Osallistu alkoholistien kilpailuun

Anonyymi-ap

Kylmis jo todisti melko rankkoja faktoja toisaalla, voitko lyödä ne laudalta?

25

128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sydämen merkittävä vajaatoiminta, haimatulehdus ja maksakirroosi. Kesti kaksi vuorokautta sitä akuutin haimatulehduksen sietämätöntä kipua, kunnes hakeutui hoitoon. Matti Nykänen veti pidemmälle sitä ja kuoli.

• Anonyymi

Tarkoitan, että Kylmis kesti 2 vuorokautta, mutta Matti Nykänen kesti LOPPUUN asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitan, että Kylmis kesti 2 vuorokautta, mutta Matti Nykänen kesti LOPPUUN asti.

Jos joku tietää pahemman yhtäjaksoisen kivun joka ei lakkaa hetkeksikään, niin olisin pelkkänä korvana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos joku tietää pahemman yhtäjaksoisen kivun joka ei lakkaa hetkeksikään, niin olisin pelkkänä korvana.

Yritätkö nyt edelleen pitää palstan kovimman jätkän imagoasi yllä, kun et kestänyt kipua yhtä kauan kuin kansallissankari? Toki se meitä kaikkia kiinostaa, voiko akuutin haimatulehduksen aiheuttamaa kipua kukaan muu kuin Nykänen kestää loppuun asti ja onko sitä pahempaa kipua edes olemassa siis alkoholin suurkulutukseen liittyen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yritätkö nyt edelleen pitää palstan kovimman jätkän imagoasi yllä, kun et kestänyt kipua yhtä kauan kuin kansallissankari? Toki se meitä kaikkia kiinostaa, voiko akuutin haimatulehduksen aiheuttamaa kipua kukaan muu kuin Nykänen kestää loppuun asti ja onko sitä pahempaa kipua edes olemassa siis alkoholin suurkulutukseen liittyen?

Mun ennätys on kaksi vuorokautta, kunnes luovutin ja suostuin teholle. En kehtaa kysyä Pia Nykäseltä mitään Mattiin liittyvää. Masa jätti pelkkiä velkoja vaimolleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan. En kestänyt edes keuhkokuumeeseen asti, kun jo soitin itselleni ambulanssin kuin joku vìtun käpykaartilais-neiti.

• Anonyymi

Ei Matilla ollut akuuttia haimatulehdusta, vaan krooninen, joka ei aiheuta sietämätöntä tuskaa. Eikä se siihen kuollut vaan diabetekseen sydäriin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En todellakaan. En kestänyt edes keuhkokuumeeseen asti, kun jo soitin itselleni ambulanssin kuin joku vìtun käpykaartilais-neiti.

Poliisit tollasten perään pitäis saada!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Matilla ollut akuuttia haimatulehdusta, vaan krooninen, joka ei aiheuta sietämätöntä tuskaa. Eikä se siihen kuollut vaan diabetekseen sydäriin.

Ai, no tuo selittää sen, kun Kylmis aivan äimän käkenä, että miten Masa kesti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisit tollasten perään pitäis saada!

Sua varmasti ottaa melkoisesti pannuun, että kansallissankari kuoli ja Kylmis hoidettiin kuntoon, että saa taas jatkaa ryyppäämistä?

Maailma on kyllä epäreilu paikka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sua varmasti ottaa melkoisesti pannuun, että kansallissankari kuoli ja Kylmis hoidettiin kuntoon, että saa taas jatkaa ryyppäämistä?

Maailma on kyllä epäreilu paikka.

Kylmistä ITSEÄÄN vìtuttaa paljon enemmän, että koiralle kyllä suodaan eutanasia, mutta ei Kylmikselle. Kylmiksen täytyy kitua. Koiran ei tarvitse.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­y­m­f­­­o­­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658008m

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Käärinliinoissa ei ole taskuja ja tuskin tulee!!🤭

• Anonyymi

Kylmis voisi tehdä huomenna meille sontiaisille videon itsenäisyyspäivän kunniaksi. Kerrot vaikka miten tämä yhteiskunta on elättänyt sinua jo 32 vuotta ja kuinka syvää kiitollisuutta tästä tunnet veronmaksajia kohtaan, koska olisit muuten tekemässä pärekoreja asd:n kanssa ja lapioimassa sianpaskaa. Ole myös kiitollinen tämän maan puolustajille jotka menettivät henkensä, että sinä voit istua kotona homeisella tuolillasi ja juoda halvinta olutta mitä löytyy.

• Anonyymi

Lopeta minut niskalaukauksella. Olisin tosi kiitollinen ja kirjeessä kertoisin, että vaadin sitä sinulta.

• Anonyymi

ihan zama. Mä meen kylmistelemään vauva.fi palstalle. heippa!

• Anonyymi

Vauva ja kaksplus -palstoilla on turha esiintyä Kylmiksenä, koska sieltä ei tule ovihyökkäyksiä keneltäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vauva ja kaksplus -palstoilla on turha esiintyä Kylmiksenä, koska sieltä ei tule ovihyökkäyksiä keneltäkään.

Voihan siellä esiintyä Kylmiksenä ja provosoida kotiäitejä tekemään ovihyökkäyksen aidolle Keijolle, mutta en usko, että kukaan tulee koskaan tekemään sitä. Varsinkaan YH-äidit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan siellä esiintyä Kylmiksenä ja provosoida kotiäitejä tekemään ovihyökkäyksen aidolle Keijolle, mutta en usko, että kukaan tulee koskaan tekemään sitä. Varsinkaan YH-äidit.

Kun nainen käy mun päälle, mua ahdistaa eniten se, että voi satuttaa itsensä tosi pahasti, kun vain peräännyt ja pistän käsiäni pääni suojaksi. En ikinä suostuisi tappelemaan naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun nainen käy mun päälle, mua ahdistaa eniten se, että voi satuttaa itsensä tosi pahasti, kun vain peräännyt ja pistän käsiäni pääni suojaksi. En ikinä suostuisi tappelemaan naisen kanssa.

Nuorempana oli helppoa vain juosta karkuun, mutta enää ei jaksa. Kun pistän käteni pääni suojaksi, hyökkääjä voi satuttaa ranteensa melko pahasti. Haluan kuolla. Eutanasia lailliseksi pliis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorempana oli helppoa vain juosta karkuun, mutta enää ei jaksa. Kun pistän käteni pääni suojaksi, hyökkääjä voi satuttaa ranteensa melko pahasti. Haluan kuolla. Eutanasia lailliseksi pliis.

Saispa edes koiran oikeudet. Kun koira kärsii, se lopetetaan. Kylmis se vaan joutuu kitumaan,

• Anonyymi

Jotkut saa juoppohalvauden oireena verensyöksyn, mulle tulee vaan ripulinsyöksy housuihin!

Asd

• Anonyymi

Kuka on tää kylmis joka on jo monia vuosia ollut näillä palstoilla. Onko joku joka keksii näitä juttuja muiden murheeksi tai iloksi.

• Anonyymi

Kyllä on ihan virallisilla dokumenteilla todistanut, että paskaa ei puhu, vaan täyttä faktaa.

• Anonyymi

Ei elimistöä tuhota muutaman viikon ryyppäämisellä, mutta muutaman VUODEN ryyppäämisellä kyllä. Kylmiksellä takana 12-13 vuotta ja täysin paskana koko torso.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6484
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3352
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2676
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2308
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1861
    6. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      357
      1822
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1600
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1452
    9. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1448
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1423
    Aihe