Näin perustelee lempääläläinen Vasemmistoliiton jäsen lehtikirjoitustaan. Tämä pelle on kaivanut esiin tutkimuksen, jonka mukaan" uudet tiet generoivat uusia tien käyttäjiä, ja tällöin liikenteen määrät pysyvät ennallaan. Käsitettä kutsutaan indusoiduksi kysynnäksi: kun jonkin tarjontaa lisätään, se saa ihmiset haluamaan sitä entistä enemmän."
Kyllä ideologia on vahvaa, kun se kääntää asiat päälaelleen ja valkoisen mustaksi. Puskiaisten oikaisussa ei ole kysymys Tampereen liikenneruuhkista. Puskiaisten oikaisussa on kysymys tukkoisen valtaväylän parantamisesta Helsingistä pohjoiseen Suomeen. Tie ei ole syynä siihen, että kun maailma kehittyy, niin ihmisten ja tavaroiden kuljetustarve lisääntyy. Elinkeinoelämä tarvitsee teitä. Kapeat rännit eivät toimi kun rekat rahtaavat tavaraa pitkin Suomenmaata.
Julkisesta liikenteestä, pysäköintimaksuista ja ruuhkamaksuista höpöttäminen on ihan väärä paikka Puskiaisten oikaisun kohdalla. Eivät ne liity tähän asiaan mitenkään.
Tämä Timo voisi miettiä vähän, ennenkuin alkaa suoltaa höpöhöpöjuttuja lehtiin.
Tuuli syntyy siitä kun puut heiluvat
59
710
Vastaukset
- Anonyymi
Rajat kiinni, niin puut ei heilu.
Tätä suoltaa persuputinistit.- Anonyymi
Kyllä sillä on väliä minkälainen pipa on kyseessä. Työpreäiset pipat on ok. Elintasopipoja ei tänne kaivata.
- Anonyymi
Oli kyllä suhteellisen sakea ja ideologinen kirjoitus Timo Rossilta kyseisessä lehdessä. Hyvin huomaa taas ettei vasemmalla ole mitään käsitystä todellisesta elämästä ja toivotaan utopistisesti elämää ilman yksityisautoilua, helppoa kun ei itse tarvitse käydä töissä.
- Anonyymi
Auto ja työ, mitä tekemistä niillä on yhdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto ja työ, mitä tekemistä niillä on yhdessä.
Ilman autoja ei ole työtä, eikä sinullekaan ruokaa kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman autoja ei ole työtä, eikä sinullekaan ruokaa kaupassa.
Aika pitkälle viety johtopäätös.
Autoilun aikakausi on todella lyhyt.
Hengissä ollaan kuitenkin.
Historian suunta olisi ollut parempi jos autoilulle ei olisi annettu ylivaltaa.
Se, että auto koetaan nykyään tarpeellisemmaksi kuin luonto, osoittaa kuin ka elämänarvomme ovat vinksallaan.
Tuhotaan,jotta voimmee elää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkälle viety johtopäätös.
Autoilun aikakausi on todella lyhyt.
Hengissä ollaan kuitenkin.
Historian suunta olisi ollut parempi jos autoilulle ei olisi annettu ylivaltaa.
Se, että auto koetaan nykyään tarpeellisemmaksi kuin luonto, osoittaa kuin ka elämänarvomme ovat vinksallaan.
Tuhotaan,jotta voimmee elää.Näemmä autovihaa, jossa unohdetaan kokonaan leipäkuskit, remonttimiehet ja muu hyötyliikenne. Pesukoneita ja televisioita ei oikein helposti voi roudata Jänkhävaaran kodinkoneliikkeeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkälle viety johtopäätös.
Autoilun aikakausi on todella lyhyt.
Hengissä ollaan kuitenkin.
Historian suunta olisi ollut parempi jos autoilulle ei olisi annettu ylivaltaa.
Se, että auto koetaan nykyään tarpeellisemmaksi kuin luonto, osoittaa kuin ka elämänarvomme ovat vinksallaan.
Tuhotaan,jotta voimmee elää.Kaikki ruokakauppojen tavarahuolto tehdään nykyisin autoilla, kun hevoskärryjen kuljetuskapasiteetti ei vastaa nykyajan vaatimuksia. Niin ja tietysti sähkö tulee pistorasiasta. Sähköä voidaan tuottaa myös kissannahkoja hankaamalla. Mää ainakin sain joskus sähkötällejä, kun silitin kissaani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ruokakauppojen tavarahuolto tehdään nykyisin autoilla, kun hevoskärryjen kuljetuskapasiteetti ei vastaa nykyajan vaatimuksia. Niin ja tietysti sähkö tulee pistorasiasta. Sähköä voidaan tuottaa myös kissannahkoja hankaamalla. Mää ainakin sain joskus sähkötällejä, kun silitin kissaani.
..Ja raha tulee budjetista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..Ja raha tulee budjetista !
Rahaa tulee seinästä. Kela sponssoroi monia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahaa tulee seinästä. Kela sponssoroi monia.
Kannattanee äänestää enimmäkseen niitä jotka pitävät huolta siitä että edes kela antaa rahaa sitten kun olemme työkyvyttömiksi saakka ympäriinsäjututettuja oikeuksia tavoitellessamme jotka olisivat pitäneet kuulua meille ilman senkummempaa oikeuksiatavoitteluakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattanee äänestää enimmäkseen niitä jotka pitävät huolta siitä että edes kela antaa rahaa sitten kun olemme työkyvyttömiksi saakka ympäriinsäjututettuja oikeuksia tavoitellessamme jotka olisivat pitäneet kuulua meille ilman senkummempaa oikeuksiatavoitteluakin.
Kannattaa äänestää niitä, joiden tarkoitus on tehdä mahdottomaksi tyhjänpanttina olemisen, ilman järkeviä perusteita. Työkykyinen työikäinen pitää olla töissä, jos ei ole mitään perusteita olla tekemättä työtä. Korvauksien varassa eläminen ilman perusteita tulee estää. Invaliditeetti tai jokin muu työkyvyttömyys ovat sitten asia erikseen.
- Anonyymi
Eihän kukaan voi ostaa sitä mitä ei tarjota.
- Anonyymi
Ei kukaan voi ostaa yhtään mitään, jos siihen ei ole varaa.
- Anonyymi
moottoritiet kaikkialle niin säästyy liikennekuolemat, autojen jarrut , polttoaine sekä aikaa .
- Anonyymi
Pari päivää sitten uutisoitiin, että nyt arvioidaan 8 miljardin ihmisen rajan menneen rikki. Vielä 1960-luvulla oli arviolta alle 4 miljardia ihmistä tällä planeetalla. Tuplaantunut on määrä melko lyhyessä ajassa.
Vähemmän ihmisiä = vähemmän liikennettä = vähemmän saasteita = vähemmän luonnonvarojen kulutusta jne.- Anonyymi
Kun haluamme jatkaa nykyisellä linjalla, niin väestön joukkotuho on tosiasia.
Toisaslta voimme muuttaa elintapojamme kestäväksi.
Sekään ei ehkä onnistu, eikä ole riittävä enää.
Syömme ja käytämme luontoa,luonnonvaroja mikä on mahdollista maapallon körsimättä.
Se olisi ideaali. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun haluamme jatkaa nykyisellä linjalla, niin väestön joukkotuho on tosiasia.
Toisaslta voimme muuttaa elintapojamme kestäväksi.
Sekään ei ehkä onnistu, eikä ole riittävä enää.
Syömme ja käytämme luontoa,luonnonvaroja mikä on mahdollista maapallon körsimättä.
Se olisi ideaali.Tuolls kirjoituksella ei kuitenkaan ole yhteyttä Puskiaisten tien oikaisuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolls kirjoituksella ei kuitenkaan ole yhteyttä Puskiaisten tien oikaisuun.
Lähtökohta on, ettei enää yhtään puuta nurin autoilun vuoksi.
Tampere on sitoutunut autoilun vähentämiseen. Tuo suunnitelma kertoo toista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähtökohta on, ettei enää yhtään puuta nurin autoilun vuoksi.
Tampere on sitoutunut autoilun vähentämiseen. Tuo suunnitelma kertoo toista.Haloo. Nyt ei ole kysymys Tampereen autoilusta. Tuo on valtakunnallinen tiehanke joka ohittaa Tampereen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo. Nyt ei ole kysymys Tampereen autoilusta. Tuo on valtakunnallinen tiehanke joka ohittaa Tampereen.
Mikä siis muuttaa asian. Jep puut nurin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolls kirjoituksella ei kuitenkaan ole yhteyttä Puskiaisten tien oikaisuun.
Ne on nuo maailmanlopun profeettaa leikkivät aina talvisaikaan äreimmillään.
- Anonyymi
Kaikki heiluttamaan puita, käy OL3:sta edullisemmaksi.
- Anonyymi
Tiehankkeen ohjausryhmä, jossa edustettuina ovat muun muassa alueen kunnat, Pirkanmaan liitto ja ely -keskus.
Noiden vastuulla on päättää oikaisusta tai entisen tien kunnodtamisesta.
Turkulaiset eikä mikään muukasn ulkopuolinen ole mukana.- Anonyymi
Valtatie 3 kuuluu Suomen päätieverkkoon ja on osa Euroopan laajuista liikenneverkkoa (TEN-T). Tällä hetkellä valtatie 3 ongelmana Tampereen kaupunkiseudulla on liikenteen välityskyvyn riittämättömyys. Liikenteessä on sujuvuusongelmia aamu- ja iltaruuhkan aikaan sekä viikonloppuisin. Sääksjärven ja Tampereen eritasoliittymien kohdalla on myös liikenneturvallisuuspuutteita. Liikenne tulee tulevaisuudessa lisääntymään lähialueen muuta liikenneverkkoa nopeammin Tampereen seudun hyvin vahvasti kasvavan maankäytön vuoksi. Yhteyden parantaminen sisältyy maakunnan ja kaupunkiseudun tavoitteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtatie 3 kuuluu Suomen päätieverkkoon ja on osa Euroopan laajuista liikenneverkkoa (TEN-T). Tällä hetkellä valtatie 3 ongelmana Tampereen kaupunkiseudulla on liikenteen välityskyvyn riittämättömyys. Liikenteessä on sujuvuusongelmia aamu- ja iltaruuhkan aikaan sekä viikonloppuisin. Sääksjärven ja Tampereen eritasoliittymien kohdalla on myös liikenneturvallisuuspuutteita. Liikenne tulee tulevaisuudessa lisääntymään lähialueen muuta liikenneverkkoa nopeammin Tampereen seudun hyvin vahvasti kasvavan maankäytön vuoksi. Yhteyden parantaminen sisältyy maakunnan ja kaupunkiseudun tavoitteisiin.
Tarvitseeko se uutta tienlinjausta. Vanhakin kelpaa. Autoilu vöhenee, se on päätetty EU tasolla. Se pannaan vähenemään.
Turha hanke, joka vie vain rahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitseeko se uutta tienlinjausta. Vanhakin kelpaa. Autoilu vöhenee, se on päätetty EU tasolla. Se pannaan vähenemään.
Turha hanke, joka vie vain rahaa.Ei, autoilu ei vähene. Pullaa pitää edelleen kuljettaa turpeille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtatie 3 kuuluu Suomen päätieverkkoon ja on osa Euroopan laajuista liikenneverkkoa (TEN-T). Tällä hetkellä valtatie 3 ongelmana Tampereen kaupunkiseudulla on liikenteen välityskyvyn riittämättömyys. Liikenteessä on sujuvuusongelmia aamu- ja iltaruuhkan aikaan sekä viikonloppuisin. Sääksjärven ja Tampereen eritasoliittymien kohdalla on myös liikenneturvallisuuspuutteita. Liikenne tulee tulevaisuudessa lisääntymään lähialueen muuta liikenneverkkoa nopeammin Tampereen seudun hyvin vahvasti kasvavan maankäytön vuoksi. Yhteyden parantaminen sisältyy maakunnan ja kaupunkiseudun tavoitteisiin.
Tuo ei sulje pois jo olevaa linjausta millään muotoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, autoilu ei vähene. Pullaa pitää edelleen kuljettaa turpeille ihmisille.
Mielipiteesi on oikea,kuten päinvastainenkin.
Autoilu on tullut tiensä päähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo ei sulje pois jo olevaa linjausta millään muotoa.
Totuus on kuitenkin, että nykyinen väylä on hankala ja ahdas. Eikä ole pelkästään tielinjaus, vaan siihen liittyy paljon muita maankäytön sunnitelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielipiteesi on oikea,kuten päinvastainenkin.
Autoilu on tullut tiensä päähän.Miten voit jankuttaa että "autoilu on tullut tiensä päähän". Ilmeisesti vain provosoit. Lentokoneellako rahdit kuljetetaan kauppoihin ja koteihin? Ei junakaan voi viedä tavaroita joka paiksaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit jankuttaa että "autoilu on tullut tiensä päähän". Ilmeisesti vain provosoit. Lentokoneellako rahdit kuljetetaan kauppoihin ja koteihin? Ei junakaan voi viedä tavaroita joka paiksaan.
Sinä otat asian kirjaimellisesti. Autoilu loppuu nykymuodossaan.
Se ei sulje pois rahtiliikennettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, autoilu ei vähene. Pullaa pitää edelleen kuljettaa turpeille ihmisille.
Joo jooo DDDDD asia harvinaisen kirkas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on kuitenkin, että nykyinen väylä on hankala ja ahdas. Eikä ole pelkästään tielinjaus, vaan siihen liittyy paljon muita maankäytön sunnitelmia.
Toisinsanoen koko metsä matalaksi.
Siinä on syytä vastustaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisinsanoen koko metsä matalaksi.
Siinä on syytä vastustaa.Vain juntit vastustavat kehitystä. Emme voi palata hevoskuljetuksiin ja luontaistalouteen. Lisääntyvä väkiluku vaatii terminaaleja ja väyliä tavaroiden roudaamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain juntit vastustavat kehitystä. Emme voi palata hevoskuljetuksiin ja luontaistalouteen. Lisääntyvä väkiluku vaatii terminaaleja ja väyliä tavaroiden roudaamiseen.
Kehitystä on monenlaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain juntit vastustavat kehitystä. Emme voi palata hevoskuljetuksiin ja luontaistalouteen. Lisääntyvä väkiluku vaatii terminaaleja ja väyliä tavaroiden roudaamiseen.
Lisääntyvä väkimäärä onkin se juurisyy ongelmiin. Nyt arvioidaan 8 miljardin ihmisen rajan menneen rikki. Vielä 1960-luvulla arvioitiin olleen yli puolet vähemmän ihmisiä tällä planeetalla. Mitä enemmän väkeä on, niin sitä pienemmällä elintasolla tulee tulla toimeen.
- Anonyymi
Jos kaikki tuulimyllyt pysäytetään niin tulee aivan tyyntä, edes puiden lehdet eivät heilu enää !
- Anonyymi
Ne vievät myös valtavasti sähköä, kun ne laitetaan kaikki pyörimään.
- Anonyymi
Eikä mene sivut kipeiksi lukiessa ja psykotroninen heiluriliikennekkin on vähäisempää kun ei tarvitse jännittää kokoajan milloin kopsahtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne vievät myös valtavasti sähköä, kun ne laitetaan kaikki pyörimään.
Se on totta. Tuulimyllyjen valmistus ei ole ekologista. Sähkö, valmistusmaterilit,maankäyttö tuhoaa enemmän kuin niiden tuotto. Lisäksi käyttöiän päätteeksi tulevat purku ja maisemointikustannukset., Oletettavasti nämä jäävät yhteiskunnan , veronmaksajien huoleksi.
- Anonyymi
Turha on vihervassarin kanssa odottaa älyllistä depattia. Autoilu on SAATANASTA ettäs tiedätte!
- Anonyymi
Emme tosiaankaan halua alentua persujen tasolle älyllisesti.
- Anonyymi
Ketkä te? Yksi vihervasemmistolainen kirjoittelee hourulasta. Teidän äänestäjäkunta on hyvin pieni ja heikkolahjainen.
- Anonyymi
persupersu, ei putinin korkokengiltä ylemmäs voi ponnistaa.
- Anonyymi
2 metriä ja hyvä tulee,persuista.
- Anonyymi
Vihervasemmistolaisella on käsitteet hieman sekaisin. Te sinne Venäjänmaalle aikaoinaan hinguitte. Oli setä Stalin joka tapatti 60 miljoonaa oman maan kansalaista. Oli vankileirien saristo.
Te vihervassarit ihannoitti sitä!! Eikö yhtään hävetä tai kaduta???
Seuraavan kerran kun ajattelet PS.läisiä, vilkaise karttaan.- Anonyymi
putinpersut, nuolkaa isin saappaita pysyy kieli ruskeena.
- Anonyymi
Sanavarastosi kutistuu kuin aivosi vihervassari rukka,((
- Anonyymi
Kohdeyleisön mukaista tilitanteille persuille.
- Anonyymi
Sivistä itseäsi että osaat sivistyssanat sitten kun pääset kommunistiseen ihannemaahasi puunheiluttaja.
- Anonyymi
persuvits, älä yritä olla edes nokkela, se ei sovi tilitantille persulle.
- Anonyymi
Syntyvyys generoi uusia syöjiä, eli luonnonvarojen kuluttajia ja sen myötä teiden käyttäjiä ja niiden kuluttajia.
- Anonyymi
Ja kuolema poistaa niitä toisesta päästä.
- Anonyymi
Tuuli puhalsi vasemmistolaisen korvaan. Kaksi aivosolua alkoi pyöriä.
Tätä tiedemiehet luulivat ajatteluksi.- Anonyymi
Tiedonporras on kovin matala persulla. Alas putininpuudeli bygaamaan toista askelmaa. Tänne ylös on pitkä matka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedonporras on kovin matala persulla. Alas putininpuudeli bygaamaan toista askelmaa. Tänne ylös on pitkä matka.
Onpa hienoa kun keskustelua käydään näin älyllisellä tasolla. Höhöhö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hienoa kun keskustelua käydään näin älyllisellä tasolla. Höhöhö.
persu, ei teidän kanssa voikaan käydä keskustelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
persu, ei teidän kanssa voikaan käydä keskustelua.
Kyllä voi.hyppää alas persujen niskaan.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta
Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri181555- 281315
Minun oma kaivattuni
Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka631212Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus
Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha111122Tervehdys!
Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot651046Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!
Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.271045Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?
Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?111036Sakarjan kirjan 6. luku
Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se61001Elia tulee vielä
Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan30999Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus
YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha2996