Eli siis kenel teist on oma issikka???
Mulla on hoitohevosena 22 vuotias issikkatamma.
Kertokaa tein issikoista!
Kellä oma issikka?
7
714
Vastaukset
- Suvi
Mulla :) Ihanan suloinen ruunapoika!
- issikkafani
Mulla on myös oma issikkatamma Lo`a fra Hvassafelli. Aika tuore tapaus, sain sen vappuna.:) Hiukka arka hoitaessa tai maasta käsin käsiteltynä..(you know) mutta ratsuna oikee naispuolinen ritari ässä!;) Ei hätkähdä vähästä ja on liikennevarma yms. Se on 17wee ja tuotu Islannista 7vuotiaana. Tämä tammukka on myös 5-käyntinen ja hyppää vähäsen. Kertokaapa pidättekö issikoitanne yksin vai porukassa?!!
- djj
mulla on oma 7-v.ruuna.ruunikko,säkä n.136,ööööööööööööö.......pirtsakka ridata,very ihana hoitaa,(ei näyki ja potki!!)siinäpä sitä...
- Regalia84
...on sellainen 12-v rautias ruuna. Mukava mennä ja energiaa löytyy jos tarvitaan :)Hirmu symppis ja huomionkipeä kaveri
- leluponi
16-vuotias tamma Tina frá Sigridastödum. tummanrautias tähtipäinen ja vaaleanpunanen kuonopilkku
- Emilia
Suvi : ai onks se ollu jossain vaiheessa sun vai? Pyhpah.
Joo, mulla on siis tommonen tähtipäinen ja jauhoturpanen ruunikko issikkaruuna Óðinn frá Nýjabæ. Herkkä ja ujo poika, kumminkin osaa olla omapäinenkin. ;) Kivoin.- vesseli
ori harald s.-87
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918635
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on978633- 146993
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1756203Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585268En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234305Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54150- 384093
- 373869
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..743765