Kun johtaja irtisanotaan.
Loppuuko ortodoksisesta kirkkomuseolta rahat
12
1612
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikutti erikoiselta pitkäaikaisesta johtajasta kertotti eroilmoitus.
Leo voisit kertoa taustat - Anonyymi
Putin antaa kopekoita kassaan
- Anonyymi
Ehkä tästä Ylen uutisesta löytyy jotakin vastauksia.
https://yle.fi/a/74-20007317.- Anonyymi
Linkissä on ylimääräinen piste lopussa ja siksi se ei toimi. Oikea linkki on tässä
https://yle.fi/a/74-20007317
- Anonyymi
Eivätkö palstalaiset todellakaan tiedä, mistä Teresa Töntsin irtisanominen johtuu? Kysykääpä kotiseurakunnasta joltain "nimiortodoksilta" tai vaikuttajayksilöltä tai pahimmalta juoruajalta. Hän kyllä kertoo. Täällä ei uskalla kirjoittaa, voi tulla syyte.
- Anonyymi
Juuri tämä. Kaikki vähänkin asiaan tutustuneet tietävät.
- Anonyymi
Johtamseen liittyvät ermielisyydet selittää halltuksennpuheenjihtaja Hanka Heikki. Minulle ammattijohtajana voi taroittaa melkein mitä tahansa.
- Anonyymi
Jotain erittäin painavia syitä asiaan täytyy liittyä, kun irtisanominen tuli voimaan välittömästi eikä irtisanomisaikaa tuntunut olevan.
- Anonyymi
Hajoita ja hallitse, ortodoksinen johtamistapa.
- Anonyymi
Huhut kiertänevät niin tehokkaasti kirkkokunnassa, että jospa aloittajakin saa jossain vaiheessa vastauksen kysymykseensä...
- Anonyymi
Aamu alkaa A:lla, illan päättää A, kuten savolainen Juice runoili.
- Anonyymi
Hajoittakaa helsingin kirkkotiili kasa onkin melkoinen rumilus venäläinen jäänne keskiajalta mestaus pölkkyineen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195