Onko Nordeassa tällä hetkellä jokin häiriö? En ole pariin päivään päässyt kirjautumaan verkkopankkiin. Pitäisi maksaa pari laskua ja lisäksi pitäisi päästä eräisiin "palveluihin" pankkitunnuksilla. Onko muilla ollut ongelmia?
Nordean ongelmia?
18
365
Vastaukset
- Anonyymi
Pari päivää sitten toimi mulla ainakin verkkopankki, eilen tai sitä edellisenä en nyt muista.
- Anonyymi
Minullakin toimi ainakin keskiviikkona. Ehkä torstai aamunakin, mutta sen jälkeen en ole päässyt kirjautumaan sisään.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17655758M
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Ei ole,,sulla on joku oma ongelma
- Anonyymi
Vastahan Nordealla oli ongelmia noin viikko sitten. Jotain samantapaista.
Ja pari kuukautta sitten verkkopankki väitti, että minulla ei ole pankkitiliä lainkaan...
- Anonyymi
Pankkien ongelmista yleensä kerrotaan iltapäivälehtien digiosiossa. Ei minullakaan ole ollut tänään ongelmia.
- Anonyymi
Nordea pankki on helvetin hallussa. Sinne pystytään luomaan toisen nimissä tai jollakin keinoilla tunnukset ja kun ilmoitat ettet ole luonut niitä kun postia tuppaa sieltä niin identiteettivarkaus ei kiinnosta pankkia ja on et kolmen viikon päästä on aika pankkiin. Poliisia ei kiinnostunut myöskään!!! Köyhille saa tehdä vaikka ja mitä. Eri lait paska perse demokratia helvetti tekopyhä paska Suomessa. Puolestani saisi joku muu maa ottaa oikeasti valvontaan tämän maan ihmisoikeuksien törkeän laiminlyönnin ja maan harjoittaman kiusaamis vainonnan!!!
- Anonyymi
Ei ollut minullakaan ongelmia. Olet naputellut asiakasnumerosi väärin?
- Anonyymi
Olen käyttänyt käyttäjätunnustani reilusti yli kymmenen vuotta. En oikein usko, että olisin sen nyt yllättäen unohtanut. Ongelma voi ilmeisesti olla myös paikallinen, vaikka en kyllä ymmärrä miten.
Ja olen yrittänyt pankkiin yli 20 kertaa.
- Anonyymi
Nordea on yksi iso ainainen ongelma. Vaihdoin pankkia jo aikoja sitten.
- Anonyymi
On ongelmia. Neuvoivat pankin tuulikaappiin. Jätin asiat hoitamatta. Vika ei ole koneessani kertoi huolto.
- Anonyymi
Nyt lauantaiaamuna käyttäjätunnus ja tunnusluvut toimivat normaalisti.
Eli vika oli Nordeassa! Mutta eivät voineet tunnustaa sitä, vaan antoivat vain asiakkaiden kärvistellä epätietoisuudessa. Näin sitä luottamusta luodaan...
Minulta jäi pari tärkeää asiaa hoitamatta viime viikolla. Miten Nordea korvaa vahingot, jotka minulle voi aiheutua tämän takia? - Anonyymi
Ei mitään ongelmia ole ollut pitkään aikaan.
- Anonyymi
On ollut ongelmia! Joten älä puhu paskaa!!!
- Anonyymi
Nordean päätehtävä on pitää Nalle varoissa ei ketään Nordeassa kiinnosta köyhien ongelmat.
- Anonyymi
Nou hätä,
Nyt alkoi toimia taas!- Anonyymi
Ei toimi.
Tilapäinen häiriö verkkopalveluissa: Nordean verkkopalvelut eivät välttämättä ole tällä hetkellä käytettävissä. Pyrimme korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian ja pahoittelemme häiriöstä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.
- Anonyymi
....ja edelleen olette kaikki Nordean asiakkaita?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2246979Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421259Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61847Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93804Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733