Anne-Mari Ventelä IS juttu

Anonyymi-ap

Yritin löytää s posti osoitettasi tai nettisivuasi - ei löynyt

Olet pahasti harhassa enkeli - näkyinesi.

Nuo näyt eivät ole Herramme Jeesuksen Kristuksen tahto!

Pasi Turunen / Leo Meller / Marja Rantala / PATMOS osaavat minua paremmin neuvoa sinua tässä asiassa..

Raamatusta löytyy - Uusi Testamentti paljon hyödyllistä luettavaa sinunkin tilanteeseesi liittyen.

Meidän tulee palvoa ja rukoilla ainoastaan Herraamme Jeesusta Kristusta!

Enkeli näkyihin ei tule sotkeutua

12

1382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

lucifer joka on Jumalan vastustaja ja langennut enkeliruhtias - hänellä on myös enkeleitä ja hän haluaa saada kaikki eroon Herrastamme Jeesuksesta Kristuksesta!

Voit Herrasi Jeesuksen Kristuksen Nimessä sanotua irti kaikesta paholaisen eli enkelinäyistä!

• Anonyymi

Jos itse näkisit saman, niin heiluttaisitko nyrkkiä ja huutaisitko saatapeetä perään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos itse näkisit saman, niin heiluttaisitko nyrkkiä ja huutaisitko saatapeetä perään?

Oikeanlaisella lääkityksellä voi poistaa tai ainakin vähentää epätodellisia näkyjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeanlaisella lääkityksellä voi poistaa tai ainakin vähentää epätodellisia näkyjä.

Luultavasti näkee hallusinaatioita. Ja sitten hurahtanut huijaamaan ihmisiä. Energiahoidot ym. Ovat humpuukia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luultavasti näkee hallusinaatioita. Ja sitten hurahtanut huijaamaan ihmisiä. Energiahoidot ym. Ovat humpuukia.

Raamatussakin kerrotaan enkelien olevan totta- ja monessa muussa uskonnossa-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17198915/outoa-ja-maailmanlopun-merkki-suomessa-moottoritiella-4-autollista-vakea-naki-enkelin

Mutta alotus on silti totta- enkelit on vain Jumalan apulaisia- eivät itsessään jumalia- ja saatana ja pahat henget voi tekeytyä vaikka miksi- eli ei pidä uskoa kaikkea mitä näkee tai uutisissa tai tieteessä kerrotaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamatussakin kerrotaan enkelien olevan totta- ja monessa muussa uskonnossa-

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17198915/outoa-ja-maailmanlopun-merkki-suomessa-moottoritiella-4-autollista-vakea-naki-enkelin

Mutta alotus on silti totta- enkelit on vain Jumalan apulaisia- eivät itsessään jumalia- ja saatana ja pahat henget voi tekeytyä vaikka miksi- eli ei pidä uskoa kaikkea mitä näkee tai uutisissa tai tieteessä kerrotaan.

Isä meidän- rukous poistaa pahat henget ja jopa kokoomuslaiset?

Jos ei osaa Isämeitää , niin oma rukous pyyntö Korkeimmalle.

• Anonyymi

Hahaha

• Anonyymi

Kaikki ei ymmärrä olevansa sairaita ja siksi eivät hakeudu lääkäriin.

• Anonyymi

Ongelmia voi paeta erilaisten hörhöilyjen pariin.

• Anonyymi

Onneksi hän jätti Pyhäjärvi-instituutin, niin sen tutkimustoiminta monipuolistui huomattavasti.
        Ventelän aikana edes ilmaiset opiskeljat eivät päässeet Pyhäjärvi-instituuttiin harjoittelijoiksi.

• Anonyymi

Jos näkee/kuulee/tuntee värähtelyjä jne. selaista, mitä muut, valtaosa kansasta. eivät näe, kannattaisi kääntyä, joko yksityisen tai kunnallisen terveydenhoidon pariin. Mene hoitoon.

• Anonyymi

> Raamatusta löytyy - Uusi Testamentti paljon hyödyllistä luettavaa sinunkin tilanteeseesi liittyen.>

Vain Vanha Testamentti kymenen lakinsa kanssa on aitoa, Jumalan sanelemaa tekstiä.

Uusi Testamentti on myöhempien aikojen saarnaajien ja maallikkojen kirjoittamaa löyhää kuvaelmaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      203
      7127
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      161
      2132
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1748
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1430
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1373
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      57
      1186
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      102
      1125
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1056
    9. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      1019
    10. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      258
      1000
    Aihe