Torin ainoa tehokäyttäjä

Anonyymi-ap

Kapo Games. Miksei kukaan muu yritys hyödynnä uuden torin aluetta. Saisi kuntakin siitä jotain paikkamaksuja millä sen kunnossapito kustannetaan.

12

376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Paljonkohan sen 2 päivänä 6 tuntia viikossa auki olevan nakkarin paikkamaksu on+sähköt?.

    • Anonyymi

      Kuka on torista vastaava tai torivalvoja.Joku nuori ja virkeä tilalle niin johan alkaisi homma pelittää.

      • Anonyymi

        Joku kloppi jonka titteli on joku hyvinvointikoordinaattori, mikä merkitsee kunnasta kun on kysymys hyväpalkkaista suojatyöpaikkaa.Yksityisessä firmassa suurin osa näistä olisi koeajalla saanut välittömästi kenkää siitä mitä ei saanut aikaiseksi. V.tuttaa veronmaksajana elättää tällaista virkahenkilökatrasta tuppukylässä nimeltä Vesilahti.


    • Anonyymi

      Monilla paikkakunnilla viikottain tai kuukausittain vaihtuva yhdistys.järjestö tai vaikka koulu tai urheiluseura hoitaa onnistuneesti torivuorot. Siten saadaan erilaisia näkemyksiä ja vaihtelua tori elämään.

      • Anonyymi

        Eikös eräs kahvilayrittäjä kiusallaan taannoin vienyt toritoiminnan tapolan aittakahvilan viereen,kun sai lemput vuokraliiketilasta. Nyt ei ole senkään vertaa toimintaa uudella luxus torilla mitä aikoinaan oli hiekkakentällä . Siitä uusi torihaltia niin saadaan uusikin tori perseelleen hetkessä.


    • Anonyymi

      Ekaks oli tapolan pihassa sitten yrittäjätalon parkkiksella sitten nykyisen torin paikalla sitten taas tapolassa ja nyt uudella tyhjällä torilla.Ottakaa nyt hyvät päättäjät oppia Narvan tori toiminnasta.

      • Anonyymi

        Ookkohan kirkonkylän torilla edes köyny kun siellä tapahtuu??


      • Anonyymi

        Touhu on kuin Venäjällä,ei muuta voi sanoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ookkohan kirkonkylän torilla edes köyny kun siellä tapahtuu??

        Torilla vuodessa 6tapahtumaa ja paljonko olikaan rakennus ja muut kustannukset?


    • Anonyymi

      Vesilahti kuollut kylä.perjantai iltana nähtiin että torilla on joku grilli kun oltiin menossa mökille,mutta luukku kiinni. Eikö riitä asiakkaita vai onko niitä liikaa kun suvella kesäasukkaatkin voisi ostaa jotakin?.

      • Anonyymi

        Ei riitä ,aukihan ne olis jos riittäs.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei riitä ,aukihan ne olis jos riittäs.

        Ette vaan osaa markkinoida puljujanne.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe