Eli siis kenel teist on oma issikka???
Mulla on hoitohevosena 22 vuotias issikkatamma.
Kertokaa tein issikoista!
Kellä oma issikka?
7
694
Vastaukset
- Suvi
Mulla :) Ihanan suloinen ruunapoika!
- issikkafani
Mulla on myös oma issikkatamma Lo`a fra Hvassafelli. Aika tuore tapaus, sain sen vappuna.:) Hiukka arka hoitaessa tai maasta käsin käsiteltynä..(you know) mutta ratsuna oikee naispuolinen ritari ässä!;) Ei hätkähdä vähästä ja on liikennevarma yms. Se on 17wee ja tuotu Islannista 7vuotiaana. Tämä tammukka on myös 5-käyntinen ja hyppää vähäsen. Kertokaapa pidättekö issikoitanne yksin vai porukassa?!!
- djj
mulla on oma 7-v.ruuna.ruunikko,säkä n.136,ööööööööööööö.......pirtsakka ridata,very ihana hoitaa,(ei näyki ja potki!!)siinäpä sitä...
- Regalia84
...on sellainen 12-v rautias ruuna. Mukava mennä ja energiaa löytyy jos tarvitaan :)Hirmu symppis ja huomionkipeä kaveri
- leluponi
16-vuotias tamma Tina frá Sigridastödum. tummanrautias tähtipäinen ja vaaleanpunanen kuonopilkku
- Emilia
Suvi : ai onks se ollu jossain vaiheessa sun vai? Pyhpah.
Joo, mulla on siis tommonen tähtipäinen ja jauhoturpanen ruunikko issikkaruuna Óðinn frá Nýjabæ. Herkkä ja ujo poika, kumminkin osaa olla omapäinenkin. ;) Kivoin.- vesseli
ori harald s.-87
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897