Onko naiselle selibaatti yhtä vaikeata kuin miehelle? Millä tavalla tyydytät himosi kun himo iskee, leluilla, sormilla....?
Vai voiko nainen olla myös ilman, korvata puute vaikka harrastuksilla, jne.
Onko selibaatin sietokyky ikäkysymys?
Itsellä ikää jo 58v, mutta sllti selibaatissa olo on edelleen vaikeata.
Kuinka vaikea on naiselle selibaatti?
14
1089
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla kovin yksilöllistä riippumatta siitä, onko mies vai nainen.
Olen 27-vuotias nainen ja ns. uraohjus. Aikaa deittailulle saati sitten parisuhteelle ei kerta kaikkiaan löydy. Haluni pompahtavat aina pilviin, kun ovulaatio on tulossa. Koska seksin harrastaminen ei sinkkuna samalla tavalla voi tapahtua spontaanisti kuin parisuhteessa, joudun pakon edessä usein tyytymään itsetyydytykseen.
Onko tämä minulle vaikeaa?
On ja ei. Mieluiten haluaisin että minulla olisi enemmän aikaa ja oma kulta, jota oikeasti rakastan ja jonka kanssa seksin harrastaminen koskaan ei jättäisi jälkeensä tyhjää ja orpoa tunnetta. Jos vertaan toisiinsa itsetyydytystä ja satunnaisen seksin harrastamista random miehen kanssa, on tilanne se, että oikea seksi tuntuu paremmalta kuin itsetyydytys, mutta itsetyydytyksestä jäävät jälkituntemukset ovat silti miellyttävämmät.
Itsetyydytyksen ongelma on mielestäni sen korostunut orgasmihakuisuus. Samalla siitä puuttuu tyystin se jännitys ja vuorovaikutteisuus, jotka värittävät oikeaa seksiä. Hiukan kärjistäen sanoisin että jos random mies on iskenyt minut jollain kansainvälisellä konferenssilla ja olemme siirtyneet jatkoille jommankumman hotellihuoneeseen, ei orgasmin saaminen ole minulle välttämätöntä – saan paljon nautintoa jo pelkistä hyväilevistä kosketuksista kuten siitäkin, että tajuan miehen kiihottuneisuuden ja pääseväni tekemään hänelle hyvää.
Oma orgasmi on tuollaisessa tilanteessa minulle pelkkä bonus, ja jos se toteutuu, on se hurjan hieno ja hetkellisesti eheyttävä kokemus, mutta jälkeensä se jättää silti aina tyhjyyden, joka saa minut joka kerta kysymään, oliko tämä oikeasti sen arvoista? - Anonyymi
Kun tarkastellaan hedelmällisessä iässä olevaa naista, niin vaikeus on käänteisesti suhteessa ikään.
- Anonyymi
Himot (libido) vähenee naissilla vuosi vuodelta: Melbourne Women's Midlife Health Project seurasi 13 vuoden ajan 438 naista SPEQ kyselyarviointien ja hormonimittausten avulla. Tutkimukseen valittiin 45-55 ikäisiä naisia (keskiarvo 48v) joilla kaikilla oli lähtötilanteessa vielä kuukautisvuotoa.
Yhteenvetoa:
Naisten seksuaalisen toiminnan kaikki osa-alueet heikkenevät iän myötä.
Seksuaalitoimintoihin aiheutuu lisäheikennys kun naiset siirtyvät vaihdevuosien läpi. Tämä lisäheikennys liittyy estradioli-tasojen [ovat eräitä estrogeenejä] laskuun.
LÄHDE, ilmainen, katso ainakin himograafi, Figure 1:
The American Journal Of Medicine: 'Sexuality'
https://www.amjmed.com/article/S0002-9343(05)00890-9/fulltext - Anonyymi
Älä selitä, runkkasit tällekin jutulle. Muuten et kommentois.
- Anonyymi
Eiköhän nopean seksin aikaansaaminen vaadi aina aikaa. Se thdenillanjuttukin voi olla parin päivän ja tuurin tulos.
Itselle kävi kauan aikaa sitten, että pari vuotta nuorempi avoliitossa ollut nainen tuli vastaan ekan kerran maanantaina. Keskiviikkona juteltiin ekan kerran kahdenkesken ja perjantaina kysyi jos tavattaisiin kahdenkesken illalla. Kun pääsimme kahden hän alkoi suoraan juttelemaan seksistä. Kysyin itse suoraan jos hän antaisi pillua, mutta hän torppasi sen vedoten että on suhteessa. Parin tunnin päästä hän itse teki aloitteen. Seuraavana päivänä hän myönsi miettineensä seksiä jo aiemmin viikolla, mutta ei pystynyt siihen heti alkuillasta vaikka se oli tarkoitus jo aiemmin. - Anonyymi
On haastavaa. Varsinkin silloin, kun on ovulaation aika, himot on sellaiset, että voisi olla kenen vastaantulevan miehen kanssa vaan. Useimmiten hyväilen itselleni sit orgasmin sormilla, mutta välillä on käytettävä myös dildoa, koska tuntuu, että sisälle on saatava jotain. Löytyisipä oma kumppani tai rohkenisimpa etsimään edes jonkun Fwb- suhteen.
- Anonyymi
Tässäpä olisi sinulle juurikin sellainen ei tartte etsiä enää tätä kauemmas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa houkuttelevalta…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viestiä vaan suoraan keikkamiehesi (at) gmailpistecom osoitteeseen niin järjestyy kyllä.
- Anonyymi
<Naiselle se on tunneasia ja nainen voi olle vaikka viis vuotta ilman seksiä. Tai enemmänkin.
Ilman,että edes ksskee itseensä.- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. Kyllä naisena koen pakottavaa fyysistä tarvetta seksuaaliseen laukeamiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kyllä naisena koen pakottavaa fyysistä tarvetta seksuaaliseen laukeamiseen.
Harrastan sooloilua aina yksin kotona, mieheni tietää hälle aivan normi asia. T. Mira
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harrastan sooloilua aina yksin kotona, mieheni tietää hälle aivan normi asia. T. Mira
mulla pitkä tukka ja olen kiimassa.
T puittinen
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185403MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182808- 122530
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6012063Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1251786Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701362Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31128Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3991077Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641067