Noita läppiä on seurattu jo 15v joka toinen vuosi. Nyt kävin taas ultrassa ja nyt lääkäri sanoi, että leikkaus on kohta edessä. Lisäksi selitti mitä muuta pitää tehdä, kun joku on ahdas jne. Seuraava käynti vuoden päästä.
Minulle on tehty ohitusleikkaus 10vuotta sitten. Ylämäessä oikein korkeassa tekee jo tiukkaa mutta muuten pystyn elämään normaali elämää. Iski aika epätoivo ja tässä pitää taas vuosi elää ja miettiä tuleeko leikkaus sitten ensi vuonna.
Olen jo 67 enkä oikeastaan jaksaisi enää leikkausta ja kuntoutusta.
Läppäleikkaus ehkä vuoden päästä
1
277
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä läppä on kyseessä?
Itselläni todettiin 75v ikäisenä aortan läpän fuskaaminen.
Tuon jälkeen on alkanut tuntumaan, että kiusa pahenee.
Varsinkin maastaveto- ja kyykkytreenioen jälkeen koivat ovat täysin tönkköinä eivätkä ne levosta tai palauttavista harjoitteista huolimatta elvy tuon ultrauksenkaan malliin.
Sama koskee myös pienten lihasryhmien kunnollista treeniä. Paitsi kohteissa, niin ne tuntuvat myös jäykkinä reisinä.
Olen nyt 79v enkä toisaalta haluaisi mennä leikkaukseen koska siitä toipuminen merkitsisi pahaa takaiskua fyysiselle kunnolle.
Tavis lekuri, mieskään ei ymmärrä, että tämän ikäinen ukko haluaa hoitaa kuntoaan muutenkin kuin sauvoja ulkoiluttamalla.
On vain huonoja vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076