Esimerkiksi tätä Almaa, joka sävelsi Kesärata-räppin. Uhriutuu sukupuolen perusteella, vaikka on Mozartista seuraava, ja ylöspäin. Not.
Vastaukset 7
- Anonyymi
Feminismin yksi keskeinen oppi on uhrituminen. Jos ei voi uhriutua, feminismiltä on pohja pois.
Yksi hyvä esimerkki UN womenilta. Eräässä twiitissään:
"of all journalists killed in 2021, 11% were women. In 2020, this was 6%. STOP TARGETING WOMEN JOURNALISTS".
Kyllähän toki tuo uhriluku lähes kaksinkertastui jos se nousi jopa 11%. Eli enää alle 90% kaikista uhreista oli miehiä. Johan tuossa nyt kannattaa ottaa uhripositio, miten nimenomaan naiset on kohteena.
Twiittiä ei kannata etsiä, on otettu kuulemma pois. Kuvakaappauksia löytyy.
Kun näitä almojen ja muiden naiseuttaan surkuttelevien feministien uhrivalitusta kuuntelee, lähinnä syntyy myötähäpeä. Feministit on itse pilanneet aatteensa feministikyynelillän. - Anonyymi
Vakavasti puhuen, niistä muutamista naispuolisista säveltäjistä, jotka ovat jollakin tavalla säveltäjinä varteenotettavia, useampikin on myöntänyt — toisin kuin feministit väittävät — saaneensa sukupuolestaan etua. Se onkin selvää. Kun on koolla kymmenen säveltäjää, joista yhdeksän miespuolista ja yksi naispuolinen, kaikki muistavat kyllä sen naispuolisen, mutta moniko muistaa kuudetta tai seitsemättä miespuolista, puhumattakaan kahdeksannesta ja yhdeksännestä.
- Anonyymi
Jos nainen menestyykin jollain luovalla alalla, alkaa valitus siitä, miten vaikeaa oli naisena, kun ei ollut esikuvia. Luovalla alalla toimivalle miehelle on normaalia, että ollakseen luova, pitää pystyä tekemään jotain omaperäistä.
- Anonyymi
Komeettamaisesti edenneeltä nuorelta kapellimestarilta Tarmo Peltokoskelta kysyttiin kuluneella viikolla, millaisia esikuvia hänellä oli kotikaupungissaan (joka sijaitsee monen sadan kilometrin päässä Helsingistä). Vastaus: ei minkäänlaisia. Vastasi, kun kysyttiin, mutta ei valittanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komeettamaisesti edenneeltä nuorelta kapellimestarilta Tarmo Peltokoskelta kysyttiin kuluneella viikolla, millaisia esikuvia hänellä oli kotikaupungissaan (joka sijaitsee monen sadan kilometrin päässä Helsingistä). Vastaus: ei minkäänlaisia. Vastasi, kun kysyttiin, mutta ei valittanut.
Iso ero, kun vertaa siihen, miten kuluneena keväänä merkittävällä huomionosoituksella palkittu, Helsingissä kasvanut ja koulunsa käynyt naissäveltäjä valitti huomionosoituksen johdosta antamassaan kiitospuheessa, että hänellä ei ollut esikuvia! Helsingissä kasvaneella ei ollut esikuvia!
- Anonyymi
Incelnaisten suosikiksi Euroviisuissa nousi Käärijä, koska hän muistuttaa incelnaisten ainoaa seksikumppania ikinä, eli kaalimatoa, ja toisaalta koska hän on lyhyt, eikä pitkä, kuten Tindermies, joka ei anna heille ilmaista seksiä, ja siksi tunkkainen miesviha ja menneen maailman elähtänyt tuhnupierufeminismi. No, kyllä myös Ruotsin Loreenin kappale kertoo incelnaisten kärvistelystä miesvihan ja seksinpuutteen ristipaineessa.
- Anonyymi
Ruotsin aggressiivinen incelnaisen räyhäys päättyi eleeseen, jossa hän tyytyi omaan pikku kätöseen, niinkuin parasta väkivaltaiselle incelnaiselle onkin! Vankila ainoa oikea paikka sellaisille. Ei ole Tindermiehen velvollisuus antaa ilmaista seksiä tuollaisille väkivaltaisille incelrunckarinaisille jatkossakaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2191347Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va242896- 89846
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48742Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan62717Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47671- 81601
- 24595
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko67584- 109579
- 49578
- 39569
Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76568Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja295551Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34544Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27543Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46538Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47524Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94499