Zaphodbbx
2015-09-15 16:46:07
miksimies kirjoitti:
Kerropas zappikivi nyt niistä Pattayan kokemuksistasi, tai kerro edes Hua Hinin kokemuksistasi pari matkailukertomusta.
-Monestikos olet Pattayalla käynyt ja koska viimeksi?
-Mitä siellä teit ja missä majoituit?
-Mitä pidit Pattayasta?
-Mitä sinulla on Pattayaa vastaan?
-Mistä tämä kampanjasi johtuu?
-Missä olet oikeasti tällä hetkellä ja kuinka sinulla on näin paljon aikaa yhdelle palstalle josta et tykkää?
Lue lisää
Olen käynyt pattayalla noin 30 kertaa, asunut puolivuotta, viimeeksi olin maaliskuussa 10 päivää, poikani kanssa grandhotellissa, maksoi 1600 b, yö, pidän ja en pidä, yli suuri turistiansa jonka turismipilannut,
En mulla ole mitää Pattayaa vastaan, ei mitään paikkaa voi olla vastaan tai puolesta, se on vain paikka, yksi muiden joukossa, pattayalla ei ole mitään mitä ei olisi muissa turistikohteissa, paitsi prostituutio, pattayalla ei ole mitään parempaa kuin muulla,
Olen asunut täällä jo vuosia, muutin Hua Hiniin tammikuussa, sitä ennen asuin saraburissa, udonthanissa, nakhon ratchasimassa ja lopburissa.
Pyrin kertomaan kuten asiat ovat oikeasti, oman kokemuksen kautta, ja käytän väitteitteni tueksi , mediaa koska en pahemmin heitä väitteitä, jotka olisi keksittyjä, yleensä lähde mainitaan, mistä väite on peräisin.
Pattaya ei ole mikään ihanne paikka vaikka kuinka asiaa väännetään, ei totuus siitä mihinkään muutu, lisäksi tuollaiset kuukauden parin matkat ei kerro mitään pattyasta, asioiden ymmärtäminen vaatii paljon enemmän, minä en tuomitse prostituutiota, ostamiseen suhtaudun negatiivisesti, kuten jokaisen aikuisen terveen miehen pitää. Ymmärtää mikä on kauppa tavaraa mikä taas sitä ei ole.
Saarihuuhelon satuilua.
24
271
Vastaukset
- Anonyymi
Wuuufff...
- Anonyymi
Hehheh... Pasanen liitti tuohon aikaan asuinpaikoikseen paikat joiden nimi oli tuttu.
Vaimo kotoisin Udon Thanista ja vei läskisilmän katsomaan apinoita Lopburiin niin sankari keksikin asuneensa niissä.
Aivan sama satusetä kuin tänäkin päivänä. Ainoastaan mielikuvituskaverin nimi on vaihtunut.
2010- Anonyymi
Siihen aikaan suojelijan ja mielikuvituskaverin nimi oli hanuristi, nykyään sihteerinä toimii S.
Myös jahdit kuuluivat Z- boyn intohimoihin. Mielikuvituksessa tietenkin, kuten kaikki muukin.
2010 - Anonyymi
Taasko sinä täällä oletat asioita, vain vakuuttaa että en ole koskaan asunut thaimaassa kuin pattayalla, hua hinissä ja saraburissa, sekä muak lek nimisessä paikassa joka on tuossa saraburin vieressä, vaimo ei ole kotoisin Udonista, vaan Nong Khai toki olen siellä käynyt mutta jättäytynyt paikkakunnalle korkeintaan viikoksi maleksimaan, tämä muuten lukee avioliittotodistuksessakin vaimoni kotipaikkana, tosin hän ei ollut siellä koskaan käynyt, ennen kuin vein hänet sinne, toinen mukava paikka missä tykkäsin olla on bueng kan, mutta sekin pieni paikka ei saa lakritsaa, olen käynyt neljä kertaa, joka kerta laosin ja thaimaan erottava joki siis mekong on ollut lähes vedetön... vaimoni on käynyt ajoittain siellä ostoksilla, jotkut tuotteet on siellä huomattavasti halvempia kuin thaimaassa, mutta ei enää avioliittomme aikana...
Muuten epäilen että vaimollani on paljon laos verta suvussaan kun hän on hieman thaikkuja pidempi, ja erilaiset kasvonpiirteet kuin perusthailulla, hänellä ei ole sitä thaikulle ominaista töpselinenää kuten vaimollasi näyttä olevan... lisäksi vaimollani on se kaari nenän yläpuolella hänellä on sille jo tarvetta kun käyttää lukulaseja, lasit pysyvät paremmin paikalla, vaimollasi ei näytä olevan, en väitä että vaimosi olisi ruma, mutta kauneushan on aina katsojan silmissä.
Tänään oleskelin kaupungissa muutamia tunteja, hitto kun näin kauniin naisen, siis todella, mutta eipä se ollut thaikku vaan koreasta, siis viimisen päälle upeat pitkät sääret wow... joten lapsillasi on vielä mahdollisuus pärjätä elämässä, kun niissä on niitä korealaisten kasvonpiirteitä..
Eipä mulla muuta palataahan taas astialle
By NumBall HHN 62v. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko sinä täällä oletat asioita, vain vakuuttaa että en ole koskaan asunut thaimaassa kuin pattayalla, hua hinissä ja saraburissa, sekä muak lek nimisessä paikassa joka on tuossa saraburin vieressä, vaimo ei ole kotoisin Udonista, vaan Nong Khai toki olen siellä käynyt mutta jättäytynyt paikkakunnalle korkeintaan viikoksi maleksimaan, tämä muuten lukee avioliittotodistuksessakin vaimoni kotipaikkana, tosin hän ei ollut siellä koskaan käynyt, ennen kuin vein hänet sinne, toinen mukava paikka missä tykkäsin olla on bueng kan, mutta sekin pieni paikka ei saa lakritsaa, olen käynyt neljä kertaa, joka kerta laosin ja thaimaan erottava joki siis mekong on ollut lähes vedetön... vaimoni on käynyt ajoittain siellä ostoksilla, jotkut tuotteet on siellä huomattavasti halvempia kuin thaimaassa, mutta ei enää avioliittomme aikana...
Muuten epäilen että vaimollani on paljon laos verta suvussaan kun hän on hieman thaikkuja pidempi, ja erilaiset kasvonpiirteet kuin perusthailulla, hänellä ei ole sitä thaikulle ominaista töpselinenää kuten vaimollasi näyttä olevan... lisäksi vaimollani on se kaari nenän yläpuolella hänellä on sille jo tarvetta kun käyttää lukulaseja, lasit pysyvät paremmin paikalla, vaimollasi ei näytä olevan, en väitä että vaimosi olisi ruma, mutta kauneushan on aina katsojan silmissä.
Tänään oleskelin kaupungissa muutamia tunteja, hitto kun näin kauniin naisen, siis todella, mutta eipä se ollut thaikku vaan koreasta, siis viimisen päälle upeat pitkät sääret wow... joten lapsillasi on vielä mahdollisuus pärjätä elämässä, kun niissä on niitä korealaisten kasvonpiirteitä..
By NumBall HHN 62v.Vielä yksi pikkuinen asia, vaimosi alkaa jossain vaiheessa tarvitsemaan sitä nenän korjausta, että pysyy silmälasit silmillä kun ikää tulee, kiellä se ehdottomasti koska moni akka täällä on pilannut kuononsa, niillä plastiikka hommilla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä yksi pikkuinen asia, vaimosi alkaa jossain vaiheessa tarvitsemaan sitä nenän korjausta, että pysyy silmälasit silmillä kun ikää tulee, kiellä se ehdottomasti koska moni akka täällä on pilannut kuononsa, niillä plastiikka hommilla...
Huvittavaa näiden rakkaiden päämielenkiinnon olevan erinäisissä sairauksissa.
Kuvamanipulointi, totuuden tarkkailua, eedeniä kaikkinensa ja pitää itseään terveenä.
Kyllä tinderillä rillit pysyy päässä, pysyyhän isukillakin ilman sankaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v."Taasko sinä täällä oletat asioita, vain vakuuttaa että"
VAIN vakuuttaa että olet majuri lentokapteeni, usean danin sensei, sinulla on suomen armeijan doppari ja thai ridgepäkkejä, naisten muutaman sentin kusinen putki kiinnostaa sinua, jne jne, jne... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Asikaisella on myös komea nenä... mitä luulet Numba, onkohan joku räpsäyttänyt, peukalon nivelellä siihen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Taasko sinä täällä oletat asioita, vain vakuuttaa että"
VAIN vakuuttaa että olet majuri lentokapteeni, usean danin sensei, sinulla on suomen armeijan doppari ja thai ridgepäkkejä, naisten muutaman sentin kusinen putki kiinnostaa sinua, jne jne, jne...Sinun vakuutteluihin ei ole koskaan ollut minkään asteista luottamista,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
By NumBall HHN 62v.Et ole asunut kuin huassa. Vaimosi romuja haitte Saraburista muuton yhteydessä. Valehtelet edelleen kaiken muun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole asunut kuin huassa. Vaimosi romuja haitte Saraburista muuton yhteydessä. Valehtelet edelleen kaiken muun.
Lisään vielä että vaimollasi ei ole perushoitajan koulutusta eikä KEVA maksa työkyvyttömyys eläkettään. Tämä ollen tarkistettu totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisään vielä että vaimollasi ei ole perushoitajan koulutusta eikä KEVA maksa työkyvyttömyys eläkettään. Tämä ollen tarkistettu totuus.
Minä vastaavasti tarkistin että Vantaan messutaloissa ei asu väittämääsi perhettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole puhunut mitään perushoitajista enkä keva maksa vaimolleni mitään...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä vastaavasti tarkistin että Vantaan messutaloissa ei asu väittämääsi perhettä.
Tarkistitko sen samalla kun Pasilan kyberpollareiden kanssa pidit palaveria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkistitko sen samalla kun Pasilan kyberpollareiden kanssa pidit palaveria?
Vantaan messutaloissa ei asu väittämääsi perhettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä ole puhunut mitään perushoitajista enkä keva maksa vaimolleni mitään...
Keva maksaa julkisen sektorin eläkkeet https://www.keva.fi/en/ eikö niin?
Muistin väärin, että vaimosi teki perushoitajan hommia, ne olikin lähihoitajan hommia mistä kerroit, missä meni selkä, mutta käytännössä ihan sama, kuten palkka, jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keva maksaa julkisen sektorin eläkkeet https://www.keva.fi/en/ eikö niin?
Muistin väärin, että vaimosi teki perushoitajan hommia, ne olikin lähihoitajan hommia mistä kerroit, missä meni selkä, mutta käytännössä ihan sama, kuten palkka, jne.Vaimoni ei ollut julkisella puolella, vaan yksityisella, keva on julkisen puolen vakuuttaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimoni ei ollut julkisella puolella, vaan yksityisella, keva on julkisen puolen vakuuttaja.
Miksi vaimosi, on kuvineen ja,
kaikkineen kertonut, vaikka
mitä...
MUTTA EI YHTÄÄN MITÄÄN
TÖISTÄÄN LÄHIHOITAJANA
YKSITYISELLÄ PUOLELLA ???
Me kaikki, voin vakuuttaa,
tiedämme jo ja, että et taida,
ollen ihan terve, mieleltäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi vaimosi, on kuvineen ja,
kaikkineen kertonut, vaikka
mitä...
MUTTA EI YHTÄÄN MITÄÄN
TÖISTÄÄN LÄHIHOITAJANA
YKSITYISELLÄ PUOLELLA ???
Me kaikki, voin vakuuttaa,
tiedämme jo ja, että et taida,
ollen ihan terve, mieleltäsi.Niinkö taas olet laifffila päätellyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö taas olet laifffila päätellyt.
Aika hidas päivystys. Kovakuntoisena monen danin NASA:n lentokapteenina luulisi sinun pystyvän parempaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hidas päivystys. Kovakuntoisena monen danin NASA:n lentokapteenina luulisi sinun pystyvän parempaan.
Joko olet päättänyt ketä ajattelet kun perjantaikossun korkki narahtaa?
Aiotko viettää aikaasi esimerkiksi jonkun naisen kanssa vai tietokoneesi kanssa?
Onko possuillasi raxpäivä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko olet päättänyt ketä ajattelet kun perjantaikossun korkki narahtaa?
Aiotko viettää aikaasi esimerkiksi jonkun naisen kanssa vai tietokoneesi kanssa?
Onko possuillasi raxpäivä?Villi veikkaukseni on että rikas, rakastettu perheenisä "Chiang maista" viettää perjantai iltansa tietokoneensa kanssa kuten useat vuodet tähänkin asti.
- Anonyymi
Mielenterveysongelma tällä Pasasella ollen riittämiin, jutut eivät ole terveen pään tuotetta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1212375- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051206En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311060Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451039HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉821000Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942