Selitys miksi ilmainen ämpäri kiinnostaa

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009223030.html
"Helsingin Kontulassa jonotettiin ilmaisia ämpäreitä – Jari ihmettelee aamu­kuudelta pakkasessa seisseitä: ”ihan naurettavaa”

Ei ole naurettavaa, kerronpa syyn miksi ilmaisia äpäreitä haetaan,
Edessä on talvi ja uhkana sähkökatot, jotka aiheuttaa sen, että lämmitys lakkaa.
Ämpärin valmustuksessa on käytetty öljyä eli ämpäri on polttoainetta.
Ämpärin polttoamalla saat lämpöä.
Ämpäreitä ei kannata polttaa takassa tai tulipesässä, koska palava ämpäri aiheuttaa paljon nokea ja sulaessaan valuu pitkin arinaa, mutta ulkona ämpärin voi polttaa ja lämmitellä käsiään.

12

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyviä kiljusankkoja

t: persu kontulasta

• Anonyymi

kaikki ilmainen kiinnostaa kun joutuu elää muutamalla egellä päivä . ämpäri maksaa tokmannilla 2.10e joka on noilla tulolla paljon

• Anonyymi

No eihän tuolla hinnalla saa edes yhtä kaljatuoppia.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Ei se ämpäri kovin halpa ole jos esim. bussimatkaan ämpäriä hakiessa kuluu mahdollisesti halvimmillaan 2,80 €, mikäli ehtii samalla lipulla takaisin kotiinsa ämpäreineen?

• Anonyymi

Varmaan onkin terveellistä hengittää keuhkoihin myrkyllistä mustaa savua palavasta muovista.
      Onko aloittaja ihan terve?

• Anonyymi

Häh, ei savua hengitetä, se savu nousee ylös, jos on tyyni ilma, ollaan sivussa savulta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häh, ei savua hengitetä, se savu nousee ylös, jos on tyyni ilma, ollaan sivussa savulta.

Ei palavan muoviämpärin savu ole terveellistä.

• Anonyymi

näin aamul pahaa unta, oli käsien lämmittelijöitä asunnossa sisällä ja ulos koetti ne komentaa.. ovet ei jotenki kunnoll kiinni ollut, semmoista se unessa aina .. miten ne ennen näkemättömät tyypit vaan voi uneen tulla?

samaa olen enneki ihmetellyt ja joskus yks ainaki tullut vastaan myöhemmi elämäs..

ehkä unen aikana on mystinen yhteys toisiin ihmisiin ja tulee sekavaa yhteiskuvitelmaa?

mutta tulevaisuuden tietäminen taas on erikoista jo

• Anonyymi

oli siis semmosta laitapuolen väkeä ketä tulee ovista mitä auki.. semmoisia mitä jossain ilmaisruoka paikoissa jne..

tuon käsien lämmittely vaa lisäsin otsiko jutusta

• Anonyymi

Jos tulee sähkökatkoja, niin vessaahan ei silloin voi käyttää, mihin sinä sitten tarpeesi teet jos ei ole ämpäriä ja lähimpään puskaankin on liian pitkä matka?
      Kyllä pari ämpäriä pitää "hätävarana" olla jokaisella, suurperheillä useampikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En kestä enää olla erossa...

Mitä jos mää vaan tuun ja alan suuteleen sua?
      Ikävä
      133
      2027
    2. Itsenäisyyspäivän korkein kunniamerkki Sanna Marinille

"Tasavallan presidentti Sauli Niinistö on jälleen myöntänyt itsenäisyyspäivän kunniamerkit. Kaikki kunniamerkit luovutetaan itsenäisyyspäivänä. Itsen
      Suomen Keskusta
      335
      1182
    3. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      44
      1006
    4. montako eri kirjainta

kaivattusi etunimessä on? Mun ihanan 4.
      Ikävä
      79
      886
    5. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      68
      802
    6. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      58
      754
    7. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      34
      682
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      62
      647
    9. Hyvää yötä tännekin

Miehelle tai miehille. Ehkä naisillekin. Erityisesti mukaville sellaisille.
      Ikävä
      95
      580
    Aihe