Sanoiko jotain kriittistä Lukasenkasta?
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009228752.html
Valko-Venäjän ulkoministeri kuoli yllättäin
19
87
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä hänet toisinammuttiin
- Anonyymi
Ikkuna turvonnut talvella kiinni, piti kupsahtaa sydänkohtaukseen.
- Anonyymi
Ai stna, luulin jo, että oli 7:nnessä kerroksessa käymässä ja tuli kiire alas.
- Anonyymi
Lyijuburana. Epäili Kremlin voittoa Ukrainasa.
- Anonyymi
SADS? Sudden Adult Death Syndorme.
Suomeksi Yllättävä ÄkkiKuolema eli YÄK. - Anonyymi
Hyvää Jumalaa ei kerta kaikkiaan ole olemassa koska Lukachenka ja Putin eivät ole kuolleet sydänkohtauksiin!
👻- Anonyymi
Heitä ei ole uskallettu rokottaa. Ovat saaneet vain suolavettä.
- Anonyymi
Vastusti Valko-Venäjän sotilaiden osallistumista Ukrainan sotaan ja taisi sanoa jotain hapanta venäläisten sotilaiden menestyksestä, joten Venäjä lähetti heti terveiset.
- Anonyymi
Avustettu itsemurha
- Anonyymi
Ampui itseään seitsemän kertaa selkään
- Anonyymi
Kuudesti laukeavalla.
- Anonyymi
Kuoli koronarokotuksen jälkikomplikaatioihin.
- Anonyymi
Itsemurhavirus on levinnyt Valko Venäjällekkin.
- Anonyymi
Pätevät rikostutkijat tutkivat Valko-Venäjällä ulkoministerin äkillistä poismenoa.
Tutkijat ovat löytäneet paikalta sekä 9 mm hylsyjä että tyhjiä metamfetamiinin ampulleja. Kummankaan ei kuitenkaan uskota millään lailla liittyvän ulkoministerin kuolemaan. Luonnollisista syistä aiheutunutta sydäninfarktia epäillään kuolinsyyksi. - Anonyymi
Kuoliko kuningatar Elisabeth samasta syystä?
- Anonyymi
Sai edelliskuun sähkölaskun ja sai slaagin?
- Anonyymi
Tippuiko sairaskohtauksen lisäksi ikkunasta?
- Anonyymi
CIA
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749