Onko todella niin että toinen puolisko ei saa mitään, jos kaikki omaisuus on yhden nimissä ja on avioehtosopimus, vaikka 19v liitossa kaikki on maksettu kimpassa tasan?
Että pelkkä tuulen huuhtoma perse lähtiessä, toisen pitäessä kaiken?
Olen maksanut lainoja ja laitteita, remontteja ja kaikkea yhtäläisesti. Kaikki rahat ovat olleet yhteiset, ei ole ollut omia rahoja varsinaisesti. Mies on maksanut mun tililtä lainoja ja kaikkea.
Meillä oli avioehtosopimus ja nyt mietin että meneekö todella niin että olen ollut vain tyhmä rahoittaja 19v enkä saa nyt mitään?
Tasinko avioerotilanteessa jos on avioehtosopimus?
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vaatia sovittelua. Siinä painaa että voit näyttää toteen osallisuutesi kuluihin,esim niihin lainoihin,perheen elatukseen ja hankintoihin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176577943
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen tuo eka kommentoija. Googleta avioehdon sovittelu.
Sen voi vaatia,jos toinen toisen kustannuksella saisi perusteetonta etua,eli juuri tämä että olet yhtäläisesti osallistunut kustannuksiin,omaisuudesta joka jäisi miehelle,koska on hänen nimissään.
Ilman sopimista tai oikeuden kautta menemistä sovittelua ei saa,pyydät ensin,ja vaadit sitten ellei pyyntö perusteluineen johda sopimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852400- 431980
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851778- 821600
- 491280
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261264Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471235- 771221
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481122- 591121