Oksettavaa katsella näitä älyttömiä jotka tarvitsevat avukseen älylaitteen arjessa pärjäämisen tueksi.
Huijaavat itseään sähköpyörillään mukamas harrastavansa liikuntaa poloiset.
Televisio, netti kaikki täynnä kuraa millä todellisuudessa ei ole mitään virkaa selviytymisen ja elämän kanssa.
Teette itsestänne idiootteja! Teette itsestänne matoja kun kuljette vain avusteisilla välineillä.
Lihavia, kykenemättömiä älyttömiä apinoita .. On niille helppo myydä paskaa vaikka minkälaista.
Hyvinvointi kaukana ja kehitys kanssa , ellei toki lihava mato joka älykodissaan vaan piereskelee ja syö kotiinkuljetettua ruokaa ole se ihanne niin toki jatkakaa !
Tervemenoa metaversumiin poloiset! Teidät on jo siihen aivopesty ja johdateltu.
Löytyykö ymmärrystä?
Löytyykö terveitä ihmisiä enään vai onko jo kaikki aivopesty järjettömyydelle?!
Neoluddiitteja, teknologiavastaisia ryhmittymiä Suomessa?
2
536
Vastaukset
- Anonyymi
Olin samaa mieltä aloituksesi kanssa tuohon läskifobia-kohtaan asti. Vastustan älylaitteita enkä käytä niitä, minulla on vanha Nokia puhelimena. Mielestäni teknologian kehitys olisi saanut pysähtyä jonnekin 2005 vuoden tietämille, siitä lähtien se alkoi vain heikentää ihmisten elämänlaatua, eikä enää parantanut. Ja ajan ihan oikealla pyörällä ja syön terveellistä ruokaa ja olen silti läski. Lihavuus johtuu aika monesta muustakin tekijästä, kuin liikunnasta ja ravinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807