Vihervassarit ovat kuulemma olleet hyvin aktiivisia EU:ssa ajamassa tuota typeryyttä. Eihän niillä vitun vihervassareilla ole edes metsää eivätkä nuo verovaroin elätetyt ota mitään vastuuta mistään tekemistään tuhoista
Montako metsänomistajaa ollut mukana ennallistamisvouhotuksessa
11
58
Vastaukset
- Anonyymi
Siitä vaan vihervassarit metsiin hommiin. Ei metsänomistaja halua tuhota metsäänsä. Eikä sitten mitään fossiilisia käyttäviä työkoneita ja laitteita.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17646073c
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Viherpellet pitäisi ennallistaa Suomen soihin, suonsilmiin.
- Anonyymi
Metsä yhtiöt vaan ennallistamaan niillä on kertymää kymmeniä miljardeja esim stora enzo upm metsäliitto jne 5 miljardii heti löytyy yhteensä eikun maksamaan
- Anonyymi
Metsät on Suomessa hyvin hoidettu.
- Anonyymi
Tarkoitus on tuhota koko Suomen talous ja hyvinvointivaltio.
- Anonyymi
NÄIN SE VAIN MENEE, SUOMESTA PISTETÄÄN NS. KAIKKI ÖLJYHANAT KIINNI.
- Anonyymi
Persu-ulina on musiikkia korville.
- Anonyymi
EU:n lähetystö vakuutteli tänään, että kustannukset eivät ole niin suuret.
Mitä se hyödyttää, jos kulut putoavat 930 miljoonasta 600 miljoonaan vuodessa?
EU:n virkamies toisteli, että Suomi on saanut väärän kuvan ko asiasta. Miten, kun esityksessä lukee niin????
Valehtelijoita koko EU-porukka! - Anonyymi
Suomen valtiokin omistaa suuret metsäalueet. Mitä mieltä valtio on?
- Anonyymi
Vihreä siirtymä on syöpä joka tappaa normaalielämään.
Vihreä siirtymän kannattajat ovat moraalittomia, härskejä ja taloudesta mitään välittämiä
viherkiusaajia.!!!! LP
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749