Suomen lait kiristyvät jatkuvasti - eivät höllenny koskaan

Anonyymi-ap

Olen huomannut Suomessa oudon ilmiön: joka vuosi lakikirjaa tehdään paksummaksi. Lakeja ei koskaan poisteta, niitä vain lisätään. Tämähän teoriassa tarkoittaa että joka vuosi useampi tavallinen ihminen muuttuu rikolliseksi tehdessään jotain, mikä eilen vielä oli täysin sallittua.
Jostain kumman syystä erityisesti seksuaalisuus on kova tabu Suomessa, vaikka samaan aikaan tulee Naked attractionia ja Kaalimadon mainoksia päiväsaikaan telkkarista. Mitään lakeja ei kiristellä niin usein kuin seksuaalirikoslakeja. Tarkoitus on kohdistaa painetta nimenomaan miehille ja tukahduttaa miehinen normaali seksuaalisuus kokonaan. Mihin tässä enää feminismiä tarvitaan kun juuri tuli täytäntöön laki jonka mukaan naiselle on laitonta sanoa "hyvä perse" sosiaalisessa mediassa? Voitteko kuvitella tämmöistä hyysäyksen määrää esim. viikinkien aikoina 1000 vuotta sitten? Silloin ei hössötetty viesteistä netissä. Mies ei saa enää lähestyä naista biologisesti luonnollisella tavalla, vaan naiselle on annettu mahdollisuus haastaa mies oikeuteen iskemisestä silloin kun kokee että iskijä oli liian ruma.

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomea ei turhaan kutsuta sääntö-Suomeksi. Tee tänään se mistä saat ensi vuonna naamasi someen.

    • Anonyymi

      Ei ne lisäykset johdu rikollisten lisääntymisestä tai lisäämisestä vaan pahuuden analysoinnista.

      Murhakin tutkitaan kammalla läpi. Tuliko 1 vai 59 puukon iskua. Tapahtuiko nöyryytys vai pelkkä kidutus. Hengen menetys ei ole lakikirjan ydin asia vaan pahuuden mukava analysointi ja sontajätteen tonkiminen.
      Monimutkaisuus on "viisautta".

      Ihmishenki ei siis ole minkään arvoinen. Se päätettiin jo aborttilaissa. Vaan viisastelua rakennetaan monimutkaisista lisäpykälistä. Asianajajille pitää saada kova palkka tuhansien analyysituntien suorituksesta.

      Itse lainlaatijat palvelevat pahuutta. Siksi he eivät ymmärrä yksinkertaista totuutta että murhaaja on murhaaja ja on ansainnut kuoleman tuomion.

      Pahuuden rakastajat lisää "mutta"-kohtia, ja sivuvaikutuksia ja yhteiskuntavaikutuksia.
      Kierous katsos tuottaa kieroa ajattelua ja kieroa analyysia ja kieroa lainsääntöä.

      Kun kierot ovat tuhotut niin katoaa myös heidän kiero lainsäädäntönsä.

    • Anonyymi

      Eu aika on ollut yhtä sääntöjen kiristämistä. Kohta kaikki muu on kiellettyä mikä ei ole erikseen sallittua.

    • Anonyymi

      Johtunee siitä, että idioottimaisuus vaan lisääntyy. Kun järki ei pelaa, niin raastupa opettaa. Aloittajakin väittää, että seksuaalisuutta rajoitetaan, vaikka ketään ei kiinnosta mitä kahden täysikäisen ja suostuvaisten välillä tapahtuu. Seksuaalinen häirintä ja pakottaminen ovat sen sijaan kaikkialla maailmassa rikoksia, koska ne rikkovat toisen ihmisen koskemattomuutta ja itsemääräämisoikeutta. Seksuaalirikoksia tehdään harvoin itse seksin vuoksi. Useimmiten kyse on vihasta ja vallankäytöstä.

    • Anonyymi

      Lait ovat aloittajan kaltaisia typeryksiä varten.

    • Anonyymi

      Rikolliset jaksavat aina nillittää siitä miten heitä ärsyttää se kun on poliisit ja lakipykälät, eikä saa rauhassa tehdä rikoksia. Minua eivät ole poliisit eivätkä lakipykälät koskaan häirinneet, mutta minä en olekaan rikollinen ja osaan käyttäytyä.

    • Anonyymi

      Tolloja varten tarvitaan kai uusi laki: laki siitä, ettei saa rikkoa lakeja.

      • Anonyymi

        Kyllä ehdottomasti, minustakin rikokset pitäisi kieltää lailla.


    • Anonyymi

      Virkamiehillä on niin paljon luppoaikaa, että jotain pitäisi keksiä ja mitäs sitä muutakaan kun uusia pykäliä vanhasta valmiista listasta valitsemaan. Ja jo kauan on ollut niin paljon lakipykäliä että lakia ei enää lueta vaan sovelletaan tapauskohtaisesti. Jos joutuu lakiviidakossa seikkailemaan ei se normaalilta ihmiseltä enää onnistu ja vaikeaa taitaa olla lakimiehilläkin. Turhuuksien turhuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4819
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1662
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1576
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      257
      1510
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1387
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1274
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe