Olin pihalla myöhään illalla eilen, ja yhtäkkiä huomasin että joku kävelee talon vierustalla toisella puolella ja laittaa taskulampun päälle ja kurkkii kellarin ikkunasta sisään. Olin talon toisella puolen hieman talon takana, eikä tyyppi huomannut minua (oli tietysti pimeää) ja kun huomasin taskulampun, niin huudahdin vaan "HEI! Mitä teet!" Ja hän lähti nopein askelin pois. Huomasin sitten, että tiellä oli joku muukin ja he jatkoivat matkaa yhdessä vaan pois...
Mitä olisi pitänyt tehdä tilanteessa? Jäi vaivaamaan, kun he vain lähtivät eivätkä sanoneet mitään... no, siis varkaissa tms. aikeissa he olivat niin olisiko kuulunut soittaa hätänumeroon ja tilata poliisia paikalle? En saanut mitään tuntomerkkejäkään miehistä, kun oli pimeää. Vain että olivat tummissa vaatteossa...
Jätimme pihaan kaikki mahdolliset valot päälle...
Kysymys ja kaikille paikkakuntalaisille tiedoksi
Anonyymi-ap
14
1025
Vastaukset
- Anonyymi
Koiran paskattaja?
- Anonyymi
No se on just se!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on just se!
Ei ollut koiraa!
- Anonyymi
Kyllä näitä riittää, huolestuisin tässä tapauksessa asiasta, jos joku tulee omalle pihalle. Valvontakamera varalta pihalle?
- Anonyymi
Mä vedän keglun keuhkoon ”ison sellaisen” ja annan ryömiä,polttelen tupakan kunnes päätän tän loisen kurjan elämän.
- Anonyymi
Joo sama.
- Anonyymi
Lappajärvellä on outoja hiippareita edustettuna.
- Anonyymi
Oliko vehje kädessä?
- Anonyymi
Laukku R:siä
- Anonyymi
Tuollaiset on siivottava pois.
- Anonyymi
Millä tavoin?
- Anonyymi
Luudalla.
- Anonyymi
Mustalaisia?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1802190- 1751811
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1701682Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1081492Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise251469- 1051165
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1621085Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771063Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,57910Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud234903