Ikävä ystävääni joka kuoli

Anonyymi-ap

Äskettäin, on tallessa yhteisiä keskusteluita kun kuuntelin niitä ymmärsin, että elämä jatkuu jossain muualla. 🌠

7

131

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä menetin myös hyvän ja pitkäaikaisen ystävän syövälle. Tuntuu kyllä niin oudolle kun häntä ei enää ole. Hän oli mun elämässä niin monessa mukana ja tukena. Säilytän myös hänen viimeistä viestiä jonka laittoi saattohoidosta juuri ennen kuolemaansa. En aio hävittää sitä koskaan. Rakkaalle ystävälleni pieni hiljainen hetki 🧡. Rakastan sinua ystäväni ja olet muistoissani niin kauan kun minä tätä matkaa täällä jatkan.

• Anonyymi

En kerinnyt edes hyvästellä meni niin nopeesti😪eipä kärsi enään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kerinnyt edes hyvästellä meni niin nopeesti😪eipä kärsi enään.

Todella ikävää. Voimia surun keskellä 💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella ikävää. Voimia surun keskellä 💙

En enää silleen sure kuin eilen, tiedän että kaikki on hyvin. Ne vaan loppuu päivät.

• Anonyymi

Menetin kymmenen vuotta sitten sydänystäväni tapaturmaisesti. Jotain tulee puuttumaan aina, mutta onneksi on kuitenkin ihmisiä ympärillä. Ei monta, mutta kuitenkin.

• Anonyymi

Sama fiilis, että jotain puuttuu aina. Näin hänestä yksi yö unta ja heräsin siihen että itkin. Itkin koska oli niin ihanaa muistaa niin elävästi ystävän ääni ja yleensäkin hänen tapansa puhua minulle. Huoh 😭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama fiilis, että jotain puuttuu aina. Näin hänestä yksi yö unta ja heräsin siihen että itkin. Itkin koska oli niin ihanaa muistaa niin elävästi ystävän ääni ja yleensäkin hänen tapansa puhua minulle. Huoh 😭

Meillä oli tämän minun ystäväni kanssa sellaisia yhteisiä juttuja, joita ei ole muiden kanssa syntynyt. Kun hän lähti, tuntui että vei jotain mukanaan. Tunsi minut ja tiesi elämästäni ihan eri tavalla kuin kukaan muu. Samalla tavalla läheistä ystävää ei ole löytynyt. No onhan siinä tietysti sekin, että elettyä elämääkin on jo aika lailla takana. Mutta muistoissa ja sydämessä kannan ❤️☺️

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sinä olit jotain, mitä ei pitänyt olla olemassa

Hei kaunis, maailmani pysähtyi, vaikka en ollut valmis pysähtymään. Yhtäkkiä, arvaamatta, olit siinä edessäni valmiina riisumaan kaiken. Ja voi armas
      Ikävä
      157
      2141
    2. Paperittomille täydet Kelan edut! Suomalaiset 1500:- kk palkalla töihin.

Ohisalo ja vihreet vihaa Suomalaisia , kuinka paperittomalle joka livahtaa jostain vaan Suomeen .annetaan paremmat edut kuin Suomalaiselle?
      Helsinki
      149
      1643
    3. Mies, olen tullut siihen tulokseen

..Että tempperamenttini on sinulle liikaa.
      Ikävä
      126
      1099
    4. Rasmus Takaluoma

Poliisi oli pahoinpidellyt Rasmuksen baarissa julkisesti. Virkaveljet salailevat nyt tapahtuneen julki tuomista. Usko meni poliisiin täysin.
      Kadonneet ihmiset
      4
      1093
    5. Kyllä minä sen myönnän

että minua varmasti joskus vtuttaa jos ja kun sinulla on joku, toivottavasti joku hyvä, ettet pilaa elämääsi. Ajattele järkevästi ja rauhoitu joskus
      Ikävä
      46
      924
    6. Sannan "valtiovierailu" nyt

Sanna pitänyt puheen valtiovierailun aluksi. Toimittajat aivan äimänä, kaikki vittuilee Sannalle ja kyselee mitä vittua se siellä tekee. Joku jopa ott
      Maailman menoa
      366
      901
    7. Marin myönsi, ei kunnon syytä matkustaa Uutseen-seelantiin ja Australiaan

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/b910963d-bfe4-4e77-9ad9-c501b10596d5 Kukaan muu pääministeri suomessa ei ole koskaan tehnyt vastaavaa matkaa. N
      Maailman menoa
      317
      828
    8. Saavuttamattomalle

Leikin kotia täällä ja sydän vaeltaa jossain..
      Ikävä
      51
      813
    9. Vähän välillä tuntuu kuin jos.

Sinullakin on ikävä. Voin kyllä olla väärässä. Mistäpä sen tietää.
      Ikävä
      73
      770
    10. Hyvää yötä

Mukavimmalle miehelle. Vältän yhtä tiettyä sanaa kun heti sotketaan.
      Ikävä
      98
      680
    Aihe