Lopun aika on Nyt.

Olemme aivan viime metreillä kun tapahtumat alkaa vyörymään.
Korona rokote hulluus ja pakoitteet oli vain NWO n näytös jo mahdistaan.
Israel tuo jäännös kääntyy uuteen liittoon ja kokevat pelastuksen aivan lähiaikoina.
Täyteys eli pakanain määrä on täysi.
Samaan aikaan hirmuinen vauhti saatanalla ottaa maailma haltuunsa.
Uusi maailmanjärjestys ja sitä ajavat satanistit vauhdilla.Pres.Niinistö on yksi noista luopioista ja ministerit ja monet monet politiikot.
Vapaamuurarit on kaikessa mukana ja järjestävät näytöksiään välillä kun nousevat ylemmille tasoille.
Satanistit on soluttautunut kaikkialle antikristuksen henki saa sen aikaan.Kaikki kulkee , kuten raamatussa on sanottu.
Herjaajat, pilkkaajat, murhaajat, pahuus, rivous, raivo, hulluus jne jne Saatanan henkäystä ja sen omat tottelee ja tekee ja tappaa ja raivoaa.
Valmistautukaa tulevaan aikaan kristityt ja katse Kristukseen ja tarttukaa miestä hihasta älkääkä päästäkö irti sillä hulluus on maailmassa ja se näkyy ja pahenee sillä Jumala saattaa ns viisaat naurunalaisiksi sillä heistä tulee tyhmiä.
Luulevat toki olevansa viisaita mutta tyhmiksi ovat käyneet ja normi kansa ihmettelee ,että ..Voiko tää oikeesti olla totta ??
Valmistautukaa...

158

1631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristittyjen lopun aikoja on ollut lukemattomia!

      • Anonyymi

        Jeesus-kuume saa toisinaan heikoimmat lenkit toivomaan pahaa muille, kun ovat itse muka menossa ykkösluokkaan. Pthyi, sanon minä.


    • Raamatun tekstien täyttymys paljastaa ,että sukupolvi on jo maanpäällä joka näkee Jeesuksen paluun.

      • Anonyymi

        Niinhän ne opetuslapsetkin luulivat.
        "Tässä joukossa on niitä, jotka näkevät...."

        Jeesuksen toista tulemista on ennustettu parituhatta vuotta ja aina ennustajat ovat olleet sitä mieltä, että merkit ovat täyttyneet.

        Onko evankeliumia julistettu kaikilla kielillä? Eipä taida olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne opetuslapsetkin luulivat.
        "Tässä joukossa on niitä, jotka näkevät...."

        Jeesuksen toista tulemista on ennustettu parituhatta vuotta ja aina ennustajat ovat olleet sitä mieltä, että merkit ovat täyttyneet.

        Onko evankeliumia julistettu kaikilla kielillä? Eipä taida olla.

        Onko evankeliumia julistettu kaikilla kielillä? Eipä taida olla.

        Kyllä vaan taitaa kohta olla, tolloksi en sinua sano vaikka se sana tuli ensin mieleeni, koska ethän sinä ole ikinä kuullut mitään lähetystyöstä tai mitä se on, ja missä...???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne opetuslapsetkin luulivat.
        "Tässä joukossa on niitä, jotka näkevät...."

        Jeesuksen toista tulemista on ennustettu parituhatta vuotta ja aina ennustajat ovat olleet sitä mieltä, että merkit ovat täyttyneet.

        Onko evankeliumia julistettu kaikilla kielillä? Eipä taida olla.

        Kyllä ..opetuslapset luuli ja aavisteli varmaan hurjista tapahtumisista ja vainoista ,että onkohan nyt se aika ja olivat valmiina .
        Jeesus kylläkin itse sanoi ,että ei tiedä sitä päivää ja hetkeä , mutta asiat oli olemassa jo kun Jeesus profetoi lopun tapahtumista tarkalleen ja osittain myös Danieliin viitaten.
        Kuten myös temppelin tuhon joka tod. näk tapahtuu vielä kerran uudelleen lähes samalla lailla kun n 70 vuonna.
        Jeesus ja kerrontatyyli on hyvin profeetallista.Hän näki ja kertoi mitä näki.
        Näki niin ,että ei tiennyt milloin se tapahtuu.


      • Anonyymi

        Niin väitettiin jo 1950 luvulla ellei jopa aikaisemminkin!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kyllä ..opetuslapset luuli ja aavisteli varmaan hurjista tapahtumisista ja vainoista ,että onkohan nyt se aika ja olivat valmiina .
        Jeesus kylläkin itse sanoi ,että ei tiedä sitä päivää ja hetkeä , mutta asiat oli olemassa jo kun Jeesus profetoi lopun tapahtumista tarkalleen ja osittain myös Danieliin viitaten.
        Kuten myös temppelin tuhon joka tod. näk tapahtuu vielä kerran uudelleen lähes samalla lailla kun n 70 vuonna.
        Jeesus ja kerrontatyyli on hyvin profeetallista.Hän näki ja kertoi mitä näki.
        Näki niin ,että ei tiennyt milloin se tapahtuu.

        Kristittyjen "opetuslapsia" ei raamattu ilmeisesti tunne.
        Mutta laittomuuden Herroja palveleviksi eksytettyjä apostoleita on edelleen ja
        Paavali olikin rehellisin:
        Paavalinne Jumala ei olekkaan saman kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala! Lue Paavalin tekstit tarkemmin. Paavali on raamatun tekstien mukaan edelleen Saatanaa "Herranaan" palveleva vaikka rukoili eroa kolme kertaa Saatanan enkeleiden seurassa mutta ero raamatun mukaan jäi saamatta!
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjen "opetuslapsia" ei raamattu ilmeisesti tunne.
        Mutta laittomuuden Herroja palveleviksi eksytettyjä apostoleita on edelleen ja
        Paavali olikin rehellisin:
        Paavalinne Jumala ei olekkaan saman kuin kristillisten Kaikkivaltias Jumala! Lue Paavalin tekstit tarkemmin. Paavali on raamatun tekstien mukaan edelleen Saatanaa "Herranaan" palveleva vaikka rukoili eroa kolme kertaa Saatanan enkeleiden seurassa mutta ero raamatun mukaan jäi saamatta!
        1.Korinttolaiskirje:
        15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."

        Täytyy vaan suoraan tuumata ,että kuka lienetkin niin idiootti sinä olet.
        Todella vähäälyinen.
        Valehtelija .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän ne opetuslapsetkin luulivat.
        "Tässä joukossa on niitä, jotka näkevät...."

        Jeesuksen toista tulemista on ennustettu parituhatta vuotta ja aina ennustajat ovat olleet sitä mieltä, että merkit ovat täyttyneet.

        Onko evankeliumia julistettu kaikilla kielillä? Eipä taida olla.

        Evankeliumin julistus on aivan loppumetreillä.
        Pian tulee ilmoitus ,että evankeliumi on julistettu kaikkialle maailmaan.
        Voi jo nyt ollakkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin väitettiin jo 1950 luvulla ellei jopa aikaisemminkin!

        Väitetään maailmassa paljonkin asioita.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Täytyy vaan suoraan tuumata ,että kuka lienetkin niin idiootti sinä olet.
        Todella vähäälyinen.
        Valehtelija .

        Joillakin ei ole sitä vähääkään:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

        lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

        Laittomuuden kristityt ovat kautta aikojen vainonneet kristillisiä ja jopa toisiaan.
        Kristillisten vainoista sen verran tietoa, että heidän Kristillisten Kaikkivaltiasta Jeesusta vainottiin, ilmeisesti tapettavaksi jo ennen syntymää. Viisaat miehet johti harhaan vainoajat ja pelastivat Kaikkivaltiaan laittomuuden julmuuksilta.

        Ehkä uskomisen aiheellinen kristittyjen joulun vieton todellinen pakanallinen juhla jossa Joulupukki idea käytetään lasten uskomaan opettamiseksi ja aikuistumisen myötä osaavat valehdella omille lapsilleen.
        Ja pakanat ehkä aikoinaan tätä jouluna juhlivat:
        Matteuksen evankeliumi: 2:16 Silloin Herodes, nähtyään, että tietäjät olivat hänet pettäneet, vihastui kovin ja lähetti tappamaan kaikki poikalapset Beetlehemistä ja koko sen ympäristöstä, kaksivuotiaat ja nuoremmat, sen mukaan kuin hän oli aikaa tietäjiltä tarkoin tiedustellut."

        Ristiretket Pyhälle Maalle
        Ensimmäinen ristiretki (1095–1099)
        Toinen ristiretki (1147–1149)
        Kolmas ristiretki (1187–1192)
        Neljäs ristiretki (1202–1204)
        Viides ristiretki (1217–1221)
        Kuudes ristiretki (1228–1229)
        Seitsemäs ristiretki (1248–1254)
        Kahdeksas ristiretki (1270)
        Yhdeksäs ristiretki (1271)
        Pohjoiset ristiretket
        Ristiretket vendejä vastaan (1100-luku)
        Ristiretket Baltiaan (1200-luku)
        Ristiretket Suomeen (1100- ja 1200-luku)
        Muut ristiretket
        Albigenssiristiretki (1209–1229)
        Lasten ristiretki (1212)

        Matt.23:15 Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!"

        "Kristityt ovat vainonneet runsaasti myös toisiaan historiansa aikana. [[Ristiretket]] innostivat hyökkäykseen myös kristittyä [[Konstantinopoli]]a [[Neljäs ristiretki|neljännen ristiretken]] aikana vastaan vuonna 1204. Katolisen kirkon piirissä oli [[inkvisitio]] kerettiläisesti ajattelevia kohtaan. [[Ranska]]ssa katolilaiset vainosivat 1500-luvulla [[hugenotit|hugenotteja]]<ref>[http://www.huguenot.netnation.com/general/huguenot.htm History]. The National Hugenot Society.</ref>, minkä johdosta suuri osa Ranskan protestanteista pakeni [[Saksa]]an, [[Englanti]]in ja [[Alankomaat|Alankomaihin]]. Englannissa alettiin [[Uskonpuhdistus|Uskonpuhdistuksen]] jälkeen puolestaan vainota katolilaisia. 1500–1600-luvut olivat Euroopassa katolisten ja protestanttien välisten uskonsotien aikaa. Suurimpana tämän kauden sotana oli [[kolmikymmenvuotinen sota]] 1600-luvun alkupuolella. Uskonnonvapautta ei ollut, vaan kunkin maan hallitsija määräsi uskonnon harjoittamisesta."

        Uskonvapaudesta monilla kristityillä on vaikea edes omia lapsiaan olla kastamatta pakanallisuuden jäseniksi.... Kyseessä vaikuttaa olevan kristittyjen omasta perisynnistä: 'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi

        Näin on. Enää muutama vuosi armon aikaa kääntyä pahoilta teiltä ja ottaa Jeesus vastaan Vapahtajana ja Herrana.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Täytyy vaan suoraan tuumata ,että kuka lienetkin niin idiootti sinä olet.
        Todella vähäälyinen.
        Valehtelija .

        Mrhyvis. Älä puhu tuolla tavalla, vaikka toisen kommentti ei pitänytkään paikkaansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mrhyvis. Älä puhu tuolla tavalla, vaikka toisen kommentti ei pitänytkään paikkaansa.

        Olet oikeassa.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olet oikeassa.

        Oman lapsensa kastattajana ja kertoi muka Jeesuksen käden olleen mukana, ehkä Barjeesuksen jos edes sekään!

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))


    • Anonyymi

      Kristityt uskontunnustuksen antaneina ovat Kaikkivaltiaista; kristillisten Jumalasta ja Kaikkivaltiaasta Jeesuksesta sekä samalla Heistä kolmesta luopuneet: 10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Mutta onhan teillä olmat herranne joita häpeillen ette palvele Heidän Nimiin:
      2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      • Kappas saatanan valehteleva lähetti taas kehissä pilkkaamassa Paavalia.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kappas saatanan valehteleva lähetti taas kehissä pilkkaamassa Paavalia.

        Suomen Perustuslain vastaisella lapsikasteellasi olet väärä henkilö arvostekemaan ketään kun et osaa edes oman lapsesi Laillisia oikeuksia kunnioittaa ja samalla pilkkasit kristittynä kristillisten Jeesusta väittämällä Hänen olleen läsnä. Väärän tosituksen jakaminen ja Lain rikkominen todistavat todelliset Herrasi vaikka kuinka valehtelet rehellisen olevan valehtelijan ILMAN MITÄÄ PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄ.
        "Omista ominaisuuksistaan paha pappi saarnaa"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Perustuslain vastaisella lapsikasteellasi olet väärä henkilö arvostekemaan ketään kun et osaa edes oman lapsesi Laillisia oikeuksia kunnioittaa ja samalla pilkkasit kristittynä kristillisten Jeesusta väittämällä Hänen olleen läsnä. Väärän tosituksen jakaminen ja Lain rikkominen todistavat todelliset Herrasi vaikka kuinka valehtelet rehellisen olevan valehtelijan ILMAN MITÄÄ PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄ.
        "Omista ominaisuuksistaan paha pappi saarnaa"

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomen Perustuslain vastaisella lapsikasteellasi olet väärä henkilö arvostekemaan ketään kun et osaa edes oman lapsesi Laillisia oikeuksia kunnioittaa ja samalla pilkkasit kristittynä kristillisten Jeesusta väittämällä Hänen olleen läsnä. Väärän tosituksen jakaminen ja Lain rikkominen todistavat todelliset Herrasi vaikka kuinka valehtelet rehellisen olevan valehtelijan ILMAN MITÄÄ PITÄVÄÄ NÄYTTÖÄ.
        "Omista ominaisuuksistaan paha pappi saarnaa"

        On hieno asia kun ihminen saa kristittyjä suojakseen ympärilleen jo lapsena.Olisipa sellaisia ,jotka opettaa hyviä tapoja ja kaikkiaan viisaita neuvoja.
        Tiedän ,että saatanaa eli sinua harmittaa tämä asia eli kristittyjen yhteys ja suoja satanismia vastaan joka on nyt taas levinnyt räjähdysmäisesti.
        Aikuisena jokainen on vapaa olemaan tai lähtemään kirkosta kuten jokainen tiedämme.
        Siitä pisteet ev.lut kirkolle.
        Se on todella hyvä ,että ihminen saa vapaasti tehdä päätöksen eikä minkäänlaista painostusta sallita.
        Jos pohja on hyvä ja juuret syvällä se kantaa hedelmää ,mutta jos juuret on kivikossa ja pinnalla....ei mitään tule.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.

        Olet antanut lapsellesi ongelman sen varttuaessaan se kasvaa!
        https://www.lapinkansa.fi/hengellinen-vakivalta-tunnistetaan-nyt-aiempaa-par/5150467
        Tällä palstalla olevia en ole seurannut sillä en tarvitse seuraajia itsekkään mutta tunnen velvollisuudekseni tuoda esiin kaltaisesi "omavanhurskaat" eksyttäjät joka ei kunnioita edes oman lapsensa Suomen Perustuslain antaa oikeutta uskoonsa ja toimiessaan toimi kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen joka raamatullisesti lasten suojelijana siunasi lapsia ja kaltaisillesi antoi myllynkivien käyttöohjeet opiksi lapsiimuuksista.
        Kahden Herran palveleminen ei pelasta kun hyvyyttä muka harrastavana esiintyy todellisuudessa kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalasta luopunut toisia kaltaisekseen valehtelijaksi uskovana laittomuuden edustajana .
        Markuksen evankeliumi
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45-47 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet antanut lapsellesi ongelman sen varttuaessaan se kasvaa!
        https://www.lapinkansa.fi/hengellinen-vakivalta-tunnistetaan-nyt-aiempaa-par/5150467
        Tällä palstalla olevia en ole seurannut sillä en tarvitse seuraajia itsekkään mutta tunnen velvollisuudekseni tuoda esiin kaltaisesi "omavanhurskaat" eksyttäjät joka ei kunnioita edes oman lapsensa Suomen Perustuslain antaa oikeutta uskoonsa ja toimiessaan toimi kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen joka raamatullisesti lasten suojelijana siunasi lapsia ja kaltaisillesi antoi myllynkivien käyttöohjeet opiksi lapsiimuuksista.
        Kahden Herran palveleminen ei pelasta kun hyvyyttä muka harrastavana esiintyy todellisuudessa kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalasta luopunut toisia kaltaisekseen valehtelijaksi uskovana laittomuuden edustajana .
        Markuksen evankeliumi
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla
        12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45-47 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Kuulehan nyt saatanan lähettiläs. Lapseni on sen ikäinen jo ,että tietää asiat miten menee.
        Olen myös kertonut kasteesta ja siitä ,että on itsellä hänellä täysi vapaus tehdä sen mitä sydän sanoo.

        Menikö tämä asia nyt sinulla ymmärrykseen vai pitääkö rautalangasta vääntää.
        Minun lapsilla on täysi vapaus päättää kuinka toimivat.
        Se tarkoittaa myös sitä ,että kiinnostus on herännyt heillä itsellään uskon asioihin.
        Itse ovat alkaneet tutkia ja puhua ja kaikki siksi koska meillä on vapaus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuki ja ole rehellinen itsellesi edes:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17658096/hengellisen-vallan-kayton-vaaroista

        Kuten kirjoitin ,että lapsillani on täysi vapaus .
        Kotona ei painosteta yhtään uskon asioihin eikä vaadita tekemään tai suorittamaan mitään.
        Itse kuitenkin ovat uteliaita ja jopa pitkällä uteliaisuudessa
        Itselläni oli sama.Yhtään ei lapsena painostettu tai edes puhuttu mutta silti koko suku on uskossa.
        Jumala piti myös meistä huolta.
        Kaikki siksi ,että meillä on se VAPAUS.
        Se on synnyttänyt uteliaisuuden ja siitä on edetty koko suku ja olemme Jumalan omia ja lapsia nimenomaan ei painosteta ei pakkosyötetä jne.
        Meneekö jakeluun vai pitääkö rautalangasta vääntää.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.

        Kenen Hengen omistajia ovat mm nämä laittomuudet aikaan saaneet???

        "älä tapa" ja Kaikkivaltiaan Jumalan pilkkaa"
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
        ...........................
        Lapsille on Laissa annettu suoja jota ei tule rikkoa edes lasten Laillisten oikeuksia vastustavien rikollisuuden toimista.

        Taivaspaikat eivät ole myynnissä Laille kuukiaisten ihmsyyden valossa:

        "Kari Enqvistin mukaan lapsikaste on evankelis-luterilaiselta kirkolta moraalitonta toimintaa, jolla pyritään ylläpitämään mahdollisimman korkea jäsenmäärä kirkossa ja varmistamaan verotuksellinen ansaintalogiikka tulevaisuudessakin, jollaista ei ole muilla uskonnollisilla yhteisöillä."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen Hengen omistajia ovat mm nämä laittomuudet aikaan saaneet???

        "älä tapa" ja Kaikkivaltiaan Jumalan pilkkaa"
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'
        ...........................
        Lapsille on Laissa annettu suoja jota ei tule rikkoa edes lasten Laillisten oikeuksia vastustavien rikollisuuden toimista.

        Taivaspaikat eivät ole myynnissä Laille kuukiaisten ihmsyyden valossa:

        "Kari Enqvistin mukaan lapsikaste on evankelis-luterilaiselta kirkolta moraalitonta toimintaa, jolla pyritään ylläpitämään mahdollisimman korkea jäsenmäärä kirkossa ja varmistamaan verotuksellinen ansaintalogiikka tulevaisuudessakin, jollaista ei ole muilla uskonnollisilla yhteisöillä."

        Niin mitä lars leevi lestadius liittyy asiaan.
        Minulla kun ei ole asian kanssa mitään tekemistä.?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuulehan nyt saatanan lähettiläs. Lapseni on sen ikäinen jo ,että tietää asiat miten menee.
        Olen myös kertonut kasteesta ja siitä ,että on itsellä hänellä täysi vapaus tehdä sen mitä sydän sanoo.

        Menikö tämä asia nyt sinulla ymmärrykseen vai pitääkö rautalangasta vääntää.
        Minun lapsilla on täysi vapaus päättää kuinka toimivat.
        Se tarkoittaa myös sitä ,että kiinnostus on herännyt heillä itsellään uskon asioihin.
        Itse ovat alkaneet tutkia ja puhua ja kaikki siksi koska meillä on vapaus.

        Itsehän kirjoitit kristittyjen lapsesi kasteessasi olleen "Jeesuksen" kädenkin JOTEN ASETIT Jeesuksen tukemaan kristittyjen laittomuuttanne omien lapsia suhteen.
        Kristillisten Jeesus opetti lapsia siunastessaan toisin lapsia kohteleville opiksi myllynkivien käyttöohjeet koska ne otatte käyttöön laittomuuden Herrojenne iloksi?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.

        No sinulla on kummallinen tapa tunnustaa laittomuuden Herranne!
        Älä palvele sitä kristillisten Kaikkivaltiaan Nimeen sillä Hän ei ole laittomuudelle armollinen...
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kappas saatanan valehteleva lähetti taas kehissä pilkkaamassa Paavalia.

        Uskovaisena sinulla on tavallinen tauti, pahanhengen ahdistus uskot kun kristillisten Kaikkivaltias on uskomisen kieltänyt vääriin profeetoihin ja eksytät ihmisiä kastamaan lapsensa vastoin Suomen Perustuslakia joten laittomuuden Herrasi palvelijana olet tietoisesti uhrannut lapsesikin pakanana hänelle kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen joten sekin on vääräntodistuksen antamista jota hallitset: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Paavali en ole tietoisesti koskaan pilkannut sillä hän oli REHELLINEN kristittyjen herrastanne jota et itse edes tunnusta vaikka edustat Paavalin kanssa samaa pakanallisuudenne Herraa:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän kirjoitit kristittyjen lapsesi kasteessasi olleen "Jeesuksen" kädenkin JOTEN ASETIT Jeesuksen tukemaan kristittyjen laittomuuttanne omien lapsia suhteen.
        Kristillisten Jeesus opetti lapsia siunastessaan toisin lapsia kohteleville opiksi myllynkivien käyttöohjeet koska ne otatte käyttöön laittomuuden Herrojenne iloksi?

        Niin oli Jeesuksen kädet .Siitä ei ole epäilystä.
        Entäpä sitten kun tajuat sotivasi itse Jeesusta Kristusta vastaan niin luuletko voittavasi vai luetteletko tuota järjenköyhää litanjaa ,jonka olet jo kymmeniä kertoja kirjoittanut.
        Etkö osaa muuta vai oliko vitaali kapasiteetti niinku loppuun käytetty ateistilta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisena sinulla on tavallinen tauti, pahanhengen ahdistus uskot kun kristillisten Kaikkivaltias on uskomisen kieltänyt vääriin profeetoihin ja eksytät ihmisiä kastamaan lapsensa vastoin Suomen Perustuslakia joten laittomuuden Herrasi palvelijana olet tietoisesti uhrannut lapsesikin pakanana hänelle kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen joten sekin on vääräntodistuksen antamista jota hallitset: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Paavali en ole tietoisesti koskaan pilkannut sillä hän oli REHELLINEN kristittyjen herrastanne jota et itse edes tunnusta vaikka edustat Paavalin kanssa samaa pakanallisuudenne Herraa:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Vastoin Suomen perustuslakia.Olet sinä kyllä aika idiootti kuka olekin.
        Ev.lut kirkko on Suomen valtion alainen kirkko.
        Oletko hieman järjenköyhä .
        Tai olethan sinä ateisti piruparka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovaisena sinulla on tavallinen tauti, pahanhengen ahdistus uskot kun kristillisten Kaikkivaltias on uskomisen kieltänyt vääriin profeetoihin ja eksytät ihmisiä kastamaan lapsensa vastoin Suomen Perustuslakia joten laittomuuden Herrasi palvelijana olet tietoisesti uhrannut lapsesikin pakanana hänelle kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen joten sekin on vääräntodistuksen antamista jota hallitset: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Paavali en ole tietoisesti koskaan pilkannut sillä hän oli REHELLINEN kristittyjen herrastanne jota et itse edes tunnusta vaikka edustat Paavalin kanssa samaa pakanallisuudenne Herraa:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Vähä -älyinen olet.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        On hieno asia kun ihminen saa kristittyjä suojakseen ympärilleen jo lapsena.Olisipa sellaisia ,jotka opettaa hyviä tapoja ja kaikkiaan viisaita neuvoja.
        Tiedän ,että saatanaa eli sinua harmittaa tämä asia eli kristittyjen yhteys ja suoja satanismia vastaan joka on nyt taas levinnyt räjähdysmäisesti.
        Aikuisena jokainen on vapaa olemaan tai lähtemään kirkosta kuten jokainen tiedämme.
        Siitä pisteet ev.lut kirkolle.
        Se on todella hyvä ,että ihminen saa vapaasti tehdä päätöksen eikä minkäänlaista painostusta sallita.
        Jos pohja on hyvä ja juuret syvällä se kantaa hedelmää ,mutta jos juuret on kivikossa ja pinnalla....ei mitään tule.

        Ne pisteet ovat luterilaisten uskontunnustuksen antaneelta.
        Uskontunnustuksen kaltaisuuden vaikutuksien selitykset katekismuksista:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä -älyinen olet.

        En kumminkaan kaltaisenne:
        Uskontunnustuksen kaltaisuuden vaikutuksien selitykset katekismuksista:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.

        Jeesus tulee kun siirrytään vesimiehen aikaan kalojen aikakaudesta. Jeesuskin puhui tästä, 'kun näette ruukkua kantavan miehen...'
        Toinen juttu. Elon Musk sanoi että globaali ihmisten sirutus alkaa puolen vuoden päästä.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin jos sinulla olisi Jumalan Henki sinä tietäisit kirjoitukseni todeksi , mutta kun sinulla ei ole niin mitään et tiedä.
        Tällä palstalla on joukko ihmisiä jotka tietävät ,että kerron Totuutta ja ne ovat raamatun mukaisia koko ajan.

        Niinpä, väärennetyn raamatun mukaan jota kristityt eivät seuraa edes!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten kirjoitin ,että lapsillani on täysi vapaus .
        Kotona ei painosteta yhtään uskon asioihin eikä vaadita tekemään tai suorittamaan mitään.
        Itse kuitenkin ovat uteliaita ja jopa pitkällä uteliaisuudessa
        Itselläni oli sama.Yhtään ei lapsena painostettu tai edes puhuttu mutta silti koko suku on uskossa.
        Jumala piti myös meistä huolta.
        Kaikki siksi ,että meillä on se VAPAUS.
        Se on synnyttänyt uteliaisuuden ja siitä on edetty koko suku ja olemme Jumalan omia ja lapsia nimenomaan ei painosteta ei pakkosyötetä jne.
        Meneekö jakeluun vai pitääkö rautalangasta vääntää.

        Sellaista kuin vapaus et tunne sillä itse olet tunnustanut lapsesi kasteen joka on suomen Perustuslain vastainen ja valehtelit Jeesuksen kädenkin olleen mukana!
        Sairasta mielikuvitustasi toisten eksyttämiseksi SILLÄ uskominen on jokaisen oman henkiläkohtainen valinta ja sitä ei kristityt ole aina noudattaneet.
        MUTTA nykyisin noin 35% ellei enemmänkin uskovaisista; omia lapsia rakastavina jättävät lapsilleen Lailliset oikeudet heidän omaan haltuunsa Suomen Lain sekä kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen antaman opetuksen mukaisesti.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Niin mitä lars leevi lestadius liittyy asiaan.
        Minulla kun ei ole asian kanssa mitään tekemistä.?

        Onhan! Taas valehtelet ja toisia haukut kaltaseksesi.
        Leeviläiset opettavat luterilaisuuden oppeja ja palvelevat kanssasi samoja laittomuuden Herroja kristillisten Kaikkivaltiaita ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ja tietoisesti lapsiaan laittomasti kohtelevina.
        Sinä olet samanlainen esiintyjänä ja se on vaarallista kun muka esiinnyt totuuden valossa vääriä tekoja tekevänä:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Eksyttäjät rikkovat mm näitä kahta eri Lakia;
        "älä tapa" ja Jumalan pilkkaa"
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kappas saatanan valehteleva lähetti taas kehissä pilkkaamassa Paavalia.

        Uskontunnuksesi kaltaisena et ymmärrä, että Paavali oli rehellisempi kuin sinä ja siksi valehtelet Saatanan lähettinä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskontunnuksesi kaltaisena et ymmärrä, että Paavali oli rehellisempi kuin sinä ja siksi valehtelet Saatanan lähettinä!

        Sinä olet vajaa älyinen valehtelija.
        Sinun kirjoituksissa ei ole yhtään mikään totta.
        Täysinälyvapaata kirjoitusta.
        Huomaa ,että saatana on sinun herrasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan! Taas valehtelet ja toisia haukut kaltaseksesi.
        Leeviläiset opettavat luterilaisuuden oppeja ja palvelevat kanssasi samoja laittomuuden Herroja kristillisten Kaikkivaltiaita ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ja tietoisesti lapsiaan laittomasti kohtelevina.
        Sinä olet samanlainen esiintyjänä ja se on vaarallista kun muka esiinnyt totuuden valossa vääriä tekoja tekevänä:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Eksyttäjät rikkovat mm näitä kahta eri Lakia;
        "älä tapa" ja Jumalan pilkkaa"
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Maksakoon Jeesus sinulle palkkasi .Mielellään oikein pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan! Taas valehtelet ja toisia haukut kaltaseksesi.
        Leeviläiset opettavat luterilaisuuden oppeja ja palvelevat kanssasi samoja laittomuuden Herroja kristillisten Kaikkivaltiaita ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ja tietoisesti lapsiaan laittomasti kohtelevina.
        Sinä olet samanlainen esiintyjänä ja se on vaarallista kun muka esiinnyt totuuden valossa vääriä tekoja tekevänä:
        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Joh. 14:15 "Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni."
        Eksyttäjät rikkovat mm näitä kahta eri Lakia;
        "älä tapa" ja Jumalan pilkkaa"
        "Älä tapa" https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
        Ja
        https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka

        Maksakoon Jeesus sinulle palkkasi ja mielellään mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten kirjoitin ,että lapsillani on täysi vapaus .
        Kotona ei painosteta yhtään uskon asioihin eikä vaadita tekemään tai suorittamaan mitään.
        Itse kuitenkin ovat uteliaita ja jopa pitkällä uteliaisuudessa
        Itselläni oli sama.Yhtään ei lapsena painostettu tai edes puhuttu mutta silti koko suku on uskossa.
        Jumala piti myös meistä huolta.
        Kaikki siksi ,että meillä on se VAPAUS.
        Se on synnyttänyt uteliaisuuden ja siitä on edetty koko suku ja olemme Jumalan omia ja lapsia nimenomaan ei painosteta ei pakkosyötetä jne.
        Meneekö jakeluun vai pitääkö rautalangasta vääntää.

        Sinulla vaikuttaa olevan sairaaloinen rutiini arvostella ihmistä kaltaiseksi uskoen!

        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimeen esiintymisenne muka kaikkitietävinä osoittaa totellisuudessa uskontunnustuksen kaltaisuuden kaikessa epäinhimillisyydellään niin teorioissa kuin laittomuuden historiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla vaikuttaa olevan sairaaloinen rutiini arvostella ihmistä kaltaiseksi uskoen!

        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimeen esiintymisenne muka kaikkitietävinä osoittaa totellisuudessa uskontunnustuksen kaltaisuuden kaikessa epäinhimillisyydellään niin teorioissa kuin laittomuuden historiassa.

        Huomaa ,että saatana riivaa sinua.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Maksakoon Jeesus sinulle palkkasi .Mielellään oikein pian.

        En ole palkallinen mutta laittomuuden Herraa palvelevena saat varmaan palkaa Häneltä, vaikkapa kuumimman paikan ellet vahingossa rehellisty...


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastoin Suomen perustuslakia.Olet sinä kyllä aika idiootti kuka olekin.
        Ev.lut kirkko on Suomen valtion alainen kirkko.
        Oletko hieman järjenköyhä .
        Tai olethan sinä ateisti piruparka.

        Hm! Olet itse sellaisen ja uskot kaltaiseksesi ihmisiä väärää todistusta jakavana ilman näyttöä!!!

        Tässä tunnustuksesi muistisi vahvistamiseksi ja tiedoksi millainen olet:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastoin Suomen perustuslakia.Olet sinä kyllä aika idiootti kuka olekin.
        Ev.lut kirkko on Suomen valtion alainen kirkko.
        Oletko hieman järjenköyhä .
        Tai olethan sinä ateisti piruparka.

        Lukisit ja oppisit ymmärtämään millaiseksi olet aivopesty:

        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kappas saatanan valehteleva lähetti taas kehissä pilkkaamassa Paavalia.

        Kristillisten Kaikkivaltiaasta Jumalasta luopuneena katuvalisena toista vai haukut vaikka itse olet Herrasi valinnut ja Hänelle lapsisesikin kastanut lapsia laittomasti kohtelevien lahkoon.
        Joten opettele puolustamaan todellista Herraasi rehellisesti äläkä asetta kristillisten Jeesusta olleen mukana kun teit rikoksen lapsesi Lailla suojatun uskonvapautta suojaavan oikeuden rikkojana!
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731

        Ihmisyydestä luopuminen;
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Kristillisten Kaikkivaltiaasta Jumalasta luopuminen;
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Tämä oikeuden riistit lapseltasi hänen kasteella:
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastoin Suomen perustuslakia.Olet sinä kyllä aika idiootti kuka olekin.
        Ev.lut kirkko on Suomen valtion alainen kirkko.
        Oletko hieman järjenköyhä .
        Tai olethan sinä ateisti piruparka.

        Paavalinne Pirunne palvelija olet js teksteistä se selviää joten älä aseta toisia ihmisiä oman Herrasi orjaksi sillä siihen sinulle käytännössä ole valtaa vaikka sitä käytit lapsesi suhteen uhraamalla hänet Saatanallenne:
        Kristittyjen todellinen Jumala:

        2.Korinttolaiskirje:11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html

        Kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Lukekaa oman raamattunne tiedot terkemmin ettei tarvitse haukkua toisia syyllisiksi kristittyjen laittomuuksiinne.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Huomaa ,että saatana riivaa sinua.

        Laittomuuden Herrasi puolustaa omia oppilaitaan....


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten kirjoitin ,että lapsillani on täysi vapaus .
        Kotona ei painosteta yhtään uskon asioihin eikä vaadita tekemään tai suorittamaan mitään.
        Itse kuitenkin ovat uteliaita ja jopa pitkällä uteliaisuudessa
        Itselläni oli sama.Yhtään ei lapsena painostettu tai edes puhuttu mutta silti koko suku on uskossa.
        Jumala piti myös meistä huolta.
        Kaikki siksi ,että meillä on se VAPAUS.
        Se on synnyttänyt uteliaisuuden ja siitä on edetty koko suku ja olemme Jumalan omia ja lapsia nimenomaan ei painosteta ei pakkosyötetä jne.
        Meneekö jakeluun vai pitääkö rautalangasta vääntää.

        Lapsikasteet rikkovat Suomen Perustuslakia ja uskonvapautta ilmeisesti Barjeesusta palvelevien rituaali.
        Missään kohtaa raamattua ei lapsiakastetta sanaakaan ole puhumattakaan, että kristillisten Kaikkivaltias Jeesus olisi kastenyt kastaa syyttömiä lapsia lapsiakin tappaneen, raiskanneen jne laitomuuden jäseniksi MUTTA lapsia kastaville on tietoa raamatussa mm näin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste
        "Kaste on alun perin raamatun kirjoituksiin ja niistä jälkikäteen tehtyjen tulkintojen mukainen kristillinen toimitus, jossa henkilö kastetaan vedellä valellen, ripotellen tai veteen upottaen ja usein samalla liitetään paikallisen kirkon tai seurakunnan jäseneksi.[1] Käytössä on lapsikaste ja aikuiskaste, joka on raamatussa esiintyvän Johannes Kastajan neuvojen mukainen julkinen henkilökohtaisen uskon tunnustaminen.[2] Katolisen, ortodoksisen ja protestanttisen kirkon alaisissa kirkkokunnissa kaste on sakramentti.[3] Vesikasteen teologinen merkitys pelastavana, uudestisynnyttävänä tai omantunnon asiana vaihtelee suuresti eri kirkkokuntien ja yksilöiden välillä. Oppi vesikasteesta historiassa on ollut yksi kirkkokuntia sekä yksilöitä vahvasti erottava, mutta nykyisin myös yhdistävä asia.lähde?Kastetilaisuuteen liittyy lapsikasteessa usein käytännössä nimenanto.[4] Kristillinen kaste on ainutkertainen, eikä sitä enää uusita myöhemmin."
        HUOM! kristittyjen kaste ei ole raamatullisesti KRISTILLISTEN kaste! kristityistä ei tule kristillisiä uskomallakaan.

        Raamatun tietojen väärennöksestä tietoa on raamatussakin:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paavali
        "Paavali (noin 3–64, lat. Paulus, kreik. Παύλος, Pávlos) oli Uuden testamentin mukaan varhaiskristillinen teologi ja lähetyssaarnaaja. Häntä pidetään apostolina, vaikka hän ei koskaan tavannut Jeesusta henkilökohtaisesti. Aiemmin hän käytti juutalaista nimeä Saul Tarsolainen (hepr. ‏שאול התרסי‎‎, Šaʾul HaTarsi), mutta käännyttyään alkoi käyttää roomalaista nimeään Paulus, joka suomenkielisessä Raamatussa on Paavali.[3]

        Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin.[4] Paavalin kirjeet näyttivät suunnan kristinuskolle ja sen tulkinnalle. Uudessa testamentissa on 13 Paavalin nimissä laadittua kirjettä, mutta tutkimuksen yleisimmän näkemyksen mukaan Paavalin aidoiksi kirjeiksi luetaan vain seitsemän."

        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ei kastattanut lapsia vaan siunasi heitä ja samassa tilaisuudessa antoi yksyttäjille opin:
        Matteuksen evankeliumi:
        18:6 Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.

        Markuksen evankeliumi:
        9:42 Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

        Luukkaan evankeliumi:
        17:2 Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä."

        Joten Suomen perustuslain ja raamatun tietojen mukaan lapsikaste on laittomuutta. Johanneskaan ei raamatun mukaan kastanut lapsia.
        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."


    • Anonyymi

      Jos uskovat eivät kinastele jostain, niin se olisi aivan yhtä suuri ihme jos kalat lopettaiaisivat uimisen.

      • Anonyymi

        "Ja siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, että teillä on jakuvasti jumalaton riita ja tappelu oppikysymyksistä" (Jeesus Kristus)

        Vai miten se raamatunkohta menikään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, että teillä on jakuvasti jumalaton riita ja tappelu oppikysymyksistä" (Jeesus Kristus)

        Vai miten se raamatunkohta menikään?

        ei se niin mennyt, ja sinä tiedät sen hyvin itsekkin...!


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, että teillä on jakuvasti jumalaton riita ja tappelu oppikysymyksistä" (Jeesus Kristus)

        Vai miten se raamatunkohta menikään?

        Täällä on uskovia ,mutta täällä on saatanan lähettejä joukossa.
        Aivan kuten Jeesus ilmoitti.Vilja ja väärä vilja ovat loppuun saakka rinta -rinnan ja lopussa ne vasta erotellaan.
        Aika pahenee ja herjat sen mukana.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Täällä on uskovia ,mutta täällä on saatanan lähettejä joukossa.
        Aivan kuten Jeesus ilmoitti.Vilja ja väärä vilja ovat loppuun saakka rinta -rinnan ja lopussa ne vasta erotellaan.
        Aika pahenee ja herjat sen mukana.

        Uskontunnustuksen kaltaisuuden vaikutuksien selitykset katekismuksista:

        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Täällä on uskovia ,mutta täällä on saatanan lähettejä joukossa.
        Aivan kuten Jeesus ilmoitti.Vilja ja väärä vilja ovat loppuun saakka rinta -rinnan ja lopussa ne vasta erotellaan.
        Aika pahenee ja herjat sen mukana.

        "Pahikselle" joka uskoo olevansa "Pyhis" kristillisten Kaikkivaltille:

        Nyt sillekkin on suotu mahdollisuus jälleen tutkia asiaa tarkemmin jotta oppisit tuntemaan omat todelliset, laittomuudenne ja laittomuutesi Herrat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pahikselle" joka uskoo olevansa "Pyhis" kristillisten Kaikkivaltille:

        Nyt sillekkin on suotu mahdollisuus jälleen tutkia asiaa tarkemmin jotta oppisit tuntemaan omat todelliset, laittomuudenne ja laittomuutesi Herrat.

        Saatanan lähetti heti vastasi....


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Saatanan lähetti heti vastasi....

        Huomaan mutta rehellisyyteni tunsi sinut herroinesi jo lapsesi Laittomasti kohtelevana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomaan mutta rehellisyyteni tunsi sinut herroinesi jo lapsesi Laittomasti kohtelevana.

        Totuus on ,että sinä et tiedä mistään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, että teillä on jakuvasti jumalaton riita ja tappelu oppikysymyksistä" (Jeesus Kristus)

        Vai miten se raamatunkohta menikään?

        Niin... unohtamatta uskontunnustustusta:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin... unohtamatta uskontunnustustusta:
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Onko sinulla noin asiat ? Vaikutatkin aikä järjen köyhältä.
        Sinusta siis ei taida olla muuhun kuin suunsoittoon kuin rakkikoira.
        Onko sinua sanottu koskaan rakkikoiraksi.
        Mikä mielenterveyslääkäri sinulla on nimeltään.
        Otan häneen yhteyttä ja olet hiukan aikaa osastolla tarkkailtavana niin jospa se olo helpottuu.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Totuus on ,että sinä et tiedä mistään mitään.

        Ja pakanallinen "Pahis" tietää kaiken laittomuuden Herrastaan ja sen mitä hänen palvelemisesta seuraa....


      • MrHyvis
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pakanallinen "Pahis" tietää kaiken laittomuuden Herrastaan ja sen mitä hänen palvelemisesta seuraa....

        Voit toki nimitellä Jeesusta Kristusta laittomuuden herraksi ,mutta maksat aikanaan valheistasi ja saat palkan minkä ansaitset.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Onko sinulla noin asiat ? Vaikutatkin aikä järjen köyhältä.
        Sinusta siis ei taida olla muuhun kuin suunsoittoon kuin rakkikoira.
        Onko sinua sanottu koskaan rakkikoiraksi.
        Mikä mielenterveyslääkäri sinulla on nimeltään.
        Otan häneen yhteyttä ja olet hiukan aikaa osastolla tarkkailtavana niin jospa se olo helpottuu.

        Järkevät eivät kastata omia lapsiaan lapsia laittomasti kohtelevien rikollisuuden lahkoihin. Siis luterilaisuus on katolilaisuudesta eronnut lahko.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Totuus on ,että sinä et tiedä mistään mitään.

        Siksipä luotan enemmän kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen teksteihin joita ei rikollisuus ymmärrä edes oman lapsensa huomioon ottaen Lain mukaisesti:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Voit toki nimitellä Jeesusta Kristusta laittomuuden herraksi ,mutta maksat aikanaan valheistasi ja saat palkan minkä ansaitset.

        Osaat lukea niin miksi et lue uskontunnustukesi totuutta itsestäsi???
        Tee parannus ettei tarvitse jatkuvastiu muistuttaa sinua järjettömyydestäsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, että teillä on jakuvasti jumalaton riita ja tappelu oppikysymyksistä" (Jeesus Kristus)

        Vai miten se raamatunkohta menikään?

        Ei kaikki; uskontunnustuksen antaneet ovat HEISTÄ ja Heidän Pyhästä Hengestä SEKÄ ihmisyydestään luopuneet:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Totuus on ,että sinä et tiedä mistään mitään.

        Ja sinä tiedät kaikki kristittyjen Herroista ja miten Suomen Perustuslakia rikotaan krsitillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen valehtelemalla!


    • Anonyymi

      Kristittyjen laittomuuden Herrojen palveleminen ei ole tietääkseni Suomen Lain vastainen rikos

      MUTTA
      RIKOKSEKSI se muuttuu kun palvelu tapahtuu kristillisten Kaikkivaltiaan Jumalan ja Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen sekä Heidän Pyhän Hengen nimeen jota ei anneta anteeksi.
      Näin se on kristtyjen omassa raamatussa:
      Huomatkaa, ETTÄ kristillisten Pyhän Hengen pilkkaamista ei anneta anteeksi.
      Matteuksen evankeliumi:
      12:31 "Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
      ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta."

      HUOM!!!
      Tässä on raamatullinen jorjaus yllä olevaan tietoon:
      1.Joh. 3:4. Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja laittomuus on rikos."

      JA sen lisäksi uskontunnustuksen tiedot kuten:
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

      • Minä ole Jeesuksen palvelija nyt ja loppuun saakka.
        Olen lupautunut Hänelle.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä ole Jeesuksen palvelija nyt ja loppuun saakka.
        Olen lupautunut Hänelle.

        Niin ole joten opette sen nimi rehellisesti ilmastuna!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä ole Jeesuksen palvelija nyt ja loppuun saakka.
        Olen lupautunut Hänelle.

        Siinä tapauksessa Beejeesukselle olet olet lupauksesi antanut vaikka kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Nimeen eksytät toisia!
        Tässä maaillisesti ongelmana lapsikaste:
        Laki isolla kirjaimella on Korkein Laki. Se on maailman sivistyneiden valtioiden Perustuslain Perusta mm ihmisoikeuksien osalta.
        Lakien hierarkia:
        Jumalan ja Jeesuksen Laki = korkein Laki
        Suomen Perustuslaki = ei saa olla ristiriidassa yllä olevan Lain suhteen.
        suomen kirkkolaki = ei saa olla ristiriidassa YLLÄ OLEVIEN LAKIEN SUHTEEN


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Minä ole Jeesuksen palvelija nyt ja loppuun saakka.
        Olen lupautunut Hänelle.

        Niin olet ja eksyttänyt oman lapsesikin laittomasti samaan laittomuuteen:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.htm
        Ja kristittyjen Barjeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus"


    • Anonyymi

      Kristittyjen uskoivaisten ongelmaksi uskonnossa ovat monet ja erikoisesti se, että pitäs uskoa kahteen HERRAAN ja HEIDÄN "Syntien sovittajiin"
      VAIKKA
      todellisuudessa raamatun tulisi olla vain kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen tietoja sisältävä.
      Noista vaikeuksista selviäviä on suomessa paljon. Ja heidän määrä on kasvussa kun kansalaisten tietous ja ennenkaikkea järjen ymmärrys lisääntyy vaikka lastenkin koulutuksilla sitä pyritään estämään.
      EHKÄ yksi suurimmista ilmiöistä Laille kuuliaideen jne kehuitykseen on ollut lapsikaste laittomuutena jossa Suomen parustulain Uskonvapauden kaikille kansalaisille on erikseen ilmoitus siitä, että "lapsia tulee kohdella kehitystään vastaavasti" joka ei anna Lain sanan ilmoituksena poikkeusta ja siten asettaa lapsensa kastattaneet rikkomaan Lakia!

      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
      Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
      2 luku
      Perusoikeudet
      6 §
      Yhdenvertaisuus
      Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
      Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
      Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
      Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.

      Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."

      • Vastaatko siihen kysymykseen eli :Oletko käyttänyt mieliala lääkkeitä.
        Vastaa nyt kerrankin rehellisesti.
        Kyllä tai ei.


      • Sinähän kirjoitat täyttä valhetta.
        Käytätkö yhä mieliala lääkkeitä.
        Eikö saatana anna enää päivän yön rauhaa.
        Se on paha paikka.Pahin kaikista.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastaatko siihen kysymykseen eli :Oletko käyttänyt mieliala lääkkeitä.
        Vastaa nyt kerrankin rehellisesti.
        Kyllä tai ei.

        En ole mutta kaltaisillasi uskovaisilla olisi aihetta siihen!
        JA
        vastaa itsekkin rehellisesti kerotomalla ketä todellisuudessa palvelet?


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat täyttä valhetta.
        Käytätkö yhä mieliala lääkkeitä.
        Eikö saatana anna enää päivän yön rauhaa.
        Se on paha paikka.Pahin kaikista.

        Niin näköjään teet!!!
        Ne lääkkeet ovat Pahiksille tutkimuksien mukaan:
        "Usko ja äly
        Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45-47 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat täyttä valhetta.
        Käytätkö yhä mieliala lääkkeitä.
        Eikö saatana anna enää päivän yön rauhaa.
        Se on paha paikka.Pahin kaikista.

        Vain et sinä pysty täyttämään Saatanan vaatimusta sen palvelemisissa kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ihmisiä eksyttämällä pakanallisuuden ikuisuuteen. Opettele tämä ja ymmärrä totuus:
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole mutta kaltaisillasi uskovaisilla olisi aihetta siihen!
        JA
        vastaa itsekkin rehellisesti kerotomalla ketä todellisuudessa palvelet?

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin näköjään teet!!!
        Ne lääkkeet ovat Pahiksille tutkimuksien mukaan:
        "Usko ja äly
        Professori Richard Lynnin mukaan älykkäät ihmiset ovat muita harvemmin uskossa. Älykkyys vähentää uskon merkitystä paitsi yksilölle myös kokonaisille yhteiskunnille. Viime vuosisadalla kiihtynyt länsimaisten yhteiskuntien maallistuminen on yhteydessä keskimääräisen älykkyysosamäärän kasvuun. Professorin mukaan uskonnollisuus väheni ja keskimääräinen älykkyys lisääntyi 137 kehittyneessä maassa 1900-luvulla.[22] Kehityspsykologi Satoshi Kanazawan tutkimuksen mukaan ateistit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin muu väestö."

        Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
        20:45-47 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
        "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
        noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

        Olet sinä järjen jättiläinen.Siteeraat raamatun kohtia mielivaltaisesti etkä ymmärrä yhtään mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain et sinä pysty täyttämään Saatanan vaatimusta sen palvelemisissa kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ihmisiä eksyttämällä pakanallisuuden ikuisuuteen. Opettele tämä ja ymmärrä totuus:
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Kuka olet kaheli.?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vain et sinä pysty täyttämään Saatanan vaatimusta sen palvelemisissa kristillisten Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen ihmisiä eksyttämällä pakanallisuuden ikuisuuteen. Opettele tämä ja ymmärrä totuus:
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Sinä täytät saatanan vaatimuksen.Olet sen rakkikoira.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        Uskontunnustuksessasi olet luterilaisuuden opin mukaan Jumalasta luonut ja kun He kolme ovat yhtä, niin samalla luovuit Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä.
        Otit ilmeisesti liikaa pillereitä tai unohdit ottaa annoksesi kun valehtelet ammatiksesi!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olet sinä järjen jättiläinen.Siteeraat raamatun kohtia mielivaltaisesti etkä ymmärrä yhtään mitään.

        Oman lapsesikin laittomasti uhrasit ja nyt haukut ihmisiä kaltaiseksesi!
        Muista oppimasi totuudet:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        jne......


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä täytät saatanan vaatimuksen.Olet sen rakkikoira.

        Uskontunnustuksesi kaltaisuuttasi edelleen viljelet laiittomuuden asialla....


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olet sinä järjen jättiläinen.Siteeraat raamatun kohtia mielivaltaisesti etkä ymmärrä yhtään mitään.

        Kertaa oppisi niin kaltaisesikin oppivat paljastamaan itsensä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        2.Korinttolaiskirje: 11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kertaa oppisi niin kaltaisesikin oppivat paljastamaan itsensä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'

        2.Korinttolaiskirje: 11:14 "Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."

        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

        Teillä lienee sukuvika tuo järjenpuute.
        On niin heikkolahjaista touhua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskontunnustuksessasi olet luterilaisuuden opin mukaan Jumalasta luonut ja kun He kolme ovat yhtä, niin samalla luovuit Jeesuksesta ja Pyhästä Hengestä.
        Otit ilmeisesti liikaa pillereitä tai unohdit ottaa annoksesi kun valehtelet ammatiksesi!

        Toivottavasti Jeesus maksaa sinulle palkan mahdollisimman pian.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        Tällaiset ovat itselleen tuomion hankkineet:
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Toivottavasti Jeesus maksaa sinulle palkan mahdollisimman pian.

        Ei ole kristittynä sinun asia!
        Hän on jo tuomion kaltaisillesi antanut.
        Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kristittynä sinun asia!
        Hän on jo tuomion kaltaisillesi antanut.
        Matteuksen mukaan:
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Toivottavasti Jeesus maksaa pian sinun palkkasi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Toivottavasti Jeesus maksaa sinulle palkan mahdollisimman pian.

        Barjeesuksesi on edelleen kaverisi, uhrasithan sille lapsesikin Lain vastaisesti.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olet sinä järjen jättiläinen.Siteeraat raamatun kohtia mielivaltaisesti etkä ymmärrä yhtään mitään.

        EN OLE KALTAISESI:
        Uskontunnustuksesi tietoa:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Teillä lienee sukuvika tuo järjenpuute.
        On niin heikkolahjaista touhua.

        Tekeekö uskosi sinut tällaiseksi vai oletko perinyt ominaisuudesi???

        Uskontunnustuksesi tietoa:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Olet jotenkin ihmeellinen luterilaiseksi kun et omia oppejanne hallitse joten sen vuoksi perinnöllisyydesi voisi olla korjattavissa kun/jos teet parannuksen.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat täyttä valhetta.
        Käytätkö yhä mieliala lääkkeitä.
        Eikö saatana anna enää päivän yön rauhaa.
        Se on paha paikka.Pahin kaikista.

        Niin kauan kuin sinulla ei ole väitteellesi näyttöä niin olet itse varmuudella valehtelija!
        Kertomuksesi lapsesi laittomuuden jäseneksi kastamisesta se "Jeesuksen käsi" olikin uskontunustuksen antaneen Herran käsi:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Sitä paitsi olet tälläiseksi itsesi tunnustanut aivopesynä joten järkiinny ja ihmisty:
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        -------------------------------
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus ei ole eksytettyjä kristittyjäkään unohtanut.
        Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        uskontunnuksessasi olit rehellisempi:
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

        Ja kun HE olevat "YHTÄ" niin luovuit Heistä:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Luopumalla HEISTÄ YHDESTÄ, luopuu Heistä.

        Väärän tieden antaminen on myös rikos josta kerrotaan joko raamatussa tai katekismuksessanne.

        Ja kun olet luopunut Heistä ja kuitenkin valehtelet palvelevasi kristillisten Kaikkivaltiaita ja Heidän Pyhää Henkeä niin anteeksi et luopuneena saa teidän oman raamatullisen oppinne mukaan pysyt syntisinä usko sitten itse mitä tahdot!
        Matteuksen evankeliumi:
        12:31 "Sentähden minä sanon teille: jokainen synti ja pilkka annetaan
        ihmisille anteeksi, mutta Hengen pilkkaamista ei anteeksi anneta."


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä täytät saatanan vaatimuksen.Olet sen rakkikoira.

        Älä houkuttele eksytykseen kaltaisiksenne laittomuuden lahkoon!
        Kristillisten Jeesus kielsi uskomasta vääriin profeettoihin ja kuten jo tiedät niin ne kelpaa vain kaltaisillesi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastaatko siihen kysymykseen eli :Oletko käyttänyt mieliala lääkkeitä.
        Vastaa nyt kerrankin rehellisesti.
        Kyllä tai ei.

        Ei x 99999999999999999999999999999999999999......


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinä täytät saatanan vaatimuksen.Olet sen rakkikoira.

        Kerro mikä itse olet, ymmärtämätön sontatala kai.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuka olet kaheli.?

        Peilisi kertoo totuuden.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        Tiedän senkin ettei lasten kastalminen lapsia laittomasti kohtelevien jäseniksi ole Kriustillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen tahdon nouttamista joten ota myllynkivesi ja mieti totuutta!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Sinähän kirjoitat täyttä valhetta.
        Käytätkö yhä mieliala lääkkeitä.
        Eikö saatana anna enää päivän yön rauhaa.
        Se on paha paikka.Pahin kaikista.

        Itsehän sinä saatanasi oppilaana tarviit lääkettä ettet vaan vahingossakaan luovu uskontunnustuksesi kaltaisuudesta.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        Uskot noin mutta tekosi ovat Baarjeesusta palvelevien tekoja eksyttäjänä.
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuka olet kaheli.?

        Peilisi ei valehtele!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Vastaatko siihen kysymykseen eli :Oletko käyttänyt mieliala lääkkeitä.
        Vastaa nyt kerrankin rehellisesti.
        Kyllä tai ei.

        Ei niitä käyttämiäsi lääkkeitä ihmisille riitä!
        Hyvä niin.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.

        Uskontunnustuksen antaneena valehtelijana!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        ....
        Eroamalla Heistä yhdestä, eroaa Heistä.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Esiintyminen kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimeen ja Heitän Pyhään Hengen pilkkaajana väärää todistusta antavana olet itse eksynyt ja riistänyt lapseltasi oikeuden omaan valintaansa kastamalla hänet laittomuuden tiellenne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskontunnustuksen antaneena valehtelijana!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'
        ....
        Eroamalla Heistä yhdestä, eroaa Heistä.
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

        Esiintyminen kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään Nimeen ja Heitän Pyhään Hengen pilkkaajana väärää todistusta antavana olet itse eksynyt ja riistänyt lapseltasi oikeuden omaan valintaansa kastamalla hänet laittomuuden tiellenne!

        Lapsensa eksyttäjälle miettimistä.....:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste
        "Kaste on alun perin raamatun kirjoituksiin ja niistä jälkikäteen tehtyjen tulkintojen mukainen kristillinen toimitus, jossa henkilö kastetaan vedellä valellen, ripotellen tai veteen upottaen ja usein samalla liitetään paikallisen kirkon tai seurakunnan jäseneksi.[1] Käytössä on lapsikaste ja aikuiskaste, joka on raamatussa esiintyvän Johannes Kastajan neuvojen mukainen julkinen henkilökohtaisen uskon tunnustaminen.[2] Katolisen, ortodoksisen ja protestanttisen kirkon alaisissa kirkkokunnissa kaste on sakramentti.[3] Vesikasteen teologinen merkitys pelastavana, uudestisynnyttävänä tai omantunnon asiana vaihtelee suuresti eri kirkkokuntien ja yksilöiden välillä. Oppi vesikasteesta historiassa on ollut yksi kirkkokuntia sekä yksilöitä vahvasti erottava, mutta nykyisin myös yhdistävä asia.lähde?Kastetilaisuuteen liittyy lapsikasteessa usein käytännössä nimenanto.[4] Kristillinen kaste on ainutkertainen, eikä sitä enää uusita myöhemmin."

        Joten kristittyjen lapsikaste rituaalit rikkoo kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen oppia sekä samalla pilkkaan.: https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
        Ja Paavalilais-Luterilaisuuden Herroja palvellaan kristillisten Kaikkivaltiaiden Pyhään nimeen niin "järjettymyys" lähenee huippua eksytys TULKINTA keinoilla.
        https://sti.fi/luennot/files/RM291106.pdf


    • Anonyymi

      Lailla suojattu uskonvapaus on HENKILÖKOHTAINEN VALINTA.

      Lakien hierarkia:
      -Jumalan ja Jeesuksen Laki, korkein Laki
      -Suomen Perustuslaki
      -kirkkolaki (ei saa olla ristiriidassa yllä olevien Lakien suhteen)

    • "kääntyy uuteen liittoon ja kokevat pelastuksen aivan lähiaikoina."

      Toisessa samaa aihepiiriä käsittelevässä keskustelussa et niin millään suostunut paljastamaan, että minkälaisesta aikaikkunasta puhut. Oletko nyt kerännyt rohkeutta vastata, että mitä käytännössä tarkoitat lähiajoilla? Tarkoitatko esim. seuraavia paria vuotta? Tätä vuosikymmentä? Tätä vuosisataa? Tätä vuosituhatta?

      • Tarkkaa aikaa ei tiedä ,mutta lähiaika on lähiaikaa olipa vuosi kaksi tai 10v.
        Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä.
        Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Tarkkaa aikaa ei tiedä ,mutta lähiaika on lähiaikaa olipa vuosi kaksi tai 10v.
        Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä.
        Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken.

        Minä kysyin että miten pitkä aika on lähiaika, ja sinä vastaat, että lähiaika on lähiaika.

        Eli sinulla ei siis ole tietoa tuleeko Jeesus lähiaikoina vai ei, kun et edes tiedä, miten pitkä aika lähiaika on. Olet siis valehtelija.

        "Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä."

        Niinpä niin. Lopun ajat ovat mukamas olleet ihan ovella jo miltei kaksi tuhatta vuotta.

        "Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken."

        Eli siis aikaa voi olla sellaiset runsaat 110 vuotta (ja lääketieteen kehityksen huomioonottaen mahdollisesti paljon pidempäänkin) ennen kuin kaikki nyt elävät ovat kuolleet. Vai mihin viittaat nyt elossa olevalla sukupolvella?


      • siare kirjoitti:

        Minä kysyin että miten pitkä aika on lähiaika, ja sinä vastaat, että lähiaika on lähiaika.

        Eli sinulla ei siis ole tietoa tuleeko Jeesus lähiaikoina vai ei, kun et edes tiedä, miten pitkä aika lähiaika on. Olet siis valehtelija.

        "Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä."

        Niinpä niin. Lopun ajat ovat mukamas olleet ihan ovella jo miltei kaksi tuhatta vuotta.

        "Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken."

        Eli siis aikaa voi olla sellaiset runsaat 110 vuotta (ja lääketieteen kehityksen huomioonottaen mahdollisesti paljon pidempäänkin) ennen kuin kaikki nyt elävät ovat kuolleet. Vai mihin viittaat nyt elossa olevalla sukupolvella?

        Kuten kirjoitin en todellakaan tiedä sitä päivää tai hetkeä.
        Aikajakso eli viimeinen sukupolvi kyllä tiedetään olevan NYT koska Jumalan oma profetia lähti käyttöön 1948.
        Se on yksi Universumin tärkeimpiä asioita eli im Israelin valtio ja JUMALA ITSE KERÄÄ KANSANSA YMPÄRI MAAILMAA OMAAN MAAHANSA.
        Itse lasken sukupolveksi 120v.
        Tuo on siis se aika josta kellon suurin piirtein voi laittaa käyntiin siis noin.
        Toinen tutkintalinja on ,että sotien melskeet ja maailman sodat aloitti ajan eli noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin on takaraja.
        Nämä kaksi on mitkä itse aavistan olevan mitä kannattaa seurata.
        Eli Israel 1948 tai noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin .


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten kirjoitin en todellakaan tiedä sitä päivää tai hetkeä.
        Aikajakso eli viimeinen sukupolvi kyllä tiedetään olevan NYT koska Jumalan oma profetia lähti käyttöön 1948.
        Se on yksi Universumin tärkeimpiä asioita eli im Israelin valtio ja JUMALA ITSE KERÄÄ KANSANSA YMPÄRI MAAILMAA OMAAN MAAHANSA.
        Itse lasken sukupolveksi 120v.
        Tuo on siis se aika josta kellon suurin piirtein voi laittaa käyntiin siis noin.
        Toinen tutkintalinja on ,että sotien melskeet ja maailman sodat aloitti ajan eli noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin on takaraja.
        Nämä kaksi on mitkä itse aavistan olevan mitä kannattaa seurata.
        Eli Israel 1948 tai noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin .

        Ei kristillisten Kaikkivaltias Jumala vaan laittomuuden Herranne!
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Kuten kirjoitin en todellakaan tiedä sitä päivää tai hetkeä.
        Aikajakso eli viimeinen sukupolvi kyllä tiedetään olevan NYT koska Jumalan oma profetia lähti käyttöön 1948.
        Se on yksi Universumin tärkeimpiä asioita eli im Israelin valtio ja JUMALA ITSE KERÄÄ KANSANSA YMPÄRI MAAILMAA OMAAN MAAHANSA.
        Itse lasken sukupolveksi 120v.
        Tuo on siis se aika josta kellon suurin piirtein voi laittaa käyntiin siis noin.
        Toinen tutkintalinja on ,että sotien melskeet ja maailman sodat aloitti ajan eli noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin on takaraja.
        Nämä kaksi on mitkä itse aavistan olevan mitä kannattaa seurata.
        Eli Israel 1948 tai noin 1914 ja siitä 120v eteenpäin .

        Eli takaraja on vuosi 2068. Jos maailmanloppua ei ole tullut silloin, myönnätkö olleesi väärässä vai keksitkö uuden takarajan jota odottaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli takaraja on vuosi 2068. Jos maailmanloppua ei ole tullut silloin, myönnätkö olleesi väärässä vai keksitkö uuden takarajan jota odottaa?

        Olen hyvinkin varma ,että tapahtuu ennen 68.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli takaraja on vuosi 2068. Jos maailmanloppua ei ole tullut silloin, myönnätkö olleesi väärässä vai keksitkö uuden takarajan jota odottaa?

        Maailmanlopun pelottelulla on ilmeisesti vuosituhasia ihmiskuntaa paloiteltu MUTTA kristittyjen toistenkin "rahastaja" uskontojen käyttöön se on ollut tuottoisaa kirkollisverojen maksajien tuella. Joka uskoo niin se uskokoon mutta ihmisten eksyttäminen on törkeää laittomuutta kuten alaikäisten lasten kastamiset lapsia laittomasti kohtelevien rahoittajiksi.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olen hyvinkin varma ,että tapahtuu ennen 68.

        "Olen hyvin varma......"
        On tyypillinen ilmaisu kun ei ole varmaa asiaan liittyvää näyttöä.
        Sitä käytetään usein mutta kristityillä on useita keinoja etenkin kun/jos väitteelleen tai opeilleen tarvitsee tukea.
        Tässä esimerkki lapsikasteen asettamiseksi raamatullisesti väärentämällä opas jossa "TULKINTOJEN" ilmaisu on asetettu salamaan tekona vaikka asia on kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen opin ja lasten siunaamisen yhteydessä kerrottu tarkoi jossa toisin lapsia kohtelevat saavat kahden kristillisen opetuslapsen teksteistä tiedon myllynkivien käyttöohjeena:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Kaste
        "Kaste on alun perin raamatun kirjoituksiin ja niistä jälkikäteen tehtyjen tulkintojen mukainen kristillinen toimitus, jossa henkilö kastetaan vedellä valellen, ripotellen tai veteen upottaen ja yleensä samalla liitetään paikallisen kirkon tai seurakunnan jäseneksi."

        Täällä ei kasteta jäseniksi lapsia:
        Matteuksen evankeliumi:
        18:6 "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen."
        Markuksen evankeliumi:
        9:42 "Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi, että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen."
        Luukkaan evankeliumi:
        17:2 "Hänen olisi parempi, että myllynkivi pantaisiin hänen kaulaansa ja hänet heitettäisiin mereen, kuin että hän viettelee yhden näistä pienistä."
        ..............
        Lisäksi mainittokoon ei uskossa olleen kastamaton ryöväri jonka kristillisten Jeesus otti mukaansa Paratiisiin mutta Jeesusta pilkannut ei päässyt.
        Joten
        Uskomisen on kristillisten Kaikkivaltias Jeesus kieltänyt vääriin prodeettoihin ja
        sellaisten profeettojen "laittomuun Herrojen" uskovaisiksi vääristämällä tietoja lapsia kastetaan veronmaksajiksi jne.
        JA TÄRKEÄ sanasta LAPSIKASTE; UNOHTUKO SE POIS VAI MIKSI SITÄ EI OLE RAAMATUSSA???
        UT / Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "
        VT 5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."


      • MrHyvis kirjoitti:

        Olen hyvinkin varma ,että tapahtuu ennen 68.

        Voi olla ,että sirutus ja pedonmerkkiin n 10v-15v ,mutta sekin siis arvio sillä kukaan ei tiedä hetkeä ,mutta kun tapahtumat alkaa vyöryä niin tapahtuu nopeasti.
        Se on salaamalla salattu se hetki kaikilta.
        Israelin kääntyminen on se mitä kannattaa seurata sillä se on viim. niitti ja toinen että evankeliumi on saarnattu ja tietysti Paavalin ja Pietarin vertaukset.
        Mm alkuaine kuumuudesta sulaa..murhat..äärimmäinen raakuus ..kansa ei välitä laista mitään vaan tekee mitä haluaa..... aviorikkomiset ja se sukupolvi.
        Listan näkee raamatusta.
        Nyt on saatanalla jo kiire.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Voi olla ,että sirutus ja pedonmerkkiin n 10v-15v ,mutta sekin siis arvio sillä kukaan ei tiedä hetkeä ,mutta kun tapahtumat alkaa vyöryä niin tapahtuu nopeasti.
        Se on salaamalla salattu se hetki kaikilta.
        Israelin kääntyminen on se mitä kannattaa seurata sillä se on viim. niitti ja toinen että evankeliumi on saarnattu ja tietysti Paavalin ja Pietarin vertaukset.
        Mm alkuaine kuumuudesta sulaa..murhat..äärimmäinen raakuus ..kansa ei välitä laista mitään vaan tekee mitä haluaa..... aviorikkomiset ja se sukupolvi.
        Listan näkee raamatusta.
        Nyt on saatanalla jo kiire.

        Auta sitä kiireistä jos Hän on avun tarpeessa ja sinun ustunnuksen kaltaisuuden tietoja voit käyttää todellisen Herraasi auttavana.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tarkkaa aikaa ei tiedä ,mutta lähiaika on lähiaikaa olipa vuosi kaksi tai 10v.
        Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä.
        Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken.

        Ota huomioon se, että kristittyjen raamattu ei välttämättä anna oikeita tietoja kristillisten Kaikkivaltiaasta Jeesuksen opeista!
        Ja kun Hän antaa oikeita niin te rikotte niitä kuten esimerkiksi lapsikasteen suhteen ja siten todistaen todelliset laittomuuden Herranne!


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Tarkkaa aikaa ei tiedä ,mutta lähiaika on lähiaikaa olipa vuosi kaksi tai 10v.
        Jeesus itse puhui ,että aika on aivan ovella kun puhui lopun hetkestä eikä paljastanut hetkeä.
        Tämä sukupolvi on nyt elossa joka näkee kaiken.

        Barjeesukseensa luottaminen on turmioksi!


    • Anonyymi

      Olikohan se Putini asiasta tietoinen!
      Niin tai Luther....

    • Anonyymi

      Jeshua ilmestyi 2003 ja julisti sodan koko maailmaa vastaan. Hän sanoi koska minun perintöosani ryöstettiin ja turmeltiin paratiisia myöten muuttuu koko maailma nyt suureksi uhrialttariksi jolla kaikki kaunis uhrataan.

      2008 ilmestyi Jehova ja julisti sodan Suomea vastaan. Hän sanoi tulee kymmenen Egyptin vitsauksen kaltaista vitsausta koska Jehovaa pilkattiin.

      2012 Jehova vei minut vieraalle planeetalle ja sanoi täältä lähetän Annunakit tekemään selvää Suomen naisista.

      2015 Ennen Arabien tuloa Jeremia ilmoitti lähettävänsä Suomeen muslimisotajoukon tekemään selvää Suomesta. Epäilemättä tuo joukko on yksi niistä kymmenestä vitsauksesta.

      Tästä nähdään että Suomi on suurissa vaikeuksissa eikä ehkä selviä.

      Peto, portto, väärä profeetta toki nousevat taisteluun Jehovaa ja pyhiä vastaan niin Jerusalemia vastaan ja tallaavat sen esipihoja kovalla potkulla. Kristityt ovat joutuneet tosi vaikeaan asemaan. Kristus ja Jehova sotivat koko maailmaa vastaan mutta saattavat hävitä ja heidän kanssaan häviävät kristityt?

      • Anonyymi

        Ihmisten antamat tuomiot eivät ole Laillisesti oikeita koskien uskonnollisia oppeja.

        "Rahasta ja anna rahat Herroille" lahkot ovat mielestäni laittomuuksia tehneiden edustajia ja vievät leskeltä viimeisenkin roposen.

        Ja mitä tulee kristittyjen osalta niin monilla uskontunnustuksen antaneilla on vaikea tulevaisuus....:
        Uskontunnustuksen kaltaisuuden vaikutuksien selitykset katekismuksista:

        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


    • Anonyymi

      On teillä joillakin jutut, höpisette pedoista, pedon merkeistä, portoista... päivästä toiseen.

      • Anonyymi

        Lopunajasta on puhuttu ilman taukoa viimeiset 2000 vuotta, mutta ei vaan ole saapunut. Yritään nyt edelleen jaksaa sitä odottaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wikiidiootti homo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Wikiidiootti homo

        Siksihän kristityt sitä käyttävät vääriin tietoihin eksyttävänä:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Paaviuden_historia
        "Jeesuksen antaessa Taivasten valtakunnan avaimet apostoli Pietarille,"
        Tuo Pietari ei ole sama Pietari joka sai avaimet ja vallan kristillisten Jeesukselta.

        Apostolien teot 1 Luku:
        13:9 Niin Saulus, myös Paavaliksi kutsuttu,
        2 Korinttolaiskirje 12:
        7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
        8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

        Raamatun mukaan Paavali ei eroa saanut alla olevasta laittomuuden herrastaan joten se ollenee kristittyjen herra edelleen, ainakin kristittyjen laittomuuden historian mukaan.

        kristittyjen todellinen jumala:
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        kristittyjen todellinen jeesus:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Kyllä käy sääliksi muutamaa kirjoittajaa. Mielenterveydestä ei ole enää jälkeäkään, eikä myös järjestä. Jeesus on näköjään tullut päähän, mutta siinä yhteydessä meni järki.

      • Anonyymi

        Vika muistissa joillakin mutta kertaus ehkä auttaa:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
        'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'
        'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'


    • Anonyymi

      Kristityt eivät ole eronneet kristillistä vaikka esiintyvät kristittyjen Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimeen maailmalla mm rikoksia tehden edelleenkin.
      Nyt itse olen huollissani Putinin tuouhuista apulaisineen. Ainakin noin 8000 lasta ovat siirtäneet Ukrainasta venäjälle joista monet eivät ehkä koskaan selviä hengissä takaisin kotiinsa Ukrainaan.
      Ihmiskunnalla on kaksi suurta vihollista, politiikka ja uskonnot.

    • Anonyymi

      Suomesta toimitetaan Ukrainaan hyvin tukea. noin 50 linja-autoa lähetetään helpottamaan koulukuljetuksia ja 13 ampulanssia sairaiden kuljetuksiin mutta sen lisäksi muutakin apua jolle on varmuudella tarvetta.
      En tiedä jos EU-ltä suomi saa tukea toimintaansa mutta kun toimintaa vertaa toisten maiden avunantoihin niin suomalaisten ei tarvitse hävetä!
      Varmaan Punainenristi jne Avutusjärjestöt ovat asioissa aktiivisesti mukana joten suomalaiset eivät ole unohtaneet oman maan kokemuksia ja tietää avun merkityksen hädässä oleville....

    • Anonyymi

      Tämä kirjoittajana on narsistinen ja vääriä tietoja antava joten ottakaa se huomioon:

      MrHyvis
      2022-12-05 17:03:45
      Anonyymi kirjoitti:
      En ole mutta kaltaisillasi uskovaisilla olisi aihetta siihen!
      JA
      vastaa itsekkin rehellisesti kerotomalla ketä todellisuudessa palvelet?

      Palvelen Jeesusta Kristusta ,josta sinä et tiedä mitään.
      ---------------------------------

      Opi jakomielisyydestäsi.
      Tässä vaheellisuudesi todistava tieto:
      'Meillä ei ole järkeä'
      'Meillä ei ole ymmärrystä'
      'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
      'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
      'Olemme syntisiä'
      'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'
      'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.' (Tilalle saanut Paavalin tekstien Saantanan Jumalaksi ja Barjeesuksen joita palvelee Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen nimeen:
      https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-jumalanpilkka
      JA:
      'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

    • Anonyymi

      Eksyttäjät jotka käyttävät Kristillisten Kaikkivaltiaiden Nimiä ja oppeja eksyttääkseen ihmisiä palvelemaan kristittyjen laittomuuden omia Herroja on ilmeisesti manipuloituina narsistinen asenne uskona, että ovat Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen palveljoita vaikka tietoisia ovat kristillinen laittomuuksista ja ilmeisesti siitäkin että laittomuuden tukeminen vaikkapa vain rahoittamalla on moraalisesti väärin.

      Joten Matteuksen tekstissä oleva kristillisten Jeesuksen antama tieto on hyvä noudattaa:
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

    • Anonyymi

      Tiedoksi....
      Kristillisillä ei ole raamattua vaan saavat sielullisen "Tutuuden Henki" muodossa....:
      Jeesuksen evankeliumia Luukkaan mukaan:
      24:49 Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."
      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta."

      Raamatuissa olevat kristillisten neljän opetuslasten evankeliumit ovat osoittain väärin tulkittuja (mm lapsikaste) joten ne ovat kirjoitettu tukemaan kristittjen Pavaalilais-Luterilaisuuden laittomuutta. Se tulee esiin mm historiasta:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

      Ja käytännössä....
      Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Messias ottaa vain omansa.

      • Olisi hyvä jos omia olisi paljon.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olisi hyvä jos omia olisi paljon.

        Kerro sekin että houkuttelet uskontunnustuksen antanut kristittyjen lahkolaisena ja samalla kristillisten Kaikkivaltiasta ja Heidän Pyhästä Hengestä luopuneena.
        Vaikenet totuuksista ja eksytät toisia....

        2.Korinttolaiskirje:11:14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi."
        https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
        Tällaisiksi ei kukaan ole syntynyt; https://katekismus.fi/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        'Meillä ei ole järkeä'
        'Meillä ei ole ymmärrystä'
        'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
        'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
        'Olemme syntisiä'
        'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
        Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.

        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
        Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olisi hyvä jos omia olisi paljon.

        Sinullahan niitä riittää vaikka et eksyttäjänä palvele niitä oikeilla nimillä.
        Kristillisten oppeja käyttävät eksytykseen laittomuuden kristitytkin.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Katolinen_kirkko
        "Katolinen kirkko katsoo olevansa se kirkko, jonka Jeesus Kristus itse perusti, ja joka ei ole koskaan menettänyt ykseyttään, vaikka muita kirkkokuntia on syntynyt eroamalla sen yhteydestä. Kirkon opetuksen mukaan kirkon piispat ovat apostolien seuraajia ja Paavi eli Rooman piispa on apostoli Pietarin seuraaja. Paavi ja hänen hallintonsa, Pyhä istuin sijaitsevat Roomassa Vatikaanivaltiossa."

        Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joille Jeesuksen ei perustanut seurakuntia eikä heillä ole Jeesuksen opetuslapsia vaan apostoleita. https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

        Kristilliset = Kaikkivaltiaan Lait antaneen Jeesuksen sekä Hänen kristillisten opetuslapsien perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
        Ilm. 2:1-29 Pergamos, Tyatira, Sardes, Smyrna, Filadelfia, Efeso, Laodikea.

        https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/6b428a73-5d51-4bfd-bd27-cb7a1deb4c87
        "Vatikaanin salaiset arkistot sisältävät synkkiä asioita – Ja ne pysyvät pääosin piilossa
        Arkisto on kulloisenkin paavin henkilökohtaista omaisuutta."
        ...
        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Pietarille antamat oikeudet avaimineen selviää tästä ilman katolilaista kirkkon katsomisia ja kristittyjen Paavia:
        Matteuksen evankeliumi: 16:19 "Minä olen antava sinulle taivasten valtakunnan avaimet, ja minkä sinä sidot maan päällä, se on oleva sidottu taivaissa, ja minkä sinä päästät maan päällä, se on oleva päästetty taivaissa."
        Uskomiset ja tietojen väärentämiset eivät tee laittomuuden kristityistä kristillisiä.
        Kristillisten Kaikkivaltias Jeesus opetti Matteuksen mukaan, Laille kuulisia kristillisiä näin:
        10:5 Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin"
        (Joukossa ei ollut kristittyjä.)


      • Anonyymi
        MrHyvis kirjoitti:

        Olisi hyvä jos omia olisi paljon.

        Baarjeesukselle eksytettynä luovutit jo oman tyttäresi Lain vastaisesti:
        Matteuksen evankeliumi:
        22:14 "Sillä monet ovat kutsutut, mutta harvat valitut."

        http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1999/19990731
        Finlex / Oikeusministeriö ja Edita Publishing
        2 luku
        Perusoikeudet
        6 §
        Yhdenvertaisuus
        Ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä.
        Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan sukupuolen, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.
        Lapsia on kohdeltava tasa-arvoisesti yksilöinä, ja heidän tulee saada vaikuttaa itseään koskeviin asioihin kehitystään vastaavasti.
        Sukupuolten tasa-arvoa edistetään yhteiskunnallisessa toiminnassa sekä työelämässä, erityisesti palkkauksesta ja muista palvelussuhteen ehdoista määrättäessä, sen mukaan kuin lailla tarkemmin säädetään.
        -
        Perustuslain 11 §:n mukaan "Kukaan ei ole velvollinen osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen."


    • Uusi maailmanjärjestys iskee ja sieltä niitä uusia sarvia nousee.
      Jeesuksen ilmoitus raamatussa sanoo: Kuin varas yöllä.
      Tämä kaikki on monella piilossa kun eivät näe eivät kuule vaikka asiat vyöryy.

      • Anonyymi

        Sinun peilisi kertoo totuutta!


    • Anonyymi

      Sapatin vuohi tulee!!

    • Anonyymi

      Uskominen ei pelasta:
      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))

    • Anonyymi

      lopun ajat , alkoi nykyisen ajanlaskun ALUSSA , Jkr.

    • Anonyymi

      "Lopun aika" on ollut aina siitä lähtien kun kristittyjäkin! Sen todistaa mm kristittyjen miekkasivistyksen rikokset "usko tai kuolet" laittomuutena:
      Ei kristityt yrittäneetkään hillitä kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen Uudenliiton Lain kunnioitusta vaan päinvastoin, ristiretketkin lisääntyivät jne sitä mukaan kun miekkoja ehtivät valmistaa. Silloin ei ollut viellä paavalilais-luterilaisuuden oppia joihin päästiin vasta 1500-luvulla katolilaisuudesta eronneen luterilaisuuden suuntaan mutta esimerkiksi noitavainojen osalta ne ovat jatkuneet edelleen todisteena mm siitä, ettei totuuden arvot mm Lain suhteen muuttuneet vaikkakin suuria muutoksia tekivät joten "Martti Luther sai paljon vaikutteita" pitänee paikkansa edelleen ja maailman sotien juutalaistenkin kohtelu kertoo kiistatonta asetta Lain suhteen; Augustinus on todennäköisesti ollut tietoinen kristillisten Jumalan Moosekselle antamasta mm "Älä tapa" Laista mutta jos hän oli sitä vastaan tai oli sen puolesta on tavallan yhden tekevää kun teot ovat totuuksista selvyyksinä tiedossa niinkuin myös se, että kristillisten Kaikkivaltias Jeesuskaan EI antanut raamatun mukaan oikeuksia kristityille laittomuuksien tekemisiin; ei edes Kaikkivaltiaiden ja Heidän Pyhän Hengen Nimeen mennä kehitysmaihin syyttömiä ihmisiä, lapsiakin tappamaan ja tapattamaan noitarovioila:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
      ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))

      • Anonyymi

        Eksyttäjiä riittää !

        Kuuntelin TV seiskasta helluntailaisjulistajien keskustelua Paavo Järvisen johdolla. Heitä oli neljä koolla. Heille tuli puheeksi sapatti. Martti Ahvenainen mainitsi: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He olivat samanhenkisiä.

        Jumalaa kunnioittamaton henki ei yhdy tähän sapatti virteen.

        PSALMI 92. YLISTYSLAULU VANHURSKAAN JUMALAN KUNNIAKSI. . . . VIRSI, SAPATINPÄIVÄ-LAULU. . . . HYVÄ ON HERRAA KIITTÄÄ JA VEISATA KIITOSTA SINUN NIMELLESI, SINÄ KORKEIN.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eksyttäjiä riittää !

        Kuuntelin TV seiskasta helluntailaisjulistajien keskustelua Paavo Järvisen johdolla. Heitä oli neljä koolla. Heille tuli puheeksi sapatti. Martti Ahvenainen mainitsi: Uuden Liiton sapatti ei ole edes lauantai. He olivat samanhenkisiä.

        Jumalaa kunnioittamaton henki ei yhdy tähän sapatti virteen.

        PSALMI 92. YLISTYSLAULU VANHURSKAAN JUMALAN KUNNIAKSI. . . . VIRSI, SAPATINPÄIVÄ-LAULU. . . . HYVÄ ON HERRAA KIITTÄÄ JA VEISATA KIITOSTA SINUN NIMELLESI, SINÄ KORKEIN.

        1234567---

        Tuon hengellinen sanoma on itsensä manipuloiminen kristittyjen uskoon,
        uskoon jonka kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon hengellinen sanoma on itsensä manipuloiminen kristittyjen uskoon,
        uskoon jonka kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt:

        Ymmärrystä kristittyjen uskoon jonka kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt.
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrystä kristittyjen uskoon jonka kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt.
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        ((( viitaten mm Apostolien teot:13:6 tekstiin.)))

        Näyttöä siitä mitä mielen manipulointi saa aikaan....
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Joulupukki#Suomi
        "Euroopassa Martti Luther halusi korvata mielestään liian paavillistuneen Nikolauksen juhlan ja alkoi opettaa vuonna 1535, että Jeesus-lapsi tuo lahjoja jouluaattona[4] ja kehitti Christkind-juhlan (saks. Kristus-lapsi), jossa lahjat toi Jeesus-lapsi eikä Nikolaus. Sana Christkind muuttui Yhdysvalloissa vuosien saatossa muotoon Kriss Kringle, jota ironisesti pidetään nykyään siellä joulupukin toisena nimenä. Joulupukin ja Kristuksen hahmot ovat siten sekoittuneet toisiinsa.[3]"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon hengellinen sanoma on itsensä manipuloiminen kristittyjen uskoon,
        uskoon jonka kristillisten Kaikkivaltias Jeesus on kieltänyt:

        Ilm.14:12. Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.


    • Anonyymi

      Ohitit sen jo monilla askeleilla joten se on menoksi!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1701
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe