Vihervassarit ovat kuulemma olleet hyvin aktiivisia EU:ssa ajamassa tuota typeryyttä. Eihän niillä vitun vihervassareilla ole edes metsää eivätkä nuo verovaroin elätetyt ota mitään vastuuta mistään tekemistään tuhoista
Montako metsänomistajaa ollut mukana ennallistamisvouhotuksessa
11
74
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan vihervassarit metsiin hommiin. Ei metsänomistaja halua tuhota metsäänsä. Eikä sitten mitään fossiilisia käyttäviä työkoneita ja laitteita.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17646073c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Viherpellet pitäisi ennallistaa Suomen soihin, suonsilmiin.
- Anonyymi
Metsä yhtiöt vaan ennallistamaan niillä on kertymää kymmeniä miljardeja esim stora enzo upm metsäliitto jne 5 miljardii heti löytyy yhteensä eikun maksamaan
- Anonyymi
Metsät on Suomessa hyvin hoidettu.
- Anonyymi
Tarkoitus on tuhota koko Suomen talous ja hyvinvointivaltio.
- Anonyymi
NÄIN SE VAIN MENEE, SUOMESTA PISTETÄÄN NS. KAIKKI ÖLJYHANAT KIINNI.
- Anonyymi
Persu-ulina on musiikkia korville.
- Anonyymi
EU:n lähetystö vakuutteli tänään, että kustannukset eivät ole niin suuret.
Mitä se hyödyttää, jos kulut putoavat 930 miljoonasta 600 miljoonaan vuodessa?
EU:n virkamies toisteli, että Suomi on saanut väärän kuvan ko asiasta. Miten, kun esityksessä lukee niin????
Valehtelijoita koko EU-porukka! - Anonyymi
Suomen valtiokin omistaa suuret metsäalueet. Mitä mieltä valtio on?
- Anonyymi
Vihreä siirtymä on syöpä joka tappaa normaalielämään.
Vihreä siirtymän kannattajat ovat moraalittomia, härskejä ja taloudesta mitään välittämiä
viherkiusaajia.!!!! LP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161