Kiitos 27.11 esitetystä Adventtijumalanpalveluksesta.
Toteutus oli perinteistä poikkeava ja hyvällä tavalla meitä maallistuneempiakin henkilöitä hengellisesti puhutteleva.
Jo alun Hoosianna samban rytmin ja tanssijoiden esiintyminen sisääntulokulkueessa antoi viitteen miten jatko sujuu.
Kirkkoherra Kari Kanalan Jihuu, jihuu huudot herättivät kuulijoiden ja katsojien mielenkiinnon. Kanalan puhe jatkui sujuvana toteutuksella että niuhottajat ovat jo poistuneet kirkosta. Varmaan myös osa TV-katsojista myös vaihtoi kanavaa siinä vaiheessa.
Jumalanpalvelus jatkui hyvässä tunnelmassa ja lopun Hoosianna- kulkue täydensi tapahtuman.
Olen 82 vuotias ja n.s tapakristitty, joka olen lapsesta saakka osallistunut lukuisiin Jumalanpalveluksiin pitkän elämäni aikana, enkä ole koskaan kokenut tällaista iloa kuin tämä Adventtipalvelus antoi.
Tellervo
Adventtijumalanpalvelus
Anonyymi-ap
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17650400X
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781