Taas miten kristillinen kulttuuri eroaa pakanakulttuureista. Se laulu on rakkaudella on nälkä hullunlailla verta ja lihaa se haluaa. Ihmisten teurastus aina vaan jatkuu ukraina ja venäjä on jeesukseen uskovia maita. Se sota taivaassa oli varmaan todella paha koko universumi on rappiolla.
Ihmisiä uhrataan
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmiset nauttii kun saa katsoa vänivaltaa ja sotaa. Siinä kokee ehkä jotain jumalallista kun muita kiusataan ja itse on turvassa.
- Anonyymi
Minulle itselleni riittää se, että olen uskovainen, ja turvaan Jumalaan, uskon Jeesukseen.
- Anonyymi
Venäjä ja Ukraina, eivät sodi uskon sotaa. Syy on poliittinen ja maallisen ahneuden ja sairaan valtapyrkimyksen aiheuttama. Tietenkin itse saatana on vallannut Venäjän koko johdon. Tämä näkyy johdon valehtelusta ja järkevän sovittelevan keskustelun puutteesta. Missä vallitsee Jumalan Henki, siellä keskustellaan ongelmista sivistyneesti. Olemme selvästi siirtymässä tämän aikakauden loppuun. Kansojen meri myrskyää kaikkialla, missä saatana on herra. Venäjä, Valkovenäjä, Unkari,Turkki, Palestiina,Iran, Kiina ja eräät Lähi-idän kansat. Ilmasto ja liikakansoitus ja geeniemme rappeutuminen, tekee meistä lopun. Onneksi Jeesus tempaa omansa taivaaseen, kun pedot ja antikristus aloittavat toimensa täysimääräisesti. Saatanan omat jäävät nauttimaan mestarinsa komennosta. Saatte sotia mielenne mikaisesti.
- Anonyymi
Jotenkin tuollainen joku sanoi rillumarei musiikki niinkuin ylistysmusiikki häiritsee
Keskiajalla oli soitettu urkuja kun ihmisiä poltettiin. - Anonyymi
Kuolleenmeren kirjakääröissä on valon ja pimeyden lapsista onko sodat yleensä niiden yhteenottoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711