Oksettavaa katsella näitä älyttömiä jotka tarvitsevat avukseen älylaitteen arjessa pärjäämisen tueksi.
Huijaavat itseään sähköpyörillään mukamas harrastavansa liikuntaa poloiset.
Televisio, netti kaikki täynnä kuraa millä todellisuudessa ei ole mitään virkaa selviytymisen ja elämän kanssa.
Teette itsestänne idiootteja! Teette itsestänne matoja kun kuljette vain avusteisilla välineillä.
Lihavia, kykenemättömiä älyttömiä apinoita .. On niille helppo myydä paskaa vaikka minkälaista.
Hyvinvointi kaukana ja kehitys kanssa , ellei toki lihava mato joka älykodissaan vaan piereskelee ja syö kotiinkuljetettua ruokaa ole se ihanne niin toki jatkakaa !
Tervemenoa metaversumiin poloiset! Teidät on jo siihen aivopesty ja johdateltu.
Löytyykö ymmärrystä?
Löytyykö terveitä ihmisiä enään vai onko jo kaikki aivopesty järjettömyydelle?!
Neoluddiitteja, teknologiavastaisia ryhmittymiä Suomessa?
2
530
Vastaukset
- Anonyymi
Olin samaa mieltä aloituksesi kanssa tuohon läskifobia-kohtaan asti. Vastustan älylaitteita enkä käytä niitä, minulla on vanha Nokia puhelimena. Mielestäni teknologian kehitys olisi saanut pysähtyä jonnekin 2005 vuoden tietämille, siitä lähtien se alkoi vain heikentää ihmisten elämänlaatua, eikä enää parantanut. Ja ajan ihan oikealla pyörällä ja syön terveellistä ruokaa ja olen silti läski. Lihavuus johtuu aika monesta muustakin tekijästä, kuin liikunnasta ja ravinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595