Miksi ei ryssää tuomita terroristi valtioksi Suomessa,koska sehän se on!Murhaa ja tappaa sviileitä ,kun ei muuhun pysty,,,,,,
Suomettunut Suomi edelleen
2
1623
Vastaukset
- Anonyymi
..osaa se uusikin organisaatio asioita junailla ;ensin tämä Koraanin polttaja Ruotsin maalla, nyt nämä nuken roikottajat Oulussa...ja tämä kehitysmaan yksinvaltias saa tekosyyn estää NATO-jäsenyydet , aivan kuten ystävä idästä pyytää...
Katso tämä uusi dokumentti ja kerro sitten mielipiteesi. Olisi mielenkiintoista kuulla.
Z-dokumentti "Näin CIA loi natsi-Ukrainan" on ainutlaatuinen tutkimus nykyisen Venäjä-vastaisia natsiaatteita tukevan Ukrainan rakentamisesta USA:n tiedustelupalveluiden tuella ja rahoituksella toisen maailmansodan päivistä nykyaikaan. Perusperiaatteena USA:lla on ollut ns. Kirkpatrickin oppi, eli natsirikollisiakin saa käyttää USA:n apulaisina, mikäli heidän avullaan voidaan vahingoittaa Venäjää. Aina 1950-luvulle saakka USA rahoitti Ukrainassa terrorismia CIA:n AERODYMAMIC-operaatiossa käyttämällä ukrainalaisia natseja, sen jälkeen USA keskittyi propagandaan CIA:n PROLOG-operaatiossa. Jo 1950-luvulla CIA arvioi Ukrainan eri alueiden lojaalisuutta USA:lle. USA rahoitti ja tuki myös 2014 laitonta natsivallankumousta. Elokuvassa on suomenkieliset tekstit. Yhteistössä Z-studio & TV Novosti , 2023.
https://www.youtube.com/watch?v=P_Cb-Wsk1rU
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1566848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264058- 453326
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323114- 512896
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432206
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722003Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt521958- 291816