Onko todella niin että toinen puolisko ei saa mitään, jos kaikki omaisuus on yhden nimissä ja on avioehtosopimus, vaikka 19v liitossa kaikki on maksettu kimpassa tasan?
Että pelkkä tuulen huuhtoma perse lähtiessä, toisen pitäessä kaiken?
Olen maksanut lainoja ja laitteita, remontteja ja kaikkea yhtäläisesti. Kaikki rahat ovat olleet yhteiset, ei ole ollut omia rahoja varsinaisesti. Mies on maksanut mun tililtä lainoja ja kaikkea.
Meillä oli avioehtosopimus ja nyt mietin että meneekö todella niin että olen ollut vain tyhmä rahoittaja 19v enkä saa nyt mitään?
Tasinko avioerotilanteessa jos on avioehtosopimus?
3
123
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vaatia sovittelua. Siinä painaa että voit näyttää toteen osallisuutesi kuluihin,esim niihin lainoihin,perheen elatukseen ja hankintoihin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176577943
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen tuo eka kommentoija. Googleta avioehdon sovittelu.
Sen voi vaatia,jos toinen toisen kustannuksella saisi perusteetonta etua,eli juuri tämä että olet yhtäläisesti osallistunut kustannuksiin,omaisuudesta joka jäisi miehelle,koska on hänen nimissään.
Ilman sopimista tai oikeuden kautta menemistä sovittelua ei saa,pyydät ensin,ja vaadit sitten ellei pyyntö perusteluineen johda sopimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222