Mistä johtuu, että Helsingin ja tampereen nuoriso on niin väkivaltaista ja levotonta nykyisin? Eikö olisi syytä kysyä neuvoa Ruotsista? Sieltähän tämä nuorisolevottomuus alkoi ainakin 20 vuotta sitten. Onko Kelan antama palkka väärin mitoitettu nykyisessä inflaatiopaineessa? Entä onko liikaa nuoria keskitetty asumaan samoille alueille? Miten Ruotsi onnistui ratkaisemaan tämän ongelman?
Helsingin ja Tampereen nuoriso levotonta
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ongelman Ruotsi on pystynyt ratkaisemaan? Senkö, että aiemmin oli liian rauhallista. No nyt maa on matujen myötä sisällissodassa.
- Anonyymi
Miksei niitä voi vain ampua?
- Anonyymi
Eihän Ruotsi mitään ole ratkaissut. Ambulanssitkaan eivät mene enää maahanmuuttaja-alueille ilman poliisisaattueita. Sama on meillekkin tulossa. Kannattaa lapset laittaa itsepuolustuskursseille ja nyrkkeily on myös erittäin hyvä itsepuolustus harrastus.
- Anonyymi
ihan normaalia Lähi-Itää. Kun suku ja klaani ei pidä tapon uhalla järjestystä niin apinat kiipeilevät missä sattuu. Suomessa tämä on uusi normaali. Meidän pehmeät lait on tarkoitettu ihmisille joilla on jotain järkeä päässä. Rangaistusjärjestelmämme ei ole kehitysmaista tuleville tarkoitettu koska meillä oletetaan, että ihminen pystyy kehittymään jotenkin. Seuraavaksi mukaan tulevat ampuma-aseet. Kuten Ruotsissa. Aivan varmasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762