Nyt on löytynyt kaupasta halpoja piparkakkuja. Piparkakuissa on mausteen, ehkä kardemumman maku. Ja talvella ihminen tarvitsee mausteiston apua ja terveys smoothieta. Piparkakuilla nälkä lähtee.
Piparkakku
16
336
Vastaukset
- Anonyymi
Halvinta on tehdä itse.
- Anonyymi
Kyllä aikuinen mies tarvitsee joulunakin piparia. Se on hyväksi kaikille.
- Anonyymi
Itse ostin ison kasan kesällä Töysän piparkakkuja, jotka olivat tarjouksessa lähikaupassa 0,99€/pkt. Töysäläinen tekee vielä kaikista parhaimmat piparkakut, mitä markkinoilla on.
Päiväystä noissa on vielä pitkälle ensi vuoden puolelle. En tiedä sitten, miksi olivat tarjouksessa, poistuvatko valikoimasta vai mikä oli syy...? No, ihan sama.
Ostin niitä saman tien 10 pakettia, niillä pärjää kauan.
On vielä aika monipuolista kuitenkin, siis syödä, vaikka ei nyt olekaan terveellisintä syötävää.
Voi syödä sinällään joko kahvin tai teen kanssa tai laittaa vaikka homejuustoa päälle jne.- Anonyymi
Anna's piparit on vielä parempia, myös monien makuraatien mielestä 😋 Hintakaan ei paha, kun 300g paketti maksaa Prismassa pari euroo.
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna's piparit on vielä parempia, myös monien makuraatien mielestä 😋 Hintakaan ei paha, kun 300g paketti maksaa Prismassa pari euroo.
lajijasurisOLiko teilläkin 60-luvulla ruotsin kielen kirjassa lauseka "Annas klaara panna"
Sehän olikin kaikkien teinipoikien mielilause.
Mutta Töysäläinen tekee hyvät piparit ja erityisen hyvät korput. Suosittelen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLiko teilläkin 60-luvulla ruotsin kielen kirjassa lauseka "Annas klaara panna"
Sehän olikin kaikkien teinipoikien mielilause.
Mutta Töysäläinen tekee hyvät piparit ja erityisen hyvät korput. Suosittelen.Tuota pitääkin kysyä vanhemmilta, mä kun en ollut syntynytkään vielä 60-luvulla 😂
lajijasuris - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisAnnas pepparkakor on myös oma suosikkini. Maukkaita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lajijasurisMakuasia, mutta pidän itse Töysäläisiä parhaimpina. Raadeista viis;)
Katsoin jokin aika sitten näiden hintaa Prismassa, maksoivat muistaakseni 2,20 tai 2,30€/pkt ja ovat vielä 400gr paketteja.
Aika samaa tasoa Anna'piparin kanssa hinnaltaan.
Mutta piparit on hyviä ylipäätäänkin, kuka sitten minkäkin firman valmistamista tykkääkään.
Yksi ehdoton suosikkini muuten on punainen Royal suklaa, pipari ja kahvi, ihan uskomaton makuyhdistelmä.
- Anonyymi
Jaa että mihin tarvitsee mausteiston apua? Mun ruokavalioon ei kuulu piparit sen enempää kuin smoothietkaan ja hyvin olen tullut toimeen ilman niitä. Ruokani teen itse mutta en kyllästä sitä liioilla mausteilla kun haluan maistaa ruoka-aineiden omat maut. Leivonnassakin käytän esim sokeria puoletkin vähemmän kuin ohjeessa ja silti tulee maukasta, valkoista sokeria pystyy hyvin korvaamaan muilla makuaineilla. Pulla- ja kakkutaikinakin onnistuu loistavasti esim hunajalla makeuttaen.
ent kyökkipiika- Anonyymi
Miltä mahtaisi maistua se kyökkipiian pipari ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miltä mahtaisi maistua se kyökkipiian pipari ?
No siinäpä sulle miettimistä , maistamaan et pääse :D
ent kyökkipiika
- Anonyymi
Annas Pepparkakor voi tulla vastaan halpakauppojen hyllystössä. Ja niitä voi nauttia jäätävän kylmän maidon kanssa.
- Anonyymi
Olen ostanut Töysän kakkoslaadun pipareita. Ovat hyviä, mutta mikä tekee niistä kakkoslaadun.
Joukossa on sellaisia, että on pala pois. Aivan kuin olisi esim hiiri nakertanut? Paljon myös aivan priiman näköistä. Olisi kiva saada tehtaalta vastaus.
- Anonyymi
Töysäläiset piparkakut ovat herkullisia.
Rouskin niitä 2 pakettia /kk.
Kahvin ja kaakaon kanssa varsinkin. - Anonyymi
joulun jälkeen piparitaikinaa saa halvalla, kaulitsee ja vaikka pitsaleikkurilla haluamansalaisiksi paloiksi, jättää hieman pehmeiksi niin ovat parempia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346