UNICEF ei noudata mainoskieltoa

Anonyymi-ap

Lahjoitin tekstiviestillä rahaa UNICEFin kautta hyväntekeväisyyteen. Sen seurauksena sain puhelinsoiton UNICEFIn edustajalta ja muutaman tekstiviestin, joissa minua pyydettiin lahjoittamaan rahaa.

Puhelinnumerollani on kuitenkin mainoskielto, jota UNICEF ei noudata. Saatan jatkossakin lahjoittaa tekstiviestillä rahaa, mutta EN KOSKAAN mihinkään UNICEFin järjestämään keräykseen.

4

248

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päätin käyttää tänä vuonna ”joulurahat” Unicefin keräykseen ukrainalaislapsille. Lahjoituksen seurauksena sain tänään puhelinsoiton, jossa haluttiin kuukausilahjoittajaksi, mutta näinä aikoina eläkeläisen on oltava poikkeuksellisen tarkka, joten kieltäydyin kohteliaasti ja kerroin syyn. Sitten alkoi jankutus siitä, kuinka pienestä summasta on kysymys. Kun soittaja alkoi nälviä, ettei ”tässä mitään tonttikauppaa olla tekemässä”, lopetin puhelun.
      Olen auttanut parhaani mukaan jo 1960-luvulta alkaen (Suomen Pakolaisapu), ja jouluperinteeseeni on kuulunut auttaa apua tarvitsevia.
      Olen siis tottunut siihen, että kun auttaa, pyydetään heti lisää. Kun on kuukausilahjoittaja, pyydetään isompaa summaa.
      Tällaiseen röyhkeyteen en kuitenkaan ole koskaan törmännyt, enkä tiedä, mitä Unicef uskoo siitä hyötyvänsä. Sääli sinänsä, koska olen uskonut järjestön tekevän tärkeää työtä.

• Anonyymi

Eihän pakolais apuun kannata antaa kun pilvin pimein tulevat elätiksi suomeen. Herrat vaan nauraa kun rahaa virtaa. 60 prossaa menee herrojen taskuun siks kerjäävät kokoaika lisää hullun ahneita

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

😍 ­N­­­y­m­­f­o­­­m­a­­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17658035O

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Unicef haalii rahaa kun johtajilla on huimat palkat en koskaan anna keräyksiin rahaa kun 60prossaa menee herrojen taskuun. Johtajat ei lahjoita mitään vaan haalivat kaiken itselleen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      80
      2147
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      368
      1293
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      32
      1226
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1068
    5. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      156
      1010
    6. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      876
    7. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      65
      772
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      747
    9. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      62
      741
    10. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      692
    Aihe