Olen saanut kuulla että olisi ohjaajien mielestä nykyään väärin laitettu kehitysvamma diagnoosi?
Koko ajan Kehitysvamma puolella Ohjaajat sanoo minulla olisi pitänyt olla entinen Asperger ei Autismin kirjo voiko tämä olla syynä kun en saa vammaissosiaali puolelta Taksikorttia, avustajaa vain työkeskus ryhmään koska vien Ohjaajien ajan ja eli en ota ryhmässä ohjausta vastaan kuten muut älyllisen kehitysvamman saaneena asiakkaat ottaa heti ohjauksen vastaan.
Jos itse koen, että Lievä älyllinen kehitysvamma diagnoosi ei ole haukkuma sana onko tämä ajatus älyllisen kehitysvamman saaneilla tyypillisestä vai selvittämättä jäänyt Asperger eli Autismin kirjo.
Koska olen saanut lapsesta asti kuulla miten älyllisen kehitysvamman saaneena osaan luetella ulkomuistista puhelinnumerot syntymäpäivät ja osaan laskea päässä kertolaskuja viimeksi laskin suihkussa päässä laskuna 88×9 olisi 792?
Jos joku jolla on Lievä älyllinen kehitysvamma ei saa Taksikortti juttua,ei avustajaa ainoastaan työkeskus ryhmään yhden ihmisen seurassa otan ainoastaan avun.
Onko tämä väliin putooja kehitysvammaisuus asiakkaana oikein?
Ja kohdataan some työntekijä kirjoitti minulla muka ei ole älyllisen kehitysvamman tulkinta tyyli.
Lievä älyllinen kehitysvamma
1
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221