Hieman laskutoimuksia

Hieman laskutoimituksia
Israel 20 770 km²
Länsirannan pinta-ala 5 607 km²
Gazan pinta-ala 365 km²
Kok. Pinta-ala 26 742 km²
Kokonaispinta-ala Israelin kohdalla on laskettu YK:n peruskirjan artikla 80:n mukaan, joka on voimassa olevan kv-lain mukainen.
Israelin pinta-ala ei ole kuin vajaa 8 % Suomen pinta-alasta, vajaa 4,5% Ukrainan pinta-alasta, 1,6% Iranin pinta-alasta, 14% Syyrian pinta-alasta, 30% Jordanian pinta-alasta, 2,6% Egyptin pinta-alasta, 6% Irakin pinta-alasta, 3,4% Turkin pinta-alasta, 0,15% Venäjän pinta-alasta.
Mikäli Israelin pinta-alaksi oletetaan 20 770 km², joka ei vastaa laillista pinta-alaa niin vastaavat prosentit ovat 6% Suomen pinta-alasta, 3,4% Ukrainan pinta-alasta, 1,3% Iranin pinta-alasta, 11% Syyrian pinta-alasta, 23% Jordanian pinta-alasta, 2% Egyptin pinta-alasta, vajaa 5% Irakin pinta-alasta, 2,5% Turkin pinta-alasta, 0,1% Venäjän pinta-alasta.
Joten mistä ihmeestä Israelin pitäisi luopua näennäisrauhan edestä?
Tämän päivän HS:n uutistekeleeseen liittyen HS:n toimittajat eivät osaa ajatella ja hahmottaa miten pienestä alueesta on kyse. Eivätkä myöskään poliitikot ja muut omituiset järjestöt.
Hyvin on aivopesu mennyt perille.
Esimerkiksi Jordanialla, joka on tosiasiallinen mandaattialueen arabeille (palestiinalaisille) osoitettu valtion alue, on Israeliin verrattuna reilut kolminkertainen maa-alue, joten kysymys ei ole muusta kuin halusta purkaa juutalaisvaltion pala kerrallaan jättäen loput arabien hoidettavaksi.
Tuntuu että holokaustin muisto on jäänyt taka-alalle.

26

804

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos Palestiinalaiset haluavat elinkelpoisen maan, on kaikkien naapurimaiden osallistuttava maan jakoon. Palestiinalaiset tulivat Jordaniasta ja heitä on siellä vieläkin runsaasti. Mutta Jordanialle on kauhistus Palestiinalainen naapurimaa. Myös Suomi on syyllistynyt miljoonilla Palestiinalaisten paapomiseen vuosikymmenien aikana. He ovat velttoja ja jättävät järkevän itsenäisyydestä neuvottelut pois ja syyllistyvät sotaisiin menetelmiin, saadakseen Israelin kokonaan itselleen. Tässä myös Suomi on ollut rohkaisijana kokajan. YK:n julkilausumissa äänestänyt aina Israelia vastaan, muiden roskavaltioiden mukana.

      • Anonyymi

        nu'nih,
        zionin göbbels oksentaa täällä taas vihapuhettaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nu'nih,
        zionin göbbels oksentaa täällä taas vihapuhettaan...

        Niin teet. Jahtaatko edelleen pikkutyttöjä?


    • Anonyymi

      "Länsirannan pinta-ala 5 607 km²"

      Tuo nimitys Länsiranta" on Jordanian antama nimitys Juudean ja Samarian aluille aikana, kun Jordania miehitti Juudeaa ja Samariaa laittomasti 19 vuoden ajan 1948 - 1967. Juudea ja Samaria-nimet (יהודה ja שומרון) ovat olleet käytössä vuosituhansia ja ovat käytössä edelleen. Muistanet nämä nimet jo koulusta, kun on kerrottu Laupiaasta samarialaisesta ja Jouluevankeliumissa kun kerrotaan Betlehemin sijaitsevan Juudeassa. Varmaan sinun koulussa ollessa on käytetty vuoden 1938 käännöstä Raamatusta.

    • Anonyymi

      Naamioitunut Israelin siirtolainen sotilashousuissa ampuu palestiinalaisia, ​​vierellään sotilas. Urif.

      https://m.youtube.com/watch?v=15rmtgoKY9A

      ”Perjantaina 14. toukokuuta 2021 ryhmä, jossa oli noin 10 uudisasukasta, joista osa oli naamioituneita, ja ainakin kolme sotilasta hyökkäsivät alueelle, jossa on koulu ja vesitorni Nablusin piirin kylässä Urifissa. Uudisasukkaat kitkeivät juuriltaan noin 100 oliivin taimea ja tuhosivat noin 50 metriä pitkän aidan. Armeijan mukaan läheisen Yitzharin asutuksen ympärillä olevien kylien asukkaat polttivat maata asutusalueella. Paikalle kokoontui useita kymmeniä kylän asukkaita. Jotkut alkoivat heitellä kiviä kaukaa puolustaakseen maataan ja torjuakseen uudisasukkaat ja sotilaat, jotka avasivat heihin suoran tulen ja haavoittivat kolmea palestiinalaista. Noin tuntia myöhemmin, kun sotilaat näyttivät siirtyvän pois alueelta ja uudisasukkaat jäivät yksin, useat asukkaat etenivät heitä kohti kiviä heitellen. Sotilaat ilmaantuivat äkillisesti, ja he ja uudisasukkaat ampuivat asukkaita kohti ja haavoittivat kahta heistä, mukaan lukien Nidal Safadi (30), joka sai iskun rintakehään ja vatsaan ja kuoli myöhemmin vammoihinsa. Sotilaiden ja uudisasukkaiden välinen salaliitto palestiinalaisia ​​vastaan ​​tehdyissä hyökkäyksissä on ollut pitkään osa Länsirannalla rutiinia, joka vaarantaa kyläläisten hengen, omaisuuden ja hyvinvoinnin. Tämä tapaus on jälleen yksi esimerkki Israelin politiikasta, jossa tällaiset väkivallanteot ovat olennainen osa, jolloin valtio voi ottaa haltuunsa yhä enemmän palestiinalaisia ​​ja käyttää sitä tarpeisiinsa.
      Lue lisää: https://www.btselem.org/video/2021082...

    • Kiitos Arto kirjoituksestasi. Siunausta sinulle.

    • Anonyymi

      Pian alue luovutetaan palestiinalaisille joille se kuuluu. Jews Khasaari eivät ole kotoisin alueelta, se ei ole koskaan ollut amalekkien.

      • Anonyymi

        Ei luovuteta.


      • Anonyymi

        Osaatko kertoa, keitä tarkoitat "palestiinalaisilla". Tuskin osaat, koska viestisi on selvästi Putkinin trollin postaama. Putinin trolleilla on menossa kampanjat mm. Ukrainaa, ukrainalaisia, juutalaisia, Israelia, suomalaisia ja Suomea vastaan. Menestys on kuitenkin heikko, koska kirjoitatte niin ilmiselvää soopaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osaatko kertoa, keitä tarkoitat "palestiinalaisilla". Tuskin osaat, koska viestisi on selvästi Putkinin trollin postaama. Putinin trolleilla on menossa kampanjat mm. Ukrainaa, ukrainalaisia, juutalaisia, Israelia, suomalaisia ja Suomea vastaan. Menestys on kuitenkin heikko, koska kirjoitatte niin ilmiselvää soopaa.

        Älä kehtaa. Suuri osa juutalaisista on tismalleen samaa mieltä siitä, että palestiinalaisille kuuluu samat ihmisoikeudet kuin muillekin. Kumpikaan ei ole toisen yläpuolella, juutalainen eikä muslimi. Oma uskonto on tietysti aina itselle se ainoa oikea, mutta se ei liity muiden ihmisarvoon mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kehtaa. Suuri osa juutalaisista on tismalleen samaa mieltä siitä, että palestiinalaisille kuuluu samat ihmisoikeudet kuin muillekin. Kumpikaan ei ole toisen yläpuolella, juutalainen eikä muslimi. Oma uskonto on tietysti aina itselle se ainoa oikea, mutta se ei liity muiden ihmisarvoon mitenkään.

        Et siis osaa kertoa edes sitä, keitä tarkoitat juutalaisilla, vaikka kommentoimassasi viestissä kysyttiin nimenomaan sitä.

        Lähdit Putinin trollin kelkkaan tässä keskustelussa tai sitten olet itse tuon 2023-01-07 16:39:38 viestin kirjoittaja.


    • Anonyymi

      Palestiinalaiset sortavat naisia islamin lain mukaisesti.

      Israelissa naiset ovat tasa-arvoisia.

      • Anonyymi

        Gay freemasonery.


      • Anonyymi

        On siellä ”pieni” prostituutio ja ihmiskauppaongelma koskien naisia ja lapsia, mutta leikitään että ei tiedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Gay freemasonery.

        Tel aviv on lähi-idän epävirallinen homopääkaupunki ja Israelissa järjestetään Aasian suurin Pride!


    • Anonyymi

      ”Tuntuu että holokaustin muisto on jäänyt taka-alalle.”

      Tämä on totta! Mutta ei huolta. Yad Vashem otti taannoin 10 miljoonan euron lahjuksen oligarkeilta (toki laillista rahaa, mutta toki kielsi sen silti). Eli holokaustin muistonvaalimisyhdistyksillä menee oikein kivasti. Saadaan kuulla holokaustista vielä pitkään!

    • Anonyymi

      Antisemitismi nousee esille jälleen kerran. Juutalaiset ovat tehneet pienen pienestä maa-alueestaan kukoistavan. Mitä ovat ympärillä olevat muslimimaat ? Takapajuisia, alikehittyneitä, väkivaltaisia, mutta niin suuria maa-alueita. Muslimit vihaavat juutalaisia, heille Israelin olemassaolo on periaate kysymys. Raamatun sana on koraania vastaan ja kumoaa koraanin.

      • Anonyymi

        " Handing Israel back to the Israelites.
        95% of Israel Jews do not have Hebrew Genes. 95% of Palestinian's have Hebrew genes. " Kazarian mafia ei ole peräisin Israelista. He eivärt ole siis semiiitteja. Se on iso vaohe. Khazarit siellä hallinneet koko ajan Rotchildin ostetuaa maan UK. Laittomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Handing Israel back to the Israelites.
        95% of Israel Jews do not have Hebrew Genes. 95% of Palestinian's have Hebrew genes. " Kazarian mafia ei ole peräisin Israelista. He eivärt ole siis semiiitteja. Se on iso vaohe. Khazarit siellä hallinneet koko ajan Rotchildin ostetuaa maan UK. Laittomasti.

        Tällaista sanomaa Putinin trollit yrittävät nyt syöttää muulle maailmalle monen eri kanavan kautta. Teksti on kaikin puolin tyypillistä Putinin trollien tekstiä. Putinilla on menossa voimakas hyökkäys Ukrainan ja ukrainalaisten lisäksi Israelia ja juutalaisia vastaan ja se näkyy tälläkin palstalla. Israelia ja juutalaisia vastaan taistelu ei ole vielä niinkään aseellista kuin sitä, että Putin pyrkii kääntämään länsimaalaiset myötämielisiksi hyökkäykseen juutalaisia ja Israelia vastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällaista sanomaa Putinin trollit yrittävät nyt syöttää muulle maailmalle monen eri kanavan kautta. Teksti on kaikin puolin tyypillistä Putinin trollien tekstiä. Putinilla on menossa voimakas hyökkäys Ukrainan ja ukrainalaisten lisäksi Israelia ja juutalaisia vastaan ja se näkyy tälläkin palstalla. Israelia ja juutalaisia vastaan taistelu ei ole vielä niinkään aseellista kuin sitä, että Putin pyrkii kääntämään länsimaalaiset myötämielisiksi hyökkäykseen juutalaisia ja Israelia vastaan.

        Hah hah taas. Ettekö muuta keksi miten asiat nostetaan esille nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah taas. Ettekö muuta keksi miten asiat nostetaan esille nykyään.

        Ei ne keksi. Putinin trollien ohjeet uusitaan viiden vuoden välein. Nyt on vasta toinen vuosi menossa nykyisillä ohjeilla. Tämä noudattaa samaa huonoksi todettua tapaa kuin aikoinaan Neuvostoliiton viisivuotissuunnitelmat.


    • Anonyymi

      Voisit laskea mikä on tulevan PALESTIINAN PINTA ALA joutessasi.
      Paljonko palestiinalaisia on muulle lähtenyt?
      Koko alueen asukaslukua ei kannanta lasleskella koska jewseja kuollut piikkeihinsä ja osa häipynyt karkuun jonnekin..

      • Anonyymi

        Joutessasi voisit yrittää kertoa, mitä tarkoitat "tulevan PALESTIINAN" alueella. Voit yrittää kertoa myös, mitä tarkoitat palestiinalaisella. Mikäli olet vihavasemmistolainen ja/tai Putinin trolli, et suoriudu annetusta tehtävästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joutessasi voisit yrittää kertoa, mitä tarkoitat "tulevan PALESTIINAN" alueella. Voit yrittää kertoa myös, mitä tarkoitat palestiinalaisella. Mikäli olet vihavasemmistolainen ja/tai Putinin trolli, et suoriudu annetusta tehtävästä.

        Se ettei palestiinalaisilla ole koskaan ollut omaa maata, ei tarkoita sitä, ettei heitä ole olemassa. Sinä kylvät perusteetonta vihaa palestiinalaisia kohtaan. Juutalaiset ei vihaa palestiinalaisia. Heillä on koti Israelin maalla. Hallintoa ei voida jakaa turvallisesti ehkä koskaan, mutta se ei ole pelkästään palestiinalaisten syy. Osallisia on monia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ettei palestiinalaisilla ole koskaan ollut omaa maata, ei tarkoita sitä, ettei heitä ole olemassa. Sinä kylvät perusteetonta vihaa palestiinalaisia kohtaan. Juutalaiset ei vihaa palestiinalaisia. Heillä on koti Israelin maalla. Hallintoa ei voida jakaa turvallisesti ehkä koskaan, mutta se ei ole pelkästään palestiinalaisten syy. Osallisia on monia.

        Et osannut edes kysyttäessä kertoa, keitä sinä tarkoitat palestiinalaisilla, vaikka viittaat heihin viestissäsi yhdeksän kertaa.

        Sinä kylvät perusteetonta vihaa minua kohtaan.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe