3. maailmansodan jälkeen globaali rahareformi nollaa kaikkien valtioiden ulkomaanvelat. Tämä tapahtuu keväällä 2030. Siksipä en nyt lähtisi ensinkään kahlitsemaan velanottoa kansainvälisiltä rahamarkkinoilta. Martti, nyt käytät sitä nimimerkkiä Anonyymi, muuten hulluksi huomaavat, hulluksi huomaavat...
Etiäinen kertoi minulle
2
106
Vastaukset
Tässä elämässäni olen hyväke loppuun asti. Seuraavassa olen liito-orava tai zunami, kumpi vaan mutta haitake kuitenkin. Ja sitten saavutankin nirvanan. Olen nähkääs jo vanha sielu. Siksi osaan puhua pallovalaiden kieltä sekä sujuvaa sanskriittia. Niin ja tietysti myös tätä täällä puhuttavaa, mikä tämä nyt olikaan, niin suomi.
3. maailmansodassa ydinpyssyt paukkaa ja väki vähenee. Onneksi armeijassa opettivat että kaiva potero ja peitä sadeviitalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868543
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264648- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432451
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086