Globaalit trollit tapaavat sattumalta maan kansainvälisessä kirjastossa.
Maailmassa on erilaisia mielipiteitä samassa pöydässä.
Erilaisia ihmisiä vierivieressä.
Heitä vartioi tummiin pukeutunut vartija.
Heillä on rajoitetusti aikaa koska tietokone sammuu.
Suomen kansainvälisessä kirjastossa nähdään!
12
146
Vastaukset
- Anonyymi
Olin ollut kansainvälisessä ympäristössä, enkä sano, että olen kuin kala vedessä, päinvastoin, mutta hämmästyin, että sellainen vilkas ympäristö voisi toimiakin, vaikka skeptisyys kertoo, että samassa voisi olla toimimattakin.
Se toimimattomuus usein johtuu yllätys, yllätys itse suomalaisten panoksesta, vaikka heidän ansioistaan myös kansainvälisyys tapahtuukin. Suomalaisilla on enemmistö kaikessa täällä ja enemmistön mielipide on niin kuin painostava asia. Maahanmuuttajille suomalaisuus on edelleen vierasta kulttuuria. Siksi suomalaiset voivat kuulostaa vääriltä, mutta kun monologi jatkuu, niin oikealaisuus alkaa painaa ulkomaalaisia ja se tuntuu vaikealta kansainvälisyydessä, koska onhan Suomessa aivan monia kansallisuuksia, eikä vain samanlaisia. Yllättää mitkä kansojen liitot toimivat ja mitkä eivät. Eivät ne menee aina päiväsanan mukaan, mutta kuten kerroin, voivat yllättää, vaikka en edelleen ole syvästi ystävä edes.....- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176544106
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Vartioiden annetaan vartioida nettiä ja liikatieto luo heistä monstereita, jotka....
Tieto ei ole leikkiä, mutta voi olla vaarallista.
Tiedät ja kärsit.- Anonyymi
MIKSI ME TROLLIT, EMME MAINITSE VARTIJOITA, KOSKA KYSEINEN AMMATTIKUNTA EI OLE OSOITTAUTUNUT KOVIN KIINNOSTAVAKSI.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI ME TROLLIT, EMME MAINITSE VARTIJOITA, KOSKA KYSEINEN AMMATTIKUNTA EI OLE OSOITTAUTUNUT KOVIN KIINNOSTAVAKSI.
Kiikaroit kansalaisia, mutta muista, että kiikaroit sen omalla vastuullasi.
Kaikki mitä sinulle tapahtuu sen jälkeen, vartija, on täysin sinun omasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiikaroit kansalaisia, mutta muista, että kiikaroit sen omalla vastuullasi.
Kaikki mitä sinulle tapahtuu sen jälkeen, vartija, on täysin sinun omasi....varsinkin kun olet paha ihminen, jolla on pahoja päämääriä toisia ihmisiä kohtaan.
Sairasta.
Olen vartija tylsä. Tylsää on että täällä vartija istuu koska tekee töitä vain, koska paras foorumi on vapaaehtoinen eikä pakotettu. Vartijan kireys pilaa kulttuurin, pilaa foorumin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...varsinkin kun olet paha ihminen, jolla on pahoja päämääriä toisia ihmisiä kohtaan.
Sairasta.
Olen vartija tylsä. Tylsää on että täällä vartija istuu koska tekee töitä vain, koska paras foorumi on vapaaehtoinen eikä pakotettu. Vartijan kireys pilaa kulttuurin, pilaa foorumin.Olet vartija tylsä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vartija tylsä...
Pakollinen valta kärsii myös vapaaehtoisten olemisesta, koska vapaus houkuttaa vartijoita, koska vartijoilla ei ole sellaista. Ristiriita tuo kipua.
Kertoa itsestään tai olla kertomatta?
Kysymys.
Kuka on hiljaa, hän kantaa elämätöntä.
Kuka on epäoikeudenmukainen, hän kantaa vääryyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakollinen valta kärsii myös vapaaehtoisten olemisesta, koska vapaus houkuttaa vartijoita, koska vartijoilla ei ole sellaista. Ristiriita tuo kipua.
Kertoa itsestään tai olla kertomatta?
Kysymys.
Kuka on hiljaa, hän kantaa elämätöntä.
Kuka on epäoikeudenmukainen, hän kantaa vääryyden.EMME TULE TOIMEEN IHAN LUONTEELTAAMME, MUTTA ARVIOIT KOKO AJAN TEKEMISENI
teet väärin
sinä aloitat, koska arvioit ja minulle jää palauteposti sinulle, jota sinä jäät kaipaamaan
ja jos palaute ei toteudu tänään niin joskus
ÄLÄ JÄÄ VELKAA - on oikein
mutta sinä jäät velkaa, koska sinulla on työpakko - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EMME TULE TOIMEEN IHAN LUONTEELTAAMME, MUTTA ARVIOIT KOKO AJAN TEKEMISENI
teet väärin
sinä aloitat, koska arvioit ja minulle jää palauteposti sinulle, jota sinä jäät kaipaamaan
ja jos palaute ei toteudu tänään niin joskus
ÄLÄ JÄÄ VELKAA - on oikein
mutta sinä jäät velkaa, koska sinulla on työpakkoToisen puolesta ei voi tietää.
Mutta virkamies tietää paremmin toisten puolesta.
Virkamies jää velkaa.
Velan on maksettava.
Voi ajatella, että virkamies ottaa kredittiä, velkaa, jota maksaa jos jää velkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisen puolesta ei voi tietää.
Mutta virkamies tietää paremmin toisten puolesta.
Virkamies jää velkaa.
Velan on maksettava.
Voi ajatella, että virkamies ottaa kredittiä, velkaa, jota maksaa jos jää velkaa.Työn tulokset ratkaisevat kuinka paljon velkaa jää,
mutta voin sanoa, että kukaan johdo tee oikein,
koska virheitä tulee melkein.....
Velkaa tulee.
Kansa odottaa velan maksua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työn tulokset ratkaisevat kuinka paljon velkaa jää,
mutta voin sanoa, että kukaan johdo tee oikein,
koska virheitä tulee melkein.....
Velkaa tulee.
Kansa odottaa velan maksua.Kun minä tahdon olla hyvä, mutta mode valvoo ja sotkee hyvät vibat omiin negatiivisiin.
Se on vaikuttamista ja toisten häiriköintiä.
Riippuu miten paljon mode häiriköi palstalaista.
Siitä määräytyy moden velka, jota joutuu maksamaan.
Mode, usein nuori, ei tunne elämää ja velkaantuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736