Miksi ei ryssää tuomita terroristi valtioksi Suomessa,koska sehän se on!Murhaa ja tappaa sviileitä ,kun ei muuhun pysty,,,,,,
Suomettunut Suomi edelleen
2
1664
Vastaukset
- Anonyymi
..osaa se uusikin organisaatio asioita junailla ;ensin tämä Koraanin polttaja Ruotsin maalla, nyt nämä nuken roikottajat Oulussa...ja tämä kehitysmaan yksinvaltias saa tekosyyn estää NATO-jäsenyydet , aivan kuten ystävä idästä pyytää...
Katso tämä uusi dokumentti ja kerro sitten mielipiteesi. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Z-dokumentti "Näin CIA loi natsi-Ukrainan" on ainutlaatuinen tutkimus nykyisen Venäjä-vastaisia natsiaatteita tukevan Ukrainan rakentamisesta USA:n tiedustelupalveluiden tuella ja rahoituksella toisen maailmansodan päivistä nykyaikaan. Perusperiaatteena USA:lla on ollut ns. Kirkpatrickin oppi, eli natsirikollisiakin saa käyttää USA:n apulaisina, mikäli heidän avullaan voidaan vahingoittaa Venäjää. Aina 1950-luvulle saakka USA rahoitti Ukrainassa terrorismia CIA:n AERODYMAMIC-operaatiossa käyttämällä ukrainalaisia natseja, sen jälkeen USA keskittyi propagandaan CIA:n PROLOG-operaatiossa. Jo 1950-luvulla CIA arvioi Ukrainan eri alueiden lojaalisuutta USA:lle. USA rahoitti ja tuki myös 2014 laitonta natsivallankumousta. Elokuvassa on suomenkieliset tekstit. Yhteistössä Z-studio & TV Novosti , 2023.
https://www.youtube.com/watch?v=P_Cb-Wsk1rU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127