Suomen nuoret jäävät pois Natosta.

Anonyymi-ap

Valitsevat siviilipalveluksen Naton sijaan.

20

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varsin marginaalinen määrä:

Mutta iloitse Putinisti: vapaaehtoinen maanpuolustustyö on kasvanut räjähdysmäisesti!

• Anonyymi

Setämiehet olivat niin köyhästä perheestä, ettei ollut vara leikkipyssyyn?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Setämiehet olivat niin köyhästä perheestä, ettei ollut vara leikkipyssyyn?

Sen saa lainaksi ammunnan ajaksi.

• Anonyymi

h o m o

• Anonyymi

Vain Putleristi on homo! Ei juuri muusta edes puhu:-D

• Anonyymi

Hienoa , että Suomen älykkäimmät nuoret pysyvät kaukana
      Natosodista. Sotiminen on typerysten hommaa ja niitä
      löytyy Suomesta liiankin paljon , valitettavasti.

• Anonyymi

Onko Venäjällä sitten TYHMÄ NUORISO, kun eivät älyä pysyä poissa Putinin sodista?

Mitä tarpeellista tai jaloa on siinä, että hyökkää pienemmän rajanaapurin kimppuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Venäjällä sitten TYHMÄ NUORISO, kun eivät älyä pysyä poissa Putinin sodista?

Mitä tarpeellista tai jaloa on siinä, että hyökkää pienemmän rajanaapurin kimppuun

Venäjällä on sama tilanne kuin Suomessakin ; älykäs nuoriso pysyy sodista
        poissa ja typerykset sotii.
        Venäjän kannalta ilmeisesti tarpeelista ja jaloa on puistella pienemmältä
        naapurilta Natokiima pois nupista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkkispoika ei ole edes Venäjän armeijassa vaikka sinne pääsisi, joten uho on suurempi kuin halu toteuttaa asiaa käytännössä!

EIHÄN VENÄJÄ SAA mitään puisteltua edes Ukrainan nupista YHDEKSÄSSÄ KUUKAUDESSA, joten turha sen on haikailla enää lisävaikeuksia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkkispoika ei ole edes Venäjän armeijassa vaikka sinne pääsisi, joten uho on suurempi kuin halu toteuttaa asiaa käytännössä!

EIHÄN VENÄJÄ SAA mitään puisteltua edes Ukrainan nupista YHDEKSÄSSÄ KUUKAUDESSA, joten turha sen on haikailla enää lisävaikeuksia!

Homppelitarkkiskin haluaa tuoda omat jalot aatteensa esille. Hienoa .
        Minä uskon Homppelitarkkiksen sotakuntoon , usko sinäkin itseesi. Kuten
        todettua , sotiminen on typerysten touhua , joten Homppelitarkkis
        pääsee niin Venäjän kuin Suomenkin armeijaan. Tykin ruuaksi kelpaa
        mainiosti , ei haittaa , vaikka onkin homppeli tai tarkkis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa marnaalinen il.iö Täällä on Suomessa vielä armeija hyvässä huudossa trolli. Ka tos meidän maa ja Puten lätti siinä erot nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkkispoika yrittää taas tekeytyä muuksi kuin mitä on eli Putler-stallari Tarkkispoika, Venäjän ja (valitettavasti) Suomen kaksoiskansalainen, joka vihaa Suomea ja fanittaa kiihkeästi Venäjää ja Putleria! Tosin se fanitus ei konkretisoidu, koska Putlerin sotaan Ukrainassa ei homppeli ole hyppykengässä menossa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suomessa marnaalinen il.iö Täällä on Suomessa vielä armeija hyvässä huudossa trolli. Ka tos meidän maa ja Puten lätti siinä erot nääs

Mitä se apukoululainen yrittää kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SINÄ itse olet Tarkkispoika, joten turha tyrkyttää virkaa muille. Minä taas olen suomalainen ja ollut vain Suomen armeijassa aikoinani! Lisäksi en koskaan suolla, sinun tapaasi, jotakin pervoja pers-juttuja!

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei siellä luusereita tarvitakaan.

• Anonyymi

Vastaavasti erikois joukkoihin on tuntua...enemmän tulijoita kun voidaan ottaa vastaa... Suo.en armeijalle ei ole peltoja. Eivätkä siten tarvitse paskaa lanoitukseen. Eli eivät tarvitse paskaa niin menkööt ei noita tarvita.. on sitä paitsi margi naalinen pieni ilmiö.. kengän kiihotu een ja keittiöön joutavat

• Anonyymi

Kyllä siviilipalvelusmiehet voidaan laittaa Suomen armeijan tai Naton puolesta tekemään työtä. Ei se siviilipalvelus ole mikään sodalta suojassa oleva turvsasatama. Tiukan paikan tullen heiltä ei edes kysytä menetkö vai et.

• Anonyymi

Eivät suomalaiset Naton joukoissa palvele, vaan Suomen armeijan.

• Anonyymi

Nyt unohtui sana "työ"

Lueppa uudestaan mitä kirjoitin kun et näemmä sisäistänyt. Kaikki totta minkä kirjoitin.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7708
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3712
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1866
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1130
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      993
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      953
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      762
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      739
    10. TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.

Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o
      Hindulaisuus
      268
      703
    Aihe