Putkosen huijaus jälleen liikkeellä. Viimeksi Fennomaan matkailu käänsi rahat Putkosen taskuun ja "ystävyysmatka" jäi tekemättä. Miten ihmiset eivät tajua Putkosen tavoitteita jotka ovat "salaliittoteorioilla aikaansaada hämmenystä, Fennomann toiminnalla kääriä rahaa omiin liiventaskuihin, tukea Putinin imperialismia ja fasistista politiikka". Tätäkö on isänmaalisuus ja pariolismi, ei todella. Putkonen on piileskellyt lakia Ukrainan alueella jonka Venäjä on julistanut Venäjään kuuluvaksi. Hävettävää, ällöttävää ja kuvottavaa oksennun makuista toimintaa suomalaiselta Janus Putkoselta. Eniten ihmetyttää Putkosta hännystelevä, tosin pieni joukko, mutta sittenkin. Miksi liittyä tähän isänmaan ja demokratian vastaiseen joukkoon. Onko muuta syytä kuin totaalinen tietämättömyys, pyrkiminen Otto Ville Kuusisen tapaisen maanpetturien hallitukseen. Turha vaiva, Putkosesta ei tule ikinä ns. varjohallitusta liian typerä rakentamaan siihen liittyvää toimintapolkua. Ajatelkaa IHMISET mitä teette ja mitä kannatatte.
Janus Putkonen / Fennomaa
Anonyymi-ap
0
654
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450