Mustasukkainen ihminen puhuu aina totta. Varsinkin silloin kun on kyse hänen tykkäämästä henkilöstä.
Mustasukkaisia ihmistä kannattaa aina kuunnella.
9
124
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän asia ole just päinvastoin usein, että mustasukkainen keksii kaikkea mahdollista skeidaa toisesta tai toisista fiksaationsa takia
- Anonyymi
No ei todellakaan puhu, vaan mustasukkainen kuvittelee ihan omiaan.
- Anonyymi
Noo jos on aihetta voi olla mustasukkainen. Totuus tulee aina julki.
- Anonyymi
Puhuu lämpimikseen. Ei kannata kuunnella.
- Anonyymi
Ahneus ja voitontahto on eri asia kuin mustasukkaisuus tai kateus.
- Anonyymi
Nyt kuule luulet luita lihoiksi
- Anonyymi
Miksi olet noin huolissaan mustasukkaisista. Ehkä pitää vain elää elämänsä niin ettei kukaan tule mustasukkaiseksi.
- Anonyymi
En ota kantaa toden puhumiseen, en ymmärrä mitä sillä edes on väliä tuon tunteen kannalta. Mutta otsikosta olen samaa mieltä ja lisäisin, että pitäisi etenkin yrittää ymmärtää. Eivät mustasukkaisuudesta kärsivät ihmiset ole automaattisesti mitään pahoja vaimon hakkaajia, niin kuin usein kuvitellaan, vaan he vain kärsivät evoluutiossa kehittyneestä, hyvin ikävästä tunteesta, jota on vaikea käsitellä ja joka usein riippuu toisten ihmisten käytöksestä. Eli hyvin vaikea hallita.
Luulen, että tunteen käsittely eskaloituu usein juuri siksi, kun mustasukkainen ei saa ymmärrystä tunteelleen, vaan se kiistetään. Jos kokee, että toinen ei ymmärrä, niin se saa vain ärtymään lisää. Joten olkaahan lempeän ymmärtäväisiä, onhan kyse rakkaasta kumppanistanne. Voi yhdessä rauhassa pohtia asiaa syvemmin, miten tunne on syntynyt ja pohtia järjellä, mitä sille voisi tehdä. Jos ei yhteisymmärrykseen millään päästä, niin silloin ei ehkä vain sovita yhteen - Anonyymi
Pienimuotoinen väkivalta isäsuhteessa pitää homoutta loitolla. Näinon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984