Suurin osa persu kannattajista ei pärjää kun sähkönhinta nousee. Pitäisikö käydä vaikka töissä eikä maata kelan/sossun bonuksilla
No eipä ollu yllätys
11
198
Vastaukset
- Anonyymi
Uuno töis käyvät kun valittaa !eikä täälä mitään sähkö kallista oo se siirto!ja jos kk sähkölasku o1,5k niin valita sinäkin vai oleks pappa Be talar!
- Anonyymi
Voitko vielä vähän selventää?
- Anonyymi
Elämäm kova kolu.
- Anonyymi
⬆️ onko peruskoulu jääny kesken tollikka
- Anonyymi
Ei työnteko kannata Suomessa enää. Käteen jää pakollisten menojen jälkeen niin vähän että tuillakin elää leveämmin. Ulkomainen halpatyövoima pitää huolen että palkkoja ja työoloja poljetaan kantaväestölle epäedullisiksi myös jatkossa. On selvä että jos työelämä on tällaista nöyryytystä niin sitä ei jaksa.
- Anonyymi
No eihän se työnteko kannata, mutta kun kansanedustajan paikkoja on vain 200, niin ei kaikki sinnekään sovi. Kyllähän työnteko normaalille, terveelle ihmiselle on sopivaa.
- Anonyymi
Onneksi YTK ajaa työläisten etua.
- Anonyymi
Kerros nyt, että ketä sinä kannatat, " kova työmies, anteeksi työhenkilö.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Voi ku pääsis kunnalle töihin,jaksaas tehdä vielä illalla omia hommia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574605
- 444505
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184