Ovatko ulkolaiset vaikutteet hyvästä?

Anonyymi-ap

Kysyi Venäläinen juuri muutettuaan Suomeen. TV:stä tuli muutakin kuin Venäjän valtion tuottamaa propaganda p*skaa ja ihmiset puhuivat avoimesti sodasta. Venäläinen tajusi joutuneensa aivopesun uhriksi.

6

575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Kirjoitahan keksimästäsi hyvästä aiheesta tarkemmin! P.S "Ulkolaisia" vaikutteita ei ole olemassa; Vaikutteet ovat "ulkomaalaisia"! Vrt. ... esim. torilla myydään kotimaisia mansikoita, eivät NE ole "kotilaisia" ! Muuten juttusi onkin mielenkiintoinen, mutta aivan liian lyhyt! Miten ja millä perustein venäläinen (perheineen?) on päässyt muuttamaan Suomeen? Onko jotenkin .... siellä maanpäällisessä "paratiisissa" asumisen / olemisen .... kiintiö tullut täyteen?

• Anonyymi

Tulee mieleen silti kuinka moni venäläisistä on tälläkin hetkellä putinisti, vaikka kaikki maailman hyvyys ja demokratia niitä täällä ympäröisikin...

• Anonyymi

Kansallisuus ei läheskään aina tarkoita sen maan kansallisuutta, johon itse on ensin ängennyt asumaan. Tällä tavalla ne varjoyhteiskunnat syntyy.

• Anonyymi

Toivottavasti myös kertoi tutuille ja sukulaisilleen kotimaahansa mistä niiden mediassa on kyse. Toivon vielä lapsellisesti että ryssäkin vielä järkiintyisi eikä riehuisi kuin rosvo epävarmuutta maailmaan tuottaen. Ei pahuus saisi olla noin isollaan kuin nykyään.

• Anonyymi

Ukraina on entinen Khazaria eli natsivaltio. Sodat suunnitellaan jo vuosia etukäteen ja Khazariassa eli Ukrainassa on ollut sisällissota jo kauan ennen sotaa Venäjää vastaan. Ukraina on Euroopan ihmiskaupan keskittymä. Khazarit pitävät muita ei Khazareja goina joita saa raiskata jo 3 vuoden ikäisestä lähtien. Se on suoraan Talmudista mitä Khazarit lukevat ja noudattavat.Juutalaisuudessa on sitten toinen haara joka ei noudata talmudia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8833
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6760
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6520
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5361
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4557
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3521
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3112
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2922
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2906
    Aihe