Sallan puhetyyli

Anonyymi-ap

Miks toi Salla on ruvennut puhuin ihan kummallisesti?riittää kun Eva puhuu niin epäselvästi ettei saa mitään selvää.sais mennä puheterapeutti ole tai jäädä kokoaikaisesti tanssimaan

15

677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kimittää, ei viitti kuunnella, eikä kyllä katsoakkaan .

    • Anonyymi

      Aina sekavammaksi on mennyt Sallan puhe. Onko tarkoitus ettei kukaan tajuaisi mitään puheen sisällöstä. Muukin esittäminen naaman vääntelemisineen vastenmielistä katsottavaa, Lihavuus ei ole mikään syy ruveta pelleksi, kilot eivät naamaa vääntämällä katoa, laihdutus olisi hyvä juonen aloitus seuraavassa jaksossa.
      Samaan laihdutusryhmään Sallan kanssa voisivat liittyä Ismo ja Lassekin, heidänkin valtavat mahansa saunomiskohtauksissa ovat ällöttäviä.

    • Anonyymi

      Salla vinkuu niin, että korviin ottaa, ja monen pojan puheista ei saa mitään selvää, jää miettimään mitä se sanoi. Eeva jo pois koko sarjasta, kummallisesti nokka pystyssä aina, menisi vain tanssimaa. Laura Voutilainen, ja Esko Eerikäinen pois. sillä onhan noita muitakin näyttelijöitä, vai eivätkö suostu sänkyyn alasti Kallen kanssa, eikä nuoleskelemaan sitä. Käsikirjoittajalta loppuu juonet, katsoisi taas emmesdalea, niin saisi uutta juonta salkkareihin.

      • Anonyymi

        Eva on näyttelijäsukua mutta häneen ei geenejä siltä saralta ole siunaantunut. Tökeröä näyttelemistä ja puhetapa ei sovi televisioon.


    • Anonyymi

      Salla puhuu epäselvästi,kun on pullaa ja makkaraa suussa.Lisäksi se pekoni huulilla odottamassa vuoroaan suuhun pääsemiseksi ei paranna puhetta.Eikö tuo Salla voisi poistua sarjasta.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, Sallan puhe käy niin hermoon ,että joutuu laittamaan äänettömälle. Jossain radiomainoksessa kyseinen näyttelijä haastattelee Suvi Teräsniskaa ja puhuu ihan normaalisti ,suorastaan miellyttävästi. Miksei puhuisi samoin Salkkareissa? Ja Evan epäselvä mutina sekä suusta kuuluva "lotina" häiritsee. Ei mulla muuta! Joo,on mulla kaukosäädin 😊

      • Anonyymi

        Salla kimittää koko ajan korkeimmalla nuotilla. Käkättää ja mäkättää hirvee llä tahdilla niinkuin konekivääri.


    • Anonyymi

      Miksei kukaan sexy-pimuista sossötä kuin Salla? Miksei Ulla T. 2.0 saa olla hot.

    • Anonyymi

      Kärsiiköhän Salla PeHistä?

    • Anonyymi

      Evan puhe semmosta ihme mölähtelyä. Ihan kuin kieli ei kääntyisi kunnolla suussa.
      Se oli hauska, kun se tuli himaansa ja kuuli Kristianin puhuvan Nellalle. Jäi heti siihen eteiseen väijyy ja salakuuntelemaan. Kun Kristian oli kertomassa pettäneensä Nellaa, niin Eva tuli äkkiä semmoista nopeutettua katkokävelyä heidän luo ja sanoi tosi nopeasti ja epäselvästi mölähtäen: "Mm mitä täällä oikein tapahtuu?" Huvittavan näköinen ja kuuloinen, kun suunnilleen paskansi housuihinsa, kun pelkäsi jäävänsä kiinni.

    • Anonyymi

      Oletteko huomanneet.Salla on oikeasti laihtunut.
      Kari saa kohta fitness Sallan.

      • Anonyymi

        sen olen huomannut että ismon kessi on taas elämää suurempi


      • Anonyymi

        Niin, siitähän oli uutista männävuonna, nyttenpaikkeilla pitäis ruveta näkymään. Hupaisa sattuma että nyt juuri kun raskaana, niin pieneneekin. Mutta voihan siinä olla että vauva syö kahden edestä, niin siksi laihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, siitähän oli uutista männävuonna, nyttenpaikkeilla pitäis ruveta näkymään. Hupaisa sattuma että nyt juuri kun raskaana, niin pieneneekin. Mutta voihan siinä olla että vauva syö kahden edestä, niin siksi laihtuu.

        Sallako laihtunut ? Mistä kohti, poskistako? Vyötärö ainakin näytti edelleen kaksimetriseltä.


    • Anonyymi

      Just niin. Tää Eva, Elg, nielee aina lopputavun, että puhe on raivostuttavan epäselvää. Kuinka tuotanto ei huomaa näin huonoa puhetyyliä.
      Eikö Suomessa ole parempia näyttelijöitä??
      Ja tää Salla - oikea kimittäjä. Jossain mainoksissa osaa puhua ihan tavallisesti, mutta Salkkareissa hirveätä kimitystä. Eikö ohjaajat/tuottaja osaa ohjata ja neuvoa????

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe