koko ajan tiennyt että Zele tekee tuon kaiken ihan tietoisesti. Tasan tarkkaan tiedostaa oman seksikkyytensä.. 😏

        Olisin myös kiinnostunut ihan käytännön tasolla selvittämään, mitä kaikkea hän "tietää" ja osaa..
        🤭🔥

        Sama täällä, tuon käytännön suhteen....

        Mutta nuo kaikki kuvat ja videot....ne on pakko ollut tehdä juuri meille kaikille ympäri maailmaa.
        Tästä näyttää olevan ollut pohdintaa T.ssa jo keväällä. Kaikki kommentit käy yksiin, kuin mekin olemme kirjoittaneet, vaikka esim. tuota alustaakaan en aiemmin ole nähnyt kuin silloin kun sen linkkasin.
        Siinäkään ei etsivulla ole kaikki osat esillä... sattumalta niitä vanhempi löytyy niistä uudemopien kommenteista.
        Nyt luen oletettavasti ensimmäistä, lähes alku metreillä sekin riistäytyi tunnettuun suuntaan ja vauhti kiihtyy.... Matin ja Tepon laulun mukaan...


    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI 7/12

      https://pin.it/14kvcJ6

      Vähän aikuisempaa menoa tällä kertaa, ja muistakaa tekin syödä, että jaksatte!

      • Anonyymi

        Täytyy sanoa, että syöty taas on, enemmän kuin liikaa. Joten jaksamisessa löytyy, hih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy sanoa, että syöty taas on, enemmän kuin liikaa. Joten jaksamisessa löytyy, hih.

        Tarkoitin siis itseäni ja eilisen mässytystä, liika on liikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin siis itseäni ja eilisen mässytystä, liika on liikaa.

        No, joulukuussa sille jaksamiselle onkin kysyntää! Siksi voi mnapata vähän viiniäkin, noin tyylikkäästi kuin Zele.


    • Anonyymi

      Outo juttu muuten: huomasin just sattumalta, että joku on tehnyt täysin samannimisen ketjun Paikkakunnat-kategoriaan, heti seuraavana päivänä tämän ketjun aloittamisen jälkeen. On kopioinut jopa aloitusviestini sanasta sanaan. Kaipa sitä kautta pääsee joku kokemaan jotain kummallista mielihyvää.

      Eihän sillä väliä ole, mutta kerronpa nyt kuitenkin, ettette hämmästy, jos päädytte vahingossa sinne. Itse luulin ensin, että meidän ketju on jotenkin kaapattu.

      • Anonyymi

        Ok. Oli uutta mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Oli uutta mulle.

        Joo,minäkään en tiennyt tuosta ennenkuin kerroit ja sitten sen etsin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tämä on kyllä yksi kauneimmista kuvista missään ikinä...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo, kyllä noista villiintyy muutkin kuin vampyyrit. Ja hiuksetkin hyvin, molemmissa kuvissa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuon alla pitäisi olla aika lähekkäin, mutta ei se haittaa.

        Liian liki ei voi olla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian liki ei voi olla...

        Täytyyhän sitä mennä liki jo siksikin, ettei herrasmies itse palele, kun ritarillisesti avaa meille oman takkinsa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On tosiaan! Mulla soi nyt Jääkärimarssi päässä. (Olen jotenkin viehtynyt siihenkin tänä vuonna, pitääkö huolestua?)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tosiaan! Mulla soi nyt Jääkärimarssi päässä. (Olen jotenkin viehtynyt siihenkin tänä vuonna, pitääkö huolestua?)

        Ei tarvi olla huolissaan , kuuluu asiaan.
        Minä olen alkanut kuunnella ukrainalaista musiikkia ja katsoa niitä videoita
        Tässä linkki yhteen, josta pidän erityisen paljon, mukana ihana Taras Topolia.
        Hyvistä kajareista ja nupit kaakkoon.

        https://www.youtube.com/watch?v=WTMRCX_GqKg


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI 10/12

      https://pin.it/4JslQ14

      Olen esittänyt ahkerasti normaalia viime päivät, joten keskitytäänpä tänään ihailemaan hiuksia senkin edestä.

      • Anonyymi

        Hänen hiuksensa on aina upeat, pidän eniten nykyisestä terävän kulmikkaasta tyylistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen hiuksensa on aina upeat, pidän eniten nykyisestä terävän kulmikkaasta tyylistä

        Näin on ja samat sanat! Nyt menen tästä hajoamaan kateudesta tuota naista kohtaan.


      • Anonyymi

        Ei kannata esittää normaalia. Me olemme omanlaisemme laji, joille normaalius ei päde, oikeastaan millään osa-alueella....kaikenlainen hullujen asioitten tekeminen kuuluu kuvaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata esittää normaalia. Me olemme omanlaisemme laji, joille normaalius ei päde, oikeastaan millään osa-alueella....kaikenlainen hullujen asioitten tekeminen kuuluu kuvaan...

        Samaa mieltä, ajattelin vaan etten sentään joka päivä jankkaa niistä hiuksista. Sitäkin matskua on vielä tulossa.


      • Anonyymi

        Uuh, tuo nainen ei ole Olena. Tarkoittaako tämä siis että teoriassa meilläkin olisi mahdollista päästä Zelen suukoteltavaksi..?!
        Millonkas se meidän reissu olikaan tarkoitus järjestää?🤭🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh, tuo nainen ei ole Olena. Tarkoittaako tämä siis että teoriassa meilläkin olisi mahdollista päästä Zelen suukoteltavaksi..?!
        Millonkas se meidän reissu olikaan tarkoitus järjestää?🤭🔥

        Kesällä..

        https://www.youtube.com/watch?v=1y2RqW5Bfhc
        Kun Krim on palautettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesällä..

        https://www.youtube.com/watch?v=1y2RqW5Bfhc
        Kun Krim on palautettu

        Lisään vielä, että kun tämä sota on ohi, niin aikomus on Ukrainaan mennä.
        Olin sitä ajatuksissani hautonut jo kuukausien ajan, mutta puoliso sanoi tänään jotta sinne mennään. Ihan spontaanisti asian heitti, ilman että oli mitään puhetta millään lailla mistään siihen viittaavastakaan.
        Kunpa tuo sota päättyisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kysytkö tosissasi...enemmän kuin mielelläni.
        Lähestulkoon tunnen tuon ...


      • Anonyymi

        Toki, se on vaan ulottuvuuksiltaan aika vaatimaton...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        ketutus taas, päivän kiintiö katsottu täyttyneeksi ja pääsy kielletty. Odotellaanpa huomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ketutus taas, päivän kiintiö katsottu täyttyneeksi ja pääsy kielletty. Odotellaanpa huomista.

        Tuo on kyllä niiiiin ärsyttävää.... Pääsin samasta syystä näkemään päivän kalenterikuvan vasta puolenpäivän aikaan.


    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI
      LUUKKU 12/24


      Aasinsilta, ( kolmipiikin kautta) elokuvasta Paholainen pukeutuu Pradaan...

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Paholainen_pukeutuu_Pradaan#/media/Tiedosto:PaholainenPukeutuuPradaan.jpg

      meidän Sankarimme sensijaan on pukeutunut kurkkusalaattiin, joka onkin paikallaan teepparikelien mentyä

      https://tattle.life/attachments/img_20220912_160614-jpg.1573109/

      https://tattle.life/attachments/img_20220912_160416-jpg.1573111/

      https://tattle.life/attachments/img_20220912_160824-jpg.1573110/

      • Anonyymi

        Oi, nämä on upeita kuvia päivältä, jolloin Zele kävi runoilemassa pitkät pätkät Elisabetin muistokirjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, nämä on upeita kuvia päivältä, jolloin Zele kävi runoilemassa pitkät pätkät Elisabetin muistokirjaan.

        Kyllä vaan, siitä tilaisuudesta nämä on.
        Kurkkusalaatti pukee häntä myös erittäin hyvin.
        Ja ihan sattumalta löysin tuon Pradan julisteen, jossa kolmipiikki on korossa.
        Käytämme myös moikatessa tuota kolmipiikki merkkiä, eli pikkurilli ja peukku koukkuun, muut suoraksi.
        Kolmipiikki on UAn vaakuna, tyylitelty nuolihaukka, myöskin atrain.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pari päivää sitten katselin samoja kuvia ja ajattelin että näyttää siltä kuin olisi yllätetty jostain 'pahan teosta' ja olisi kuin en minä mitään....kissa kerma kupilla ollut.


    • Anonyymi

      Joulukalenterin 12/24 kuvissa pieni yksityskohta...hoksaako joku. Kahdessa kuvassa.

      • Anonyymi

        Huomasin. :D
        Nytkö hän on sit vapaasti saalistettavissa?!

        Voisin nimittäin käydä kysymässä, josko vaikka ihan hetkeksi sopisi herraa lainata takahuoneeseen..🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin. :D
        Nytkö hän on sit vapaasti saalistettavissa?!

        Voisin nimittäin käydä kysymässä, josko vaikka ihan hetkeksi sopisi herraa lainata takahuoneeseen..🔥

        Joku intohimoisesti asiaan suhtautuva T-leristi tehnyt mukavan muokkauksen laastaroimalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin. :D
        Nytkö hän on sit vapaasti saalistettavissa?!

        Voisin nimittäin käydä kysymässä, josko vaikka ihan hetkeksi sopisi herraa lainata takahuoneeseen..🔥

        Hetkeksi....kelpaisi kyllä pidempikin sessio, mutta taitaa tulijoita olla enemmän kuin liikaa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti, liikuntahan on tunnetusti mieluista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti, liikuntahan on tunnetusti mieluista...

        Ja juuri äskettäisessä haastattelussakin sanoi kuinka kaipaa merta ja rantaa, useissa videoissa ja kuvissahan ovatkin rannoilla olleet enen sotaa. Reddit.
        Kunpa se taas olisi mahdollista pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri äskettäisessä haastattelussakin sanoi kuinka kaipaa merta ja rantaa, useissa videoissa ja kuvissahan ovatkin rannoilla olleet enen sotaa. Reddit.
        Kunpa se taas olisi mahdollista pian.

        Summer 2023 Crimea/ Simferopol...kunpa olisikin jo -23...
        Siellä on rantaa ja sen haluamansa oluenkin, kanssamme bilettäen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Komeat on koivet, kuin koko mies.
        Vaikka varpaanvälit kuvaisi, niin taatusti olisi laatuluokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komeat on koivet, kuin koko mies.
        Vaikka varpaanvälit kuvaisi, niin taatusti olisi laatuluokkaa.

        Niitä kuvia odottaessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kuvia odottaessa!

        Olen T.ia kahlannut ahneesti läpi, on niin paljon 'kuva/video ei ole käytettävissä'- materiaalia, että jossain on varmasti jotain kivaa vilahtanut...
        Ehkä jostain löytyy uusia alustoja kunhan tuon saa loppuun... tai olen sen pikaisesti käynyt läpi, mutta palaan uudelleen tarkemmalla kammalla.
        Muitakin osioita on, kunhan sinne polku löytyy.


      • Anonyymi

        Voi toista, kun hiukset villintyi tuulessa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Zele on selvästi niitä, jotka pyöristyvät ensin poskista. tukevahan hän ei ole koskaan ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Zele on selvästi niitä, jotka pyöristyvät ensin poskista. tukevahan hän ei ole koskaan ollut.

        Zelen posket on suloisinta ikinä! <3


    • Anonyymi

      SIIS MITÄ?! IL:n uutisointi tältä aamulta antaa ymmärtää että Zele on Pariisissa!
      Onko ton toimittajan ulosannissa vai mun ymmärryksessä vikaa vai onko hän todella lähtenyt Pariisiin?! Sydänkohtaus...

      • Anonyymi

        "Joka päivä me saamme uutta voimaa Ukrainaan selvitä tulevan talven yli. Kiitän jokaista, joka tekee työtä meidän tueksi sekä auttaa maatamme, Zelesnkyi lausui Pariisissa pitämässään puheessaan.

        Varat kohdistetaan Ukrainan vaurioituneeseen energiaverkkoon, jota Venäjä on jatkuvasti yrittänyt tuhota. Lisäksi varoja käytetään humanitaariseen apuun. Puheessaan presidentti kiitti erikseen vielä maita, jotka auttoivat Eu-tukipaketin ulkopuolella. Maista hän nimesi Espanjan, Sveitsin sekä Tšekin.

        Presidentti on vierailulla Pariisissa järjestetyssä lahjoittaja-konferenssissa"

        *******
        Nimeä ei ainakaan osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joka päivä me saamme uutta voimaa Ukrainaan selvitä tulevan talven yli. Kiitän jokaista, joka tekee työtä meidän tueksi sekä auttaa maatamme, Zelesnkyi lausui Pariisissa pitämässään puheessaan.

        Varat kohdistetaan Ukrainan vaurioituneeseen energiaverkkoon, jota Venäjä on jatkuvasti yrittänyt tuhota. Lisäksi varoja käytetään humanitaariseen apuun. Puheessaan presidentti kiitti erikseen vielä maita, jotka auttoivat Eu-tukipaketin ulkopuolella. Maista hän nimesi Espanjan, Sveitsin sekä Tšekin.

        Presidentti on vierailulla Pariisissa järjestetyssä lahjoittaja-konferenssissa"

        *******
        Nimeä ei ainakaan osaa kirjoittaa.

        Niin siis Olena on vierailulla Pariisissa, ja Zele on osallistunut joihinkin tilaisuuksiin videoyhteydellä. Kun kyse on iltapäivälehdestä, niin epäilisin ensisijaisesti toimittajan ulosantia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin siis Olena on vierailulla Pariisissa, ja Zele on osallistunut joihinkin tilaisuuksiin videoyhteydellä. Kun kyse on iltapäivälehdestä, niin epäilisin ensisijaisesti toimittajan ulosantia.

        No huh jo mä ajattelinkin että mitä tää nyt on :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huh jo mä ajattelinkin että mitä tää nyt on :D

        Nämä ip-lehdet nyt kirjoittaa välillä mitä sattuu ja tuntuu kuin olisi jotain konekäännöksiä kukkasineen ajoittain.
        Täysin väärän käsityksen saa, mitä tarkoitetaan....mutta asiat voi aina tarkistaa kv alustoilta. Saa jonkunlaisen tolkun vaikkakin huonolla kielitaidolla, mutta kuitenkin.
        Myös nuo kv alustojen konekäännökset on alkanut hahmottua paremmin kun niitä aikansa tutkii, osaa ne hassuimmatkin kielikukkaset suht tarkoituksenmukaisesti ajatella.
        Vaikka välillä saa niitä nauraa vedet silmissä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hetkinen nyt! Kyllä tuolla kuvan alareunassa on tihrustamalla nähtävissä minun kiharani! 🔥


      • Anonyymi

        Tuo vihreä tuoli on kaiken keskiössä... 😏


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        En kyllä purkissa pitäisi hetkeäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä purkissa pitäisi hetkeäkään

        Juu ei, mitä sitä itse purkin ulkopuolella tekisi?


      • Anonyymi

        Se karkaa vähintään Bahkmutiin, jos sen kannen menee avaa! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se karkaa vähintään Bahkmutiin, jos sen kannen menee avaa! :D

        Mutta tulee aina takaisin!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Seuraavalla kauppareissulla mukaan lähtee, näyttää olevan jo tullut saataville.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sormiani kihelmöi kun kuvittelen hiuksiinsa ne ujuttavani


    • Anonyymi

      Ei varmaan kannattaisi lukea iltapäivälehtiä ollenkaan tuli taas niin paha mieli kun mainittiin, miten vaikeaa Ukrainalla tulee taas pian... Miksi voi miksi Ukrainalle ei voi antaa sellaisia aseita, että tämä p***a loppuu!

      • Anonyymi

        Vaikeaa on ja tulee olemaan talviaikaan, auttaa voimme osaltamme keräysiin osallistumalla. Se on pieni apu, mutta pienistä puroista isot virrat alkaa.
        Toivottavasti nyt pian saavat ne PATRIOTit ja muita tehokkaita aseita, mitä luvattu on.
        Pari päivää sitten puolustusministeriöstä joku lupaavasti sanoi, etta 'se on jo siellä, ette vain näe sitä'.


      • Anonyymi

        Voi, olen niin samaa mieltä! Seuraan monesta paikasta sodan kulkua ja ehdin jo toiveikkaana odotella että kohta on etelä vapautettu ja vastapuolella ammusvarastot tyhjät.
        Vaan vielä mitä! Nyt tuleekin kuulema sitten uutta pääkaupungin valtaus yritystä alkuvuodesta!
        (Tarkoituksella jätän kirjoittamatta kaupunkien nimet, ettei houkuttele tänne ylimääräisiä)

        Mutta sitten mä olen taas sydän syrjällään että miten käy Zelen..💔
        Mä vaan haluisin että tää kaikki olis jo ohi.
        Suututtaa kun eivät saa pyytämiään tarvittavia..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No tuohonhan ei voi kuin hymyillä takaisin! Eli toimii - sekä kuva että katsojan peilineuronit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tuohonhan ei voi kuin hymyillä takaisin! Eli toimii - sekä kuva että katsojan peilineuronit.

        ja taas joudun odottamaan...mutta hyvää kannattaa odottaakin.
        Olen taas senverran monta katsonut aamun aikana ettei enempää mulle näytetä hetkeen.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten tämä vaihtoehto alkoikin houkuttaa niin kamalasti? Vanha ukonrähjä vastaan mies parhaassa iässä ja jonka hauikset ei tahdo mahtua t-paidan hihoihin..

        Ja olipa hän taas muutenkin komeana, hiukset ja parta vastasiistittyinä...


      • Anonyymi

        Awww, ihana! Niin komeana taas!
        Zele pistäs vaikka vasemmalla kädellään Puten lyttyyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Awww, ihana! Niin komeana taas!
        Zele pistäs vaikka vasemmalla kädellään Puten lyttyyn.

        Zelehän sanoikin, että se olisi sitten putiliskon viimeinen huippukokous. Ja miten hän sen sanoi, voe hyvän tähen....

        Ukraina tienaisi hunajaiset lipputulot sen matsin kuvaamisella!


    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI
      LUUKKU 18/24

      Jo tässä kuvassa on havaittavissa tulevan hurmurin elkeet, ilme kertoo että odottakaapa kun tästä aikuiseksi kasvan....

      https://preview.redd.it/hktx8nr5cey91.jpg?width=1002&format=pjpg&auto=webp&s=15ccacec53170cded546f63a2f636c5d8a9f89fe

      Ja täydellinen, miljoonia sydämiä valloittanut vastustamaton mies hänesestä tulikin

      https://tattle.life/attachments/ac8ecfa8-2807-4578-ab1f-e25b1bdf7f71-jpeg.1263683/


      https://preview.redd.it/sxc5n4gk24f91.jpg?width=1190&format=pjpg&auto=webp&s=0bef043923c9f80399032030a2738c677e83d038

      • Anonyymi

        Ihanasti pitää kättä kaverin olalla ekassa kuvassa...

        Ja jossain dokkarissahan alakoulun opettaja muisteli, että Zele oli iloinen, kiltti ja lahjakas tyyppi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanasti pitää kättä kaverin olalla ekassa kuvassa...

        Ja jossain dokkarissahan alakoulun opettaja muisteli, että Zele oli iloinen, kiltti ja lahjakas tyyppi!

        Ja tämä muisto kertoo miten rohkea ja ihana Zele on ollut jo teininä:

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/vuixln/little_snippet_of_information_about_how_ze_was/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=10&utm_content=share_button

        Moni aikuinenkin pelkää ottaa kontaktia surulliseen ihmiseen, mutta Zele ei...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on erikoislaatuinen, hyvällä tavalla niin monitasoisesti. Ja taitaa olla niin, ettei kaltaisiaan ole muita.

        No ei ainakaan monta,mutta ehkä noita piirteitä voisi houkutella esiin kasvatuksella? Maailmassa tarvittaisiin fiksuja ja empaattisia tyyppejä. Mun alakouluikäinen poikakin ihailee Zeleä, ja oli tuosta jutusta aika vaikuttunut.

        Pystyn ihan näkemään mielessäni, kuinka teini-Zele käy vakavissaan kysymässä joltakulta, mikä hätänä ja mitä asialle voisi tehdä...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jumalaisen seksikäs kroppa.
        Hän voisi voiton jälkeen poseerata ilman paitaa Krimin rannnoilla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumalaisen seksikäs kroppa.
        Hän voisi voiton jälkeen poseerata ilman paitaa Krimin rannnoilla..

        Ja ihan varmasti niin tapahtuukin, hän viihtyy rannoilla ja sanoi äskettäisessä haastattelussa kaipaavansa rannalle.


      • Anonyymi

        nammm-mmmmm


    • Anonyymi

      Mattikin (nimi muutettu) tykkää kukista, vaikka on sellanen äijämies muuten. Harrastaa voimannostoa ja rakentelee autoja.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi söpöliilit, ihanaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi söpöliilit, ihanaiset.

        Niin ovat.

        Ja kun kerran aina jaksan jankata hiuksista, niin sanonpa senkin, että jotenkin tykkään siitä, että Olenalla oli teininä monta vuotta lyhyet hiukset ja että Zele ei näköjään ollut niitä, joille tytön/naisen hiusten pituus oli ns. kynnyskysymys. Niinkuin se joillekin tuntuu olevan, olen sen itsekin kokenut.

        Kyllähän itse kullakin saa olla omat mieltymyksensä, mutta kun kyse on kuitenkin vain yksityiskohdasta ihmisen ulkomuodossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ovat.

        Ja kun kerran aina jaksan jankata hiuksista, niin sanonpa senkin, että jotenkin tykkään siitä, että Olenalla oli teininä monta vuotta lyhyet hiukset ja että Zele ei näköjään ollut niitä, joille tytön/naisen hiusten pituus oli ns. kynnyskysymys. Niinkuin se joillekin tuntuu olevan, olen sen itsekin kokenut.

        Kyllähän itse kullakin saa olla omat mieltymyksensä, mutta kun kyse on kuitenkin vain yksityiskohdasta ihmisen ulkomuodossa.

        Näinhän se on, mulla on ollut pitkät ristiselkään ulottuvat joskus'nuorena'... sitten kun jouduin vaihtamaan työpaikkaa entisen lopettetua, niin oli pakko leikata lyhyeksi, koska aineet joita käsiteltiin oli senverran pahanhajuisia kaasuja, että pakko pestä päivittäin.
        Sittemmin vapaampiin työaikoihin siirryttyäni olen taas pitkät antanut kasvaa. Lapaluihin yltää ja se saa riittääkin. Saa hyvin kiinni pikanutturalle kun jotain puuhaa, sisällä tai puutarhassa.

        Olen Zelen kanssa saman värinen hiuksiltani sekä silmiltäni, ehkä silmäni on hiukan tummemmat, liki mustat.


    • Anonyymi

      No niin, nyt on ikioma Zele-kirja kotona.
      Silloin kun netistä katsoin, onko vakikaupassa niitä, niin oli 32 kpl, nyt tänään oli 2 jäljellä.
      Taitaa saada aika moni tämän lahjaksi jouluna.

    • Anonyymi

      Käytän välillä YouTubea radion tapaan kun teen töitä kotona, ja tänään tuli etusivulla vastaan tällainen: https://www.youtube.com/watch?v=RM4yMyFb0n0

      Tiukkaa matskua (monessakin mielessä), ja ehdottomasti kannattaa katsoa loppuun saakka!

      • Anonyymi

        Tuosta loppuosasta on hiukan pidempikin video, ollut redditissä sekä T ssä. En ottanut talteen, ajattelin säilyvän redditin sivuilla.
        Säilyy toki, mutta on vaan hankalaa löytää kelailemalla. Kun vastaan tulee niin sitten pankkiin muiden jatkoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta loppuosasta on hiukan pidempikin video, ollut redditissä sekä T ssä. En ottanut talteen, ajattelin säilyvän redditin sivuilla.
        Säilyy toki, mutta on vaan hankalaa löytää kelailemalla. Kun vastaan tulee niin sitten pankkiin muiden jatkoksi.

        Joo, olen tainnut nähdä sen pitemmän version, jossa vanhempi rouva kysyy uskaltaako Zele tosiaan mennä uimaan ( tai jotain sellaista), johon Zele vaan nauraa, että mitä pelättävää tässä nyt sitten...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiva töyhtö...tai sitten sattumalta syntynyt. Mutta houkuttaisi pyörittelemään sormen ympäri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva töyhtö...tai sitten sattumalta syntynyt. Mutta houkuttaisi pyörittelemään sormen ympäri.

        Kyllähän Zelellä on sen verran kihara hiuslaatu, että se pitempänä synnyttää tuollaisia antenneja ihan itsestään. Zele kun on kai aina ollut aika tarkka hiuksistaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Varmasti on saanut kiitoskirjeen.
        Jos olisin tuo tyttö, niin aarteenani sitä säilyttäisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti on saanut kiitoskirjeen.
        Jos olisin tuo tyttö, niin aarteenani sitä säilyttäisin.

        Mä varmaan nuuhkisin sitä kirjettä.. 🤭
        Ja kehystäisin sen.


      • Anonyymi

        Oi, nyt tuntuu hyvältä olla suomalainen! Ja Ihana Zele kiittää niin lämpimästi.

        Itseäni nyt vähän harmittaa, että lahjoitin vuosi sitten kotona-aikaan neulomani villasukkapinon Pelastusarmeijalle. Meniväthän se sitä kauttakin tarvitseville, mutta Ukrainassa tarve olisi vielä suurempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, nyt tuntuu hyvältä olla suomalainen! Ja Ihana Zele kiittää niin lämpimästi.

        Itseäni nyt vähän harmittaa, että lahjoitin vuosi sitten kotona-aikaan neulomani villasukkapinon Pelastusarmeijalle. Meniväthän se sitä kauttakin tarvitseville, mutta Ukrainassa tarve olisi vielä suurempi.

        Itse lahjoitin kuukausi sitten sekä lasten että aikuisten villasukkia ja lapasia muovikassillisen. Pieni ele mutta iso merkitys itselleni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse lahjoitin kuukausi sitten sekä lasten että aikuisten villasukkia ja lapasia muovikassillisen. Pieni ele mutta iso merkitys itselleni.

        Hyvä juttu! Kassillinen villasukkia ei kyllä ole minusta millään tavalla pieni ele!


    • Anonyymi

      kävelyvideo 2.0 on poistunut nyt kahteen kertaan, laitoin sen tänään uudelleen ja taas on pois. Onko niin ettei alusta salli tiktok- videoita, vai poistaako joku nopeutetusti ...kun eihän mikään täällä hetkessä muutoin poistu.
      Taitaa mennä luukku 24 uusiksi tuon takia, siihen sisältyisi 2 tiktokia muiden lisänä.
      Riskiä ei taida kannattaa ottaa...

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Zelehän on voittanut Tanssii tähtien kanssa-kisan!

        Pitääpä tarkistaa, onko mulla voittohetki-video jossain tallessa...


      • Anonyymi

        Kohtalaisen kuumaa kamaa..


    • Anonyymi

      JOULUKIRJE ZELELLE

      Rakas Volodymyr,
      kirjoitan sinulle vain kertoakseni tämän;
      Olet uskomaton.

      Tämä päivä sen jälleen näyttänyt.
      Liikutuin syvästi nuoren suomalaistytön eleestä lähettää sinulle villasukat. Voiko ollakaan ihanampaa tapaa osoittaa se, mitä koko maailma haluaa kertoa: sinä ja ukrainalaiset olette ajatuksissa ja kaikki ovat teidän puolella.
      Toivottavasti sukat lämmittää, voin vain kuvitella, miten suloinen olet ne jalassasi.

      Kävit kuulema Bahkmutissakin!
      Arvostan kovasti, hattukin lähti pois päästä.
      Voisitko kuitenkin käyttää kypärää ja luotiliiviä?
      Olisi ehkä hieman helpompi hengittää, kun kuulee seikkailuistasi.
      Mutta ymmärrän jos et. Olet rohkea ja peloton, ja sitä samaa tunnetta haluat valaa sotilaisiisi.

      Kaiken kaikkiaan mietin vain, missä sinut on oikein tehty. Ehkä vanhempasi ovat vain tehneet erinomaista työtä. Tai sitten olet vain täysin uniikki, ainutlaatuinen hieno yksilö.

      Pian on joulu. Tai te juutalaiset taidatte viettää Hanukkah-juhlaa. En ihan tiedä, mitä se pitää sisällään, mutta toivon, että mitä juhlaa ikinä vietätkin, niin saisit pitää vapaapäivän tai kaksi.
      Nauttia hyvästä ruoasta ja läheisten seurasta.
      Mutta ymmärrän senkin, jos sinun täytyy olla töissä. Sinä teet sen mitä täytyy, ja juuri siksi oletkin niin uskomaton.

      Voi hyvin, sinä rohkea seikkailija.
      Pysy vahvana, pysy turvassa.
      Villasukat jalassa kohti uutta vuotta ja voittoa.

      Paljon rakkautta sinulle lähettäen,
      fanityttö Suomesta.

      • Anonyymi

        Hienon kirjeen kirjoitit ja varmaan monen muunkin tunnot välitit, ainakin omalta osaltani samanmoiset terveiset.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Zele on matkalla Amerikkaan! Nyt peukut pystyyn, ei siksi etteikö Zele hoitaisi hommaansa loistokkaasti (tottakai hoitaa), mutta jotta amerikkalaiset ottaisi järjen käteensä...

      • Anonyymi

        Saattaa syntyä isojakin sopimuksia eri yhteyksiin. Vierailujen aikana aina niitä hoituu.


      • Anonyymi

        Miten mahtaa mies olla pukeutunut? Uskoisin, että vihreään. Mutta sulan totaalisesti, jos hän tuon partalookin kaveriksi on valkoisen kauluspaidan pukenut.. 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mahtaa mies olla pukeutunut? Uskoisin, että vihreään. Mutta sulan totaalisesti, jos hän tuon partalookin kaveriksi on valkoisen kauluspaidan pukenut.. 🔥

        Mäkin veikkaan, että armeijavaatteilla mennään, se korostaa sitä että on tosi kyseessä... Innolla odotan kuvia, ja että Zelen karisma tekee taas tehtävänsä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin veikkaan, että armeijavaatteilla mennään, se korostaa sitä että on tosi kyseessä... Innolla odotan kuvia, ja että Zelen karisma tekee taas tehtävänsä!

        Mä myös toivon että hänet on pyöritelty vähintään pumpuliin ja että hänen kintereillään seuraa kymmenen Maximia.

        Onneksi hän on niin pieni, että saa helposti piilotettua köriläiden keskelle.


    • Anonyymi

      T.n uusimmalla sivulla on sama kuva kuin redditissä, suomalaisen tytön neulomat sukat Zelen pöydällä

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olisiko hiuksia jotenkin uudelleen muotoiltu edestä...sopii oikein hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko hiuksia jotenkin uudelleen muotoiltu edestä...sopii oikein hyvin.

        Joo, niin sopii, häikäisevän komea mies.

        En tiedä onko mitään tehty eri tavalla kuin ennen, mutta sekä hiukset että parta on selvästi trimmattu aika äskettäin. Onhan se hyväksi näyttää komealta kun käy puhumassa amerikkalaisille järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin sopii, häikäisevän komea mies.

        En tiedä onko mitään tehty eri tavalla kuin ennen, mutta sekä hiukset että parta on selvästi trimmattu aika äskettäin. Onhan se hyväksi näyttää komealta kun käy puhumassa amerikkalaisille järkeä.

        On vaan syötävän hyvän näköinen taas


      • Anonyymi

        On se. 🔥
        Oi maailma miksi ihmeessä piilottelit tätä upeaa miestä kaikki nämä menneet vuodet..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. 🔥
        Oi maailma miksi ihmeessä piilottelit tätä upeaa miestä kaikki nämä menneet vuodet..

        Onneksi on sitä matskua vuosien takaakin...


        oon alamaissa, kissamme saatoimme viimeiselle matkalleen tänään. Pääsee sitten keväällä puutarhaan nukkumaan tuhkattuna ikiuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on sitä matskua vuosien takaakin...


        oon alamaissa, kissamme saatoimme viimeiselle matkalleen tänään. Pääsee sitten keväällä puutarhaan nukkumaan tuhkattuna ikiuntaan.

        Voi ei, oliko vanhakin kisu?
        Otan osaa.
        Mullakin on kissa. Pari vuotias kolli.
        Entisen kisun hyvästelin kolmisen vuotta sitten 14 vuotiaana, syöpä vei.
        Rankka paikka oli ja vieläkin itkettää kun muistelee raskasta päätöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi on sitä matskua vuosien takaakin...


        oon alamaissa, kissamme saatoimme viimeiselle matkalleen tänään. Pääsee sitten keväällä puutarhaan nukkumaan tuhkattuna ikiuntaan.

        Voi että, ystävästä luopuminen on aina kova paikka! Ota tästä virtuaalinen halaus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että, ystävästä luopuminen on aina kova paikka! Ota tästä virtuaalinen halaus!

        Kiitos osanotosta.
        Kisu oli 12v 9kk. Tuli sellainen hengenahdistus, oli vaikeuksia, ponnistelu näkyi kun yritti happea saada.
        Röngtenkuvissa näkyi rintakehä täynnä nestettä, eli sydänlihaksen liikakasvu ja vasemman kammion toimimattomuus ja oli joku toinenkin mahdollisuus, mutta molemmissa lopputulos sama. Tilanne oli kehittynyt hiljalleen, sitä ei huomaa ennenkuin nuo oireet tulee ja siihen ei ole hoitoa.
        Samalla reissulla rakas kisu pääsi tuskistaan.
        Kaipaus on suunnaton.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei loppua suosionosoituksista meinaa millään tulla, hiukka hämillään- kö hän jo on määrästä..

        Musta tuntuu siltä että Zele on useinkin vilpittömän hämmästynyt kokemastaan. Ja se on suuri osatekijä hänen viehätysvoimassaan.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Käsittämättömän komea mies on hän. Kiitos osallistumisesta joulukalenterin tekoon! Hauskaa on ollut, vain se harmittaa, ettei kaikkia haluamiaan kuvia ehtinyt jakaa 8 päivän aikana. Saatan laittaa pienen bonuksen vielä joulupäivänä.


    • Anonyymi

      JOULUKALENTERI
      LUUKKU 24/24

      En voi vastustaa tuota kutsua

      https://i.redd.it/aa0zydurhlr91.gif

      Tulen luoksesi. Mihin tahansa.

      https://giphy.com/gifs/regalmovies-regal-loveregal-regalwonderwoman-XGn6xLsliW1dLnQY92?utm_source=iframe&utm_medium=embed&utm_campaign=Embeds&utm_term=https://tattle.life/

      Rasittavan matkan jälkeen kuumaan kylpyyn....

      https://tattle.life/attachments/img_20220923_194742-jpg.1600106/

      Jossakin vaiheessa iltaa katseensa kysyy 'mitä haluaisit tehdä,oliko sulla mitä mielessä?'

      https://tattle.life/attachments/img_20220912_104703-jpg.1575023/
      .....
      https://giphy.com/gifs/9vzsVvke0fPAQ?utm_source=iframe&utm_medium=embed&utm_campaign=Embeds&utm_term=https://www.vbox7.com/


      Mannerlaatat vaihtaa paikkaa ja taivas lyö tulta- kokemuksen jälkeen tarvitsen apua palatakseni tajuihini tai herätäkseni unestani

      https://tattle.life/attachments/200-gif.1328793/

      Tarinan päätteeksi kuva minusta sen jälkeen kun olen tämän kaikille kertonut

      https://tattle.life/attachments/200w-1-gif.1556681/


      Kaikissa Joulukalentereissa on viimeinen luukku 2-osainen, niin myös tässä

      https://tattle.life/attachments/a3fa099f-196b-4f05-aecb-c9368698c1d3-jpeg.1719619/

      vaikkakin jo aiemmin on hän kurkistellut, niin vielä kerran.

      HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE KALENTERIIN OSALLISTUJILLE SEKÄ MUILLE LUKIJOILLE.

      • Anonyymi

        Kiitos lopetuksesta, se oli taattua Puutarhamamma-kamaa eikä pettänyt tälläkään kertaa. 🔥

        Mitä mukavinta joulua teille sielunsiskot!
        Toivotaan että joulun aika olisin kohdehenkilöllekkin rauhaisa, vaikka totuus tiedetään..
        Ehkä ajatuksen voimalla lähetämme hänelle jouluhalin ja herkkukorin. 💟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos lopetuksesta, se oli taattua Puutarhamamma-kamaa eikä pettänyt tälläkään kertaa. 🔥

        Mitä mukavinta joulua teille sielunsiskot!
        Toivotaan että joulun aika olisin kohdehenkilöllekkin rauhaisa, vaikka totuus tiedetään..
        Ehkä ajatuksen voimalla lähetämme hänelle jouluhalin ja herkkukorin. 💟

        Vähän lyhennetyllä kerronnalla tein, koska ei varmuutta joidenkin muiden alustojen linkkien pysyvyydestä, muutama jäi pois siitä syystä.

        Kaikkialta maailmasta ihania kommentteja Zelen USA vierailusta, muutamaa kommentaattoria lukuunottamatta.
        Toivokaamme rauhallisempaa joulua kaikille Ukrainaan.


    • Anonyymi

      Hyvää joulua kaikille ja kiitos joulukalenteriin osallistumisesta! Palataan taas asiaan!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihanaiset yhdessä, eikä kaipaa sanoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaiset yhdessä, eikä kaipaa sanoja.

        Niin... Tuntuu niin pahalta, että tuollaiset sielunkumppanit eivät voi elää yhdessä - yhden mm. oman avioliittonsa r****neen hirviön päähänpinttymien takia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Huh, tuossahan erottui siipisulat ja kaikki!

        Olen itsekin käsityöihmisiä ja seuraan Instassa ukrainalaista taiteilijaa joka tekee ja myy mm. perinteisiä ukrainalaisia kirjontatöitä. Hän harjoittaa viikinkien aasauskontoa ja liikuituin keväällä aivan valtavasti, kun hän kirjoitti stoorissaan tulleensa monen päivän jälkeen pommisuojasta ulos lumisateeseen. Joku viikinkien sodanjumalattarista ilmentää itseään nimittäin lumisateen muodossa.

        En ole mitenkään uskonnollinen vaikka suhtaudunkin niihin avoimin mielin. Toivon kuitenkin että kaikki mahdolliset voimat ovat Ukrainan takana ja tukena, tulkoot ihan mistä sfääristä vain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh, tuossahan erottui siipisulat ja kaikki!

        Olen itsekin käsityöihmisiä ja seuraan Instassa ukrainalaista taiteilijaa joka tekee ja myy mm. perinteisiä ukrainalaisia kirjontatöitä. Hän harjoittaa viikinkien aasauskontoa ja liikuituin keväällä aivan valtavasti, kun hän kirjoitti stoorissaan tulleensa monen päivän jälkeen pommisuojasta ulos lumisateeseen. Joku viikinkien sodanjumalattarista ilmentää itseään nimittäin lumisateen muodossa.

        En ole mitenkään uskonnollinen vaikka suhtaudunkin niihin avoimin mielin. Toivon kuitenkin että kaikki mahdolliset voimat ovat Ukrainan takana ja tukena, tulkoot ihan mistä sfääristä vain.

        Redditissä muistaakseni oli samantyyppinen, joskin toisenlainen ja tehty niihin taidejuttuihin digimenetelmällä. Tämä on kuitenkin valokuva. Huikea, mielestäni.
        En ole mihinkään uskova minäkään, mutta luonto on kirkkoni ja voimani.
        Siellä on alkuvoimaa, josta voi ammentaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Redditissä muistaakseni oli samantyyppinen, joskin toisenlainen ja tehty niihin taidejuttuihin digimenetelmällä. Tämä on kuitenkin valokuva. Huikea, mielestäni.
        En ole mihinkään uskova minäkään, mutta luonto on kirkkoni ja voimani.
        Siellä on alkuvoimaa, josta voi ammentaa.

        Mäkin voisin sanoa, että luonto on kirkkoni! Ehkä se tunne on jotain muinaissuomalaista perua.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No eihän tuo naapurin olmi osaa muuta kuin rikkoa toisten leikit... Silloin käy just noin, ettei enää huolita mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eihän tuo naapurin olmi osaa muuta kuin rikkoa toisten leikit... Silloin käy just noin, ettei enää huolita mukaan.

        Noita erilaisia kansikuvia on ollut useampiakin, aiemmilta ajoilta, joskus kun vastaan tulee pitää ottaa talteen.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuli mieleen tässä miehen instaa selaillessani että listataanko huvin vuoksi asioita joista tiedämme hänen pitävän?

      Mä aloitan, ja jatkakaa te listaa alle. 🔥

      Zele tykkää:

      * koirista
      * jalkapallosta
      * kuntosalitreenistä
      * merestä
      * kalastamisesta
      * lihapullista
      * lapsista

      • Anonyymi

        Ja muiden seurasta, haluaa että ympärillään on muita. Äskettäin jostakin luin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muiden seurasta, haluaa että ympärillään on muita. Äskettäin jostakin luin.

        Ja että ylipäätään ympärillä tapahtuu, sanoi Olena keväällä haastattelussa. Mielikuvituksella ei kuulemma ole mitään rajaa.

        Jostain sattui silmiin myös, että Zele tykkää Pottereista ja on lukenut ne ääneen ainakin tyttärelleen. Varmaan ehti lukea osan niistä myös pojalleen ennen tätä kaikkea.


    • Anonyymi

      Jos tästä paranee niin pilalle menee... https://www.instagram.com/p/CmuQHkqr72N/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      On muuten pitänyt kysyä jo kauan sitten, oletteko lukeneet Diana Gabaldonin Muukalainen-sarjaa? Tajusin jossain vaiheessa tänä vuonna, että niiden kirjojen sankari Jamie muistuttaa persoonaltaan aika paljon Zeleä. On älykäs, rehti, sitkeä, osaa käytännössä mitä vain (jopa neuloa sukkia...) ja hummorintajukin on säilynyt rankasta elämästä huolimatta. Ja vaimoaan rakastaa yli kaiken.

      • Anonyymi

        No kyllä, parempi olisi pilalla, oikeassa olet.

        Täytyy tunnustaa etten ole lukenut montaakaan kirjaa muutamaan vuoteen, aiemmin olin suuri kirjallisuuden harrastaja. Omassa kirjastossani on yli 7000kirjaa, kirjastoni sijoittuu yläkerran yhteen huoneeseen ja osa on porraskäytävän hyllyssä, osa olkkarin matalassa ikkunanalus hyllyissä.... eli kaikkialla...
        Osan olen antanut pois, niitä joihin en koskaan uudelleen palaa, sitten on niitä joita luen yhä uudelleen. Jokainen lukukerta avaa uusia näkökulmia. Ekalla lukukerralla saatu kokemus saattaa olla ihan päin vastainen kuin myöhempi...

        Zelen kirjakin on vielä aloittamatta, on ollut monenlaista, kissan poismenosta vieraitten käymiseen. Haluan lukea pitkän aikaa yhtäkyytiä, en pikku pätkissä.

        Täytyypä panna muistiin tuo vihjeesi ja tutustua, kuhan aikaa jossakin vaiheessa tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä, parempi olisi pilalla, oikeassa olet.

        Täytyy tunnustaa etten ole lukenut montaakaan kirjaa muutamaan vuoteen, aiemmin olin suuri kirjallisuuden harrastaja. Omassa kirjastossani on yli 7000kirjaa, kirjastoni sijoittuu yläkerran yhteen huoneeseen ja osa on porraskäytävän hyllyssä, osa olkkarin matalassa ikkunanalus hyllyissä.... eli kaikkialla...
        Osan olen antanut pois, niitä joihin en koskaan uudelleen palaa, sitten on niitä joita luen yhä uudelleen. Jokainen lukukerta avaa uusia näkökulmia. Ekalla lukukerralla saatu kokemus saattaa olla ihan päin vastainen kuin myöhempi...

        Zelen kirjakin on vielä aloittamatta, on ollut monenlaista, kissan poismenosta vieraitten käymiseen. Haluan lukea pitkän aikaa yhtäkyytiä, en pikku pätkissä.

        Täytyypä panna muistiin tuo vihjeesi ja tutustua, kuhan aikaa jossakin vaiheessa tulee.

        Noista kirjoistahan on Tv-sarjakin, mutta mulle se oli aikamoinen pettymys, juuri koska Jamien persoona ei ollut yhtä monitahoinen kuin kirjoissa. Näyttelijä ei ollut huono, vika oli mun mielestä käsikirjoituksessa.

        Noita kirjoja on jo monta ja sankari alkaa muistuttaa Zeleä varsinkin vanhemmiten, mutta äly, huumori ja halu suojella omiaan näkyvät kyllä jo parikymppisenä, kuin myös mahtava kyky ajatella laatikon ulkopuolella.

        Niin ja tarinan suuri linja on siis että sairaanhoitajana toisessa maailmansodassa toiminut nainen joutuu (toistaiseksi selittämättömästi) Skotlannissa lomaillessaan 200 vuotta ajassa taaksepäin keskelle skottien ja englantilaisten miehittäjien kahakoita ja törmää siellä tähän hyvin ainutlaatuiseen tilanomistajan poikaan 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noista kirjoistahan on Tv-sarjakin, mutta mulle se oli aikamoinen pettymys, juuri koska Jamien persoona ei ollut yhtä monitahoinen kuin kirjoissa. Näyttelijä ei ollut huono, vika oli mun mielestä käsikirjoituksessa.

        Noita kirjoja on jo monta ja sankari alkaa muistuttaa Zeleä varsinkin vanhemmiten, mutta äly, huumori ja halu suojella omiaan näkyvät kyllä jo parikymppisenä, kuin myös mahtava kyky ajatella laatikon ulkopuolella.

        Niin ja tarinan suuri linja on siis että sairaanhoitajana toisessa maailmansodassa toiminut nainen joutuu (toistaiseksi selittämättömästi) Skotlannissa lomaillessaan 200 vuotta ajassa taaksepäin keskelle skottien ja englantilaisten miehittäjien kahakoita ja törmää siellä tähän hyvin ainutlaatuiseen tilanomistajan poikaan 😀

        Melkein aina käy niin, että elokuva/sarja vesittää joko juonen tai henkilöhahmot täysin, jollei tietäisi että on samasta kirjasta tehty, niin ei tunnistaisi.
        Se on toisaalta ymmärrettävää, koska ekokuva on tietyn mittainen, siihen ei saa kovinkaan moniulotteista hahmoa istumaan. Sarjoissa taas nähdään vain jatkuvuus, jätetään pois jotain, usein se tärkein, ja venytetään liikaa sellaista , jota uskotaan katsojien haluavan.
        Onhan niitä hyvinkin tehtyjä sekä elokuvia että sarjoja, mutta vähemmän.

        Tai sitten olen sen verran sekopäinen tässäkin, että haluan enemmän niitä eri vivahteita kuin vain yhtä ja samaa jo sataankertaan aiemmin nähtyä.
        Ja mitä oudompi juttu on kyseessä, sen parempi, silloin mielenkiintoni herää varmasti.


    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=Kz1-ee7gF6k
      The Roundtable: The Year In Review Open House
      LIVE kysymyksiä voitte saada live vastauksia, vastaavat jossain vaiheessa TE sivistymättömät Barbaarit ainaki osa Nato Trolli

      • Anonyymi

        Itseäni kommentoiden, tuo eka on yksi omista suosikeistani kuvien suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni kommentoiden, tuo eka on yksi omista suosikeistani kuvien suhteen.

        Se on kyllä ihana! Kuin myös tuo jälkimmäinen, joka on kyllä rajattu vähän hassusti....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        jep.. hauskat pompulat..
        Täällä on 6 astetta lämmintä, lumi painuu hyvää vauhtia alemmas. Kun ei nyt kokonaan häviäisi. Ei ole kivaa talvisäätä tämä. Tiedä sitten vaikka tuo mittari olisi rikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jep.. hauskat pompulat..
        Täällä on 6 astetta lämmintä, lumi painuu hyvää vauhtia alemmas. Kun ei nyt kokonaan häviäisi. Ei ole kivaa talvisäätä tämä. Tiedä sitten vaikka tuo mittari olisi rikki.

        Täällä rajan tuntumassa sataa vettä, 3.
        Ei kauheen talvinen sää, lumet saa kyytiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä rajan tuntumassa sataa vettä, 3.
        Ei kauheen talvinen sää, lumet saa kyytiä.

        Taidetaan asustella samoilla kulmilla... etelärannikko, rajantuntuma...


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kiitos samoin! Jutellaan taas ensi vuonna lihaksista, silmistä, hiuksista, kävelyvideoista ja muista meille rakkaista asioista!
        Kiitos että olette!


      • Anonyymi

        Erinomaisen hyvää vuoden vaihdetta teille!
        Pelastitte paljon tästä vuodesta, kun saatiin yhdessä olla "vähän" sekaisin Zelestä. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erinomaisen hyvää vuoden vaihdetta teille!
        Pelastitte paljon tästä vuodesta, kun saatiin yhdessä olla "vähän" sekaisin Zelestä. <3

        Jatketaan ensi vuonna samasta asiasta, hyvää aattoiltaa kaikille.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä, ihan varmasti minäkin. Miten osaakin noihin kuviin sellaisen katseen aina saada aikaiseksi... usein tulee mieleen ''mitä kivaa tehtäisiin''


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ihan varmasti minäkin. Miten osaakin noihin kuviin sellaisen katseen aina saada aikaiseksi... usein tulee mieleen ''mitä kivaa tehtäisiin''

        Vooi kuule mies mitä kaikkea mä sun kanssas tekisinkään.. Tai teen, joka päivä, ruusuisissa unelmissani..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        WAU... näin saman jollain muulla alustalla 9x toistettuna stillkuvana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        WAU... näin saman jollain muulla alustalla 9x toistettuna stillkuvana

        Zele se on tuollainen ihana luonnonlapsi... en usko että tajusi taaskaan miten ihana oli.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Äh, katoinki liian nopee, tää oliki joku muokattu kuva. MUTTA toi ois voinu ollakki todellinen, nahkarotsi saattas sopia Zelelle ja mä saattaisin sopia hänen syliin auton penkille ja.. 🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äh, katoinki liian nopee, tää oliki joku muokattu kuva. MUTTA toi ois voinu ollakki todellinen, nahkarotsi saattas sopia Zelelle ja mä saattaisin sopia hänen syliin auton penkille ja.. 🤭🤭

        Voi ihanainen taas, sinä kuuma mies...kyllä kanssasi ajelulle heti lähtisin.


    • Anonyymi

      Taisimme piipahtaa toisella alustalla eilen/toissapäivänä...liekkimamman epäilen olleen asialla.
      -
      ....sitä olen nyt muutaman päivän ahkeroinut, töitä on riittänyt enemmän kuin tarpeeksi , 'siivous alalla'
      J

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kyllä maistuisi, niin maistelija kuin marjatkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Huomaan, että lukijoita on muitakin, kuin me vakikirjoittajat
      Miksi ette tule mukaan ketjuun, mikäli kiinnostusta samaan on. Olisi ihan mukavaa saada uusiakin kavereita tänne.
      Rohkeasti vaan.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kaikki mukaan!


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Pipo ei ehkä ole maailman tyylikkäin, mutta tärkeintä on etteivät nuo ihanat aivot jäädy.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Meillä tulee lunta taivaan täydeltä.

        Mä niin tykkään hänestä. Vaikka hän on niin miehekäs, niin toisaalta kivan poikamainen.
        Tykkään. Luultavasti ihan joka kohdasta hänessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä tulee lunta taivaan täydeltä.

        Mä niin tykkään hänestä. Vaikka hän on niin miehekäs, niin toisaalta kivan poikamainen.
        Tykkään. Luultavasti ihan joka kohdasta hänessä.

        Kuinka monta "niin" sanaa mä voin saada mahtuu yhteen vastaukseen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta "niin" sanaa mä voin saada mahtuu yhteen vastaukseen :D

        Niin mäkin! Niin ihana on hän, ja ja niin monipuolinen.

        Viitsitkö muuten ohjata niitä lumisateita pk-seudulle, kun et enää tarvitse siellä? Ja vähän pakkasasteitakin, ettei mene hyvä pyry hukkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mäkin! Niin ihana on hän, ja ja niin monipuolinen.

        Viitsitkö muuten ohjata niitä lumisateita pk-seudulle, kun et enää tarvitse siellä? Ja vähän pakkasasteitakin, ettei mene hyvä pyry hukkaan?

        En tarvi joo enää, kahdet lumityöt tänään jo tehty, mutta nyt jo plussalla ja yöllä muuttuu vedeksi täällä rajan tuntumassakin.

        Kiovaankin näytti nollaa astetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvi joo enää, kahdet lumityöt tänään jo tehty, mutta nyt jo plussalla ja yöllä muuttuu vedeksi täällä rajan tuntumassakin.

        Kiovaankin näytti nollaa astetta.

        voi hitto, jos UA menee vesikeliksi, parempi olisi pakkanen. Maa routisi ja kantasi raskaampaa kalustoa.
        Soledar toivottavasti pitää. Lisää vahvistuksia on menossa.
        Toisaalta taas siviilien kannalta se pakkanen on huonompi asia.
        Kunpa tää loppuisi jo....
        Ei ole tehnyt mieli mitään kommentoida tännekään.
        Kisun tuhkat haettiin maanantaina kotiin, keväällä sitten puutarhaan lopulliseen lepopaikkaansa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No kyllä, tulisi minulle lohtua ja minä häntä hyvänä pitäisin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      jotakuta on häirinnyt kalenteriluukku 8 ja on poistattanut, huomasin, kun oli alalaitaan ilmestynyt 6 poistettua viestiä....aloin kelaamaan ja sieltähän se löytyikin puuttuva.
      Asian toki voi korjata laittamalla uudelleen sinne väliin

      • Anonyymi

        No voihan... mikähän kuva mahtoi olla kyseessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan... mikähän kuva mahtoi olla kyseessä?

        En muista niin pitkälle täksepäin, ehkä 8-luukun laittajalla on muisissa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On siinä ajoituksen mestarit areenalla!


    • Anonyymi

      Ostin tänään ensimmäiset auringonkukkien siemenet, niitä minejä. 20-30 senttiseksi kasvavia, ja 40-60senttisiä sekä metriset. Nuo matalat loppuu aina ekana, joten ajoissa oltava liikkeellä.
      Myöskin tutkailin uusia siemenkuvastoja netistä, mutta ainakaan vielä ei mitään maatamullistavaa uutuutta ole tullut.
      Siniset ja keltaiset edelleen etusijalla

    • Anonyymi

      Äh... Tänne voi kai kirjoittaa ilman trollaamisen pelkoa mutta itkettää tuo Sole*arin ja Bak*mutin tilanne. Ja joka paikassa hoetaan että V-näjän suurhyökkäys alkaa kohta.

      Ei mun sydän enää kestä millään, koko talven odottanut että U on se joka lähtee hyökkäämään, ja halunnut tiukasti uskoa siihen että pian tää on ohi.

      Mut ei tää nyt ihan siltä vaikuta..
      Ei pitäs seurata twitterissä niin tarkkaan. </3

      • Anonyymi

        Kaikki twitterit ei ole totta, paljon on valetilejä jotka levittää sitä itseään,eilenkin.
        Jos haluaa ajantasalla suht'oikein tiedoin pysyä niin mp on paras alusta,

        https://maanpuolustus.net/threads/ukrainan-konflikti-sota.2939/page-4706


        Tuossa on , sivu on joku ikivanha, se joka jäi kirjanmerkiksi, mutta siitä ylä/ala reunasta valitsee uusimman ja sitten muutama sivu taaksepäin, niin pääsee eiliseen ja ajantasalle.
        Myöskin tuolla on useita asiaa sivuavia ala sivustoja, seuraan vain tuota, koska aikaa on se mikä on...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/10cm29c/beautiful_smiles_in_beautiful_lviv/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

        Redditissä oli tällainen ihana, tuore hymykooste. Olen myös ollut viime päivinä taas tavallistakin enemmän huolissani, mutta ehkä nuo hymyt kertovat, että ainakin jotkut asiat ovat edenneet?

        Aina kun häntä katson, niin alan hymyillä ja siirryn lähemmäs ruutua, eikä ole kiire minnekään, vaikka oikeasti välillä pitäisi jo olla menossa.
        Tällaista vaikutusta ei ole kellään muulla.
        Ihmeellinen magneetti, täytyy sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/10cm29c/beautiful_smiles_in_beautiful_lviv/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

        Redditissä oli tällainen ihana, tuore hymykooste. Olen myös ollut viime päivinä taas tavallistakin enemmän huolissani, mutta ehkä nuo hymyt kertovat, että ainakin jotkut asiat ovat edenneet?

        Mä en vaan kerta kaikkiaan käsitä, mitä yhtäkkiä tapahtui. U:n piti lähteä hyökkäämään, mutta nyt tyyliin kylä per päivä menetetään ry**yköille.
        Apu tulee liian hitaasti, mutta tätä menoa kohta on jo liian myöhäistä.
        Mihin katosi ne puheet, että kesään mennessä Kr*m on vallattu takaisin?

        Anteeksi, mua harmittaa ja turhauttaa. Mä olen niin vihainenkin muulle maailmalle.

        Mutta mies hymyineen on ihana. Häneen mä kyllä jaksan uskoa, vaikka muuhun en aina jaksakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en vaan kerta kaikkiaan käsitä, mitä yhtäkkiä tapahtui. U:n piti lähteä hyökkäämään, mutta nyt tyyliin kylä per päivä menetetään ry**yköille.
        Apu tulee liian hitaasti, mutta tätä menoa kohta on jo liian myöhäistä.
        Mihin katosi ne puheet, että kesään mennessä Kr*m on vallattu takaisin?

        Anteeksi, mua harmittaa ja turhauttaa. Mä olen niin vihainenkin muulle maailmalle.

        Mutta mies hymyineen on ihana. Häneen mä kyllä jaksan uskoa, vaikka muuhun en aina jaksakkaan.

        Niin olen vihainen minäkin, ollaanko niin lapasia kuin nyt ollaan...Toivottavasti Rammstainin kokous tuo muutoksen.
        Tuntuu siltä että aina, kokoajan se apu on ollut pari/kolme viikkoa myöhässä. Mikäli jo alunalkaen olisi toimittu ajoissa, niin tässä tilanteessa ei oltaisi.
        Nyt on keli ongelmakin, maa ei kanna. Ei pidä antaa apatian mieleen hiipiä, vaikka välillä hiljaisempaa onkin, ei se tarkoita että mitään lopullisesti menetetty olisi.
        Noissa kylissähän on menty edestakaisin vuoronperään pitkän aikaa ja Ukrainan ei kannata miehiä menettää turhaan, sillä väliaikaisella hallinnalla ei lopputulokseen ole merkitystä. Kun isomman liikkeen tekee, niin ne väliaikaiset menetykset on saatu takaisin.
        Ukrainalla on vahva puolustustahto ja loistava johto, hyvä tiedustelu sekä ennen kaikea luottamusta luova ja toivoa antava maan presidentti.
        Meidän kaikkien sankari, jonka johdolla tämä voitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen vihainen minäkin, ollaanko niin lapasia kuin nyt ollaan...Toivottavasti Rammstainin kokous tuo muutoksen.
        Tuntuu siltä että aina, kokoajan se apu on ollut pari/kolme viikkoa myöhässä. Mikäli jo alunalkaen olisi toimittu ajoissa, niin tässä tilanteessa ei oltaisi.
        Nyt on keli ongelmakin, maa ei kanna. Ei pidä antaa apatian mieleen hiipiä, vaikka välillä hiljaisempaa onkin, ei se tarkoita että mitään lopullisesti menetetty olisi.
        Noissa kylissähän on menty edestakaisin vuoronperään pitkän aikaa ja Ukrainan ei kannata miehiä menettää turhaan, sillä väliaikaisella hallinnalla ei lopputulokseen ole merkitystä. Kun isomman liikkeen tekee, niin ne väliaikaiset menetykset on saatu takaisin.
        Ukrainalla on vahva puolustustahto ja loistava johto, hyvä tiedustelu sekä ennen kaikea luottamusta luova ja toivoa antava maan presidentti.
        Meidän kaikkien sankari, jonka johdolla tämä voitetaan.

        Mua ahdistaa ja suututtaa ihan kuten teitäkin! Eilen luin jopa, että vaikka Ukraina saisi niitä leopardeja, niiden käyttökuntoon saattamisessa menee jopa vuosi! Vuosi! Miten ihmeessä ne on päästetty niin surkeaan jamaan?

        Kelikin on tosiaan nyt huono, mutta onneksi se on huono hyökkääjillekin (laiha lohtu tietysti, mutta apatiaan ei saa nyt päätyä).

        Samaan syssyyn olen taas niin turhautunut tähän Suomen ja Ruotsin Natoprosessiin ja sitä tahallaan vaikeuttaviin putlisikon kavereihin. Koska tämä kaikki kamaluus loppuu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin olen vihainen minäkin, ollaanko niin lapasia kuin nyt ollaan...Toivottavasti Rammstainin kokous tuo muutoksen.
        Tuntuu siltä että aina, kokoajan se apu on ollut pari/kolme viikkoa myöhässä. Mikäli jo alunalkaen olisi toimittu ajoissa, niin tässä tilanteessa ei oltaisi.
        Nyt on keli ongelmakin, maa ei kanna. Ei pidä antaa apatian mieleen hiipiä, vaikka välillä hiljaisempaa onkin, ei se tarkoita että mitään lopullisesti menetetty olisi.
        Noissa kylissähän on menty edestakaisin vuoronperään pitkän aikaa ja Ukrainan ei kannata miehiä menettää turhaan, sillä väliaikaisella hallinnalla ei lopputulokseen ole merkitystä. Kun isomman liikkeen tekee, niin ne väliaikaiset menetykset on saatu takaisin.
        Ukrainalla on vahva puolustustahto ja loistava johto, hyvä tiedustelu sekä ennen kaikea luottamusta luova ja toivoa antava maan presidentti.
        Meidän kaikkien sankari, jonka johdolla tämä voitetaan.

        Kiitos Puutarhamamma taas kerran. Sä olet jo ties kuinka monetta kertaa tämän 11kk aikana mulle järjen äänenä. Keitän virtuaalisesti sulle pullakahvit.

        Mä tiedän että olen malttamaton. Sitä vaan toivoisi, että tämä kamaluus tulisi päätökseen.
        Mä olen jopa toivonut hiljaa mielessäni nopeaa päätöstä tälle. Että tapahtuisi jotain, mihin N*ton olisi aivan pakko puuttua.
        Tietenkään en toivo maailmansotaa. Mulla on lapsi. Mutta ei musta sekään ole oikein että me täällä parin tunnin lentomatkan päässä vaan katsellaan että ohhoh, nyt pommittivat kerrostalon ja 40 henkeä meni siinä. Ahdistaa niin vietävästi pahuus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ahdistaa ja suututtaa ihan kuten teitäkin! Eilen luin jopa, että vaikka Ukraina saisi niitä leopardeja, niiden käyttökuntoon saattamisessa menee jopa vuosi! Vuosi! Miten ihmeessä ne on päästetty niin surkeaan jamaan?

        Kelikin on tosiaan nyt huono, mutta onneksi se on huono hyökkääjillekin (laiha lohtu tietysti, mutta apatiaan ei saa nyt päätyä).

        Samaan syssyyn olen taas niin turhautunut tähän Suomen ja Ruotsin Natoprosessiin ja sitä tahallaan vaikeuttaviin putlisikon kavereihin. Koska tämä kaikki kamaluus loppuu?

        Tuo N*to homma meni ihan pelleilyksi. Uskottavuus meni koko puolustusliitolta.
        Vaikka tässä nyt tuskin mitään kiirettä sinänsä on, mutta onhan tuo nyt aivan naurettavaa että Putsku pyörittää tätäkin showta ja kaksi idioottia tanssivat pillin mukaan. Ja tässäKIN asiassa me vaan hyväksytään ja katsotaan vierestä. He**etti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo N*to homma meni ihan pelleilyksi. Uskottavuus meni koko puolustusliitolta.
        Vaikka tässä nyt tuskin mitään kiirettä sinänsä on, mutta onhan tuo nyt aivan naurettavaa että Putsku pyörittää tätäkin showta ja kaksi idioottia tanssivat pillin mukaan. Ja tässäKIN asiassa me vaan hyväksytään ja katsotaan vierestä. He**etti.

        Niinpä! Vaatimus kaikkien yksimielisyydestä johtaa pahimmillaan just tähän. Putliskon kaverit kettuilee huvikseen ja N*** levittelee käsiään että kuinkas nyt näin pääsi käymään... :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos Puutarhamamma taas kerran. Sä olet jo ties kuinka monetta kertaa tämän 11kk aikana mulle järjen äänenä. Keitän virtuaalisesti sulle pullakahvit.

        Mä tiedän että olen malttamaton. Sitä vaan toivoisi, että tämä kamaluus tulisi päätökseen.
        Mä olen jopa toivonut hiljaa mielessäni nopeaa päätöstä tälle. Että tapahtuisi jotain, mihin N*ton olisi aivan pakko puuttua.
        Tietenkään en toivo maailmansotaa. Mulla on lapsi. Mutta ei musta sekään ole oikein että me täällä parin tunnin lentomatkan päässä vaan katsellaan että ohhoh, nyt pommittivat kerrostalon ja 40 henkeä meni siinä. Ahdistaa niin vietävästi pahuus..

        Niin, missä me oltaisiin ilman Puutarhamammaa? Siis ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, missä me oltaisiin ilman Puutarhamammaa? Siis ihan oikeasti.

        Kiitos, mutta samassa alakulossa tässä ollaan ja henk.koht sotaa toisella, vanhalla alustalla,pari päivää jo uuvuksiin asti käyneenä. Varmaan tuhannen ptn taas ulos viskattuna.
        Ei siitä enempää.
        NATO -asia sattaa yhtäkkiä nytkähtää eteenpäin.Erinäiset kaupat vaikuttanevat siihen.
        Saksan uusi puolustusministeri sensijaan on jonkin sortin kysymysmerkki....Toivoin ainan muuta henkilöä siihen.
        Kiitos kahveista, oli hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, mutta samassa alakulossa tässä ollaan ja henk.koht sotaa toisella, vanhalla alustalla,pari päivää jo uuvuksiin asti käyneenä. Varmaan tuhannen ptn taas ulos viskattuna.
        Ei siitä enempää.
        NATO -asia sattaa yhtäkkiä nytkähtää eteenpäin.Erinäiset kaupat vaikuttanevat siihen.
        Saksan uusi puolustusministeri sensijaan on jonkin sortin kysymysmerkki....Toivoin ainan muuta henkilöä siihen.
        Kiitos kahveista, oli hyvää.

        Tässä vähän mielen virkistystä tähän ankeuteen, jota vielä vesisade lisää.


        https://tattle.life/attachments/2oszua0zi5m81-jpg.1886141/


      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi hyvän tähen miten kaunis mies...


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvän tähen miten kaunis mies...

        Kohta jo vuosi mennyt Zele-huumassa. Olisi omalla tavallaan jännä palata aikakoneella niihin ekoihin hetkiin, kun Zeleen aloin perehtyä. Olin niin järkyttynyt silloin etten muista oikein mitään. Vain sen kun zoomailin puhelimella Zelen silmiä että onko ne ruskeat. Ja aika pian aloin seuraamaan häntä somessa. Hirveesti mitään muuta en muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta jo vuosi mennyt Zele-huumassa. Olisi omalla tavallaan jännä palata aikakoneella niihin ekoihin hetkiin, kun Zeleen aloin perehtyä. Olin niin järkyttynyt silloin etten muista oikein mitään. Vain sen kun zoomailin puhelimella Zelen silmiä että onko ne ruskeat. Ja aika pian aloin seuraamaan häntä somessa. Hirveesti mitään muuta en muista.

        Sotaa alusta seuranneena Ze tuli tietoisuuteeni enemmälti siinä helmi/maalisk. tienoilla uutisista ja siitähän tämä 'hulluus' alkoi kohdallani.Kaikki keskustelut eri alustoilta ja järkevimpiin osallistuen.
        Aika monia, joihin myös osallistuimme mekin. En niitä mainitse, ettei satunnainen ----- löydä.
        Hiljalleen löytyi reddit ja kaikki sen alaosat.Uutisten suhteen on paras, siellä on paripäivää aiemmin kaikki, mitkä täällä myöhemmin.
        Muutamaa muuta alustaa seuraan myös uutisten suhteen
        Pääketjussa oli täysi kaaos pari päivää, mutta asia hoidossa.
        Mutta itse asiaan... onko kukaan löytänyt uusia tuon T kaltaisia alustoja...jos löytyy, niin vinkkiä vaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotaa alusta seuranneena Ze tuli tietoisuuteeni enemmälti siinä helmi/maalisk. tienoilla uutisista ja siitähän tämä 'hulluus' alkoi kohdallani.Kaikki keskustelut eri alustoilta ja järkevimpiin osallistuen.
        Aika monia, joihin myös osallistuimme mekin. En niitä mainitse, ettei satunnainen ----- löydä.
        Hiljalleen löytyi reddit ja kaikki sen alaosat.Uutisten suhteen on paras, siellä on paripäivää aiemmin kaikki, mitkä täällä myöhemmin.
        Muutamaa muuta alustaa seuraan myös uutisten suhteen
        Pääketjussa oli täysi kaaos pari päivää, mutta asia hoidossa.
        Mutta itse asiaan... onko kukaan löytänyt uusia tuon T kaltaisia alustoja...jos löytyy, niin vinkkiä vaan

        Siis mä olin postannut mun facebookin stooreihin jo helmikuussa jotain Zelestä eli mitä ilmeisemmin se hullaantuminen kävi mun kohdalla ihan päivissä.
        Enkä mä oo ikinä ennen kirjoitellut mihinkään keskustelupalstoille, paitsi silloin kun esikoisen odotus oli meneillään. En siis tiedä yhtään miten aiemmalle palstalle eksyin ja miten teidät löysin. Puutarhamamman tunnistin kirjoitustyylistä monesta eri Zele-ketjusta mutta muut profiloitui vasta myöhemmin. Ja harmi että osa meistä näyttää kadonneen. Voisivat tulla edes kertomaan vieläkö kovasti Zeletyttää vaiko ei. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mä olin postannut mun facebookin stooreihin jo helmikuussa jotain Zelestä eli mitä ilmeisemmin se hullaantuminen kävi mun kohdalla ihan päivissä.
        Enkä mä oo ikinä ennen kirjoitellut mihinkään keskustelupalstoille, paitsi silloin kun esikoisen odotus oli meneillään. En siis tiedä yhtään miten aiemmalle palstalle eksyin ja miten teidät löysin. Puutarhamamman tunnistin kirjoitustyylistä monesta eri Zele-ketjusta mutta muut profiloitui vasta myöhemmin. Ja harmi että osa meistä näyttää kadonneen. Voisivat tulla edes kertomaan vieläkö kovasti Zeletyttää vaiko ei. :D

        Moni niistä aiemmalla alustalla olleista saattoi olla ihan vaan satunnaisia kävijöitä, jotka kirjoitti, kun tilaisuus oli. Joillakuilla on tullut muuta tekemistä/ajateltavaa, joku on ehkä kylläsynyt...
        T-alustallakin on jotekin pysähtyneisyyden tila, ellei ole jotain uutta aloitusta, en ole etsinyt hetkeen, kun on kiirusta ollut.
        Myöskin tuon sodan tilanne aiheuttaa sitä samaa alakuloa kuin redditissäkin, sielläkin on vähän vaisua.
        Mutta kyllä se iloksi muuttuu, kun maltetaan vartoa...


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sulla mitään likaa mielessäsi ole, näkeehän tuon nyt jokainen omin silmin... tai sitten meillä kaikilla on...

        Löysin redditistä uuden mustavalkean kuvan, joku on tehnyt koosteen iloksemme...

        https://i.redd.it/5ikyxqn0k7da1.png


      • Anonyymi

        Kun mä näin tän silloin joskus ekaa kertaa, mä mietin vaan et apua onko ok tuijottaa näin kuola valuen toista, kun samaan aikaan arvostan ja kunnioitan häntä aivan valtavasti. 🤭

        En tosin ole löytänyt vastausta vieläkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mä näin tän silloin joskus ekaa kertaa, mä mietin vaan et apua onko ok tuijottaa näin kuola valuen toista, kun samaan aikaan arvostan ja kunnioitan häntä aivan valtavasti. 🤭

        En tosin ole löytänyt vastausta vieläkään.

        On se ihan ok, kaikki kuuluu samaan pakettiin


    • Anonyymi

      Ehkä jo huomena tiedämme mitä UA saa muilta mailta avuksi. Toivottavasta riittävästi ja tarpeeksi pitkänmatkan kantamaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/Cnuqyc_oewX/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Tässä kolmannessa kuvassa näkyy hyvin ne ripset. Ne ovat totta tosiaan suorat. Jännät kyllä.

      Sodan jälkeen on ehdottomasti järjestettävä Halaus-tilaisuus, jossa kaikki halukkaat pääsevät hetkeksi syleilemään häntä.
      Maximin tietysti hengittäessä niskaan.. :D

      • Anonyymi

        Kun sitä videota katsoo, niin Jukolan Jussi väistämättä tulee BoJosta mieleen.... kansiot kainalossa, takki miten sattuu repsottaa ja tuo kraka.... mutta ei se mitään. Hauska tyyppi ja erityisen hyvä noissa UA asioissa.
        Jostain luin jo kuukausia sitten, että olisi johtohahmo melko suurisuuntaisessa hankkeessa UA tulevaisuutta silmällä pitäen.
        Toivottavasti tämä ajankohtainen hanke nyt saadaan hyvään pätökseen.


      • Anonyymi

        No halataan sitten Maximiakin! Projektin nimeksi Halaus Maximus.


    • Anonyymi

      Onko teidän silmään pistänyt mitään tietoja mitä tuolla Zelen hallituksessa oikein on meneillään kun jätkää eroaa toinen toisensa perään?

      • Anonyymi

        Ketjureaktio, kun joku lähtee pois, esim heko-onnettomuudessa kuollut, niin tilalle tulee uusi jonka tilalle siirtyy joku, jonka tilalle taas joku, sekä tehtäväkierto
        Myös se, että joku saa lähtöpassit, esim.puolustusministeriössä se ruokahankinasta vastannut, sekin aiheuttaa liikettä.
        Useampia on jäänyt kiinni ryccänaikaisesta korruptiosta ja ne putsataan pois eri tason tehtävistä sitä mukaa kun niitä löytyy. Kuten on Zele jo aikaa sitten sanonut, että korruptio kitketään.
        Hyvä vaan, että asiat alkaa selviintyä ja se ryccänvaikutus vähenee eri tasoilla.
        Nykyinen korruptio on kaikki aiemman perinteen aikaista ja vähenee sitä mukaa kun tekijät paljastuu.
        Ei toki kaikki pois aiemmasta toimesta lähteneet ole niitä korruptiotyyppejä, vaan osa on luontaista vaihtoa.

        Toimiiko vauvis teillä, jouduin vaihtamaan hiiren ja sen jälkeen en pääse sinne, 404error tulee
        Onko sivuilla vikaa vaiko hiiren aiheuttamaa.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketjureaktio, kun joku lähtee pois, esim heko-onnettomuudessa kuollut, niin tilalle tulee uusi jonka tilalle siirtyy joku, jonka tilalle taas joku, sekä tehtäväkierto
        Myös se, että joku saa lähtöpassit, esim.puolustusministeriössä se ruokahankinasta vastannut, sekin aiheuttaa liikettä.
        Useampia on jäänyt kiinni ryccänaikaisesta korruptiosta ja ne putsataan pois eri tason tehtävistä sitä mukaa kun niitä löytyy. Kuten on Zele jo aikaa sitten sanonut, että korruptio kitketään.
        Hyvä vaan, että asiat alkaa selviintyä ja se ryccänvaikutus vähenee eri tasoilla.
        Nykyinen korruptio on kaikki aiemman perinteen aikaista ja vähenee sitä mukaa kun tekijät paljastuu.
        Ei toki kaikki pois aiemmasta toimesta lähteneet ole niitä korruptiotyyppejä, vaan osa on luontaista vaihtoa.

        Toimiiko vauvis teillä, jouduin vaihtamaan hiiren ja sen jälkeen en pääse sinne, 404error tulee
        Onko sivuilla vikaa vaiko hiiren aiheuttamaa.....

        Oli tilapäinen häikkä se toimimattomuus, toimii taas, se V


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ihana! Toimisin luultavasti samoin jos asuisin yksin <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! Toimisin luultavasti samoin jos asuisin yksin <3

        Meillä niin vanha plasma tv, jota ei saa kastella, joten ei oikeen onnistu....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä niin vanha plasma tv, jota ei saa kastella, joten ei oikeen onnistu....

        Tunnustan, että olen välillä silitellyt poskeaan tietokoneen ruudulla, kun kukan ei ole näkemässä. Esim. "Kansan palvelijan" jaksot sopivat siihen todella hyvin, koska tv-presidentin ilme on usein vähän epäuskoisen surumurheinen, eli omiaan nostamaan hellät tunteet pintaan.

        Zelehän on ollut aina lasten suosiossa, eikä ihme.


    • Anonyymi

      Hyvää syntymäpäivää Zele-rakas, antaisin lahjaksi ihan mitä tahansa, mikäli mahdollista olisi.
      Nyt on tyytyminen vain tällä alustalla kirjoittamaan onnittelut.
      Moni maa antaa nyt omat lahjansa isojen kissojen muodossa, kiitos heille siitä, menestystä niiden käytössä, kunhan ovat kaikki vapaana.

      https://pbs.twimg.com/media/Fm5a4rWWAAEzPF1?format=jpg&name=small

      • Anonyymi

        Laitoin U24n kautta pienen summan syntymäpäivän kunniaksi. Toivottavasti mahdollisimman moni maailmalla tekisi mahdollisuuksiensa rajoissa samoin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Saisipa olla hetken, tai toisenkin, Olena/n tilalla.

        Yllätävän moni on laittanut sinne SIGNMYROCKET-keräykseen, jopa sellaisetkin ihmiset joista en edes kuvitellut kaveripiiristäni. Kuulin tänään että eräskin oli siitä kuvasta taulun teetänyt, myös se kaveri, jolla kylässä tänään kävin, osallistui poikansa kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saisipa olla hetken, tai toisenkin, Olena/n tilalla.

        Yllätävän moni on laittanut sinne SIGNMYROCKET-keräykseen, jopa sellaisetkin ihmiset joista en edes kuvitellut kaveripiiristäni. Kuulin tänään että eräskin oli siitä kuvasta taulun teetänyt, myös se kaveri, jolla kylässä tänään kävin, osallistui poikansa kanssa.

        Olen harkinnut tuota, mutta koska en noista vehkeistä mitään ymmärrä, niin päädyin lahjoittamaan United 24n kautta.

        Mitä muuten kirjoittaisitte tuollaiseen rakettiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen harkinnut tuota, mutta koska en noista vehkeistä mitään ymmärrä, niin päädyin lahjoittamaan United 24n kautta.

        Mitä muuten kirjoittaisitte tuollaiseen rakettiin?

        Kirjoittaisin
        'KAIKKIEN UKRAINALAISTEN PUOLESTA'/// tai 'KOKO MAAILMAN PUOLESTA'
        XXX ja XXXX

        mp- alustalla oli paljon kuvia eri henkilöitten lähettämiä, sivua en enää muista, varmaan kymmeniasivuja taaksepäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaisin
        'KAIKKIEN UKRAINALAISTEN PUOLESTA'/// tai 'KOKO MAAILMAN PUOLESTA'
        XXX ja XXXX

        mp- alustalla oli paljon kuvia eri henkilöitten lähettämiä, sivua en enää muista, varmaan kymmeniasivuja taaksepäin.

        Mä varmaan liittäisin mukaan mahdollisimman meheviä solvauksia. Sen verran ottaa tämä tilanne taas päähän, vaikka "isot kissat" onkin lähdössä liikkeelle.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tänään käyty synttärionnet Zelelle toivottamassa, toivottavasti Olena teki hänelle tänään aamiaista.

      Zele tuskin koskaan saanut näin paljon onnitteluita. Toivotaan että lämmittää söpöläinen mieltä.

      Ihana se on. Nalle nappisilmä. <3

      • Anonyymi

        Zelehän sanoi eilisillan puheessa olevansa paitsi kiitollinen myös liikuttunut kaikesta huomiosta.

        Toivottavasti lahjoituksiakin tuli runsaasti.


      • Anonyymi

        Tää oli hauska, varsinkin kun vertaa kuvaan, jossa Zele on Washingtonissa Bidenin vieraana. Tässä hän siis ihmettelee sirkus Trumpin edesottamuksia Valkoisessa talossa. Tekisipä mieli rutistaa ja sanoa, että mennään vaikka kahville ja annetaan hullujen riehua.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mä ehkä buukkaisin jonkun hirsimökin jostain Lapista. Omalla paljulla, saunalla ja porealtaalla.
        Aamulla viihdyttäisiin vuoteessa pitkään. Halien ja pussaillen ja jutellen. Aamupalan jälkeen käytäisiin sporttailemassa rinteessä jonka jälkeen syötäisiin hyvin, käytäisiin poreissa ja ottaisin päikkärit hänen kainalossaan.
        Illalla joku poroajelu käsi kädessä voisi olla kivaa. Sieltä illalliselle, saunaan ja paljuun.
        Ja loppuilta ja yö tiiviisti saman peiton alla, ehkä lasin vettä voisi välillä ottaa. 🔥

        Aamulla pyytäisin yhden hänen tuoksuisen fleecetakin ja pari pususelfietä muistoksi. <3


      • Anonyymi

        'Omalle' eli vapaasti käytössämme olevalle mökille, oma saari ilman muita mökkejä, autotie perille.
        Päivällä mennään, tietenkin avannolla pilkitään ja koetaan jään alla olevat verkot, madesoppa on aina varma. Sen syötyämme suksilla lähiympäristön maastoja jäältä käsin tutkaillen, josko vaikka kettuja tai pupuja näkösälle osuisi.
        Mökille takaisin ja sauna kuumaksi, avannon tekisin ja uinnille veisin... tai ainakin pehmeässä lumessa kierimään löylyjen välissä.
        Iltaa kohden intiimimpää tunnelmaa kahvin ja hyvän konjakin siivittämänä. Mieluusti kuuntelisin hänen kehräävää murinaansa tarinoidessamme ja kainaloonsa käpertyisin, lämmin ilta vaihtuisi yön kuumuudeksi pakkasen narahdellessa mökin nurkissa....
        Aamulla nauttisimme toistemme seurasta kaikin tavoin, kunnes olisi aika lähteä paluumatkalle, kun vain se 24h olisi aikaa.
        Tuosta jäisi lähtemätön muisto, joka olisi kaunis sekä viiltävä samaanaikaan, kun tietäisi ettei toistuisi koskaan.

        Paitsi siinä rinnakkaistodellisuudessamme, koska tahansa.


    • Anonyymi

      Kuvittelenko mä vaan vai onko Hiusfetistimamma kadonnut linjoilta..?

      Pliis älkää kadotko! Tiiä sit mitä vaiheita tuo V-näjän uusi hyökkäys tuo tullessaan. En halua jäädä yksin pelkäämään Zelen puolesta. 💔❤️

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, en ole kadonnut, anteeksi jos säikäytin! Töitä on vain ollut sen verran paljon, että olen lähinnä keskittynyt raastamaan omia kutrejani, ihan kuin se jotenkin vähentäisi kiirettä...

        Ursula on näköjään käymässä, ja mediän seurustelu-upseeri panee parastaan:

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/10rnpu4/ms_ursula_is_back_in_town/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3

        Ei kadota mihinkään, olen käynyt joka päivä katsomassa onko kukaan paikalla. Välillä parikin päivää, ettei mitään uutta ole tullut.
        Tämä seisova tilanne myös on ärsyttävää, mutta kyllä tämä tästä... kohta taas.
        Paljon on apua luvassa eri maista, eri aikatauluilla. Norja taitaa panostaa kunnolla, apua on luvassa 5 vuodeksi kulloisenkin tilanteen mukaan.
        Korruptiota kitketään kunnolla, niin tulli/vero/teollisuus/poliisi ja armeija putsataan ryccänaikaisista perinteisistä kuvioista.
        Hyvä niin.
        Ukraina suuntautuu Eurooppaan, kohti EU.ta ja NATOA.
        Kohti parempaa ja valoisampaa tulevaisuutta.


    • Anonyymi

      Zele todellakin tietää, mistä naruista vedellään naisten kanssa. Ursula on yhtä hymyä. Yllättäen.. :D

      Kiinnostaisi tietää, kun tuo Zele on noinkin hurmaava, että kuinka usein hän saa osakseen flirttailua naisten suunnasta tai suoranaisia pokausyrityksiä..

      • Anonyymi

        Olettaisin että minne tahansa meneekin, niin vaikutus on sama ja lähes jokainen jollakin tasolla lumoutuu hänestä.
        Työasiat työasioina ja työtoverit työtovereina, mutta kaltaisemme muut ulkopuoliset sitten varmaan kuolaamme sitäkin enemmän ja kuvitelmissamme sulamme täysin.
        Nuo kaikki lähes huomaamattomat pikku eleet ja ilmeet saa kyllä lähes kenet hyvänsä mukaansa ja varmasti yrittäjiä riittää...


    • Anonyymi

      Argh. Mä alan olla hermoromahduksen partaalla. Seuraan Facebookissa pariakin Ukraina-aiheista ryhmää ja varsinkin toisessa niistä on jatkuvasti "pelottelua" kuinka paljon V-näköisiä on tulossa ja hyökkäämässä kohta ja U on ihan pulassa ym ym. Tai ei se mitään pelottelua ole vaan varmaan ihan raatorehellisyyttä mutta tuntuu silti niin hitsin pahalta.
      Äh.. En tiiä mitä pitäis enää ajatella.
      Haluisin uskoa, mutta tuntuu ettei kukaan muu enää jaksa uskoa U:n pärjäävän.. :(

      • Anonyymi

        * siis V-näläisiä


      • Anonyymi

        On tosi paljon 'pro-Ukraina' tilejä twitterissäkin, jotka ei sitä oikeasti ole, vaan valhetta levittää ja juurikin sitä pelottelua. Varsinkin nyt on ollut muutamia aktiivisia väärän tiedon kylväjiä.
        Esimerkkeinä GirkinGirgin ja IgorGirgin/Strelkov
        War Monitor3 ja War Monitor...molemmista eka on oikeasti UA.n ja jälkimmäinen on v.läinen
        Myöskin sellaiset tilit jotka on avattu äskettäin /muutama kk/vko sitten ja nyt aktiivisesti suoltaa muka varmaa tietoa, on kyseenalaisia.
        Mp alustalla noista juurikin päivä/pari sitten juttua oli. Ainä niitä joku huomaamattaan postaa ja sitten poistaa, kun selviää, jotta valetta levittää.
        Paljon oli juurikin Bakhmut/Soledar alueelta täyttä valetta monellakin tilillä. Ei niitä menetetty ole vaikka tiukkaa onkin ja etenemiset ja vetäytymiset kymmenissä metreissä edestakaisin mitataankin.
        Kaikissa UA- myönteisissä ryhmissä on ne epäluulon ja vääräntiedon kylväjänsä, jotka on eri tahoja kuin ne jotka kertoo rehellisesti asioista.
        Se on piilovaikuttamista jolla luodaan tappiomielialaa ja tunnetta 'ettei UA kannata auttaa, koska kaikki apu menee hukaan ja mehän sen maksamme'

        Se vaan ei toimi, kuten suuremmassakin mittakaavassa näkyy, mitä enemmän v. uhittelee ja sanoo UAn häviävän, sen enemmän eri valtiolliset tahot apua antaa.
        Sama toimii henkilötasolla, lahjoituksia tapahtuu enemmän samaan aikaan kun vääräntiedon kylväjät innostuu.
        Toki menetyksiä on UA puolella, se on tosiasia ja ei sitä kiistä kukaan, mutta vastapuolen tappiomielialan kylvämisen ei pidä antaa vaikuttaa.
        Ei Ukrainakaan luovuta sentakia että vastapuoli sen toivossa mielialaa yrittää heikentää.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://youtube.com/@nezlamnyy

      YouTubesta löytyi tällainen kiva kanava, vanhoja Zelen haastatteluja englanniksi tekstitettynä! En ole vielä ehtinyt katsoa kaikkia mutta söpöysvaroitus lienee aiheellinen.

      • Anonyymi

        Otin talteen linkin ja kun aikaa on niin sitten katsellaan.
        Kiitti linkistä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onnittelut upealle naiselle! Zelen onnitteluviesti on taas niin suloinen että...


    • Anonyymi

      Zelejuttuja englanniksi tekstitettyinä jakavalla Youtube-kanavalla on nyt kaksi videota vuodelta 2019, tässä niistä ensimmäinen:

      https://www.youtube.com/watch?v=Qirzsbn-fuw

      Mukana mm. rakkaat koirat. Hauska juttu on myös, että haastattelijana on sama mies, joka näytteli Kansan palvelijassa pääministeriä (charmantti herra hänkin).

      Ja jotta kukaanei enää pelkäisi, että olen kadonnut jonnekin: Zelen hiukset näyttävät todella hyvältä ;)

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/reel/CoacQLTD595/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Ookoo siis miten kukaan voisi olla rakastamatta tätä miestä?! Eihän tää nyt hyvänen aika oo edes todellista enää. Hänen ihanuutensa on ihan next level..

      Oisin mielelläni päivän Olena. On edelleenkin suuren suuri vääryys että tälläisiä miehiä on vain tämä yksi ja sama nainen on saanut pitää hänet lähes 30 vuotta omanaan. (Okei okei oikeasti Zele ja Olena ovat ihania yhdessä) Saanko mä nyt edes hitusen olla kateellinen, ihan vähän vain?

      • Anonyymi

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009381321.html

        Voi ihanuus, tässä tulee esiin hänen välittömyytensä. Olisinpa ollut hetken tuo toimittaja...hän toteutti sen, mitä mekin jossain aiemmissa ketjuissa kuvitelmissamme suunnittelimme, kunhan sinne Kiovaan ehdimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009381321.html

        Voi ihanuus, tässä tulee esiin hänen välittömyytensä. Olisinpa ollut hetken tuo toimittaja...hän toteutti sen, mitä mekin jossain aiemmissa ketjuissa kuvitelmissamme suunnittelimme, kunhan sinne Kiovaan ehdimme.

        https://external-preview.redd.it/NB8_y0W9O7JRDbZVrMUkrJp0L_bBos_LLcpvC8cDstE.jpg?auto=webp&v=enabled&s=8154e781a162743f8bc99c4c9ef02c0386e01b7b

        Ainakin Sunak Rishillä ja Zelellä on hauskaa yhdessä, matkalla tutustumaan harjoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009381321.html

        Voi ihanuus, tässä tulee esiin hänen välittömyytensä. Olisinpa ollut hetken tuo toimittaja...hän toteutti sen, mitä mekin jossain aiemmissa ketjuissa kuvitelmissamme suunnittelimme, kunhan sinne Kiovaan ehdimme.

        Rishilläkin oli melkein liian hauskaa, kuten poikani tapaa sanoa milloin missäkin tilanteessa.

        Macronilla oli myös jonkinasteista vaikeutta lopettaa...

        https://www.instagram.com/reel/Cobibvlg54F/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009381321.html

        Voi ihanuus, tässä tulee esiin hänen välittömyytensä. Olisinpa ollut hetken tuo toimittaja...hän toteutti sen, mitä mekin jossain aiemmissa ketjuissa kuvitelmissamme suunnittelimme, kunhan sinne Kiovaan ehdimme.

        Tässä näkyy kyllä jotain olennaista ukrainalaisesta kultuurista, kun kaiken hädän keskellä on kuitenkin noin paljon lämpöä. Samahan välittyy kuvista, joissa sotilaat hoivaavat eläimiä - ja eläinten hoivaaminenhan on itsessään ihmiselle terapeuttista.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä näkyy. Tosin Olenahan taisi jossain sanoa ihmetelleensä aamiaisjttua lähinnä siksi että Zelen on yleensä hoitanut heillä sen homman ja vieläpä hyvin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No olenkohan pikkuisen kade Sannalle nyt....


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Redditissä oli mustavalkea kuva jossa näyttää todella väsyneeltä, mutta onhan ollut tosi rankka viikko tapaamisineen eri maiden johdon kanssa.
        Mutta on myös sovittu erilaisista uusista asioista, joista ei kerrota, joten nukuttuaan kunnolla onkin jo eri look kasvoillaan ja iloisempi ilme silmin nähden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Redditissä oli mustavalkea kuva jossa näyttää todella väsyneeltä, mutta onhan ollut tosi rankka viikko tapaamisineen eri maiden johdon kanssa.
        Mutta on myös sovittu erilaisista uusista asioista, joista ei kerrota, joten nukuttuaan kunnolla onkin jo eri look kasvoillaan ja iloisempi ilme silmin nähden.

        https://preview.redd.it/9ck1nqouomha1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=032f29a3659d4f2733d93fa68d13a22375e79f79

        Ja tietysti unohdin laittaa sen kuvan, joten tässä...


      • Anonyymi

        Kyllähän hänestä tyrmäävää kuvamateriaalia on tykitetty viime päivät. Uskon että hän sai paljon rakkautta osakseen Euroopan reissulla. Tsemppiä ja itseluottamusta. Varsinkin videot tuolta reissulta ovat kaunista katseltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://preview.redd.it/9ck1nqouomha1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=032f29a3659d4f2733d93fa68d13a22375e79f79

        Ja tietysti unohdin laittaa sen kuvan, joten tässä...

        Oi, onko kuvien unohtelija palannut joukkoomme???

        Kyllähän Zele edelleen näyttää väsyneeltä, (ja ehden kanteen on tietty valittu tarkoituksella synkkäilmeinen dramaattinen kuva) mutta onneksi mieli on sentään selvästi iloisempi, kun on saanut tankata kannustusta.

        Mutta voi että kun olisi päässyt halaamaan, kun Zelellä meinasi päästä itku yhden puheen aluksi. Vaikka sitten olisi varmaan paruttu molemmat. Toisaalta itkeminenkin tekee psyykelle välillä hyvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, onko kuvien unohtelija palannut joukkoomme???

        Kyllähän Zele edelleen näyttää väsyneeltä, (ja ehden kanteen on tietty valittu tarkoituksella synkkäilmeinen dramaattinen kuva) mutta onneksi mieli on sentään selvästi iloisempi, kun on saanut tankata kannustusta.

        Mutta voi että kun olisi päässyt halaamaan, kun Zelellä meinasi päästä itku yhden puheen aluksi. Vaikka sitten olisi varmaan paruttu molemmat. Toisaalta itkeminenkin tekee psyykelle välillä hyvää.

        Ei ku puutarhamamma tälläkertaa linkin unohti laittaa.
        Kuvien unohtelijaa olen kaipaillut minäkin joukkoon mukaan.


    • Anonyymi

      Ollakseni ihan täysin rehellinen, en tiennyt että mitään näin komeaa voi olla olemassakaan.
      Muut miehet hänen rinnallaan ei näytä yhtään miltään. Jotenkin hänessä on kaikki kohdallaan. Sekä ulkoisesti että sisäisesti.
      Huomaan aivan liian usein jääväni vain tuijottamaan hänen kuvaansa.

      https://www.instagram.com/p/CoXlS82Ll59/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      • Anonyymi

        Se on juuri tuo sisäisen ja ulkoisen yhteenliittymä, joka tekee tehtävänsä. Kun on paksujen tummien hiusten lämpimien ruskeiden silmien ja ihanan hymyn lisäksi vielä älyä, huumorintajua, rohkeutta ja selvästi hyvä sydän, niin... 🥰😍💖💗💓💞💕❤️‍🔥

        Hiusten lisäksi jaksan hehkuttaa myös Zelen hampaita. Miten jollakulla voi olla niin kauniit ja vielä oikomatta? Oltaisiin varmaan nähty hammasrautakuvia, jos sellaisia olisi. Entisen Neuvostoliiton hammashoito tuskin oli kummoista, eikä Zelen perhe ollut todellakaan rikas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri tuo sisäisen ja ulkoisen yhteenliittymä, joka tekee tehtävänsä. Kun on paksujen tummien hiusten lämpimien ruskeiden silmien ja ihanan hymyn lisäksi vielä älyä, huumorintajua, rohkeutta ja selvästi hyvä sydän, niin... 🥰😍💖💗💓💞💕❤️‍🔥

        Hiusten lisäksi jaksan hehkuttaa myös Zelen hampaita. Miten jollakulla voi olla niin kauniit ja vielä oikomatta? Oltaisiin varmaan nähty hammasrautakuvia, jos sellaisia olisi. Entisen Neuvostoliiton hammashoito tuskin oli kummoista, eikä Zelen perhe ollut todellakaan rikas.

        Kuten niin monesti todettu, hänessä vaan on sitä jotakin, harvinaista vetovoimaa.
        Vieläkin kun katson kuviaan, siirryn edelleen lähemmän näyttöä ja aina myös huomaan hymyileväni.
        Ei kukaan muu ole koskaan saanut samaa reaktiota aikaan ja ikäänkuin unohdun siihen pidemmäksi aikaa kuin mihinkään muihin juttuihin.
        Puoliso kysyi juuri eilen mille hymyilen, näytin sen videon jossa menivät väärille paikoille ja sitten kuvat joissa oli Ze nimitetty Brittien pääministeriksi ja virolaisella alustalla venäjän presidentiksi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten niin monesti todettu, hänessä vaan on sitä jotakin, harvinaista vetovoimaa.
        Vieläkin kun katson kuviaan, siirryn edelleen lähemmän näyttöä ja aina myös huomaan hymyileväni.
        Ei kukaan muu ole koskaan saanut samaa reaktiota aikaan ja ikäänkuin unohdun siihen pidemmäksi aikaa kuin mihinkään muihin juttuihin.
        Puoliso kysyi juuri eilen mille hymyilen, näytin sen videon jossa menivät väärille paikoille ja sitten kuvat joissa oli Ze nimitetty Brittien pääministeriksi ja virolaisella alustalla venäjän presidentiksi....

        Se video on ihana! Zele niin varovasti aloittaa sanomalla "Minä luulen... ", kuin olisi vähän epävarma, kehtaako asiasta mainita. Ja kun hän lopuksi kuittaa rennosti kiitokset Sc*olzille (en jaksa tarkistaa nimen oikeaoppista kirjoitusasua), tulee käsitys että Zele katsoo Ma*ronia ja Sc*olzia ylöspäin (vaikka asian pitäisi olla toisinpäin).

        Samoin sen toimittajan halaus video on aivan ihana! Olen katsonut sen kymmeniä kertoja. Zele on parhaimmillaan videoissa. Ja se pieni kutsuva käden heilautus siinä, awww, silkkaa ihanuutta koko ukkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri tuo sisäisen ja ulkoisen yhteenliittymä, joka tekee tehtävänsä. Kun on paksujen tummien hiusten lämpimien ruskeiden silmien ja ihanan hymyn lisäksi vielä älyä, huumorintajua, rohkeutta ja selvästi hyvä sydän, niin... 🥰😍💖💗💓💞💕❤️‍🔥

        Hiusten lisäksi jaksan hehkuttaa myös Zelen hampaita. Miten jollakulla voi olla niin kauniit ja vielä oikomatta? Oltaisiin varmaan nähty hammasrautakuvia, jos sellaisia olisi. Entisen Neuvostoliiton hammashoito tuskin oli kummoista, eikä Zelen perhe ollut todellakaan rikas.

        Joo Zele hammasrivi on kyllä kaunis ja suora. Hymy on ihana!

        Eikä näy hampaissa ainakaan tupakointi hänellä, tosin onhan hänellä varaa ollut käydä valkaisemassa niitä.

        Ylipäätänsä kasvot ovat kauniit, vaikkakin väsyneet. Jotenkin symmetriset.

        Yhdessä facen Ukraina ryhmässä eräs mies ehdotti että olisiko Zelessä ainesta seksisymboliksi. Teki mieleni vastata että totta himputissa on. 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo Zele hammasrivi on kyllä kaunis ja suora. Hymy on ihana!

        Eikä näy hampaissa ainakaan tupakointi hänellä, tosin onhan hänellä varaa ollut käydä valkaisemassa niitä.

        Ylipäätänsä kasvot ovat kauniit, vaikkakin väsyneet. Jotenkin symmetriset.

        Yhdessä facen Ukraina ryhmässä eräs mies ehdotti että olisiko Zelessä ainesta seksisymboliksi. Teki mieleni vastata että totta himputissa on. 🔥

        Ai että olisiko...no onhan hän sitä/kin kaiken aikaa.
        Mitä se kertomasi mies on katsellut ja lukenut, jollei tätä ole huomannut.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kuva 7 on kyllä liian selvästi photoshopattu. Kuka kumma edes vaivautuu parantelemaan noin kauniita ihmisiä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuva 7 on kyllä liian selvästi photoshopattu. Kuka kumma edes vaivautuu parantelemaan noin kauniita ihmisiä...

        Olena on kyllä tyrmäävä. Hänellähän taisi olla mallitaustaakin, en kyllä yhtään ihmettele.
        Vaikuttaa muutenkin kiltille ihmiselle, ehkä hieman ujollekkin.
        Olisi mielenkiintoista kuulla joskus, onko Olena miten mustasukkaista tyyppiä. Ei varmaankaan ole. Eihän siitä mitään tulisi, koska Zelellä ottajia olisi joku paikassa. Onkohan Zele mustasukkainen? Onhan Olenallakin varmasti runsaasti ihailijoita.

        Heidän rakkaustarinansa saa mut kyllä uskomaan ikuiseen rakkauteen, vaikka tämä päivänä sellainen on hyvin, hyvin harvinaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olena on kyllä tyrmäävä. Hänellähän taisi olla mallitaustaakin, en kyllä yhtään ihmettele.
        Vaikuttaa muutenkin kiltille ihmiselle, ehkä hieman ujollekkin.
        Olisi mielenkiintoista kuulla joskus, onko Olena miten mustasukkaista tyyppiä. Ei varmaankaan ole. Eihän siitä mitään tulisi, koska Zelellä ottajia olisi joku paikassa. Onkohan Zele mustasukkainen? Onhan Olenallakin varmasti runsaasti ihailijoita.

        Heidän rakkaustarinansa saa mut kyllä uskomaan ikuiseen rakkauteen, vaikka tämä päivänä sellainen on hyvin, hyvin harvinaista.

        Olena on todella kaunis ja tyylikäs, mutta tuo mallitausta oli mulle uutta. Kyllähän hänelle varmasti olisi keikkaa riittänyt. Mutta ainakaan teinivuosilta nähtyjen kuvien perusteella hän ei ehkä ollut sitä tyyppiä, joka ylipäätään kiinnostuisi mallinhommista.

        On jotenkin niin söpöä, että Zele, jonka perään tytöt kuolasi varmasti jo silloin, valitsi sen porukan todennäköisesti fiksuimman. Luin joskus viime keväänä jostain, kuinka Zele muisteli hurmanneensa Olenan keskustelemalla vakavasti, koska oli huomannut, ettei hassuttelu tehoa samalla tavalla kuin muihin tyttöihin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE

      • Anonyymi

        Ihana kuva. <3
        Hyvää ystävänpäivää!
        KIITOS monista nauruista ja vertaistuesta. Vaikkei tunnetakkaan, teistä on ollut suuresta iloa ja tukea vaikeina aikoina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kuva. <3
        Hyvää ystävänpäivää!
        KIITOS monista nauruista ja vertaistuesta. Vaikkei tunnetakkaan, teistä on ollut suuresta iloa ja tukea vaikeina aikoina.

        Myöhästyneet ystävänpäiväntoivotukset täältäkin! Olette olleet kullanarvoisia, vaikka ei virallisesti tunnetakaan.


    • Anonyymi

      Voi prrrrk... nyt tulee taas uutisia, ettei leopardeja ehkä saadakaan niinkuin oli sovittu! Mikä maailmaa vaivaa?

      • Anonyymi

        Tuossakin osaltaan saattaa olla souda/huopaa, käännä/palauta, lupaa/peru meininkiä, sotkee kyllä rysyn päälliköitä ja mitä putiliskolle kerrotaan.
        Osataan sitä hämmentää länsimaissakin.
        Eihän sitä kaikkea ole kerrottu siitäkään mitä Suomi on antanut aiemminkaan.
        Saattaa sitten tulla mukava ylläri jollekulle, kun sen aika on.
        Osa on suljettujen ovien takana sovittua, eikä niistä kerrota, tuo ei koske kissoja vaan muuta mitä on jo ehkä saaneet tai saamassa.
        Huoli pois, kaikki menee hyvin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikkea sitä kuulee, tämä sivu ilmoitti just että vaikutan botilta... yritän nyt vielä kerran jakaa tämän teinikuvan:

      https://pin.it/7kEPmJd

      • Anonyymi

        Välillä tulee tuo botti-ilmoitus, johtunee linkistä jota yrittää laittaa. Muutaman kerran sen myös kokenut joskus aiemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä tulee tuo botti-ilmoitus, johtunee linkistä jota yrittää laittaa. Muutaman kerran sen myös kokenut joskus aiemmin.

        Saattoi johtua siitäkin, että yritin lähettää saman viestyin kahdesti lyhyen ajan sisällä, koska ensiyritys ei onnistunut. Tuo sivun yläreunan kommenttiluukku ei useinkaan toimi niinkuin pitäisi.

        Ajattelin aikoinani jakaa tämän linkin jo joulukalenterissa, mutta onneksi en jakanut, koska englanniksi tekstitetty versio ilmestyi vasta viime yön aikana, ja sehän on aina parempi. Zele näyttää tietysti aivan ihanalta:

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/1139ut4/2014_about_performing_in_donbas_for_soldiers_good/?utm_source=share&utm_medium=web2x&context=3


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Alaista siis... vietävän autocorrect...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lähestyy päivä, jolloin tutustuimme Sankariin....

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jännää ettei kukaan sano asiasta, kyllähän Zelelle uskaltaisi huomauttaa...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi murunen, kunpa pian koittaisia se aika, jolloin kotiin perheen luo pääsisit ja rauha Ukrainaan tulisi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mukana.... tietenkin.

        Löysin videon jossa on joulukuussa menettämäni kissan lajikumppani. Sama rotu.
        Ehkä tuo ei ole ihan puhdas, mutta saattaa myös ollakin.
        Maaliskuussa mennään katsomaan itämaisen lyhytkavan poikasta, josko siitä uusi kaveri tulisi meille.
        https://www.reddit.com/r/catsofukraine/comments/10zogs4/and_the_oscar_for_most_pampered_ukrainian_war_cat/

        Ihana! Mulla on ihan perus maatiainen. Videon kisu on ollut kiltti kun on antanut vermeet pukea. Mä koitin toissapäivänä leikata mun kollin kynsiä. Kissa voitti, mä hävisin, kynnet jäi. Toivottavasti saatte uuden kisukaverin. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana! Mulla on ihan perus maatiainen. Videon kisu on ollut kiltti kun on antanut vermeet pukea. Mä koitin toissapäivänä leikata mun kollin kynsiä. Kissa voitti, mä hävisin, kynnet jäi. Toivottavasti saatte uuden kisukaverin. <3

        Viikonloppuna pääsemme katsomaan ihanuutta, saa nähdä mihin päädymme.
        Tuo musta kisu on niin kiltti jo rodultaan, että sille voi pukea vaikka juurikin vaatteet, itse en sitä kokeillut.
        Kynnenleikkuu sujui kuin leikki, suorastaan ojensi etutassut, että leikkaa nyt, kun kerran meinaat. Lääkkeet oli erittäin helppo antaa, avasi suunsa lähes tarkoituksella , tänne se pilleri ja vähän vihaseen vauhtiin....
        Sen helpompaa ja kiltimpää kissaa saa etsiä....Nyt niitä ei ole ollut saatavilla Suomessa, saattoi olla se poikue josta meidän tuli, viimeinen lajiaan.
        Ainakaan se kasvattaja ei jatkanut pidemmälle, koska oli hankalaa, kun muita ei Suomessa tuolloin ollut, kaikki olisi pitänyt ulkomailla käydä teettämässä.
        Lähin kasvattaja tuolloin oli hänen lisäkseen Ruotsissa.


    • Anonyymi

      Nyt on pilapiirtäjä onnistunut! Huomatkaa Zelen tympääntynut ilme ja kädet nyrkissä...

      https://pin.it/2THZfYr

      • Anonyymi

        Jotain Kari Suomalaisen käyttämää tyyliä olen muka huomaavinani tuossa kuvassa.
        Millaisen kuvan olisikaan Kari piirtänyt Zelestä... varmasti olisi tavoittanut kaikki 'ulottuvuudet' piirroksiinsa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain Kari Suomalaisen käyttämää tyyliä olen muka huomaavinani tuossa kuvassa.
        Millaisen kuvan olisikaan Kari piirtänyt Zelestä... varmasti olisi tavoittanut kaikki 'ulottuvuudet' piirroksiinsa...

        Kari oli kyllä legenda.


    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/CpIUOPtrbf9/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Mitkä vaihtoehdot veikkaat todeksi?
      A. Housut on liian pienet
      B. Housut on sopivat, mutta tavaraa on paljon
      C. Hän ei tiedosta tai välitä miltä näyttää
      D. Hän todellakin tekee tuon tietoisesti
      E. Olena on maininnut hänelle asiasta
      F. TAIVAS VARJELE MIKÄ SIELLÄ ASUU?!

      • Anonyymi

        vaihtoehto F, tietenkin, olemmehan tuo jo useampaankin kertaan todenneet....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vaihtoehto F, tietenkin, olemmehan tuo jo useampaankin kertaan todenneet....

        Kiireessäni unodin laittaa myöskin kohdan D...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiireessäni unodin laittaa myöskin kohdan D...

        Mulla taas on vahva tunne, ettei Zelellä ole hajuakaan siitä, miten komea hän on. Eli listani on BCF.

        Nyt muuten odotan innolla ensimmäistä silmälasikuvaa. Hiusfetissin lisäksi kun olen sitä mieltä, että useimmat ovat paremman näköisiä silmälaisessa kuin ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas on vahva tunne, ettei Zelellä ole hajuakaan siitä, miten komea hän on. Eli listani on BCF.

        Nyt muuten odotan innolla ensimmäistä silmälasikuvaa. Hiusfetissin lisäksi kun olen sitä mieltä, että useimmat ovat paremman näköisiä silmälaisessa kuin ilman.

        Juu, jo muutamiakin päiviä sitten niistä laseista jollakin alustalla luin, mutta kuvia ei vielä ole näkynyt missään.
        Saattaa olla että vaatii hiukan totuttelua. Ainakin omalla kohdallani meinasi mosestikin lasit lentää ekoina päivinä.... syy siihen selvisi seuraavalla eri lääkärikäynnillä. Olivat tehneet linssit väärin päin, eli oikean silmän linssin vasemmalle silmälle ja sama toisinpäin. Toki reseptin mukaan tehneet, lekurin vika, merkannut väärin. En kyllä sillä enää toiste käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla taas on vahva tunne, ettei Zelellä ole hajuakaan siitä, miten komea hän on. Eli listani on BCF.

        Nyt muuten odotan innolla ensimmäistä silmälasikuvaa. Hiusfetissin lisäksi kun olen sitä mieltä, että useimmat ovat paremman näköisiä silmälaisessa kuin ilman.

        Laitoin tuon D.n siksi tietenkin , kun tekee sen ihan meitä varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jo muutamiakin päiviä sitten niistä laseista jollakin alustalla luin, mutta kuvia ei vielä ole näkynyt missään.
        Saattaa olla että vaatii hiukan totuttelua. Ainakin omalla kohdallani meinasi mosestikin lasit lentää ekoina päivinä.... syy siihen selvisi seuraavalla eri lääkärikäynnillä. Olivat tehneet linssit väärin päin, eli oikean silmän linssin vasemmalle silmälle ja sama toisinpäin. Toki reseptin mukaan tehneet, lekurin vika, merkannut väärin. En kyllä sillä enää toiste käynyt.

        Joo, kyllähän se totuttelua vaatii. Itsellä on nyt elämäni ekat moniteholasit ekaa viikkoa käytössä ja vielä eilen päätä/silmiä särki todella paljon. Tänään menee jo paremmin, mutta mietin edelleen, pitäisikö silti käydä vielä näyttämässä niitä. Ei nimittäin tullut mieleenkään tuo, että linssit voisi mennä väärin päin, mutta onhan se mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllähän se totuttelua vaatii. Itsellä on nyt elämäni ekat moniteholasit ekaa viikkoa käytössä ja vielä eilen päätä/silmiä särki todella paljon. Tänään menee jo paremmin, mutta mietin edelleen, pitäisikö silti käydä vielä näyttämässä niitä. Ei nimittäin tullut mieleenkään tuo, että linssit voisi mennä väärin päin, mutta onhan se mahdollista.

        En ole kuulluut kellään koskaan tuota käyneen että ne väärin päin olisi, paitsi tietenkin juuri mun tuurilla.
        Mä totuin sitten kun sain ne ekat oikein tehdyt, niin heti niihin, ei ollut mitään ongelmia portaissakaan.
        Joillekin ne portaan on haasteelliset, mutta sekin varmaan riippuu, missä kohtaa niitä laseja silmät on siihen hiontaan nähden.
        Ei ollut päänsärkyä tai muutakaan, rajattomat on ollut aina, eikä niitä 'ikkunaluukkuja' joita joskus joillakin näkee nykyäänkin.
        Jos päätä särkee, niin mene ihmeessä siitä valittamaan, jos niissä laseissa jotain häikkää onkin hionnassa....sitähän ei kuluttaja voi itse tietää ilman ammattilaisen tarkastusta. Särkeekö myös ilman laseja, jos ei, niin vaikuttaisi jotain vikaa laseissa olevan. Myöskin se, että onko ne oikeassa kohtaa päätä vaikuttaa, sankoja säätämällä optikkoliikkeessä se hoituu. Nenä tyynyjä vaihtamalla ja sankoja taivuttamalla.
        Toivottavasti saat lasit kuntoon.


    • Anonyymi

      Ja Redditissähän oli kuva, jossa lasit lojuivat pöydällä. Oikein tyylikkään näköiset, tummasankaiset, mutta haluaisin nähdä ne paikoillaan.

      • Anonyymi

        Niin olikin, jo hyvän aikaa sitten. Niin haluaisin minäkin nähdä ne päässään.


      • Anonyymi

        Lasit päähän Zele niin kuin ois jo!
        Hyvältä näytät kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lasit päähän Zele niin kuin ois jo!
        Hyvältä näytät kuitenkin.

        Niinpä! Ei Zelestä saa epäviehättävää mitenkään!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Kimppatilaus...tänne samanlainen, mahd. pian.


    • Anonyymi

      No niin, se on kevät ja ekat petuniat kylvetty helmik viimeisinä päivinä. Eilen oli ekat jo itäneet kasvilampun ala. Ensiviikolla on seuraavat kylvöpäivät, eli kuun mukaan parhaat, silloin pitää ehtiä kaikki loput kylvää koska seuraavat sopivat päivät menee liian myöhäiseksi huhhtikuulle.
      Siniset ja keltaiset ekana, että ehtii lisäkylvää, mikäli ei kaikki idä.
      Tänään menemme uutta kisua katsomaan, mikäli asia etenee, niin pikkuisen hirvittää taimien puoleen, vahtimista riittää ettei pistele suihinsa. Edellinen oppi ettei niihin kosketa eikä yli kävellä ja vielä vähemmän maataan niiden päällä, kuten eläinlääkärin kissa.....toisaalta, saahan niitä kaupasta, jos kisu ne nyppii....
      Sininen ja keltainen pääväreinä ja auringonkukkia paljon enemmän kuin viime vuonna.

    • Anonyymi

      No niin, nyt on kissa katsastettu ekan kerran ja hyväksi havaittu. Varausmaksu maksettu ja alkaa talossa turvatoimien tarkastus, ettei olemitään loukkoja joihin sitten tullessaan saattaa tunkea itsensä.
      Musta on tämäkin, edellisen tapaan, pikkuinen rääpäle vielä valtavin lepakkokorvin jotka toisin 'kutistuu', kun kissa kasvaa.
      Huhtikuun loppupuolella sitten on kotiuttamisen aika, kerran ainakin tässä välillä käymme moikkaamassa tulevaa kaveria.
      Kasvattajallakin on Ukrainateemana tänä vuonna ja viralliset nimet tulee ukrainalaisista nimistä T-kirjain alkuisina. Kutsumanimen voi sitten valita itse, taitaapa se Ukrainateema olla siinäkin, kunhan hyvän nimen keksii...
      Saa antaa vihjeitä tyttökissalle sopivista nimistä..

      • Anonyymi

        Ihanaa onnea tulevasta kisusta@ Tämä tulee nyt ihan hihasta/hatusta/entiedämistä, mutta olisko Zelena hyvä kutsumanimi pienelle kissaneidille? Tai vaikka Selena, jos ei halua olla liian eksplisiittinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa onnea tulevasta kisusta@ Tämä tulee nyt ihan hihasta/hatusta/entiedämistä, mutta olisko Zelena hyvä kutsumanimi pienelle kissaneidille? Tai vaikka Selena, jos ei halua olla liian eksplisiittinen?

        https://youtu.be/MWZjgVMZJPk

        En muista olenko jakanut tämän ennenkin, mutta kertaus on opintojen äiti. Ja kollihan oli upea silloin ja on edelleenkin....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa onnea tulevasta kisusta@ Tämä tulee nyt ihan hihasta/hatusta/entiedämistä, mutta olisko Zelena hyvä kutsumanimi pienelle kissaneidille? Tai vaikka Selena, jos ei halua olla liian eksplisiittinen?

        Kiitos, se , kun kävimme katsomassa häntä, poisti jonkin lukon ja taas on sitä iloa elämässä, joka katosi silloin jouluviikolla.
        Jotain tuonkaltaista nimeä on tullut ajateltuakin, saa nähdä mikä sitten tulee kutsumanimeksi. Se varmaan tulee sitten, kun kisu on kotona, jokin ilme tai olemuksensa vivahde saattaa sen nimenkin vihjaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://youtu.be/MWZjgVMZJPk

        En muista olenko jakanut tämän ennenkin, mutta kertaus on opintojen äiti. Ja kollihan oli upea silloin ja on edelleenkin....

        Tuo kolli senkun komistuu kokoajan, muuta ei voi sanoa.


      • Anonyymi

        Asiaa! (tässähän tekisi melkein mieli potkaista seinää kuten Rane ja Keravan kollit aikoinaan...)


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No toki! Melkein näyttää siltä kuin Olena seisoisi taaemmassa rivissä, mutta eiväthän he kai noin nuorina sentään tavanneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toki! Melkein näyttää siltä kuin Olena seisoisi taaemmassa rivissä, mutta eiväthän he kai noin nuorina sentään tavanneet?

        Takana seisovat näyttää jonkin verran vanhemmilta, varmaan eri luokkia...vaikka samassa kuvassa onkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takana seisovat näyttää jonkin verran vanhemmilta, varmaan eri luokkia...vaikka samassa kuvassa onkin.

        Tposiaan, niin sen täytyy olla!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja taas kettan takkuaa niin Insta kuin koko nettikin....kaikki on niin hidasta, alkoi eilen.
        Videot kissastakin jäi eiliseltä saamatta.
        Taitaapi olla tuo putiliskon sakki asialla häiriköimässä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Syvä huokaus...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja toinen syvä huokaus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja toinen syvä huokaus...

        ...ja kolmas täältä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi että, on kyllä melkoinen epeli. Nuo ilmeet on kuin kermakupilta yllätetyllä kissalla tuossa loppupäässä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole mahdollista ottaa huonoja kuviä hänestä, kaikki on lumoavia, vaikka olisi nähnyt tuhasittain.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ta..le on myöskin huomioinut Marinin vierailun

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää on yks mun lempparikuvia Zelestä. Hiukset on tosiaan hyvännäköiset. Mutta nuo silmäripset. Miten voi olla noin ihanat?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on yks mun lempparikuvia Zelestä. Hiukset on tosiaan hyvännäköiset. Mutta nuo silmäripset. Miten voi olla noin ihanat?!

        Kunnon räpsyttimet! Ja suuret ruskeat kauriinsilmät muutenkin.

        Miksi muuten miehillä on usein pitemmät ja tuuheammat ripset kuin naisilla? Ei ole yhtään kiva joutua kadehtimaan sekä puolisoaan että poikaansa. Menevät molemmat, mokomat, vielä ihan vaikeiksi, jos kehun kauniita silmiä.


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Samoin. Onhan kiharat tietysti suloiset, mutta kyllä tässä nykyisessä leikkauksessa on sellaista särmää, että... 🥰😍😘😛😜🤪😝🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Onhan kiharat tietysti suloiset, mutta kyllä tässä nykyisessä leikkauksessa on sellaista särmää, että... 🥰😍😘😛😜🤪😝🤭

        No onpa niin, nuo kiharaiset toiseen tyyliin leikatut on sellaiset
        'suloisen naapurin pojan' hiukset, mutta nykyinen tyyli vie kyllä jalat alta...mihin vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No onpa niin, nuo kiharaiset toiseen tyyliin leikatut on sellaiset
        'suloisen naapurin pojan' hiukset, mutta nykyinen tyyli vie kyllä jalat alta...mihin vaan.

        https://pin.it/RYyRDHI

        Siis voe hyvän tähen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://pin.it/RYyRDHI

        Siis voe hyvän tähen...

        Mulla on takaraivolla 2 sellaista myskykeskusta ettei niitä saa piiloon mitenkään, varsinkin jos lyhyempi leikkaus on .Olimme joskus hautajaisissa ja siellä joku otti yleiskuvia ja satuin olemaan selin, näytti kuvissa siltä, että on 2 kaljua länttiä päässä.
        Siksi piti aina olla mummopermis, että sain ne piiloon.
        Nykyisin on pitkät hiukset, on helppo piilottaa.
        Tuo Zele pyörre on tiiviisti piilossa, mulla kasvusuunta toinen joten oikein paistaa päänahka ja vielä 2 kohdassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on takaraivolla 2 sellaista myskykeskusta ettei niitä saa piiloon mitenkään, varsinkin jos lyhyempi leikkaus on .Olimme joskus hautajaisissa ja siellä joku otti yleiskuvia ja satuin olemaan selin, näytti kuvissa siltä, että on 2 kaljua länttiä päässä.
        Siksi piti aina olla mummopermis, että sain ne piiloon.
        Nykyisin on pitkät hiukset, on helppo piilottaa.
        Tuo Zele pyörre on tiiviisti piilossa, mulla kasvusuunta toinen joten oikein paistaa päänahka ja vielä 2 kohdassa.

        Redditissähän jotkut ovat epäilleet, että Zele olisi kaljuntumassa, mutta ei tuo nyt siltä näytä. Sitäpaitsi laikku varmaan laajenisi pikkuhiljaa, jos olisi siitä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Redditissähän jotkut ovat epäilleet, että Zele olisi kaljuntumassa, mutta ei tuo nyt siltä näytä. Sitäpaitsi laikku varmaan laajenisi pikkuhiljaa, jos olisi siitä kyse.

        Eihan tuo mikään kaljun alku ole, vaan sen pyörteen keskipiste. Mun pyörteet näyttää yli sentin kaljuilta, vaikka ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://pin.it/RYyRDHI

        Siis voe hyvän tähen...

        Ihana pyörre! Tuota kun pääsis vähän hipsuttelemaan. Tai nuuhkuttelemaan..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Paitsi tietysti jos ruusut tulisi Zeleltä... Silloin kelpaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi tietysti jos ruusut tulisi Zeleltä... Silloin kelpaisi.

        Riittäisi herra itse pelkästään, ilman ruusujakin. Mutta molempi paras.


      • Anonyymi

        Juu todellakin. Kukat saa väistyä miehen tieltä!


    • Anonyymi

      Nyt kun meillä täällä kotimaassakin vaalit lähestyy ja puolueiden pj:t kiertävät Suomea, niin jos ikinä satutte jutulle meiän PM:n kanssa, niin kysykääpä ihmeessä, millainen Zele oli.

      Voihan se olla että vastaa ympäripyöreästi tai ei ollenkaan, mutta kuulisin niin mielelläni tähän vastauksen.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Olen myös etsinyt niitä ja sellaisia sinikeltaisia, yhden kaverin kaveri tekee jotain helmijuttuja, mutta on nyt sairaalassa polvileikkauksessa. Täytyy kysyä, kunhan kotiutuu.
        Mulla on laukun hihnassa Ukrainan sekä Naton tarrat, tilasin Varustelekalta viimevuoden loppupuolella.
        Hihnaan saa hyvin kiinni ja voi irroittaa tarvittaessa, kun ei ommella tarvi.
        Langat sinikeltaiseen huiviin ostin ennen joulua, jäi tekemättä tuolloin, kun oli se kisun pois meno ja mikään ei huvittanut.
        Ehkäpä se käsiini tarttuu jossakin vaiheessa ennen ensi talvea.
        Toki tarttuu.


    • Anonyymi

      Puutarhamamma, mikä on sun näkemys, tuleeko tosta U:n hommasta mitään?

      V vaan etenee, media lietsoo ettei U:lla riitä ammukset vastahyökkäykseeen, V tiputti Usan lennokin ja pääsi siitäkin kuin koira veräjästä.
      Usko meinaa loppua.

      • Anonyymi

        Älä usko kaikkea propaa mitä liikkuu. Osa on UAn tahallista 'annetaan ymmärtää'- hämäämistä. Sillä saa lisää aikaa varautua, varusteiden siirtoon ja sotilaitten rotaatioon. Jokainen päivä antaa lisä aikaa esim. Kissojen paikalle siirtoon.
        Ammukset on vähissä kummassakin leirissä. Rospuutto on pahimmillaan ja estää molempien edistymisen
        UA saa kohta ne luvatut kalut ja vähän enemmänkin, USAsta niitä 'vaanivia' ohjuksia , eli 'ammu ja unohda' periaatteella toimivia ja pidemmän kantaman tavaraa muutoinkin. UAn oma kehittämät dronit lisänä....

        Median klikkiotsikot kannattaa jättää sikseen, kirjoittavat aamupäivällä tätä ja iltapäivällä sitä... kun jutut lukee niin itseasiassa ei sisältöä ole minkään vertaa.
        Paremman kuvan saa esim redditin sotaketjuista sekä se kotimainen maanpuolustus alusta, siellä kirjoittaa alan ammattilaiset ja muutkin sinne kirjoittavat on paremmin perillä asioista kuin ip-lehdet esim. Eikä montaa trollia, saavat lähdöt melko äkkiää.
        Kun maa kuivuu kantavaksi, niin .....
        Uusia ryhmittelyjä eri paikkoihin myös tapahtuu ja ei niistä vastapuolelle vihiä anneta... väärää infoa sensijaan jaetaan ettei yllätys mene suteen.
        Toki on UAkin menetyksiä kärsinyt Bakhmutissa, mutta moskovian tappiot on kuitenkin suurempia 700-1000 kpl /pv.
        Uskon ja luotan , hyvä tästä tulee.

        https://pbs.twimg.com/media/FpkeS29X0AMTmAx?format=jpg&name=small


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Voi kulta ihanainen.


    • Anonyymi

      Mitenkähän on, onko putilisko kaivannut kriisiapua eilen, kun vanha poikaystävä sillä lailla petti?
      Eikä enää voi matkustaakaan minne tahtoo... tai periaatteessa voi, mutta kotimatka ei ehkä enää onnistukaan.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Miten ukrainalaiset onkin niin komeita lähes kaikki, on kuva sitten rintamalta tai muualta, niin aika komistus on melkoisella varmuudella kuvassa.
        Silmissä ja ilmeessä kaikkiaan on lämpö ja rakkaus, toisin kuin vastapuolen tyypeillä, joilla ei tunnu edes pilkahdusta mistään inhimillisyydestä löytyvän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ukrainalaiset onkin niin komeita lähes kaikki, on kuva sitten rintamalta tai muualta, niin aika komistus on melkoisella varmuudella kuvassa.
        Silmissä ja ilmeessä kaikkiaan on lämpö ja rakkaus, toisin kuin vastapuolen tyypeillä, joilla ei tunnu edes pilkahdusta mistään inhimillisyydestä löytyvän.

        Ukrainalaisia välittyy kyllä yleensä sellainen sydämellinen ja rehti vaikutelma. Ehkä se loppujen lopuksi on myös se, mikä tekee heistä hyvännäköisiä. Olen itse ihan koukussa videoihin, joissa sotilaat hoivaa eläimiä.


    • Anonyymi

      Kävelyvideo oli eräällä toisella tutulla alustalla hetken aikaa, ehdin siihen kommentoida jotta 'älä laitä näitä tänne, ei helmiä sioille' , saman tien se ketju katosi, en tiedä ehtikö lähettäjä nähdä kommenttiani... lähettäjän henkilöys viittasi tuttuun....

    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Onko mulla vaan kevättä rinnassa vai onko noi sormetkin poikkeuksellisen hyvännäköiset..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko mulla vaan kevättä rinnassa vai onko noi sormetkin poikkeuksellisen hyvännäköiset..?

        Kyllä ne on. Zelellä on kauniit, miehekkäät kädet.


    • Anonyymi

      Ei mulla mittään asiaa varsinaisesti ollut. Tulin vaan jakamaan spontaanin rakkauspurkauksen.
      IHANINSÖPÖISINRAKKAUSPAKKAUSZELE. Tänään näyttänyt taas henkeä salpaavan komealta.

      https://www.instagram.com/p/CqD8RoNKwoF/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Luin taas että jotkut suomalaiset naiset olivat lähettäneet Zelelle villapaidan.
      Jokohan mekin kohta keksittäis joku kiva pikku paketti? Onhan tätä lystiä jatkunut jo vuoden verran. Meidän t-paita ketju, kaipaan sitä lopun ikää.. 💔

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Oh my.. Alarivin toinen kuva saa pääni irtoamaan...
        🔥


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        .. Ja nyt mä sit koko ajan luen tätä omaa juttuani "ALASTI sairas" :D

        No mikä jottei sekin, jos Zele ois lääkärinä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .. Ja nyt mä sit koko ajan luen tätä omaa juttuani "ALASTI sairas" :D

        No mikä jottei sekin, jos Zele ois lääkärinä..

        Mä luin ihan samoin, piti tarkistaa pariin kertaan...olisiko jokin yhteinen mieliteko kyseessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luin ihan samoin, piti tarkistaa pariin kertaan...olisiko jokin yhteinen mieliteko kyseessä...

        Nyt en kyllä yhtään tiedä mistä puhut 😂🤫😏😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt en kyllä yhtään tiedä mistä puhut 😂🤫😏😄

        Et varmaankaan, etkä edes pysty kuvittelemaankaan....hih
        Luulenpa, jotta monikin lukee tuon samoin 'väärin'. Mikähän lienee syynä?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Hän on ainoa ihminen koskaan, kenen kuvia juutun katsomaan vaikka kuinka pitkään, samalla tulee lämmin ja hyvä olo, huomaan myös hymyileväni samaan aikaan ja lähemmäs konetta kumarrun katsomaan, kuin mitään muuta....kaikki muu jää jonnekin eri maailmaan.

        https://i.redd.it/u4ca3on96epa1.jpg


      • Anonyymi

        Maailman ihanin tuo kun hän valikoi teemakua. Ois nyt antaneet vaikka munkin kylkiäisiksi, niin. olisi saanut murunen lisävirtaa.
        Zele on ihan mun vastakohta. Mä viihdyn yksin enkä tykkää ihmisistä ympärilläni. Zele taas on kuin kala vedessä ihmisten keskellä.

        Musta on myös ihanaa että hän on noin pieni ja häviää hyvin tuonne isompi kokoisten miesten sekaan. Kuin suojelisivat häntä.


      • Anonyymi

        Liekö mikään yllätys että sydämellisellä miehellä on sydän kasvoissakin.
        Mä oon vähän kuin se toimittaja joka taannon joissain lehdistötilaisuudessa haluasi päästä halaamaan Zeleä, muttei uskonut sen olevan mahdollista, ja sitten Zele meni ja halas sitä naista.
        Mulla on vahva sama. Kun kerran pääsisi halaa ja kiittämään kaikesta hienosta työstä, mitä hän on tehnyt Euroopan turvallisuuden eteen. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekö mikään yllätys että sydämellisellä miehellä on sydän kasvoissakin.
        Mä oon vähän kuin se toimittaja joka taannon joissain lehdistötilaisuudessa haluasi päästä halaamaan Zeleä, muttei uskonut sen olevan mahdollista, ja sitten Zele meni ja halas sitä naista.
        Mulla on vahva sama. Kun kerran pääsisi halaa ja kiittämään kaikesta hienosta työstä, mitä hän on tehnyt Euroopan turvallisuuden eteen. <3

        Mulla olisi vaikeuksia päästää irti, halaisin vaan loputtomiin, pääni rinnallaan kuunnellen sydämenlyöntejään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla olisi vaikeuksia päästää irti, halaisin vaan loputtomiin, pääni rinnallaan kuunnellen sydämenlyöntejään.

        Ääh älä muuta sano.. Hänen kaulan, niskan ja rinnan alue varsinkin näyttää varsin kutsuvilta. Nuuhkisin huolella..


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Niinpä näyttää ja hyvältä näyttääkin.


      • Anonyymi

        Ei jumanjösses tuota miestä. KUUMA! 🔥


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ei sellaista riitä luin yhteen maahan kerrallaan... Saulilla on onneksi muita hyviä puolia. Zele on muuten käynyt taas parturissa 🥰😘😍❤❤️‍🔥


      • Anonyymi

        No onpahan taas karkkia kerrakseen.... kun pääsisi maistelemaan.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sopivat hyvin!


    • Anonyymi

      https://i.redd.it/eh0oraqec0qa1.jpg


      On sitä aiempinakin vuosikymmeninä ollut komistuksia Ukrainan armeijassa.
      Joku aprikoi, jotta kuva olisi jostain 1990 tienoilta.
      Ehkä kuvassa olijat ilmoittautuu, kun/jos kv alustalla olevan kuvan huomaa, joko itse tai läheinen.

      • Anonyymi

        Joo, on kyllä! Komeita nuoria miehiä.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ei ole vissiin koskaan ollut puhetta.. 🤔😏🤣


      • Anonyymi

        Mun eka kommentti näköjään hävis tästä.
        Mutta hiukset on kyllä täykyt tässä mitassa. <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun eka kommentti näköjään hävis tästä.
        Mutta hiukset on kyllä täykyt tässä mitassa. <3

        On. Niin paksut ja tummat, ettei lyhytkään sänki näytä harvalta. Pääsisipä vähän silittelemään.


    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/CqNZXloqvH3/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Voiko miehestä käyttää sanaa "tyrmäävä?"

      Tämä uusin kuvamateriaali saa mut lähestulkoon haukkomaan henkeäni.
      Alan epäilä että hän on täydellinen.

      Kuvitelkaa, kun aurinko alkaa taas porottaa ja hän saa rusketusta. Ja pari uutta t-paitaa..
      Huh huh.. Ei osoita laantumisen merkkejä tämä Zele-kuumotus.

      • Anonyymi

        Asia on juurikin niinkuin sanot. Tuosta parempi olisi pilalla.


      • Anonyymi

        Jos kuvan katsominen saa haukkomaan henkeä, polvet notkuu tai pettää peräti kokonaan ja korvissa soi linnunlaulu (eli klassiset tyrmäysoireet, ainakin jos käyttää Aku Ankkaa tietolähteenä) niin kyllähän siinä kuvassa jotain tyrmäävää on.


    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/CpXIKPSr1qs/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Jos nyt hetken saa vielä viivähtää unelmissaan..

      Sinä ihanista ihanin mies.
      Jos olisit hetken siinä, edessäni.
      Koskisin sinua varoen. Pehmeitä poskiasi. Tummaa partaasi. Hipsuttaisin harmaantuneita partatupsujasi. Heittäisin niistä jonkun pienesti piikittelevän läpän, jolle naurahtaisit.
      Upottaisin sormeni hiuksiisi. Tunnustelisin pyörrettä takaraivollasi. Samalla painaisin kasvoni kaulallesi. Hengittäisin keuhkot täyteen tuoksuasi. Koskisin niskaasi. Leveitä hartioita.
      Tuijottaisin syvälle kauniisiin silmiisi. Kehuisinkin niitä, ja ripsiäsi myös. Suikkaisin suukon haltijakorvalle. Yhden kaulalle. Ja nenälle. Ja sille sydämen muotoiselle merkille.
      Nauraisit jutulle haltijakorvista.
      Painaisin pääni leveää rintaasi vasten. Kuuntelisin sydämesi sykettä. Tankkaisin lämpöäsi. Tuoksuasi. Koskisin peukalollani unelmapehmeän näköisiä huuliasi, ennen kuin uskaltautuisin viimein pussaamaan niitä.
      Lopuksi vain painautuisin niin kiinni syliisi ettei välillemme mahtuisi edes havunneulasta.
      Samalla toivoen ettei se hetki päättyisi koskaan..

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Orli oli mun nuoruuden ihastus! Ruskeet silmät on ollu mulle aina heikko kohta.
        Hauskaa että nyt hän kohtasi tän mun "keski-iän ihastukseni".


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Takatalvi iski myös meille tänne itään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takatalvi iski myös meille tänne itään.

        Jep, kauppareissu oli pikkuisen takkuista... kymmenen auton kolari motarilla. Onneksi ehdittiin ennen sitä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tietenkin voi, kaunis on kaunis, on sitten mies tai nainen.
        Sanotaanhan sitä upeista miehiä esittävistä veistoksistakin että ovat kauniita.
        Ja kukapa elossa oleva on veistoksellisempi kuin Zele.


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja taas yllätin itseni hymyilemästä hänen kuviaan katsoessani....


    • Anonyymi

      Huomenna mennään katsomaan kisua vielä kerran ennen kotiin hakua, 18.4, saa nähdä kuinka paljon on hän kasvanut.
      Nimi on myös jo valmis ja papereissa virallisesti. Se mainitsemani ukrainalainen osuus nimestä on Tamira, kutsuma nimi on aivan muu, muunos muista nimistä. On opeteltu jo sitä käyttämään, välillä aina tulee se edellisen rakkaan kisun nimi kuitenkin sanottua.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi ihanaa! Varmasti vaikea malttaa odottaa kisun kotiintuloa.

        Valokuvallisesti muuten taitaa olla meneillään jonkinlaiset hullut päivät, sen verran tiuhaan tahtiin Instaan ilmestyy ihania kuvia. Tässä vähän upeita ääriviivoja...

        https://www.instagram.com/p/CqdrQpnLmUb/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

        Viesti tuli, jotta koko kissala , kaikki kissat, on oksetustaudissa liiterin jauhelihasta johtuen, mennään kun tauti on ohi alkuviikosta. 'Vähän' harmittaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti tuli, jotta koko kissala , kaikki kissat, on oksetustaudissa liiterin jauhelihasta johtuen, mennään kun tauti on ohi alkuviikosta. 'Vähän' harmittaa...

        No voi harmi. Oletteko jo päässeet katsomaan pikkuistanne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi harmi. Oletteko jo päässeet katsomaan pikkuistanne?

        Ei vielä, oksetustaudin jälkeen tuli sitten mahatauti, samaan tietysti liittyen. Tänään tuli viesti, ettei enää yöllä ja tänään vaivaa ole ollut ja ruokakin alkaa maistua.
        Kohta puolin varmaan päästään, kunhan voimaa saavat rankan taudin jälkeen.
        Toivottavasti pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vielä, oksetustaudin jälkeen tuli sitten mahatauti, samaan tietysti liittyen. Tänään tuli viesti, ettei enää yöllä ja tänään vaivaa ole ollut ja ruokakin alkaa maistua.
        Kohta puolin varmaan päästään, kunhan voimaa saavat rankan taudin jälkeen.
        Toivottavasti pian.

        Juuri sain videon ja hyvin ruoka maistuu, eli elämä voittaa ja pikkukisu voimistuu rankan taudin jälkeen
        Hyvä mieli tuli.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nyt toivotaan, että naapurin olmi tulisi ulos seisoskelemaan ihan kirjaimellisesti.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Nämä on aina niin hauskoja ja iloisia kuvia joissa Ze on mukana, tuossa 2. kuvassa takana joku teki pupunkorvat vieruskaverille...hih... kuten kommenteissa mainitaankin. Pönötys on kaukana.
        Ze ja Olena on niin onnellisen näköiset yhdessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä on aina niin hauskoja ja iloisia kuvia joissa Ze on mukana, tuossa 2. kuvassa takana joku teki pupunkorvat vieruskaverille...hih... kuten kommenteissa mainitaankin. Pönötys on kaukana.
        Ze ja Olena on niin onnellisen näköiset yhdessä.

        Niin ovat. Toivottavasti saivat yöpyäkin yhdessä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      https://preview.redd.it/db0py4fqspra1.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=e146016f76658c351f861e31365e7b8d26140649

      Toivottavasta kohta tuo toteutuu ja putiliskon sakki häipyy omille neliöilleen.
      ***
      Näin pääsiäisenä on tullut pupukin pihaan omenaa popsimaan, mustarastaalle laitoimme taas kevät evästä ja pupukin sen löysi. Sitten puoliso vei porkkanaa ja sitäkin näytti jyrsivän. Ikkunasta kiva seurata.
      Kesäkukkien taimet on hyvällä alulla, saa nähdä popsiiko kisu ne poskeensa, kun kotia tulee.
      En olisi niin paljoa laittanut taimia, jos olisin tiennyt kissan tulevan, mutta jos apuharventaja toimii 'hyvin', niin sittenhän niitä on vähemmän...

      HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE LUKIJOILLE JA KIRJOITTAJILLE.

      • Anonyymi

        Kiitos! Suklaata tulee jo korvista, mutta näihin ei kyllästy!


    • Anonyymi

      Hohoi, onko täällä ketään?

    • Anonyymi

      Täällä ollaan, ja vilkuiltu harva se päivä, olisiko joku piipahtanut.
      Kohta on taas t-paita kelit ja saamme nähdä millaisia uusia kesäpaitoja on sankarimme löytänyt riisuttavaksi päältään.

      Turhauttava aika...mutta muutama päivä vielä, sitten tapahtuu, kun kurakeli kuivuu ja maa kantaa.

      Ja sitten niitä twittereitä ei kannata uskoa, liikkeellä on paljon täyttä valetta jo nyt, ne valetilit estää myös oikeita trollaamalla ja sitten itse ilmiantamalla ne muka valheita levittävinä.... eli oikeat tilit sulkeutuvat niiden ilmiantojen perusteella ja ne valetilit jää. Satoja uusia valheenlevittäjiä lyhyessä ajassa ilmestynyt.


      Meillä on iloinen tapahtuma näillä näkymin keskiviikkona 19.4, kun kisu kotiin haetaan. Pesin jo yläkerran ikkunat, kun pitää avata että saa ulkolasin puhtaaksi, alakerrassa voi pestä ulkopuolelta apuvartta käyttäen, ikkunaa avaamatta, jottei kissukka loikkaa ulos.
      Saa nähdä, säilyykö mamman kesäkukkien taimet vai tuleeko täystuho...

      • Anonyymi

        Ihana kuulla, toivottavasti kisu kotiutuu mukavasti! Ja kiitos muistutuksesta, en malta odottaa että alkaa taas tapahtua positiivisia...


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Putiliskon lähetystön häätämiseksi Ahvenamaalta on kansalaisaloite, allekirjoituksia on nyt 28 059 kpl.
      Me olimme alkupäässä kirjoittajina, heti kun tämä huomattiin. Oli ilo havaita että aloitteentekijöistä parikin on omasta maakunnasta ja toinen niistä kotikaupungistani.
      Kaikki asiaa kannattavat nyt allekirjoittamaan. Tämä on eka aloite , johon osallistuimme.
      Saataisi nuokin haitakkeet pois sieltä, olisi jo aika.

      • Anonyymi

        Allekirjoitin! Tuollaisesta kylmän sodan ajan reliikistä ei ole mitään hyötyä saati iloa kenellekään (team putliskolta ei kysellä). Hienosti on allekirjoituksia jo kertynyt, ja aikaa on jäljellä yllin kyllin.


    • Anonyymi

      Hieman kiirettä pukkaa, mutta havahduin näin yli vuoden kestäneen tarkemman tarkastelun jälkeen kysymään, että värjääköhän hän tota tukkaa? Hiusfetistimamma on varmaan oikea henkilö vastaamaan. Tajusin vaan yks päivä et hiukset on kyllä aika tasaväriset, mutta partaan pukkaa harmaata haituvaa. Söpö parta se on silti. Pieni harmaus vain komistaa.

      https://www.instagram.com/p/CrMGZ6srKKo/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        En oikein usko, että värjää. Mutta muistakaa nyt, etten ole millään muotoa spesialisti, suuri fani vain. Mutta eikö parta voikin harmaantua eri tahtiin kuin hiukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sainkin näköjään samantien vastauksen omaan kysymykseen. Tässä näkyy hopeita myös etukiehkuroissa. <3
        https://www.instagram.com/p/CrMGHLOLeIJ/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

        Ja tosiaan, hiuksissakin on hiukkasen hopeaa, mutta niin vähän, ettei sitä kyllä huomaa ellei katso toosi tarkkaan,.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tosiaan, hiuksissakin on hiukkasen hopeaa, mutta niin vähän, ettei sitä kyllä huomaa ellei katso toosi tarkkaan,.

        Ehkä ne tosiaan vaan harmaantuu eri tahtiin.
        Eikä se värjääminen oikein sopisikaan Zeleen tai aikatauluihinsa. Hän on juuri noin luonnollisena collari paidassaan parhaimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ne tosiaan vaan harmaantuu eri tahtiin.
        Eikä se värjääminen oikein sopisikaan Zeleen tai aikatauluihinsa. Hän on juuri noin luonnollisena collari paidassaan parhaimmillaan.

        Kyllä hiukset ja parta hermaantuu eri tahtia, kaverilla on harmaantuneet hiukset, mutta punainen parta. Onhan se parta yleensä n. 20v nuorempaa kuin hiukset.Aika monella sama ilmiö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hiukset ja parta hermaantuu eri tahtia, kaverilla on harmaantuneet hiukset, mutta punainen parta. Onhan se parta yleensä n. 20v nuorempaa kuin hiukset.Aika monella sama ilmiö.

        Punainen pigmentti ei edes varsinaisesti harmaannu vaan muuttuu suoraan valkoiseksi.

        Kuulitteko muuten, että naapurissa jaellaan jo sakkoja eläkeläisille Zelen kehumisesta? Joku mummukka sai kovat sakot, kun kehui Zeleä komeaksi ja huumorintajuiseksi. Niin absurdi ja hirveä juttu, etten oikeastaan viitsi edes nauraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punainen pigmentti ei edes varsinaisesti harmaannu vaan muuttuu suoraan valkoiseksi.

        Kuulitteko muuten, että naapurissa jaellaan jo sakkoja eläkeläisille Zelen kehumisesta? Joku mummukka sai kovat sakot, kun kehui Zeleä komeaksi ja huumorintajuiseksi. Niin absurdi ja hirveä juttu, etten oikeastaan viitsi edes nauraa...

        Apua jestas kuinkakohan monet sakot mulla jo ois?! Saattaisin olla jo joutunut lusimaan. :D

        Mutta kattokaa nyt mikä ihana ihminen..

        https://www.instagram.com/p/CrOZMECql7L/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


    • Anonyymi

      Kannabiksen laillistamista ja sääntelyä edistävän kansalaisaloitteen allekirjoitusaika loppuu huomenna! Olethan tutustunut aloitteeseen ja allekirjoittanut?

      On aika kääntää sivua, hankkiutua eroon epäonnistuneesta ja syrjäyttävästä kieltolaista ja olla historian oikealla puolella, samalla puolella kuin muut kannabispolitiikkaansa muuttavat itsenäiset valtiot.

      Mahdollistetaan työllisyys, tutkimus, poliisien ja oikeusjärjestelmän riittävät resurssit, lääkekäyttö, viihdekäyttö, vienti, verotulot, terveyden ja sosiaalisten haittojen ehkäisy ja ikäraja- sekä laatukontrolli sekä palautetaan maataloudelle mahdollisuus omavaraiseen kukoistukseen samalla kaventaen järjestäytyneen rikollisuuden ja pimeän markkinan sekä harmaan talouden osuutta tästä taloudellisesta mahdollisuudesta!

      Kieltolait tuovat mukanaan pimeän markkinan, synteettiset kannabinoidit/muuntohuumeet, terveydelliset ja sosiaaliset haitat sekä kehittyvän rikollisuuden muodon joilla ei lapsia, nuoria tai muita yksilöitä suojella!

      Allekirjoituksia on kertynyt jo reilusti yli 44 000 kpl joten vielä noin 6 000 allekirjoitusta tarvitaan viimeisten päivien aikana jotta käsittelyyn eteneminen 50 000 allekirjoituksella on mahdollista, toimi siis nopeasti ja jaa myös eteenpäin!

      Allekirjoitusaika päättyy Kansainvälisenä kannabispäivänä torstaina 20.4. klo 23.59!

      🌍
      https://kansalaisaloite.fi/fi/aloite/11377
      https://Lailliseksi.fi

    • Anonyymi

      Operaatio 'katti kotiin' sujui hyvin, pintä huutoa matkalla hetken aikaa ...kotiin tultua isompi tila pelottaa hiukan, kun yhdessä huoneessa olivat kasvattajalla koko lauma, nämä pennut siis emon kanssa.
      Yöllä jo viereen tuli, hyvin lähelle kasvoja painautui ja kaulani päällä nukkui. On melkoinen kehruukone, koko kissa tärisee kehräyksen voimasta.
      Opetellaan uutta asuinsijaa varovasti, aina löytyy uutta ja yllättävää siihen yhteen huoneeseen tottuneelle.
      On se onneton 'rääpäle' 1,460 gr painoinen, ihanuus...musta, kuten edeltäjänsäkin, erirotuinen kuitenkin .
      Ja nyt ruokaa antamaan pikkuiselle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa, teillä on pikkuinen alkanut asettua taloksi!

        Zelellä on ollut tänään tärkeä vieras, ja minusta varsin viehättävä herrasmies hänkin...

        https://www.reddit.com/r/zelensky/comments/12sx3rr/n_a_t_o_w_a_v_e_intensifies_jens_stoltenberg/?utm_source=share&utm_medium=android_app&utm_name=androidcss&utm_term=1&utm_content=share_button

        Yhteistyö NATOn kanssa on tiivistä ja yhä lisääntyvää, yhteensopivuutta kaikilla osa-alueilla toteutetaan ja aikanaan sitten on Ukrainakin jäsenvaltio. Eräällä alustalla aprikoitiin, kumpi on aiemmin jäsen, Ruotsi vai Ukraina...
        Kissa on kotiutunut hyvää vauhtia ja on kiireinen, kuten rotukuvauksessa mainitaankin.
        Tänään sai paistilihaa päiväruuaksi ja hyvin maistui... puoliso kävi ostamassa 100gr ja hauskaa oli myyjän kanssa ollut, kun tenttasi jotta onko varmasti tuoretta. Ei edes ajateltu suojakaasuun pakattua tarjota, olisi saattanut saada loppuikäisen trauman lihaa kohtaan....hih.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteistyö NATOn kanssa on tiivistä ja yhä lisääntyvää, yhteensopivuutta kaikilla osa-alueilla toteutetaan ja aikanaan sitten on Ukrainakin jäsenvaltio. Eräällä alustalla aprikoitiin, kumpi on aiemmin jäsen, Ruotsi vai Ukraina...
        Kissa on kotiutunut hyvää vauhtia ja on kiireinen, kuten rotukuvauksessa mainitaankin.
        Tänään sai paistilihaa päiväruuaksi ja hyvin maistui... puoliso kävi ostamassa 100gr ja hauskaa oli myyjän kanssa ollut, kun tenttasi jotta onko varmasti tuoretta. Ei edes ajateltu suojakaasuun pakattua tarjota, olisi saattanut saada loppuikäisen trauman lihaa kohtaan....hih.

        Toivottavasti pääsisivät nopeasti molemmat, sekä Ruotsi että Ukraina (se tarkoittaisi samalla, että sota on ohi).


    • Anonyymi

      https://www.instagram.com/p/CrTXi_AtF9M/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

      Harvoin tulee näin söpöstä iloisesta videosta niin paljon ristiriitaisia tunteita. Tänään on ilmeisesti vuosipäivä. Hyvän valinnan tekivät, mutta surettaa hirveästi ajatella kuinka raskasta kaikki on ollut, koska vaikeaa oli jo ennen sotaa. Mutta päällimmäiseksi jää tietysti ihailu rohkeutta kohtaan. Tällaisia ajatuksia tähän iltaan.

    • Anonyymi

      Vanha reddit linkki ei toimi ainakaan minulla, vaatii kirjautumista.
      Tein uuden haun ja taas toimii, vanhat kuvat ja jutut taitaa olla lukkojen takana.
      Ei muuta kuin uusia juttuja ja kuvia ...


      https://www.reddit.com/r/zelensky/

      • Anonyymi

        Mulla toimii vanhatkin linkit apin kautta, mutta saan ilmoituksen, että sisältö on vain kypsille käyttäjille....😄 No onhan sinne tänäänkin tullut hurja halausvideo Kaja Kallaksen kanssa...

        Pinterest-linkit nyt ainakin aukeaa hyvin, tässä vähän rantaleijona-osastoa:
        https://pin.it/3mzVPVq


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No ei tuo musta vielä niin "likaista" ole... voisi sattua kenelle tahansa. Tai sitten ollaan likaisia koko porukka. Ja jos kaikki on likaisia, niin kukaan ei ole. Ja nyt tämä argumentointikykyni alkaa pelottaa jo mua itseänikin...

        Tässä vastapainoksi hyvän isän elkeitä...

        https://www.instagram.com/p/CrhEBA7qGgu/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


    • Anonyymi

      Tässä olisi melkoinen annos testosteronia... Vaikuttavaa askellusta ja ihanat hiukset.

      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tainnut jo alkaa!

        Tulee 'kuuma kesä'....


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No juurikin samaa aioin kirjoittaa ja mikäli olisin aamusta tiennyt, niin kyllä olisin matkani sinne suunnannut.... toiveena nähdä ihanainen oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin samaa aioin kirjoittaa ja mikäli olisin aamusta tiennyt, niin kyllä olisin matkani sinne suunnannut.... toiveena nähdä ihanainen oikeasti.

        Olen muuten tässä ihan parin kilometrin päässä tapahtumapaikalta...

        Lehdet, Instat sun muut on onneksi jälkeenpäin pullollaan kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen muuten tässä ihan parin kilometrin päässä tapahtumapaikalta...

        Lehdet, Instat sun muut on onneksi jälkeenpäin pullollaan kuvia.

        Apua SOS! 🔥 Nyt saan luvan kanssa pyörtyä.
        Mä sen sijaan oon kolmen tunnin ajomatkan päässä ja töissä. 😭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Apua SOS! 🔥 Nyt saan luvan kanssa pyörtyä.
        Mä sen sijaan oon kolmen tunnin ajomatkan päässä ja töissä. 😭

        Istun kokouksessa, mutta aistin kyllä Zelen miehekkään energian lähestymisen lentokentältä keskustaa kohti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Istun kokouksessa, mutta aistin kyllä Zelen miehekkään energian lähestymisen lentokentältä keskustaa kohti.

        Sitä en yhtään epäile. Olen ajan täpinöissäni, vaikka en ole lähimaillakaan. Huhhuh. 🔥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en yhtään epäile. Olen ajan täpinöissäni, vaikka en ole lähimaillakaan. Huhhuh. 🔥

        jos kaikki olisimme ajoissa tienneet, niin olisiko tapahtunut niin kuin kuvitelmissamme joskus reilusti yli vuosi sitten...kun Kiovassa haaveilimme olevamme....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos kaikki olisimme ajoissa tienneet, niin olisiko tapahtunut niin kuin kuvitelmissamme joskus reilusti yli vuosi sitten...kun Kiovassa haaveilimme olevamme....

        Totta h*mmetissä! 🔥
        Kimppakyydillä stadiin ja Hiusfetisti sieltä mukaan, väkijoukon eturiviin kiljumaan.
        Mä oon just niin hömppä, että olisin ihan pokkana aikuisena akkana ollut heti valmis messiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta h*mmetissä! 🔥
        Kimppakyydillä stadiin ja Hiusfetisti sieltä mukaan, väkijoukon eturiviin kiljumaan.
        Mä oon just niin hömppä, että olisin ihan pokkana aikuisena akkana ollut heti valmis messiin.

        Oi, se vasta olis ollut mahtavaa! Harmi vaan että jouduin sutten iltapäivällä lähtemään työasioissa toiselle puolelle maata...

        Mutta kyllä lämmittää mieltä, että hän oli käynyt oikein parturissa ennen reissua...

        https://www.instagram.com/p/Cry7_YALrb4/?igshid=YmMyMTA2M2Y=


    • Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        No tosiaan, jotain tummia paksusankaisia veikkasin minäkin. Mutta voi Herran tähden kuinka suloiselta tän näyttää näissäkin. Jos vain katsoisi hetken ylöspäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tosiaan, jotain tummia paksusankaisia veikkasin minäkin. Mutta voi Herran tähden kuinka suloiselta tän näyttää näissäkin. Jos vain katsoisi hetken ylöspäin.

        Jossakin vaiheessa näemme väistämättä millaiset rillit hänellä on, käyttääkö vain jossain luku/kirjoitushommissa vai kokoaikaisesti...arvelisin että loppujenlopuksi kumminkin on paksummat tummasankaiset. Nuohan voi olla vaikka sikäläiset 'tiimarit' jossakin tilanteessa.
        Tämä vain mun aprikointia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin vaiheessa näemme väistämättä millaiset rillit hänellä on, käyttääkö vain jossain luku/kirjoitushommissa vai kokoaikaisesti...arvelisin että loppujenlopuksi kumminkin on paksummat tummasankaiset. Nuohan voi olla vaikka sikäläiset 'tiimarit' jossakin tilanteessa.
        Tämä vain mun aprikointia...

        ... jatkan vielä, Tattlessa on pari kommenttia myöskin laseistaan....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin vaiheessa näemme väistämättä millaiset rillit hänellä on, käyttääkö vain jossain luku/kirjoitushommissa vai kokoaikaisesti...arvelisin että loppujenlopuksi kumminkin on paksummat tummasankaiset. Nuohan voi olla vaikka sikäläiset 'tiimarit' jossakin tilanteessa.
        Tämä vain mun aprikointia...

        Mäkin odotin jotenkin tummempia sankoja, varmaan niiden aikaisemmin täälläkin nähtyjen aurinkolasikuvien perusteella. Mutta: tuollaiset ohutsankaiset sopivat hyvin lyhyiden hiusten pariksi. En tiedä miksi, mutta tältä tuntuu.

        Yllättävän monessa paikassa on voivoteltu, ett lasit piti ottaa käyttöön. En ihan ymmärrä miksi, aika kauanhan Zele on pärjäillyt ilman, ja normaalia ikääntymistähän tuo on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkin odotin jotenkin tummempia sankoja, varmaan niiden aikaisemmin täälläkin nähtyjen aurinkolasikuvien perusteella. Mutta: tuollaiset ohutsankaiset sopivat hyvin lyhyiden hiusten pariksi. En tiedä miksi, mutta tältä tuntuu.

        Yllättävän monessa paikassa on voivoteltu, ett lasit piti ottaa käyttöön. En ihan ymmärrä miksi, aika kauanhan Zele on pärjäillyt ilman, ja normaalia ikääntymistähän tuo on.

        Juupa...harvassa on ne onnelliset jotka ei laseja tarvi, lähes jokaisen kohtalo on jossakin vaiheessa hankkia lisänäköä.
        Joillekuille on tavattoman vaikeeta sopeutua niiden käyttöön. Mulla sujui hyvin sen jälkeen kun sain ne jo aiemmin mainimani väärinpäin tehdyt oikeanlaiseksi.
        Valtaosa joutuu +45 ikäisenä ajatukseen tottumaan. Jotkut aiemminkin, kuten määää.
        Mulla on nyt aika ohutsankaiset ruusukultaiset ja tuplaostona toiset mustalla yläosalla, itsestään tummuvat kesäajaksi.
        Sekä polaroidit erikseen...jotka maksoi maltaita silloin kun ne hankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juupa...harvassa on ne onnelliset jotka ei laseja tarvi, lähes jokaisen kohtalo on jossakin vaiheessa hankkia lisänäköä.
        Joillekuille on tavattoman vaikeeta sopeutua niiden käyttöön. Mulla sujui hyvin sen jälkeen kun sain ne jo aiemmin mainimani väärinpäin tehdyt oikeanlaiseksi.
        Valtaosa joutuu 45 ikäisenä ajatukseen tottumaan. Jotkut aiemminkin, kuten määää.
        Mulla on nyt aika ohutsankaiset ruusukultaiset ja tuplaostona toiset mustalla yläosalla, itsestään tummuvat kesäajaksi.
        Sekä polaroidit erikseen...jotka maksoi maltaita silloin kun ne hankin.

        Varmaan ihan jokaisella on joku ikääntymisen merkki joka ottaa koville. Mulla vain rupeaa keittämään nuo silmälasien voivottelijat herkästi yli varmaan siksi, että liki 30 vuotta sitten kuollut mummoni oli sellainen potenssiin tuhat . Ei halunnut käyttää laseja koska ne kuulemma teki vanhan näköiseksi oli sitten melkoisen autettava kun ei tosiaan nähnyt eteensä. Pelotteli myös mua teininä, että jos luen, niin saan lasit ja sitten ei kukaan poika huoli...

        No joo, laki varmaan vaatii, että kaikissa suvuissa täytyy olla yksi outo tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan ihan jokaisella on joku ikääntymisen merkki joka ottaa koville. Mulla vain rupeaa keittämään nuo silmälasien voivottelijat herkästi yli varmaan siksi, että liki 30 vuotta sitten kuollut mummoni oli sellainen potenssiin tuhat . Ei halunnut käyttää laseja koska ne kuulemma teki vanhan näköiseksi oli sitten melkoisen autettava kun ei tosiaan nähnyt eteensä. Pelotteli myös mua teininä, että jos luen, niin saan lasit ja sitten ei kukaan poika huoli...

        No joo, laki varmaan vaatii, että kaikissa suvuissa täytyy olla yksi outo tyyppi.

        Näinhän se on. On myöskin niitä jotka käyttää laseja ilman tehoja, eli ei tarvi niitä mutta näyttää paremmalta tai tuntee itsensä jotenkin varmemmaksi kun on ne näennäislasit. Meitä on jokalähtöön kaikissa asioissa.

        Putilisko ei osallistu 'paraatiin' kuin videon välityksellä... taitaa hävettää kaluston puutteellisuus ja toisaalta pelottaa, mitä joku saattaa keksiä, omissaankin on montaa sorttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on. On myöskin niitä jotka käyttää laseja ilman tehoja, eli ei tarvi niitä mutta näyttää paremmalta tai tuntee itsensä jotenkin varmemmaksi kun on ne näennäislasit. Meitä on jokalähtöön kaikissa asioissa.

        Putilisko ei osallistu 'paraatiin' kuin videon välityksellä... taitaa hävettää kaluston puutteellisuus ja toisaalta pelottaa, mitä joku saattaa keksiä, omissaankin on montaa sorttia.

        Ettei vaan olisi putilisko pelkkä sisislisko... Voi vaikka pudottaa häntänsä, jos oikein säikähtää :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan olisi putilisko pelkkä sisislisko... Voi vaikka pudottaa häntänsä, jos oikein säikähtää :D

        Sisiliskot on kauniita ja mukavia, niitä on mukava seurata käytävillä, kun vilistävät raoista edestakas ja välillä tulevat käteenkin, kun on ihan paikallaan.
        Putilisko on ruma sekä päältä että sisältä, en vertaisi keskenään noita.
        Toivottavasti säikkyy jotain sen verran paljon, että putoaa kaikkine häntineen vaikka 12 krs ikkunasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sisiliskot on kauniita ja mukavia, niitä on mukava seurata käytävillä, kun vilistävät raoista edestakas ja välillä tulevat käteenkin, kun on ihan paikallaan.
        Putilisko on ruma sekä päältä että sisältä, en vertaisi keskenään noita.
        Toivottavasti säikkyy jotain sen verran paljon, että putoaa kaikkine häntineen vaikka 12 krs ikkunasta.

        Totta puhut, tulin keskinkertaisella sanaleikillä loukanneeksi matelijoita. Putoaminen olisi kyllä kiva ohjelmanumero, vaihtoehtoisesti voisi kaivautua niin syvälle että alkaa kärventyä.

        Hyvitykseksi tästä vähän mieskomeutta:

        https://www.instagram.com/p/Cr-ya4GLtnT/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==


    • Anonyymi

      Englannin Kuninkaan ja Kuningattaren kruunajaiset livahti ohi, mutta tässä muutama kuva, koska onnekkaiden sattumien takia on kuin onkin Ukrainan värit mukana, vaikka heille ei kuulu ottaa kantaa politiikkaan....

      https://preview.redd.it/vydqjrv357ya1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=f5505a26850a4c0dc4944b83fce943edbba82b26

      https://preview.redd.it/7rr91qv357ya1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=767c0a2adaa74156822284cd99b395d209012e16

      https://preview.redd.it/82xhjqv357ya1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=594b4ec5911226066e6f130fc9b293cdfc6a5d77

      Hieno ele.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Taidan olla vähä kade, saanut jo monta kertaa tavata Sankarimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan olla vähä kade, saanut jo monta kertaa tavata Sankarimme.

        Samoin, mutta onneksi hän tajuaa itsekin kuinka onnekas on! Olis paljon kamalampaa katsoa, jos Ursula olisi kuvissa täysin leipiintyneenä.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iloinen jälleen näkeminen ja hyvät eväät mukana takaisin kotiin....


      https://twitter.com/10DowningStreet/status/1658037524353122305?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1658037524353122305|twgr^d5353e46c83bbaf537b4d6bb1c0d3abd8a75a46f|twcon^s1_&ref_url=https://maanpuolustus.net/threads/ukrainan-konflikti-sota.2939/page-9081

      • Anonyymi

        Ihanat nuo Zelen eleet ennen halausta...


    • Anonyymi

      No niin, Insta pursuilee taas kuvia komeasta mustapartaisesta miehestä vihreässä vishyvankassa (toivottavasti kirjoitin tuon edes välttävästi oikein), mutta en enää osaa kopioida linkkejä jaettavaksi niinkuin ennen... osaisiko joku neuvoa?

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Instasta kopioit kuvan niin että kuvan ylhäältä oikealta kolme pistettä, paina, valitse kohta "olemme tekemässä muutoksia", ja sieltä "kopioi linkki".


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ja anteeksi kanssasisaret, mutta hiphei kun minä taas kertaalleen haluaisin tuohon syliin parkkeerata..
        🔥🤤🤤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja anteeksi kanssasisaret, mutta hiphei kun minä taas kertaalleen haluaisin tuohon syliin parkkeerata..
        🔥🤤🤤

        Kukapa ei, samat on mieliteot....


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On tuo Zelen liki kaksimetrinen, kaljupäinen sydänystäväkin kyllä aikamoinen näky korkkareissaan...

        Redditissähän oli hänestäkin symppis video, jossa hän kertoi heidän ystävyydestä ja miten yrittää omalta osaltaan auttaa Zeleä jaksamaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hyvät henkiystävät, seuraa mainos!

      HBOn palvelusta löytyy puolalainen dokumentti Zelestä. Se on tehty ennen vuotta 22, joten fiilis katsoessa on välillä oudohko, mutta ihania filminpätkiä Zelestä mm. kansalaisten seurassa riittää. Sävy on välillä kriittinen (haastattelevat mm. entistä opettajaa joka ei tykkää Zelen vitseistä), mutta ilmi tulee myös mm. että koulun päästötodistuksessa oli melkein pelkkiä kymppejä.

      Ja anteeksi, mutta sen verran täytyy spoilata, että dokkarissa näkyy myös talo, jossa Olena asui teininä Kryvyi Rihissä. Talossa edelleen asuva mies kerto, kuinka Zele tapasi ilmaantua pihan läheisyyteen aina, kun Olena lähti kävelylle koiran kanssa <3

    • Anonyymi

      Muutama kuva redditistä, jokainen omassa linkissä, koska ei enää kirjautumatta näe koko juttua.

      https://preview.redd.it/ba6bkhgks72b1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=fbb4b9ae3c7067f16ee8bb459e7e0124a261c81c



      https://preview.redd.it/yqwk8lgks72b1.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=00bfe4b61b9a77279f876e0fd6c76139f26924d3

      https://preview.redd.it/u5hi5igks72b1.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&v=enabled&s=6ec4ce99597307988385c66fc6f954394148a4b8

      Kohta alkaa olla jännät paikat, kun putiliskon sakki pois häädetään. Alkaa olla kilut ja kalut oikeaa laatua joilla se tapahtuu.

      Nyt on kesäkukat istutettu ruukkuihin ja toiveissa on ettei halla vie, niitä on taas senverran paljon jotta ei suojaan saa jos kylmä yllättää.

      Sinikeltainen on hallitseva väri, mikäli siemenistä tuli sellaisia kuin oli emokasvi. Se on aina ylläri, mitä tulee
      Uusi kissa on oppivainen 'noutaja', kantaa lelut että lisää leikkimistä ja ei kyllä energia lopu. Onneksi osaa leikkiä itsekseenkin, pyörittää rulettia, eli sellaista autoradan kaltaista pallopelia ja 3-kerroksista 'hyrrää' palloilla, saattaa mennä liki tuntikin kun oikein innostuu.

    • Anonyymi

      Voi hyvä luoja tuota mieskauneuden määrää ekassa kuvassa!

      Ja toivotaan, että putisliskon porukoissa alka ryske ja ryminä... sitä ei voi olla koskaan liikaa.

      • Anonyymi

        Siellä sataa taas kaatamalla, ei taida hetkeen tapahtua mitään, mutta kun alkaa, niin se jo aiemminkin mainitsemani perstuntuma on jo nyt hyvä...olisi voinut ne sateet jäädä vähemmälle.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe