IP väitti kysees olevan kurikkalaane kunnanvaltuutettu (ent.) kasvihuone+tarvike yritystä pyörittänyt ja tuomittu 300tonnin välistävetämisestä verokarhulta...
Kaikkia ne kepulaaset äänestää :D
Kunnavaltuutettuko
12
1011
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tapaus "Verottaja tuhosi yrityksen?"
- Anonyymi
Suomessa saa kyllä helposti aloittaa yrittämisen mutta menestyminen "rehellisesti" on taitolaji
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomessa saa kyllä helposti aloittaa yrittämisen mutta menestyminen "rehellisesti" on taitolaji
Onko siinä kaupungin valtuusto 20% enempää jotka menis läpi jos verottaja ja poliisi tutkis niiden asiat?? Tuskin
- Anonyymi
Pohjanmaalla yrittäjäksi saa kutsua vasta yhden konkurssin jälkeen
- Anonyymi
Syyntakeettomiahan suomalaisista on tullut. Valehdellaan petetään,vittuillaan ja vahingoitetaan sitten kitistään päälle että miksi ihmiset on niin huonossa kunnossa etteivät pysty töihin tai huolehtimaan itsestään.
- Anonyymi
täällä on aina oltu kovia yrittämään joo mutta kun ei ole muistettu että nykyään pitäs hoitaa ne paperihommatkin...edes joskus. tuo verokarhu on niin julman nälkänen kokoajan
- Anonyymi
Minun hätä on suurempi siksi priorisoin itseäni.
- Anonyymi
Onko kuntayhtymä hommannu puheejohtajan pyynnöstä jo ne mustat kaavut missä on selässä tiili ja lasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuntayhtymä hommannu puheejohtajan pyynnöstä jo ne mustat kaavut missä on selässä tiili ja lasta.
Eikai kurikka/jurvan yrittäjiin pääse liittymään ilman vahvistettua taloustuomiota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai kurikka/jurvan yrittäjiin pääse liittymään ilman vahvistettua taloustuomiota
ONko taloustuomio sulka hattuun noissa piireissä? Suoraan rotareihin ja lionsiin?
- Anonyymi
Se on arvomaailma kysymys, on omaa ja yhteistä, pelokkaat ihmiset priorisoi omaa ja siksi yhteinen yhteiskunta murenee. joten itsekkyys yhteiskunnan hajoamisen syynä on.
- Anonyymi
Maakuntayrittäjäainesta? Eduskuntaan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1863525Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3762210Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii562196- 432062
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321491Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931251- 541213
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul4491189Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1181045- 59994