Lahjoitin tekstiviestillä rahaa UNICEFin kautta hyväntekeväisyyteen. Sen seurauksena sain puhelinsoiton UNICEFIn edustajalta ja muutaman tekstiviestin, joissa minua pyydettiin lahjoittamaan rahaa.
Puhelinnumerollani on kuitenkin mainoskielto, jota UNICEF ei noudata. Saatan jatkossakin lahjoittaa tekstiviestillä rahaa, mutta EN KOSKAAN mihinkään UNICEFin järjestämään keräykseen.
UNICEF ei noudata mainoskieltoa
4
133
Vastaukset
- Anonyymi
Päätin käyttää tänä vuonna ”joulurahat” Unicefin keräykseen ukrainalaislapsille. Lahjoituksen seurauksena sain tänään puhelinsoiton, jossa haluttiin kuukausilahjoittajaksi, mutta näinä aikoina eläkeläisen on oltava poikkeuksellisen tarkka, joten kieltäydyin kohteliaasti ja kerroin syyn. Sitten alkoi jankutus siitä, kuinka pienestä summasta on kysymys. Kun soittaja alkoi nälviä, ettei ”tässä mitään tonttikauppaa olla tekemässä”, lopetin puhelun.
Olen auttanut parhaani mukaan jo 1960-luvulta alkaen (Suomen Pakolaisapu), ja jouluperinteeseeni on kuulunut auttaa apua tarvitsevia.
Olen siis tottunut siihen, että kun auttaa, pyydetään heti lisää. Kun on kuukausilahjoittaja, pyydetään isompaa summaa.
Tällaiseen röyhkeyteen en kuitenkaan ole koskaan törmännyt, enkä tiedä, mitä Unicef uskoo siitä hyötyvänsä. Sääli sinänsä, koska olen uskonut järjestön tekevän tärkeää työtä.- Anonyymi
Eihän pakolais apuun kannata antaa kun pilvin pimein tulevat elätiksi suomeen. Herrat vaan nauraa kun rahaa virtaa. 60 prossaa menee herrojen taskuun siks kerjäävät kokoaika lisää hullun ahneita
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17658035O
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Unicef haalii rahaa kun johtajilla on huimat palkat en koskaan anna keräyksiin rahaa kun 60prossaa menee herrojen taskuun. Johtajat ei lahjoita mitään vaan haalivat kaiken itselleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019