Onko todella niin että toinen puolisko ei saa mitään, jos kaikki omaisuus on yhden nimissä ja on avioehtosopimus, vaikka 19v liitossa kaikki on maksettu kimpassa tasan?
Että pelkkä tuulen huuhtoma perse lähtiessä, toisen pitäessä kaiken?
Olen maksanut lainoja ja laitteita, remontteja ja kaikkea yhtäläisesti. Kaikki rahat ovat olleet yhteiset, ei ole ollut omia rahoja varsinaisesti. Mies on maksanut mun tililtä lainoja ja kaikkea.
Meillä oli avioehtosopimus ja nyt mietin että meneekö todella niin että olen ollut vain tyhmä rahoittaja 19v enkä saa nyt mitään?
Tasinko avioerotilanteessa jos on avioehtosopimus?
3
185
Vastaukset
- Anonyymi
Voit vaatia sovittelua. Siinä painaa että voit näyttää toteen osallisuutesi kuluihin,esim niihin lainoihin,perheen elatukseen ja hankintoihin.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#176577943
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olen tuo eka kommentoija. Googleta avioehdon sovittelu.
Sen voi vaatia,jos toinen toisen kustannuksella saisi perusteetonta etua,eli juuri tämä että olet yhtäläisesti osallistunut kustannuksiin,omaisuudesta joka jäisi miehelle,koska on hänen nimissään.
Ilman sopimista tai oikeuden kautta menemistä sovittelua ei saa,pyydät ensin,ja vaadit sitten ellei pyyntö perusteluineen johda sopimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777