UNICEF ei noudata mainoskieltoa

Anonyymi-ap

Lahjoitin tekstiviestillä rahaa UNICEFin kautta hyväntekeväisyyteen. Sen seurauksena sain puhelinsoiton UNICEFIn edustajalta ja muutaman tekstiviestin, joissa minua pyydettiin lahjoittamaan rahaa.

Puhelinnumerollani on kuitenkin mainoskielto, jota UNICEF ei noudata. Saatan jatkossakin lahjoittaa tekstiviestillä rahaa, mutta EN KOSKAAN mihinkään UNICEFin järjestämään keräykseen.

4

195

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päätin käyttää tänä vuonna ”joulurahat” Unicefin keräykseen ukrainalaislapsille. Lahjoituksen seurauksena sain tänään puhelinsoiton, jossa haluttiin kuukausilahjoittajaksi, mutta näinä aikoina eläkeläisen on oltava poikkeuksellisen tarkka, joten kieltäydyin kohteliaasti ja kerroin syyn. Sitten alkoi jankutus siitä, kuinka pienestä summasta on kysymys. Kun soittaja alkoi nälviä, ettei ”tässä mitään tonttikauppaa olla tekemässä”, lopetin puhelun.
      Olen auttanut parhaani mukaan jo 1960-luvulta alkaen (Suomen Pakolaisapu), ja jouluperinteeseeni on kuulunut auttaa apua tarvitsevia.
      Olen siis tottunut siihen, että kun auttaa, pyydetään heti lisää. Kun on kuukausilahjoittaja, pyydetään isompaa summaa.
      Tällaiseen röyhkeyteen en kuitenkaan ole koskaan törmännyt, enkä tiedä, mitä Unicef uskoo siitä hyötyvänsä. Sääli sinänsä, koska olen uskonut järjestön tekevän tärkeää työtä.

• Anonyymi

Eihän pakolais apuun kannata antaa kun pilvin pimein tulevat elätiksi suomeen. Herrat vaan nauraa kun rahaa virtaa. 60 prossaa menee herrojen taskuun siks kerjäävät kokoaika lisää hullun ahneita

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658035O

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Unicef haalii rahaa kun johtajilla on huimat palkat en koskaan anna keräyksiin rahaa kun 60prossaa menee herrojen taskuun. Johtajat ei lahjoita mitään vaan haalivat kaiken itselleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      204
      11853
    2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      29
      8208
    3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      58
      6266
    4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      172
      5184
    5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      51
      4938
    6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      47
      4492
    7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      116
      4408
    8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      118
      3890
    9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
      Ikävä
      81